Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Stai linistit ca nu are nici o supapa pe partea de vacuum. Cel putin nu IN pompa. Are doar pe traseu.

Dar la tine motorul fiind transversal, pompa e extrem de usor de demontat. De ce nu o demontezi si "executi" direct marginea ce s-a largit? :flower:

Se loveste usor cu un ciocan toata marginea pana nu mai are joc.

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este ceva deosebit. Doar sa ai grija sa fie bine degresat locul inainte de a lipi. Si inca ceva, inainte de a lipi, impinge bine (eventual loveste putin cu un ciocan) stutul inauntru, pentru a se fixa mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi. :icon_thumright: Intrebarea nu eras pur ipotetică, cum să fac, pompa aia din poza e a mea, mi s-a părut mai usor de lipit data jos, plus că mă puseseră pe ganduri şi pozele de la cateva posturi mai devreme, alea cu pompa uzată pe dinauntru. Se atrăgea atenţia, şi pe bună dreptate, să fie foarte curat acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipestel este mai sigur,marginea aia care poate fi bercuita cu ciocanul este atat de subtire incit se rupe f.usor.

Sa nu uiti cand montezi paletii si axul sa pui ulei de motor,sa nu lucreze uscat pana ii vine uleiul sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aplicat şi nişte lovituri fine cu un ciocan mic şi ascuţit de jur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o noua problema la masina, legata de frana

acum 2 zile m-am apucat sa schimb bratul inferior anterior stanga, inital am vrut sa schimb doar bucsa dinspre caroserie, am scos bratul in prima zi, am lasat masina pe cric peste noapte, a doua zi am schimbat bratul. Intr-adevar au disparut toate zgomotele directie sau suspensie am meritata banii.

Dar cand am facut proba , la apasarea franei pana aproape de fund pt minim 5 secunde s-a simtit ca si cum ar fi intrat ABS dar trepidatiile in pedala si zgomotul au o intesitate mai mica este mai prelung, nici nu stiu exact cum sa descriu, este mai degraba un bazait puternic.

Inca ceva bieleta antirului imi sta putin torsionata desi am montat-o corect.

Stie cineva ce ar putea fi, o problema electrica, mecanica, este vreo legatura cu faptul ca am montant bratul?

Modificat de acrinu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ca aici : http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=870575 si vor disparea problemele...garantat :icon_thumright: Atat sa sai ai grija sa nu inversezi inelul de cauciuc de pe senzor...are pozitie unica. Ca sa nu gresesti te uiti pe partea cealalta cum e montat inelul pe senzor. Daca tot face rotesti stanga-dreapta si ii trece garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred că totuşi, după cum arată şi curge aerul prin stuţ, că sub el este ceva gen garnitură/supapă,
Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy, am lovit cu varful ciocanului "tangenţial" la raza ştuţului, nu perpendicular, ca sa

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e facuta din 2 bucati pentru ca ar fi vreo supapa acolo. Poate o sa vezi si in pozele de mai sus ca nu este nici o supapa acolo.

Pur si simplu din motive de proiectare le-a fost mai usor s-o construiasca asa. :)

Nu cu varful ciocanului trebuia lovit ci cu talpa. Daca lovesti cu varful lui, o sa "intinzi" acea margine si s-ar putea sa nu mai inchida bine. Din acest motiv, trebuie lovit cu talpa ciocanului si cat mai fin, sa nu "zdorbesti" marginea aia.

acrinu1, cum adica sta torsionata? Poate ti s-a parut doar cat timp era ridicata masina dintr-o parte. Te-ai uitat cumva sub ea dupa ce ai coborat-o e rotile ei si ai lasat si frana de mana?

Mersi de raspuns,

Bileta antirului sta torsionata spre roata si cand este lasat jos masina. Am observat ca o trage bara aia neagra (nu stiu cum se numeste) de care este prinsa bielata in parte inferioara.

Fa ca aici : http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=870575 si vor disparea problemele...garantat :Driver: Atat sa sai ai grija sa nu inversezi inelul de cauciuc de pe senzor...are pozitie unica. Ca sa nu gresesti te uiti pe partea cealalta cum e montat inelul pe senzor. Daca tot face rotesti stanga-dreapta si ii trece garantat.

Multumesc pt sfat o sa vad ce sa intamplat cu senzorul. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai pus bieleta antiruliu de dreapta pe stanga? :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt pe culori care difera deci ai putea sa ne zici culorile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bara aia neagra (nu stiu cum se numeste) de care este prinsa bielata in parte inferioara.

Bara de torsiune.

@Vicius la culorile cui te referi? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai pus bieleta antiruliu de dreapta pe stanga? :)

Nu am cumparat de stanga, pe stanga am pus-O

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza sa vedem exact cum sta bieleta aia ca nu prea pot sa imi imaginez din descrierea ta.

Fa poze comparativ la cele doua bielete (dreapta/stanga). :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut si va multumesc f mult, datorita acestui topic dupa ce l-am citit pe tot am reusit sa imi gasesc si eu problema la masina din ce motive am pedala de farna foarte tare...pompa vacuum defecta, dai si cauta pe net preturi...hmm 1500 Ron una noua :( , prin urmare am luat decizia sa o desfac cu gandul ca poate poate am norocul sa ii observ defectiunea din interior, intr-adevar am avut noroc sa zic asa :) in pompa vacuum se regasesc 2 supape de marimea unei fise de 10 bani si una dintre ele este sparta...asadar acum sper sa gasesc pe undeva aceasta supapa fara sa fiu nevoit sa cumpar o noua pompa, are cineva pe acasa din greseala de la o alta pompa sau stie unde sa ma indrume sa caut? va multumesc !

074145100A_3.jpg

post-60064-1260819881_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1260862017_thumb.jpgpost-37663-1260862026_thumb.jpgUitate te rog la poza si daca este compatibil cu ce ai tu, da-mi un pm.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut piesa nu este identica dar tot pompa vacum este si asta a ta din poza, ce este cu ea? e defecta? in ea are 2 valve daca una dintre ele este OK e tot ce imi trebuie si este ca cea de mai sus din poza acea neclara cat o fisa de 10 bani, daca ai posibilitatea sa o desfaci si sa ii verifici supapele ar fi perfect, astept cu nerabdare un raspuns din partea ta.multumesc.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1260966785_thumb.jpgpost-37663-1260966795_thumb.jpg[attachmen

t=170155:20091216961.jpg]Are 3 supape si toate sant in stare perfecta ,sper sa vezi din poze.Este o pompa de pe un audi 100.

post-37663-1260966817_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu o problema asemanatoare. de cateva zile cand pornesc masina pedala de frana e sus si nu se poate apasa decat la vreo 15 min dupa ce las masina sa mearga. dupa aceea se apasa cam 3 sferturi dar daca apas de 3-4 ori consecutiv se intareste.

am verificat sa nu fie apa in tulumba, nu era. am scos furtunele ce pleaca din pompa de vacuum si vacuum face destul zic eu (m-am uitat in paralel la un golf4 diesel si un A4) si era cam aceeasi forta deci nu stiu ce sa zic de pompa tandem daca e de vina.m-am uitat si la stut si nu pare sa joace. maine o sa o schimb ca am primit una dar nas crede ca aia e problema. ce mai poate fi? membrana fisurata in tulumba sau..? problema a aparut brusc de pe o zi pe alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1261464927_thumb.jpgDaca pompa face vacum destul ,verifica etanseitatea furtunelor de vacum .Scoatel pe cel subtire care alimenteaza rezervorul de vacum si comenzile de la electroventile,blindeazal si vezi daca mai face probleme la pedala,ar fi indicat un ceas de vacum , cauta un atelier unde este un ceas, macar vezi si starea pompei de vacum.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi cand au fost ceva peste 0 grade, dimineata cand am pornit masina pedala a revenit la normal instantaneu. deci era problema doar la temperaturile acelea mult sub 0. inclin sa cred ca e tulumba..are careva una de vanzare?:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt diferite modele, in functie de dotari: ABS, ESP...

Sincer, nu ti-as recomanda sa iei una SH. Este vorba totusi de sistemul de franare si de siguranta ta si a pasagerilor!!! Una noua e in jur de 1.000 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intalnit cineva (care a avut pana acum problema cu pedala de frana tare)...

O servofrana care sa fie umpluta de apa ...ori chiar de apa inghetata...asta din cauza gaurilor de scurgere , infundate ( infundate bine de tot) care nu mai lasau sa se scuga apa de ploaie ori zapada topita( ori gheata )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!