Jump to content

Achizitie A4 B8


zoloft
 Share

Postare recomandată

Nu inteleg intrebarea cu frana de motor, nu vad legatura cu ce vorbeam, normal ca e buna, intrebarea este daca vrei o simti brusca sau vrei sa o simti smooth. 

 

Daca poate exista o cutie care ofera un raspuns rapid pt sportivitate si in acelasi timp face si si totul lin/confortabil fara reactii bruste, din motive de logica eu ma voi retrage in pozita "no comment"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, tu compari frâna de motor pe care o simți la tine pe 143 de cai cu frâna de motor pe care ai simțit-o pe un V6 de 240 de cai. Este logic că la al doilea frâna de motor este mai accentuata, dar asta nu are legătură decât cu motorul.

P.S. Asta dacă vorbim de aceleași turații, pentru că dacă multitronicul ține turația mai jos, atunci chiar nu ai aceeași frâna de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup. 143 de cai l-am luat ulterior. La vremea aia am comparat frana de motor de pe 200 de cai manuala, cu 240 de cai S-tronic. Era de acealasi tip, din aceiasi clasa, proportional. 

 

Pe cvt orice faci, frana de motor intra f lin, lantul ala aluneca intr-un timp ceva mai lung pe conuri, nu "sare" niciodata. La fel si la accelerare, de aia este injurata de cei care vor sportivitate, de aia este superioara cand vine vorba de confort la viteze mici. 

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revin...intrucat nu am reusit sa cumpar  Allroadul..
Daca la acel moment nu erau SH care sa imi placa, ulterior am cochetat cu altceva, acum revenind iar la Allroad.

Oscilez inca intre 2,0 TFSi 211 CP manuala sau automata S-tronic. Am gasit una din final 2012 alta din inceput 2013...ambele cu cca 70 k km, ambele in Germania..

Din pacate nu am reusit sa fac un test drive vreodata cu una din aceste variante si nu stiu cum se misca acel S-tronic.

Eu am condus doar manuale si cand am experimentat cate o automata mi-a displacut enorm lagul.. (diferiti producatori)...

Citind pe net ma sperie si consumul de ulei ... ma sperie si problemele S tronicului..... O caruta de bani masina asta chiar SH ca sa stai sa te arunci cu ochii inchisi..

Aveti ceva pareri, opinii actuale ? Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asta e un versus clasic, Manuala VS Automata... Eu personal am preferat manuala, tocmai pentru a evita eventuale probleme la Automata, mai ales cand vine vorba de o masina SH si garantie rar prinzi. As lua automata doar pe o masina noua. Nu stiu daca te ajuta cu ceva raspunsul meu, sunt doar impresii personale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind vorba de un S-tronic, problemele nu sunt asa mari ca la Multitronic..Mai ales daca s-a depasit un nr de km si nu a cazut sau e reparata bine, cica e de luat in seama.

Din experienta cu cat ar consuma urban mai mult o automata decat manuala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Nu stiu daca ai luat intre timp sau nu. Eu am un A4 B8 cu 2.0 TFSI Multitronic.Nu este allroad, nici macar quattro.

Nu am avut S-tronic, dar am condus de multe ori un Q3 cu S-tronic si se misca foarte ok. Este rapida in schimbare si nici nu prea simti efectiv cand schimba.

Problemele pe care le am eu sunt strict la consumul de ulei. Cateodata iarna cand e f aglomerat in oras si o pornesc si opresc de multe ori, mananca chiar si 1 l la 1500 km.

Consumul  de ulei este enorm,  dar  am preferat sa nu umble nimeni in motor chiiar cand a fost si in garantie si nu ma costa nimic. In rest doar o iala stricata, un rand de bobine si cam atat. Si acum am 98000 km cu ea. In afara de ulei-ul pe care l-a consumat de noua pot spune ca masina a fost f fiabila.

Sper ca te-am ajutat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am cautat pe forum detalii despre acest motor, insa nu am gasit. Am nevoie de sfatul vostru intrucat intentionez sa achzitionez un Audi A4, TSI din 2013, motorul pe benzina de 1798 cmc, 160CP. Intrucat nu sunt si nu am fost posesor de autoturism din grupul VAG si nu sunt familiarizat cu motoarele care le echipeaza, as dori sa imi oferiti un sfat despre aceste motoare, eventuale probleme grave care pot aparea si care sunt cele mai frecvente probleme de care ati auzit la aceste motoare, care inteleg ca echipeaza nu numai Audi, ci si Volkswagen. Majoritatea informatiilor pe care le-am gasit sunt despre motorul TFSI, care am inteles ca este diferit de TSI (sau nu).

Cu multumiri anticipate pentru orice input,
Mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de faptul ca maninca ulei (multisor daca te dai la el) si ca a avut ceva probleme de distributie (un intinzator care s-a remediat de  catre fabrica prin 2010 parca), pare un motor ok. Tine cont ca la noua generatie s-a trecut la distributia pe curea, deci probabil ca trebuie sa te astepti la probleme la distributie in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija daca e imperecheat cu transmisia Multitronic.. recomand manuala oricand in favoarea acestei automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este manuala cu 6 trepte. vdragos, ar putea exista oare posibilitatea schimbarii preventive a intinzatorului pentru a evita ca lantul de distributie sa sara si sa indoaie pistoanele? Am citit despre problema asta, insa pare mai frecventa la 2.0T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti schimba ce vrei tu la distributie dar nu cred ca e cazul decit daca o verifica un mecanic competent - intinzatorul ala cu probleme se testeaza pentru ca nu mai pune presiune pe lant cind se strica. De asemenea la reprezentanta se poate verifica si alungirea lantului.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aici ai dreptate, insa banuiesc ca, chiar daca ar verifica-o un mecanic competent si ar fi ok la momentul verificarii, nu poate garanta nimeni ca intinzatorul respectiv nu se va defecta in timp si vor fi probleme la un moment ulterior. Ideea este ca nu stii niciodata daca te poti baza pe piesa respectiva ca nu va face probleme in viitor si din cauza asta imi este teama. Ma gandesc ca daca au trecut ulterior la transmisa pe curea nu au reusit pana la urma sa rezolve problema complet.

Partea cu consumul excesiv de ulei nu ar fi (extrem de) deranjanta, desi este neplacut sa stai mereu cu bidonul dupa tine si sa verifici nivelul dupa fiecare drum mai lung.

Am citit si pe un forum Skoda din afara un thread in care initiatorul a centralizat multe cazuri de "engine failure" din cauza defectarii intinzatorului la diferite modele de Skoda cu motoare 1.8 TSI si 2.0 TSI. E adevarat ca cele mai multe apar la motorul de 2.0 pana prin anul 2011, insa chiar si asa, pare cam "creepy", sunt foarte multe cazuri.

Ar fi utila si o parere a unui mecanic de la reprezentanta, ei stiu mai bine care e frecventa cu care s-au intalnit cu astfel de cazuri.

Grea decizie, ce sa zic...

Multumesc mult pentru opiniile exprimate pana acum si astept in continuare si alte pareri, mai ales ca vor fi de ajutor si pentru alti utilizatori interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie masina pe care ai prezentat-o mi se pare destul de atractiva, daca tehnic e ok nu vad de ce sa nu o cumperi ... sincer pe mine ma deranjeaza treaba cu uleiul pentru ca poate devia consumul fara sa aiba o cauza anume ... dar una peste alta masina imi pare absolut ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt interesat de un audi a4 dupa net si am o rugaminte ptr cine poate sa ma ajute . Sunt interesat de ultimul service in retea cu data si nr. de km ptr seria de sasiu WAUZZZ8K8DN015536 ! Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut !

Am gasit o varinta de schimb a masini actuale cu un A4/B8 2009 1.8 tfsi 160cai.. dar citesc aici ca sint problematice .. consum exagerat de ulei, in acelasi timp sint si oameni multumiti de motorul asta, rugamintea ar fi sa imi spuneti ce ar tre sa stiu exact despre CDHB ul asta, asa incit sa nu regret alegerea, cum pot sa imi dau seama daca e cu bube sau nu. In alta ordine de idei, o morotizare pe benzina din grupul VAG care sa nu imi dea emotii ? mii de multumiri anticpat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei il poti stabili dupa o tura de minim 1000km, parcata in acelasi loc, masurat dupa acelasi timp de cand ai oprit motorul.

Din ce am citit, la motorizarea despre care vorbesti pe Audi si anul 2009 - intrebarea nu e daca apare problema consumului, ci cand apare. Nu pare motorul care sa nu iti dea emotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu o parere/sfat despre aceasta masina. Am luat legatura cu dealerul sustine ca ar fi km reali si ca au verificat masina si e in regula dpdv tehnic mecanic.

Din ce am citit despre aceste motorizari pe benzina , consuma ulei si intinzatorul in rest ar mai fi si alte probleme, ar merita cumparata masina?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=243199286

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia sigur nu are segmentat motorul si consumul de ulei va fi prezent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Investitii in carburant si ulei de motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar legat de consumul de ulei? ar putea fi o problema mare pe viitor din ce am citit consuma ulei, acuma depinde de fiecare cat consuma pana la urmatoare revizie, intrebarea este ar putea fi remediat sau tinut sub control acest consum de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iti intre in reflex verificarea nivelului uleiului, mai ales intainte de/dupa drumuri mai lungi. Remedierea probabil presupune segmentare, prea ieftin nu are cum sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remedierea consumului exagerat de ulei de obicei se lasa cu inlocuire motor sau bloc nou ,reparatie foarte costisitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu prea ar renta achizitionarea lui , sa fiu doar cu ochii pe ulei. Din ce am vb cu cei de la parcul auto, au zis ca km ar fi reali verificabili si consumul de ulei normal din ce au verificat ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!