Jump to content

Tampon motor


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

am observat k cel din fata de la motor este pe duca.intrebarea mea este daca merita sa iau unul SH.(unul luat din magazin, original ma duce undeva pe la 150 RON).....si daca cel hidraulic se potriveste.si ink ceva : care este diferenta intre cel normal si dupa cum spuneam ..hidraulic

ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat k cel din fata de la motor este pe duca.intrebarea mea este daca merita sa iau unul SH.(unul luat din magazin, original ma duce undeva pe la 150 RON).....si daca cel hidraulic se potriveste.si ink ceva : care este diferenta intre cel normal si dupa cum spuneam ..hidraulic

ms :)

de obicei alea hidraulice sunt concepute sa absoarba mai bine socurile...adica sunt ptr diesel...dar nu cred ca "vomita" pe un benzinar... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei alea hidraulice sunt concepute sa absoarba mai bine socurile...adica sunt ptr diesel...dar nu cred ca "vomita" pe un benzinar... :)

Pi ala de pe fata la toate mk2 sunt hidraulica si costa dupa cum ai spus.

Parerea mea e ca nu merita sa iei unu sh decat de pe un mk3 vr6 pt ca acela nu are moarte :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pi ala de pe fata la toate mk2 sunt hidraulica si costa dupa cum ai spus.

Parerea mea e ca nu merita sa iei unu sh decat de pe un mk3 vr6 pt ca acela nu are moarte :) .

@Zim-ule nu cred ca toate Mk2 au tamponul din fata hidraulic...eu stiu ca doar diesel-urile (pentru absorbtia socurilor) si probabil 16V si G60...altfel nu-mi dau seama de ce in magazine de piese auto cand ma interesam de pretul la aceasta piesa ma intreba daca hidraulic sau nu <_< ... daca ma insel "mea culpa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60 nu are tamponul frontal hidraulic asa ca ma indoiesc ca vreun alt benzinar ar avea despre diesel nu pot sama exprim. Singurul tampon hidraulic care il au mk2- urile benzinare este unul din cele doua din spate. Deci sincer nu vad utilitatea montarii unui tampon hidraulic frontal mai ales ca diferenta de pret este semnificativa si nu cred ca prinderile sa fie identice. Cat despre tampoane sh ce pot sa zic , mi se pare o solutie extrema la care recurgi doar in cazuri de forta majora dar nu o solutie de termen indelungat sau o alternativa viabila la o piesa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult baieti.m-ati luminat pe deplin...nu stiu dc aveam impresia k G60 (in general..) au tampoane hidraulice pe fata.diferenta este clara in momentul de fata intre nou si SH si prin urmare voi opta pentru primul..

zimule - tu de care ai?

Pi ala de pe fata la toate mk2 sunt hidraulica si costa dupa cum ai spus...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

in sfarsit am reusit sa schimb tamponul care si asa era vai de mama lui..in afara de faptul ca era scurs si spart in capat, trebuia sa plec cu masina patinat pentru a nu forta motorul sa-mi faca vreo surpriza.problema este ca cel cu care l-am schimbat este diferit de ceea ce am dat jos de pe masina, se potriveste la fix la suruburi, este putin mai mare insa este vreo problema?

tamponul il am de la Eugen si-i multumesc, :( insa ma gandesc daca trebuia sa caut exact modelul respectiv..

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e sigur de benzina.cand pleci de pe loc se mai "ridica" motorul asa mult?

daca nu, inseamna ca e bun. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se simte aproape nimic....deci este bun :icon_confused: :(

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se simte aproape nimic....deci este bun :Driver: :)

Bai copilasi am rupt pina acum pe fata 3 tampoane si toate erau cu ulei in ele deci.LA 16v sunt 2 tampoane hidraulice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai copilasi am rupt pina acum pe fata 3 tampoane si toate erau cu ulei in ele deci.

pai si care este logica ca nu inteleg... :) din asta care l-am dat jos si era spart curgea o solutie care nici pe departe nu era ulei ci mai degraba apa statuta.conteaza mai putin daca sunt hidraulice sau nu.important este sa mergi in limitele normale si nu vei mai avea surprize,insa la un 16v ma indoiesc ca exista cineva care sa nu-i fii dat in gusa. :Driver: poate de aici si schimbatul asta de 3 tampoane..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!