Jump to content

Mini Cooper vs Audi A1 vs MiTo


Master_Blaster
 Share

Postare recomandată

Hai ca la 1.2 cel putin a avut el ghinion. Eu, in afara de distributia schimbata gratuit sub garantie, nu am avut nicio problema cu masina, el a tot avut cu CEL-uri si fise si limp-mode si altele...

 

De acord cu noul Polo GTI, vine cu un 1.8 TSI si cutie manuala, ar trebui sa fie ok, dar pretul sare de 20k lejer.

Si nu sunt de acord cu tine, un ST chiar merge pastrat asa cum e. In afara de niste arcuri, dar asta banuiesc ca o sa faci la orice masina iei, chiar nu se simte nevoia de mai multa putere - masina fiind foarte usoara. Si daca adaugi si lista destul de ok de dotari standard (inclusiv scaune incalzite...) chiar e un daily care poate sta cot la cot cu masini mult, mult mai scumpe si... cu pretentii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Master_Blaster

    7

  • bgd_b92

    7

  • Rave

    6

  • mad_kat

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg, se poate comanda in Romania Polo GTI ? Eu din ce vad doar Blue GT e singura varianta mai sport sa zic. Anulez, am vazut ca a aparut in configurator.

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate inchide, de o saptamana conduc Mini-ul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum este??? da-mi si mie pe private poze si detalii despre noul tau MINI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar daca nu e VAG macar pentru 1 zi, cine prinde bine cine nu asta este si Sarbatori Fericite :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o singura poza :P

post-2151-0-08839700-1418175429_thumb.jp

 

Detalii e misto rau, adica pt ce imi trebuie mie, e ideal. Exagerez, evident, mai jos pe scurt cateva impresii.

 

Scaunele incalzite sunt de vis pe vremea asta chiar daca date la maxim sunt inutilizabile (probabil la maxim sunt gandite pentru gerurile din siberia).

Am pus cauciucuri normale de iarna si trebuie sa fac rost de roata de rezerva acum.

Cutia automata nu e groaznica, si trebuie sa fiu mega fin cu acceleratia ca sa schimbe cat de cat decent, pe manual nu o tin ca doar de aia am automata (sa fiu lenes).

Directia e ciudata, desi e f directa parca are un numar f mic de rotatii adica am impresia ca de la complet stanga la complet dreapta sunt 2 rotatii de volan... in fine oi fi eu nebun, dar oricum ar fi imi place.

Stergatoarele automate sunt mult mai destepte decat la vag, maneta de semnalizare e bmw si necesita ceva acomodare.

Xenon-ul e meh nu vad ce il lauda toata lumea ca nu vad mare branza fata de becuri normale, dar adevarul e ca se vede linia aia de cut-off mult mai misto (si intr-o zi am vazut un picut de condens pe interior :D).

Caroseria este in cu totul alta liga fata de Golf, nu flexeaza, si la denivelari se simte ca lucreaza doar suspensia.

Daca ii dau talpa motorul se aude frumos mai ales ca este f vioi si urca destul de repede in ture.

Singura mea suferinta e ca nu am cum sa pun muzica pe ea, nu are decat intrare aux, dar exista un kit oem pt usb si probabil va veni cat de curand.

La vara pun roti pe 17 si o sa o mai cobor ca acum arata un picut ca un countryman.

Posibil si alte modificari, estetice gen semnalizatoare transparente, rezolvat albul de pe plafon si oglinzi.

 

Nu regret un Fiesta ST sau un cooper S mai multa putere nu imi trebuie, nu am unde sa o folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Multumesc pt redeschiderea topicul.

Am solicitat acest lucru in ciuda faptului ca OP-ul deja si-a cumparat masina, pt ca la randul meu sunt intetesat de o masina mica pt nevasta-mea, si ochii ei s-au oprit din considerente de design aupra mini cooper si audi a1. Mentionez ca pt ea conteaza doar esteticul, eu incerc sa tin cont de asta, insa pe mine ma intereseaza si partea tehnica, fiabilitatea, functionalitatea, calitatea constructiei, etc...

Se vrea a fi o masina de oras pt drumuri scurte si f scurte, si ocazional cate o iesire pe autostrada, deci va fi benzina. Ca dotari...medii sa un pic peste medie. Bugetul ar fi undeva intre 10000 si 20000 eur pt o masina sh, circa 1 an vechime, pana in 30000 km cu garantie. 

 

Al doilea motiv pt care am dorit sa se deschida topicul este faptul ca lucrurile s-au transat foarte radical in defavoarea audi, unii zicand chiar ca este un gunoi, pt ca e mult mai scump decat polo si pt ca nu ofera mai mult. Or fi lucrurile chiar asa? Pe acest considerent ar trebui sa fie si A3 un gunoi pe langa golf 7, la fel cum acesta ar trebui sa fie un gunoi pe langa octavia 3. 

 

Oricum eu m-am uitat un pic si la fiesta 1.0 ecoboost titanium, mi se pare o masina interesanta. Legat de fiabilitate, die ce am mai citit am inteles ca la mini ar fi probleme cu motorasele de la geamurile electrice, cu balamalele de la hayon, cu nush ce cutie de viteze, etc...pe deasupra pe mine nu ma incanta f tare nici motorul 1,6 aspirat. 

 

Va rog sa incercati sa expuneti niste lucruri concrete care pot fi de folos, in principiu legate de fiabilitate, de calitatea materialelor, etc... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te intereseaza sj alfa romeo giulietta / fiat 500 / opel adam ; in opinia mea, orice masina intretinuta nu ar trebui sa-ti faca probleme ; acum nu stiu sigur daca exista defecte de fabricatie si care sunt ele..dar presupun ca iei o masina cu garantie ; daca te intereseaza costurile de intretinere cred ca cel mai bine intri pe un magazin onlin de piese auto si te uiti la pretul consumabilelor ( ulei, filtre, discuri, amortizoare, bucse, etc ) si le compari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai vrut sa spui MiTo. Giulietta e in clasa Golfului/A3, nu e in clasa cu A1, Mini Cooper, Fiesta, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa umblu destul de mult la Mini-ul unui bun prieten. Are toate "avantajele" bemveurilor - si anume piese scumpe si care se gasesc doar un intreg subansamblu pentru un surub pilit (metafora, dar intelegeti conceptul) diagnoza dificila spre imposibila in afara reprezentantei, electronica imbarligata inutil - la care se adauga o inghesuiala ingrozitoare sub capota. Care genereaza nu doar dificultati de interventie ci si cedarea prematura a unor piese. Nu m-as atinge nici gratis de unul la sh. Si nou as sta sa ma gandesc...

 

Nu stiu cum e A1 - insa daca este ca si Polo, atunci este mult mai ok decat mini. Mito este decenta - daca accepti designul (eu personal o consider una din cele mai nereusite Alfe ever) si treci peste faptul ca este doar un grande punto luat la pila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este ca oricare alta fata/femeie o sa fie foarte dezamagita de cat de rigid e Mini-ul, chiar daca astea noi sunt ceva mai moi. Propun sa conduca unul inaite de a se gandi la cumparare, unele trec peste rigiditatea suspensiei doar pentru  ca le place foarte mult masina, altele nu...

In rest, A1 nu cred ca are sens, nu arata atat de wow cat sa merite. Este o masina ok dar cred ca un 500 i-ar placea mai mult daca se uita doar dupa design. A1 este la fel de "tern" si "fad" ca mai toate Audi-urile si VW-urile, aantajelel lui sunt in alte parti, nu la design. Polo e si mai rau la capitolul asta.

 

Mini e varianta cea mai ok, daca poate sa se inteleaga cu suspensia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus Giulietta ; stiu ca nu e chiar in aceeasi clasa insa mi se pare o masina frumoasa, ca si restul care le-am enumerat ; mito nu imi place nici mie ; dar e de luat in calcul si ea, nu toate gusturile sunt la fel ; nu ma pricep sa fac alte diferente gen calitatea materialelor / tinuta de drum..insa stiu ca alfele mereu au fost niste masini deosebita la aceste capitole ; au mai avut probleme cu electrica, iar bucsaraia nu este chiar punctul lor forte..dar la cate probleme a avut vag-ul...astea sunt detalii minore ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatia asta mai noua - incepand cu 159 - si acum cu Mito si Giulietta sunt incomparabile ca si fiabilitate cu modelele anterioare. Si vazand cum VAG are probleme de fiabilitate in ultimul timp... vorba lui Bgd, micile probleme ale alfelor devin minore...

 

Mito sta binisor pe drum - si este mult mai confortabila decat Mini. Are si portbagaj mai mare, si bordul este ceva mai normal, ca si dispunere a instrumentelor/ comenzilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mito este perfecta de oras ; am mers cu unul 1.4 T-jet 150 cp daca nu ma insel, acelasi motor pe care l-am avut si pe Bravo T-jet si normal ca era o mica racheta  ; sper sa nu bat campii..nu am stat sa verific exact datele ; si alfa 159 ramane un vis de-al meu...cand voi face rost de bani cu siguranta ea va fi viitoarea ; alfa e "altceva"...nu am cuvinte sa descriu, insa pot confirma cei ce au condus ; 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu, am avut in decurs de 9 ani 3 Alfe. Si de-asta pot spune ca Mito din pacate nu se simte ca o Alfa adevarata. Giulietta insa da, e ce trebuie (offtopic)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu prea m-am gandit la alfa/ fiat, cred ca mai mult din lipsa de increde in italieni si din cauza mitului german, care, din pacate, chiar e un mit. O sa ma uit un pic si la alfa, pt ca, desi e enervant sa tot schimbi componente ale directiei si ale trenului de rulare, doare mult mai tare sa schimbi turbine, injectoare, distributii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforma pe care e facut Mito este ok - nu are problemele de tren de rulare de la platforma 147/156/GT

 

Pentru generatiile pana in 2006-2008 as alege cu ochii inchisi un VAG in fata oricarui Fiat/Alfa (dpdv fiabilitate) - cum am si facut deja.

Dupa insa, nu as fi la fel de sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush de ce dar italienele nu imi mai inspira incredere..nici macar 1 secunda.

Parca sa zic ca in anii 80/90 italienele erau mai competitive si diferentele nu erau asa de mari fata de concurenta germano/franceza.

Faptul ca in anii 80 Lancia a produs o masina de raliu (Lancia Delta S4 de clasa B) care nu avea concurenta nici la motor nici la caroserie,si Audi Quattro a ramas de ras,trebuia sa constituie un mare avantaj pentru ei.

Tot ca fapt divers si o situatie asemenatoare din anii 80 Peugeot era in faliment total.

Au scos o masina de raliu Peugeot 205 Rallye,au castigat cativa ani la rand cursele si firma Peugeot a reintrat in carti si in ziua de azi face fata cu brio concurentei germane.

In 15 ani au vandut 205 in medie cate 390.000 de bucati pe an.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege oricand Polo in loc de Mito sau chiar si Giulietta (sau A1 :) ). La banii de A1 gasesti un Polo foarte bine echipat.

 

Acum 2 ani m-am suit la un salon auto intr-o Giulietta. M-au socat materialele extrem de proaste pentru o masina din clasa aia. Plasticele sunt 1000 de ani sub plasticele de la VW, Skoda... Nu m-ar mira ca si masinile frantuzesti sa aiba plastice mai bune decat alea.

Am avut ideea neinspirata de a deschide spatiul de depozitare de pe consola centrala (dinspre parbriz) si nu s-a mai inchis la loc. Sub nicio forma. Am chemat consultantul de vanzari care se ocupa de Alfa sa il rog sa il inchida el. Nu a reusit... Vizibil rusinat a recunoscut ca e o problema foarte des intalnita...

Si eu care ma miram ca Leonul nou nu are pistonas la capota... Dupa ce am vazut Alfa aia mi-am dat seama ca am prea multe pretentii :))

 

Btw, am fost fan Alfa de cand ma stiu, dar din punctul meu de vedere 159 a fost cam ultima masina ok a lor... Sa nu mai zic cum arata V6le pe GTV (facut ca pentru pasionati) si cum arata pe Brera (plastice fara personalitate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6-le de pe gtv e ruda cu V6-le care l-am avut pe 156. Ultimile motoare faine facute de Alfa la Arese.

cel de pe 59 sau brera este un GM amarat. Mai precis Holden.

 

Ai dreptate - giulietta este naspa rau inauntru, eu personal nu o suport - Bora mea de acum 14 ani este mult mai bine facuta - insa Mito e mai ok, chiar daca e in clasa inferioara. Eu as pozitiona-o undeva pe la Fabia, sau Ibiza ca si finisaje. Dar sub Polo.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu prea m-am gandit la alfa/ fiat, cred ca mai mult din lipsa de increde in italieni si din cauza mitului german, care, din pacate, chiar e un mit.

Cu asta ai spus tot ;) bine ca ai spus-o tu si nu eu sa ma faca lumea hater inrait :))

Eu zic sa alegeti masina care va place...pt ca va fi o masina relativ noua cu care se va merge putin din cate am inteles...conteaza foarte mult si starea in care o cumperi ! Aici nu vorbim de masini de raliuri...pt ca nu este relevant..si megane RS mereu a fost bomba si chiar si in prezent ii bate la cur pe toti pe circuit..dar daca ar fi sa comparam renault in general cu vag...nu isi are rost comparatia ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place polo si o consider o masina mai mult decat ok. 9n3-ul din semnatura are 80000km, si s-au schimbat la el doar maruntisuri/ consumabile/bucse. Per total ok masina cu care iti faci treaba in oras. Insa, trebuie sa recunoastem ca nu e cea mai frumoasa masina, mai ales pt o femeie, iar interiorul lasa de dorit: masina a fost achizitionata noua insa la scurt timp, in ciuda faptului ca nu a fost purtata pe drumuri rele, a inceput sa troncane un pic bordul, mai ales sertarele alea de sub bord (apropo, neinspirata decizie de design interior). In fine, polo cam iese din discutie din motive legate de aspect desi e o masina buna spre foarte buna. Am pus pe lista la sfaturile voastre, si MiTo, deci acum sunt 3. Mi se pare interesant motorul 0.9 turbo, 105 cp care cred ca este un concurent pt 1.0 ecoboost de la ford. Va este cunoscuta tehnologia MultiAir de la Alfa? Sau mai degraba 1.4? O sa merg in reprezentanta sa pipai un pic interiorul si sa o scot un pic pe sosea.


Scuze de double post, insa scriu de pe tel si nu pot sa editez. Legat de mitul german, desi nu e in interesul meu sa starnesc un flame, am vrut sa adaug ca socrul meu are un focus din 2001 calarit in oras, cu aproape 300 000 km. De cate ori vad masina aia ma cuprinde un sentiment de admiratie fata de masinile care se fabricau pana in 2005. Masina aia e indestructibila. A schimbat o data parbrizul, de vreo 2 ori rulmenti si bucse, de doua ori distributia si cam atat. In rest, nu pot fi considerat hater din moment ce activez pe forumul asta din 2007 si am in curte 3 germane, dintre care 2 VAG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!