Jump to content

servodirectie pe mk2


horry_bv
 Share

Postare recomandată

o intrebare merge servo de pe mk3 , adica caseta si pompa servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • p-pm

    7

  • zaytsuca

    5

  • eugen_zim

    4

  • cris1981

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

da sigur merge servo directie de mk3 pe mk2 .avand in vedere ca sunt un biban in mecanica si adaptari am reusit sa montez servo directie de mk3 pe mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ii bun, am mai multe sanse sa gasesc de mk3 , chiar daca nu ma deranjeaza prea tare momentan ca nu am servo, poate intr-un viitor cine stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 205/15 p fata la golf 2 1,6d, doar putin efort la parcare.

in schimb la viteza e mai bine fara servo.

insa...de gustibus....

parerea mea e ca se consuma putere d motor si carburant geaba, mai bine A/C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca caseta de directie de la b3 merge pe mk2?

Salut, am o intrebare, la viteza mare nu ar trebuie sa mearga servo mai greu?

Din pacate la pompele de directie MECANICE (adica cele care se monteaza pe cureaua de accesorii) nu se pot regla in functie de viteza (sunt neasistate). Este doar o pompa care creaza o anumita presiune in sistem; ce depaseste este data inapoi printr-o supapa de retur din corpul pompei (acelasi principiu ca si la pompele de ulei). Directia asistata incepe cu pompele actionate electric de un motor de c.c. pana la coloane de directie asistate electronic (la acestea caseta de directie e clasica). In principiu informatia de viteza, la acestea, o culeg senzorii de ABS.

Deci singura modalitate de reglaj pe pompele mecanice e aceea de "tara" acea supapa interna la o presiune mai mica, astfel incat presiunea din sistem sa scada. Partea proasta e ca scade in acelasi timp si confortul la parcare. Se poate obtine, in principiu, un compromis intre servodirectie si directie clasica. Eu am gasit un sistem de servodirectie pe un B3, pe care vreau sa fac experimente. Vreau sa anulez supapa de retur si sa combin un mecanism variator de turatie cu doua fulii (exact ca de pe motoscutere), in asa fel incat la turatie mica sa am presiune mare in instalatie iar la viteze mari sa scada. :icon_thumright: Incercam.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa ma contrazic cu nimeni in privinta la servo directie dar eu am montat servo de mk3 pe mk2 si pe motor jp-jr blocu motor fiind la fel cred ca si cu alte motoare pe benzina eu unu am prins un kit de mk3 din 97 si la viteza teoretic mare (140)se conporta bine adica se simte ca se intareste directia si in privinnta puteri este = cu 0 .asta pentu mine unu care folosesc masina zi de zi in bucuresti si cred ca este mai bun o servo decat aer con parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de servo si de directie am si eu cateva probleme...

am schimbat amortizoarele si flansele pe fata si directia parca a innebunit. merge ff usor si la viteza (50-70 km/h) este greu de controlat. sa fie din cauza ca rulmentii flanselor sunt noi si merg mai usor? este cam deranjant si imi vine sa pun flansele vechi. cum credeti ca pot rezolva problema?

am rezolvat problemele...

am facut geometria si am pus cauciucurile de iarna iar acum masina merge de parca ar fi noua. nu imi imaginam k geometria conteaza chiar asa de mult...

cred ca servo mergea foarte usor din cauza k aveam cauciucurile tocite (aproape slicuri :frigbaitata:), si de cand am pus cauciucurile de iarna functioneaza excelent (nici greu nici usor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

da si eu am rezolvat astazi problema cu servo care mergea prea usor ... am cumparat de la cineva de pe forum o pompa de servo si am observa ca difera dimensiunea fuliei mele de pe masina cu ce de pe pompa cumparata (ce de pe masina mea era mult mai mica in diametru) am schimbat fulia si cureaua cu una mai mare si bingo !!..imi merge servo putin mai greu adica perfect dupa parerea mea ..daca mai fac si geometria cand o sa se mai incalzeasca si cand o sa mai repare primaria gropile din asfalt cred ca o sa fie ca noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok acum intreb si io un lucru , de la micul si nefericitul accident pe care l'am avut acum ceva timp imi merge caseta super usor , nu ca ar fi asta un lucru urat dar ba imi trage stanga , ba merge drept , ba trage dreapta. Sa mai lovit cineva de asa o belea? in busitura a fost si atinsa roata putin , sa indoit bieleta pe care am si inlocuito cu una noua , am numarat dintzii filetului care se opreau la 14 , si la 14 am pus si bieleta noua. Sa fie caseta de directie busita? si daca da unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie ai facut? sau te-ai bazat doar pe numaratoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te la un service sa-ti faca geometria rotilor..40 lei costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa-i fara geometrie nu are rost sa te gandesti la alte probleme !bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut geometria ca ma asigurat un "mecanic" ca daca pun la fel cum era nu mai are rost. Am crezut ca poate fi ceva din caseta ca prea merge usor acum. Dar o sa o fac sa stiu o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca caseta de directie de la b3 merge pe mk2?

Din pacate la pompele de directie MECANICE (adica cele care se monteaza pe cureaua de accesorii) nu se pot regla in functie de viteza (sunt neasistate). Este doar o pompa care creaza o anumita presiune in sistem; ce depaseste este data inapoi printr-o supapa de retur din corpul pompei (acelasi principiu ca si la pompele de ulei). Directia asistata incepe cu pompele actionate electric de un motor de c.c. pana la coloane de directie asistate electronic (la acestea caseta de directie e clasica). In principiu informatia de viteza, la acestea, o culeg senzorii de ABS.

Deci singura modalitate de reglaj pe pompele mecanice e aceea de "tara" acea supapa interna la o presiune mai mica, astfel incat presiunea din sistem sa scada. Partea proasta e ca scade in acelasi timp si confortul la parcare. Se poate obtine, in principiu, un compromis intre servodirectie si directie clasica. Eu am gasit un sistem de servodirectie pe un B3, pe care vreau sa fac experimente. Vreau sa anulez supapa de retur si sa combin un mecanism variator de turatie cu doua fulii (exact ca de pe motoscutere), in asa fel incat la turatie mica sa am presiune mare in instalatie iar la viteze mari sa scada. :blah_: Incercam.....

am montat pe masina servodirectie dupa pasat b3 , daca vrei detalii te ajut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatie, dar aflasem deja. Am sistemul, doar ca exista ceva pierderi pe la caseta. urmeaza sa ma ocup mai incolo de servodirectie deoarece sunt prins acum cu vopsitul masinii + alte cateva retusuri la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatie, dar aflasem deja. Am sistemul, doar ca exista ceva pierderi pe la caseta. urmeaza sa ma ocup mai incolo de servodirectie deoarece sunt prins acum cu vopsitul masinii + alte cateva retusuri la ea.

problema este ca bieletele de pe pasat sunt mai lungi decat cele de pe golf 2 , deci odata tre sa iei bielete cu filet mai lung sa poti echilibra rotile, apoi depinde cum ai timoneria daca o ai pe cabluri sau mecanica sa zic asa deoarece caseta de golf2 in cazul celei mecanice are 3 gauri pe care se fixeaza o tabla care ghideaza timoneria ,deci tre sa prinzi cumva tabla aia si daca nu o prinzi cum trebuie( adica de ceva care nu vibreaza ) o sa ai un zbarnait f frumos in masina....

in principiu fulia de servo dupa pasat mere pe golf2 adica se aliniaza , si-am mai avut probleme la axul cu cruci am gasit intrarea dupa caseta ceva ce na vazut nimeni....nu se potrivea nici de pasat nici de g2 nici de g3.... pana l urma am schimbat caseta ca era defecta (dar nu innainte sa mi fac axul pe comanda la o fabrica :D ) in rest multa rabdare....

bafta

Modificat de gorexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

UN SFAT :)

Pentru cei care urmeaza sa-si puna servo, recomand cu caldura ca la montarea casetei sa lasati controversata punte/fata H jos...nu va chinuiti fratilor crezand ca intra altfel, ca NU MERITA...munciti mult mai

mult :)

L.E.

Oringurile conductelor sunt 1 leu bucata...merita puse cand suiti caseta :)

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am si eu un golfulet MK1 din 82 cu motor de golf 2 pe el ... asa a zis proprietarul codul motorului parca este PJ nu stiu exact . Acuma am pus si eu jante pe masina 205/55 R13 problema e foarte mare la parcari sunt ca un om fara permis. VREAU SERVO motorul e 1,6 diesel simplu.

Ce am nevoie pentru servo va rog sa enumerati toate piesele si anume de pe ce masina le pot lua , si unde le as putea monta... adica se pricep mecanici la asa ceva sau nu ? am cunostinte de mecanica cam 30 40 % as putea sa montez eu servo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa iti montezi servodirectie iti trebuie o caseta servo , o pompa servo , suportii pt pompa , fulie dubla pt vilbrochen (poate si pt pompa de apa , nush exact cum e la D simplu ) , bidonas pt lichid , furtunele si axul de la volan (in cazul meu nu a mers cel de la non-servo ) ! :)

Modificat de cipricipri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la pompa de apa este o fulie speciala dubla :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar servo pe mk1 s-a pus doar pe cabrio si pe scirocco 2, asa ca e putin mai greu de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o intrebare legata de servo...

exista chit de reparatie pentru pompa de servo?

a folosit cineva?

Modificat de p-pm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se gaseste chit de reparatie pentru pompa servo si cel care stie de unde se cumpara este p-pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un G2 D cu servodirectie si de cateva luni volanul merge greu, aproape ca si cum nu ar avea servo. Ma gandesc ca a obosit pompa. Stie cineva daca se poate mari presiunea la pompa? Sau poate fi altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An primul rand vezi cat sau daca mai ai ulei de servo si schimba pompa de servo care este la 100 sau 150 roni la desmembrari dar inainte de asta verifica eventuale scurgeri de ulei la caseta,pompa sau furtune.O cauza importanta ar putea fi tipul de ulei care este in sistemul de sevo de obicei se foloseste cel rosu la tipul asta de servo.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!