Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Si la mine s-a intarit pedala.Am fost la mecanic si stutul era deteriorat.L-a lipiit si totul a fost in regula.Problema este ca daca sunt afara -8,-10 grade uneori gasesc pedala tare.In momentul in care se incalzeste motorul la 90 de grade sau daca las masina la soare isi revine pedala si merge fara probleme.Ce poate sa fie?

Modificat de spatar ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am grabit sa postez si nu am citit topicul recomandat de Cosmin.Se pare ca apa e de vina si la mine.Deja am programare la mecanic si poate am noroc sa functioneze fara probleme dupa ce va fi scoasa apa.Din ce am citit servo are 3 compartimente si se pare ca doar din primul se poate extrage apa.Ce parere aveti:daca scot apa din servo si frana functioneaza corect ar mai trebui schimbata sau nu?Care ar fi pretul de achizitie?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a ajuns apa in interior, chiar daca o scoti acum, tot a mancat putin rugina pe acolo. In plus, nu o poti scoate toata. Eu unul nu as mai avea incredere in frane in acest caz (am patit-o). Nu poti stii cand te lasa, si vei merge tot timpul cu frica.

Asa cum am spus anterior, eu am schimbat tulumba. Una noua este in jur de 1.000 Ron, in functie de model (cu ABS, ESP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt moment o sa ii zic sa de-a tulumba jos sa scoata apa din ea si sa o usuce cu aer cald,curatat locasul bateriei si ce mai este pe acolo urmand sa o schimb.Nu era prevazuta in plan acum.Dar ma gandesc si la faptul ca una noua cand se lasa se lasa la fel ca aceasta nu?Dar probabilitatea de a ceda ete ma mica la una noua dar ma gandesc ca tot cu o pedala tare se va duce si cea noua cand ii vine vremea.Cred ca cel mai bine ar fi sa le schimbam dupa un anumit numar de km 100 kkm sau 200kkm.Dar cum noi facem mai greu ceva pt a preveni asteptam pana in ultimul moment.Oricum o sa o schimb cat mai repede posibil iar pana atunci o sa conduc mult mai atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, postez aici pentru ca vad ca e o problema VW, nu neaparat una de Passat. In mare am inteles de unde poate fi problema, insa totusi nu am gasit in topic exact problema mea: astazi de dimineata la prima frana mai tare, pedala a fost rigida si am avut pentru prima data senzatia ca frana nu tine. Intr-un final, masina a franat la o apasare mai tare (nu am ridicat piciorul de pe frana )si pana la servici problema nu a mai aparut. In seara asta cand am plecat de la servici fenomenul s-a repetat - pedala rigida 1-2 sec. apoi apasare mai tare (fara a ridica piciorul de pe pedala) si masina s-a oprint. In ambele cazuri, dupa ce masina se oprea (in ambele cazuri cu carait de ABS - cred ca a fost totusi de la gheata), pedala devenea moale si problema nu mai aparea. Daca apas succesiv pe frana, pedala tinde sa se intareasca de-abia dupa a 4-5 apasare, dar daca fac pauza de 1-2 sec, devine iarasi moale. Aveti idee ce ar putea fi? Poate fi tot stutul buclucas? Daca pedala nu ramane rigida, inseamna ca teoretic nu am probleme de vacum, corect?

Modificat de Tatal Zmeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc uneori, de obicei dimineata, ca in timp ce masina franeaza se aude un bazait pe sub pedale si imi impinge frana in sus. Ce draq poate sa fie? E enervant. Mai rau e ca frana devine de tipul servo-muşchi, iar daca nu-s pe faza ... am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel bazait si impingerea pedalei in sus este semn ca intra ABS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aha, mi-a trecut si mie prin cap, dar nu eram sigur. Acum imi dau seama ca nu se manifesta cand aveam martorul de ABS aprins. Cred ca am niste contacte oxidate, ca la scanare mi-a dat intermitent la senzorii de pe dreapta. O sa ma uit. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,in afara de pedala tare am observat si eu o lipsa de putere a motorului ,de fapt o turatie in gol fara cuplu gen patinare ambreiaj,asta numai in treapta 4 si 5 cand calc aceleratia repede,poate sa fie tot din cauza vestitului joc la acel stut,pe care il am si eu?

sau poate sa fie doar ambreiajul care are pedala cam sus?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la stut e la tine, pierde vacum si intra in lomp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de pedala tare am observat si eu o lipsa de putere a motorului ,de fapt o turatie in gol fara cuplu gen patinare ambreiaj,asta numai in treapta 4 si 5 cand calc aceleratia repede

Banuiesc ca te referi la pedala de frana. Acolo poate fi de vina pompa tandem, cum a spus si zabin, sau e o pierdere pe traseul de vacuum.

Daca turatia creste, dar masina nu inainteaza corespuzator, e uzat discul de ambreiaj. N-are legatura cu vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lipit stutul ala de la pompa,problemele cu frana sa rezolvat.

Am observat o crestere de turatie fara ca masina sa inainteze dar o turatie intrerupta adica se tura putin fara cuplu dupaia revenea,asta cand era stiutu slab acum dupa ce lam lipit nu am mai avut turatiile alea,masina am mai chinuito eu putin sa vad daca patineaza dar fara rezultat totul e ok.

daca era de la ambreiaj facea simtome dastea de gen ca patineaza cand vrea el sau cand se incalzeste tare sau patina din ce in ce mai rau? :( :blah: :)

poate totusi pampa tandem sau piederea de vaccum sa faca in asa fel incat sa am turatie fara putere de la motor?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era de la ambreiaj facea simtome dastea de gen ca patineaza cand vrea el sau cand se incalzeste tare sau patina din ce in ce mai rau?
Patineaza cu precadere in treptele superioare, si mai ales la rece.
poate totusi pampa tandem sau piederea de vaccum sa faca in asa fel incat sa am turatie fara putere de la motor?
Nu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un vw golf 4 din 2004, cam de o saptamana cand pun frana mai brusca sau la a 2-3 pedala imi impinge pedala in sus si parca nici nu prinde bine, se opreste intr-o distanta mai mare, va rog sa imi dati niste sfaturi, este periculos sa mai umblu asa. cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

am si eu niste simptome ciudate... inainte de a schimba bratele si amortizoarele, rotile din fata erau tocite la interior.. de unde (am presuspus eu si mecanicul) ca la pornirea dupa loc se auzea cum intra motorasul de esp ... la frane unde era solicitarea mai mare.. dupa franare sau in timpul franarii simteam un tremurat in pedala ca si cum ar pierde pompa aer .. ( stiu ce insemna un tremurat de pedala la intrarea ABS). Dupa schimbarea bratelor, amortizoarelor, am facut unghiul de fuga (mecanicul zicandu-mi ca inainte era o problema la capetele de bara si din acest motiv aveam probleme cu tremuratul pedalei..intrarea espl-ului la plecarea de pe loc), toate bune si frumoase.. nu mai intra esp-l... nu mai simteam cum tremura la franare pedala sau dupa franare . Am mai schimbat si furtunule de frana, de pe fata, placutele, discurile si placutele pe spate impreuna cu lichidul de frana. Dupa o saptaman de mers cu masina, aproximativ 800km, Bucuresti-afara din Bucuresti,a inceput dansul. Aceleasi simptome ...... Intrebarea mea este : Pompa tandem? + ca la accelerarea masinii parca am un delay de 2-3 secunde de la momentul "talpii" pana acesta se accelereaza. Toate piesele schimbate sunt Lemforder(kitul de bate), Sachs(Amortizoarele), Trw(placute, discuri, lichid frana). Nu stiu ce sa mai fac ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Bratele nu aveau nici o legatura cu tremuratul pedalei. Nu-mi dau seama exact cum se simte in pedala, dar daca spui ca nu e ABS-ul, posibil sa fie chiar tulumba de frana. Ar trebui sa masori etanseitatea in instalatia de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, se pare ca ai avut dreptate, am probleme cu vacuumul, si cand opresc motorul tremura foarte tare.. acea piesa de pe Egr nu lucreaza nici ea cum trebuie si am vazut ca la pornire nu am vacuum aproape deloc, scotand furtunasul de la egr de sus.Sa fie cumva si popa tandem? Multam .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare posesori de Passat. Ma adresez voua, caci in aria mea ( Golf & Bora ) nu am gasit topic dedicat pentru problema asta.

Am o oarecare problema cu frana. Pedala se intareste si franarea devine greoaie ( frane sunt, daca calc pedala tare ). Am schimbat discuri, placute, acelasi comportament. Ma gandesc ca pierde vacuum pe undeva, dar nu stiu ce furtunase sa verific, nu stiu unde e pompa servo. Daca m-ar putea ajuta cineva i-as fi recunoscator :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem (ce contine si pompa de vacuum) se afla in capatul motorului, la tine in partea soferului. Din ea o sa vezi ca iese un tub de plastic negru ce duce vacuum la tulumba de frana. La un moment dat o sa vezi un T ce distribuie vacuum printr-un furtunas de 6mm si la circuitele auxiliare (turbo, EGR). Incearca sa scoti furtunasul si vezi daca pierzi vacuum in continuare. Dar circuitul principal este cel de la frana. Deci probabil pierderea e pe acest circuit. Cel mai probabil scapa vacuum pe la mansonul de imbinare dintre compartimentul motor si cel al pompei de frana. Daca nu, e pompa tandem obosita sau membrana tulumbei fisurata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Cosmine scuze de offtopic dar tu ma uimesti in continuare pe zi ce trece, ai niste cunostinte incredibile despre masinile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Cosmin pentru raspuns. Am scos furtunelul si m-am ales cu o masina fara servo frana. L-am pus inapoi, si o sa-l strang indata cu un colier de plastic sa vad cum se comporta dupa. Revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa bagi un dop in loc de furtunel, sa vezi daca se inbunatateste frana. N-o sa ai turbo, dar pentru test n-o sa fie o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am prins si eu mai tarziu ce trebuia sa fac defapt, dupa ce am luat la rasfoit topicul asta. O sa incerc maine, sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit din topicul asta si nu stiu ce sa cred. Am vazut ca majoritatea care pierd vacuum au pedala tare dupa stationare. Ei, eu am pedala normala. Dar, azi am incercat sa vad daca pedala se intareste la apasari repetate. Si 4-5 apasari, pedala se face tare, daca tin piciorul pe ea, pedala coboara. Si in mers, si in stationare.

La franari bruste aud si simt pocnituri in pedala ( 100% nu e ABS ).

O fi pompa de servo gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa apasari repetate e normal sa se intareasca pedala. Nu mai e nici pompa de vacuum la prima tinerete. Iar daca dupa cateva ore de stationare, la prima apasare pedala inca e moale, nu ai pierderi de vacuum.

Eu cred ca de fapt tu nu ai frana eficienta din cauza ca e vechi lichidul de frana si a acumulat aer in instalatie.

Incearca sa faci o aerisire la fiecare roata in ordinea binecunoscuta: DS-SS-DF-SF. S-ar parea ca presiunea facuta de pompa nu ajunge pentru etrieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!