Jump to content

Achizitie A4 B8


zoloft
 Share

Postare recomandată

Salutare;
Ma ""bate"" gandul sa-mi iau un A4 allroad din 2011-2012 2,0 benzina TFSI 211 Cp.
Din pacate nu stiu pe nimeni cu o astfel de masina pt a-mi spune lucruri din "real life"" despre ea.
Ceea ce ma intereseaza mai intai este ce consum ar avea in Bucuresti, in aceasta mega aglomeratie ... ? Nu cred ca pot spune mers sportiv cand abia te tarasti in oras dar nici sa dorm la volan...
Momentan am un Golf V din 2005 1,6 care-mi consuma in jur de 12%

Desigur ca aorice alte opinii imi sunt bine venite; sau daca s-a mai discutat dati-mi va rog niste linkuri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aglomeratie mare 16-18%. Sub 10% in oras nu scade.

Oricum consumul mi se pare ultimul lucru important la 2.0tfsi quattro. Daca discutam de  2.0tdi atunci poate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fiind un aspect ce necesita cheltuiala continua , este un aspect important.

pt ca am auzit ca Q5 benzina consuma 18 lejer in oras si chiar peste.

ori daca acum aconsum 12 cu Golful in stiluol meu de mers, hai un 14 ar fi ..acceptabil, dar peste...mi se pare risipa...

 

In plus nu inteleg...cum se paote ca un consum pe hartie sa se DUBLEZE in realitate .... ??? Mereu au existat 2 sau chiar 3 litri peste...dar dublat ????

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile de pe hartie, in special cele urbane raportate la cum se merge in Bucuresti la orele de varf sunt derizorii. Da se poate dubla fara probleme la orice motorizare, cu precadere la benzina.

Tocmai ca daca tie un 1.6 iti consuma 12, 2.0 trece fara nicio problema de 14.

Eu vorbesc de caz concret pt cam folosit 2.0tfsi quattro pe a4 b8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile de pe hartie, in special cele urbane raportate la cum se merge in Bucuresti la orele de varf sunt derizorii. Da se poate dubla fara probleme la orice motorizare, cu precadere la benzina.

Tocmai ca daca tie un 1.6 iti consuma 12, 2.0 trece fara nicio problema de 14.

Eu vorbesc de caz concret pt cam folosit 2.0tfsi quattro pe a4 b8.

Daca ai folosit inseamna ca stii ce spui..

Ma asteptam insa ca valorile de pe hartie sa nu fie chiar atat de diferite fata de real life .

Pe hartie Golful V are in urban: 9,9 si imi consuma 12% asta cu motorizare benzina aferenta anului 2005;

E anormal ca o motorizare 2011 sa aibe pe hartie 8,2 si sa consume 14 !!

Chiar daca unul e 1,6 si celalalt 2,0 .....

 

Late edit: motorul asta are pe hartie 10,2 la consum; urmatorul, de 225 Cp are 8,2...pff. Totusi e o generatie de motor m ai noua decat cea de pe Golf; ar trebui sa fie mai economicoasa...

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea este din 2008 de cand s-a lansat A4 b8, cod motor CDNC.

Tractiunea integrala adauga aproximativ 1l la consum. Se poate si sub 14, cum la fel de bine se poate si peste. Daca iti place sa conduci merita.

 

Depinde si regimul de mers, daca e preponderent urban atunci da benzina. 2.0TDI in conditii similare ia cu 3 litri mai putin best case plus ca are DPF.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..urban merg cam 85% si distante scurte cca 50km pe zi

Pe an nu depasesc 18-20.000 uneori chiar si sub.

 

Masina in genere este OK sau exista niste..probleme existentiale precum volant la passat si injectoarele acelea problematice ?

Modificat de zoloft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am intampinat probleme cu consumul de ulei (se stie de 2.0tfsi ca e gurmand si in aceasta privinta) mergand culmea doar cu ulei Castrol de reprezentanta.

Cel putin in primii 70.000km ai masinii nu a avut probleme mari la motor. Tot ce s-a intamplat a fost fisurarea admisiei si tragea aer fals (nu galeria de admisie, ci imediat dupa filtru).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul este un factor important pentru tine si vrei in acelasi timp si putere, exista oricand varianta 3.0TDI care consuma semnificativ mai putin si este superior dpdv dinamic. Asta daca nu cumva esti fan inrait benzina, caz in care aia e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ aproximativ 2.000 lei in plus la impozit..

Parerea mea, 2.0 tfsi nu este un motor pt Bucuresti.. cu Cupra dupa 3 zile de nebunie, aveam 17,7. (Motor generatie mai veche si mai puternic)

Mie, cel putin, nu imi place varianta Allroad de A4, e prea putin diferita fata de A4 break, dar daca ar trebuie sa aleg, as alege 2.0 TDI de 170 ps.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi e greu sa cred ca dieselul de 3.0 scoate consumuri minune in aglomeratie. 2.0tdi 177 nu scade sub 10 in aglomeratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11.5 este media mea de la plin la plin in Bucuresti, nu este un consum minune dar raportat la putere este un consum excelent zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 Allroad si cutie automata este o bijuterie de masina. Combinat cu motorul de 2.0 CR si 170 cp cred ca este o solutie ideala, din toate punctele de vedere, pentru un utilizator familiarizat cu Audi. 

170 cp la 2.0 CR este raportul perfect, sub 10 kg. / 1 cp, performanta si cheltuieli de bun simt, adica impozit si asigurare rezonabila spre super. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai sa nu fie 2.0tdi + multitronic. Nu recomand combinatia sub nicio forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternativa ar fi Mazda CX-5 2,0 benzina 160 cp.

 

Urban Bucuresti, 7-9 km dimineata-intre 9:00 si 10:00 si 7-9 km seara-intre 19:00 si 20:00

                            consum mediu indicat la bord 12,2 L/100km; roti de iarna, fara aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ca Mazda e....marca de volum si asta se vede. Interioarele (materiale, imbinari) nu se compara cu Vw, daramite cu clasa premium. La partea tehnica, motorizarile sunt ok (benzina) si au tehnologia Sky Active, consum relativ redus (depinde cat te dai la ea) tinuta de drum e relativ sportiva...si cam atat. Pe mine personal interioarele ma deprima la ei + insonorizarea care e sub multe marci de volum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima problema la motorul de 211 CP este consumul de ulei. testeazo serios inante de achizitie. nu e de gluma.

a doua pb este mecatyronicul care pica pe capete. masina este dotata cu s-tronicul cu 7 trepte (0B5) care este foarte stricacioasa. (un search pe google mai avansat te va lamuri). Nu recomand. (StanPatitu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Numai sa nu fie 2.0tdi + multitronic. Nu recomand combinatia sub nicio forma.

este cea mai populara varianta in majoritatea tarilor, mai ales Germania. daca stii ceva ce toata Europa nu stie, spune-ne si motivul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad niciun avantaj real al multitronicului in fata S-tronicului.

 

Personal mi s-a parut masina lenesa (vorbind de 2.0 177), tine mereu turatia la 1600-1800rpm si daca o calci in E tot nu livreaza puterea pe care o ceri din pedala. E o transmisie mai putin responsiva. In S emuleaza treptele de viteza, dar tot asa are latenta. Capitolul consum cu care se lauda multitronicul acum ceva vreme eu nu l-am resimtit. Atat extraurban cat si urban.

 

Am spus ca eu nu recomand, nu ma intereseaza de altii. Plus ca Audi a anuntat recent ca s-a terminat cu multitronic http://www.caradvice.com.au/297956/audi-kills-off-multitronic-cvt-automatic-forever/. Ma gandesc ca stiu ei mai bine decat Europa :)). Reputatia multitronicului si asa nu a fost stralucita, pus in umbra de ZF-ul de pe BMW si de ceva ani de DSG/S-tronic din propriul grup.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la servo-directia cu feedback au renuntat, lucru despre care ii injura foarte multi pasionati de condusul mai sportiv care preferau sa simta masina, acum cu cea noua este totul ca intr-un joc video. foarte fain daca esti genul care prefera confortul.

 

si audi renunta la cvt, in timp ce subaru o pune pe wrx... ce vreau sa zic este ca nu poti judeca asa usor o tehnologie doar prin prisma asta.

 

ca nu-ti place personal, te cred. unii de ex nu suporta nici aerul conditionat, asta nu inseamna ca din acest motiv climatornicul nu e recomandat. cvt a fost o cutie orientata pe confort. cu probleme mari de fiabilitate in trecut, cred ca mai degraba de asta au renuntat. 

 

dsg este superioara dpdv al pierderilor mai mici de putere si mai buna pt sportivitate, asta stiu si recunosc oricand. dar sunt oameni extrem de incantati de ea, mai ales pe un motor 2.0 diesel de 140 de cai, adica unde nu prea se poate vorbi de cine stie ce sportivitate. atu-ul ei este confortul, mai ales cel ascustic prin nedepasirea decat in situatii speciale a pragului de de 2000rpm

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In motivatia deciziei ei au spus ca o fac din motive de eficienta, s-tronicul fiind mai eficient decat multitronic, nu ma refer la altr cvt-uri. Prin eficienta se refera tocmai la pastrarea acestor turatii mici. Dsg-ul oricum schimba jos in Drive. Sigur ca nu puteau vorbi de fiabilitatea ei public.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel au motivat si cu servodirectia, ca asta noua total lipsita de feedback ar consuma mai putin cu nu-stiu-cate-foarte-importante-procente ...dar lumea a zis "de ce n-ati reparat-o pe cea veche"....ca si la ea erau niste buble generale destul de neplacute.

 

eu am mers cu toate cand am ales, cu toata eficienta din lume, intr-adevar superioara si de necontestat a s-tronicului, in oras confortul unui multitronic la mers linistit e mult peste orice alta cutie. daca/cand imi voi schimba masina, cel mai probabil voi cauta motor mai puternic cu s-tronic clar

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e multitronicul "mult" peste stronic dpdv confort in oras? S-tronic are seamless shifts, ce e "mult" mai confortabil de-atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers cu el? 

 

Cred ca e vorba de seamless shifts doar la accelerare, cand preselecteaza urmatoarea treapta. La retrogradare nu mai e chiar asa seamless. Eu cand am testat S-tronic pe un v6 3.0 ca al tau, se simtea grupa mare frana de motor, iar in curbe abordate cu viteza mica, intr-un caz din trei aveai o senzatie de balbaiala si dardaiala (subturare) care nu exista la cvt. In rest, pe manual S-tronicul era mult mai rapid, cu zmuceala aferenta (iubita de f multi). Nu ai cum sa aplauzi bagatul in scaun al unei cutii, fara sa-l depunctezi dpdv al confortului. De aia exista si Drive Select, pt ca uneori vrei totul smooth, alteori vrei comportament dinamic cat mai brusc, nu exista nici cutia nici masina care sa le ofere pe amandoua, simultan.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi și nu e bine să ai frâna de motor? Cât despre dardaiala, era cu siguranță o problemă cu mașina respectivă. Nu are ce sau de ce să dardaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!