Jump to content

2012 VW CC 2.0TDI 170cp


Adrian 80

Recommended Posts

 Salutari

Prezint masina sotie:

Volkswagen CC din 2012, motor 2.0TDI 170cp, cutie manuala, 165.000 km la bord, adusa din Germania, cumparata de la Autobihor.

Masina e in perfecta stare, am schimbat un rulment si mai trebuie schimbat parbrizul ca are o crapatur de vreo 10-15cm.

 Ca dotari amintesc: piele, RNS510, camera marsarier, DCC, trapa, Dynaudio, pachet 5 locuri...

La dotari notez un mare minus - tempomat! Nu mi-am putut imagina ca o astfel de masina nu are asa ceva. :(

 

Cum spuneam mai sus, e masina sotiei si ii place la nebunie, la fel si mie, dar eu imi doresc ceva mai mare.

 

post-97180-0-59131200-1417015558_thumb.j

 

post-97180-0-06666300-1417015558_thumb.j

 

post-97180-0-55813300-1417015557_thumb.j

 

post-97180-0-08460600-1417015557_thumb.j

 

post-97180-0-58452600-1417015556_thumb.j

 

post-97180-0-13730100-1417015556_thumb.j

 

post-97180-0-55993200-1417015555_thumb.j

 

post-97180-0-09788900-1417015555_thumb.j

 

 

Link to post

O mașina dotata ! Bine ai venit in club - tempomatul se poate pune fără probleme. Cât a costat ?

Edited by hallucinogen
Link to post

Mersi :))) 16.300 si a mea a costat dar cu km mai putini. Mulți km fără probleme ;)

Link to post

Salut!

trebuie' ca a fost foarte cuminte.... sotia... intr-adevar ciudat cu tempomatu' dar se poate pune. In rest masina e bijuterie .  Poate ca un dsg m-ar fi stricat... :soothe[1]:

Link to post

Eu as fi vrut DSG cum am avut pe vechea masina, insa sotia e reticenta in ceea ce priveste fiabilitatea cutiei pe drumurile patriei.

Daca chiar o sa-i duca dorul o schimbam. Pana acum nu s-a plans.

Link to post

 Azi am comandat si parbrizul: 1500 lei Pilkington heliomat, montaj inclus.

E un pret bun?

Ajunge maine de la Cluj, insa nu am timp sa-l montez pana saptamana viitoare ca plecam la munte; sper sa n-am surprize neplacute pe acolo.

 

Trebuie sa trec si pe la un service sa regleze farurile; asta seara pe ceata am observat ca bat putin stanga si cam sus.

Link to post

 Revin cu impresii dupa un drum la munte.

Masina se comporta excelent, cam zgomotos motorul in depasiri, insa fara nici o emotie. :)

Consum 5.5 L/100km, si am condus destul de grabit, multe portiuni cu drum in lucru.

M-au suparat farurile pentru ca nu mergeau dupa curba si mai luam flashuri de la cei din sens opus. Eram gata sa fac o vizita la service. Motivul l-am descoperit azi dimineata dupa ce am citit manualul: masina era setata pe Travel mode. O sa vad deseara diferenta. :)

Azi sau maine merg sa montez si parbrizul.

Link to post
  • 2 weeks later...

 Poze cu noul parbriz:

post-97180-0-66693900-1418191316_thumb.j

 

post-97180-0-91820000-1418191316_thumb.j

 

 Am avut si niste emotii cu masina, la viteze mari incepea sa trepideze toata.

Am crezut ca sunt de vine cauciucurile de iarna puse noi cu o saptamana inainte sau dezechilibrate.

La vulcanizare au constatat ca s-a depus ceva nisip pe interiorul jantelor, in strat destul de gros si asta a dezechilibrat rotile.

 Ce se poate face ca sa nu mai apara astfel de depuneri in timp asa scurt? Eu n-am mai patit asa ceva.

Link to post

Cred ca o solutie ar fi sa le cureti periodic cu Sonax Full Effect si sa insisti mai mult in interior ;

Link to post

de unde atata nisip ?

 

la spalatorie sa-i pui sa insiste si sa bage jetul printre spite.

Link to post

 Multumesc pentru sfaturi, astept sa ma mut la casa noua unde am garaj dublu si acolo o sa am tot ce trebuie pentru spalatul masinii.

Nu-mi place sa duc masina la spalatorie, insa in momentul de fata nu am de ales.

 Am fost in weekend in excursie la munte si erau multe zone unde drumul era in lucru, lipsea asfaltul, si probabil de acolo s-a acumulat nisipul.

Apoi masina a stat 48 de ore nemiscata si probabil nisipul s-a scurs si intarit in jumatatea de jos a rotii. Eu banuiesc ca asa s-a intamplat.

Cu ocazia reechilibrarii am bagat si azot in roti in loc de aer.

Link to post

da, m-am si mirat....  in general, cand mergi pe drumuri pline de mizerie, se mai intampla asta......

Link to post

Si dupa ce a fost inlaturat nisipul iti mai trepideaza masinuta? Banuiesc ca e totu perfect acuma

Dupa montarea parbrizului nou, se vede vreun fel de urma ca a fost inlocuit?

Edited by Serban F
Link to post

Este vreo diferenta intre Composite Media si Sistem de navigatie Discover Media  ? Inafara ca ai navigatie

Link to post

Totul e in regula cu rotile dupa ce le-au curatat si reechilibrat, nu mai trepideaza masina.

O singura pata de mizerie de stalpul din dreapta a ramas. Insa au zis ca mi-o curata cand duc masina la spalat. In rest nu se vede ca ar fi fost schimbat.

Link to post
  • 4 weeks later...

 Azi am reusit samontez si LEDurile la interior si semnalizari spate.

Sunt foarte multumit. Mai tre' sa le schimb pe fata.

Link to post

E recomandat sa palpaie ledurile.... Eu am la stopuri si inainte la pozitie si isi faceau check-ul sa zic :)

Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • Trippy
      By Trippy
      Salutare!
       
      Am achiziționat un VW Lupo din 1999 la un pret derizoriu. Proprietarul mașinii de la care am achiziționat a fost ok, mi-a dat fiscal. Trebuia sa o înscriu în 30 de zile pe numele meu, dar am amânat. Între timp, a intervenit o problemă tehnică și nu m-am ocupat din lipsă de timp și am preferat să o vând.
      Problema acum este că am vândut unei persoane fără a întocmi nici un act. Ar trebui să o radiez? Pentru că vechiul proprietar mi-a înstrainat-o mie legal iar eu nu am înscris-o în circulație.
      Vă mulțumesc, aștept păreri
    • cris.g
      By cris.g
      Salutare,
       
      Deschid acest topic pentru doua probleme legate de zgomotul suspensiei:
       
      - primul zgomot se manifesta in special pe drumuri valurite, unde suspensia lucreaza mai intens, la viteze mai mici sau mai mari, iar zgomotul este asemanator celui produs de un telescop curs, uzat; se aude atat pe stanga cat si pe dreapta.
       
      - al doilea zgomot se manifesta la trecerea cu viteze mici peste denivelari mici si dese, gen linii de tramvai, sub forma unui troncanit, mai mult pe partea dreapta. Seamana cu un zgomot de pivot / bucsa uzat(a).
       
      Ambele probleme se manifesta indiferent de setarea DCC-ului (confort / normal / sport).
      Culmea este ca nu se manifesta chiar tot timpul, adica azi face mai pe toate denivelarile, maine il aud mult mai rar. Din acest motiv sunt tentat totusi sa leg problema de DCC.
       
      Am fost deja de doua ori la PBV1, o data la 4000 km si o data la 7.000 km pentru aceste probleme, au fost constatate, au fost de acord ca sunt niste zgomote anormale, s-a facut control de rampa si nu s-a constatat nimic in neregula, mi-au spus ca totul este strans si nu exista niciun pic de joc pe nicaieri, si din aceasta cauza nu pot identifica piesa (piesele) cu probleme. Sfatul lor a fost sa mai asteptam fie sa se mai accentueze, fie poate scoate VW o informare. Ar mai fi fost varianta sa le las masina iar ei sa schimbe rand pe rand piese si sa vada cand zgomotul nu se mai reproduce, dar momentan nu mi se pare cea mai buna varianta.
      Intre timp pe mine ma troncane zilnic in cap, si nici nu-mi convine sa circul asa cu masina noua. Am facut programare si la PBN, dar nu stiu daca voi reusi sa ajung pentru ca nu aveau loc decat peste doua saptamani, cu doar cateva zile inainte sa plec in concediu.
       
      Stiu ca exista niste informari VW, dar pare ca nimic nu este legat de problema mea. Cea mai aproape este cea cu amortizoarele spate care sunt zgomotoase, atata doar ca la mine se manifesta pe fata. Ar mai fi si cea cu bara stabilizatoare (legat de problema 2), dar din ce am inteles afecteaza doar modelele SUA.
       
      Intre timp, ii rog pe colegii cu GTI/GTD si eventual DCC (si nu numai) sa imi spuna daca ei au constatat astfel de zgomote. Poate chiar, daca este cineva disponibil, sa ne intalnim intr-o seara si sa facem niste comparatii, mi-ar fi de mare ajutor.
       
      Multumesc anticipat!
    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri