Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca inainte de lipire se curata bine cu diluant. Atentie la timpul de intarire, care depinde direct de temperatura exterioara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fratilor,am reusit sa lipesc acel stutz dupa cum am citi aici pe foum....fuarte tare 'chiar merge'

amscutit cam 1500 de ron....hahah ma costat 50 ron cu tot cu tigari si cola :)

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scutit cam 1500 de ron

si eu am avut aceasta problema si tot cu bizon rezolvata si pana in prezent tine fara probleme (este lipit de cc 5000 km si 6 luni) insa trebuie sa tinem cont ca este o solutie de moment, deci nu ai scutit 1500 de ron ci doar ai amanat cam un an cumpararea pompei.

poate intr-un an o sa ne trezim ca sare lipiciul de acolo si o luam de la inceput.

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am facut si eu lipitura si nimic nou... ce sa inteleg: ca la mine cu totul ca sa misca stutul eu nu aveam probleme cu vacumul sau ca cu tot cu lipici nu functioneaza????

Pedala de frana la voi revine repede? franarea este greoaie?, adica tinde sa franeze, dar parca se intinde? nu prea stiu cum sa explic senzatia si doar la viteza foarte mica, gen bagat a-I-ia debraiat si franat; de parca nu se opreste brusc...sa te puna in cap.

De aerisit instalatia este aerisita pt tocmai am schimbat furtunasele de frana toate 6 (fata/spate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi cercetari mi-am dat seama si eu ca se misca stutul acela foarte tare si ca de acolo ar fi problema mea. AM shcimabt si tulumba de vacuum si furtun si tot.. AM sa dau si eu pompa jos si am sa lipesc. AM incercat cu poxipol dar nicio sansa .. s-a dezlipit dupa cateva minute ...

Cat despre aerisitul franelor, dupa ce am schimbat garniturile de la etrieri, a fost necesara aerisirea tuturor rotilor + aerisire la pompa, in compartimentul motor.

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake - la noi cei care au avut probleme cu stutul, frana pare normala, revine repede prind franele aproape cum trebuie problema apare cand trebuie sa apesi brusc 2-3 pedale consecutiv sau pe un deal in jos prin trafic lent unde trebuie sa tii piciorul non stop pe frana. Simti ca se intareste pedala si pierzi franele.

RedFighter - nu trebuie sa dai pompa jos, se poate lipi pe loc. Foloseste Bison Epoxy Metal, nu poxipol.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca la pompa mea stutz-ul nu se invarte deloc si nu scapa, si totusi la mai multe pedale se intareste pedala pentru o scurta perioada. :)

Deci nu stiu daca asta e un mijloc de masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru este clar: pompele noastre tandem la 200.000 si ceva km nu mai sunt noi. Dar raportat la pretul unei pompe noi aprox 300EUR pentru care multi trebuie sa stranga vreo 2 luni cureaua la nadragi eu zic ca merita investitia de 25RON + 30 min. lucru + 1 zi fara masina chiar daca este o solutie temporara. La mine merge asa temporar de 10 luni si cca 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa ce am acoperit stutul cu silicon chiar nu mai am nicio problema in trafic. DAR daca ma joc pe loc in D "frana-ridicat piciorul-frana-ridicat piciorul" de vreo 3 ori asa foarte brusc, atunci da se intareste MAI ALES tinand cont ca e in D si vrea s-o ia singura inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit si eu la pedale succesive daca se intareste, dar nu am intalnit inca ziua sa se intareasca, insa stutul e teapan in pompa tandem si masina are reali toti cei 160.000km. Ati mai putea verifica si stutul de intrare in tulumba eventual daca nu are scapari. De exemplu am un vecin cu B5,5 care s-a pricopsit cu apa in masina de la gaurile infundate sub baterie si a tras de stutul din tulumba pe care l-a rupt(ii zisesem sa verifice sa nu fie apa in tulumba ca la iarna...). L-a bagat la loc asa improvizat si tot are frane, nu se plange de pedala tare(dar nici nu stiu cat pricepe ce e aia). In schimb mi se pare la mine pedala elastica(2,5 ani cu actualul lichid care e de culaorea ceaiului cristalin, adica parca e pus ieri) si cred ca merita o aerisire. Stutul de la tulumba se mai poate largi si sa piarda ceva aer si cand mai schimbi bateria daca il impingi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1253192562_thumb.jpgpost-37663-1253192579_thumb.jpgDe multe ori se intampla simptoma cu intaritul pedalei si din cauza uzurii premature a pompei de vacum.

Chiar am inlocuit recent una , la un client , am si demontato sa va pun niste poze cu uzura.Si asta avea probleme si cu stutul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in partea de jos cum pot sa pun adeziv fara a o da jos? AM pus mana si erau urme de ulei .. AM zis ca ar fi mai ok sa o demontez. Este prinsa in 4 suruburi cumva? NU m-am uitat prea atent ca ma preocupa grila..

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te atent, lasa grila. Grila te doare pe tine sau pompa? ;)

Da, 4 suruburi. 2 cu imbus de 5, 2 cu imbus de 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este prinsa in 4 suruburi cu cap imbus, doua mai mari si doua ma mici. Cele doua mari sunt unul pe langa stutz si celalalt in paretea opusa la furtunul de motorina si celelalte doua mai mici sunt in partea de jos la aldoilea furtun care transporta motorina, unul din ele fiind mai greu de dsfacut deoarece e pe sub furtun si tre sa ai maine mai de domnisoara sa ajungi la el.

Ooup same time post ;)

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata pedala de frana tare in trafic gen; aglomeratie, panta, etc., dar daca fac pedale repede si consecutive se intareste mai mult decat este ea in mod normal; ceea ce inteleg eu este o insuficienta de vacum si nu cred ca este pierdere pe undeva gen stut pompa vacum, stut servo frana sau trecerea prin compartiment motor cu baterie.

Ori este ceva defect, imbatranit in pompa de vacum ori asa face ea. In mers nu am probleme cu pedala de frana se comporta normal, se intareste doar cand fac pedale de frana, atunci cand masina este oprita pe lac cu motorul pornit.

La T5-iul de la munca face cam la fel si este de anul trecut masina 14 000km la bord.

Deci; ori pompa de vacum nu face destul vacum pt ca nu poate, servofrana consumand vacumul repede ( la Dacia servofrana se folosea direct de admisia motorului si nu avea lipsa de aer niciodata) ( la Aro era in genul la VW, cu pompa de vacum pe curea si tot asa un raspuns cam intarziat de forta, din cate imi aduc eu aminte) ori sa nu am probleme cu tulumba de servo, dar vad ca este o problema generala si refuz sa cred ca toti avem probleme la tulumba.

Se poate remedia sticaciunea din pompa de vacum intr-un fel (nu stut ca asta stim deja si nici de garnituri de etansare ca nu curge nimic lichid pe acolo) si asta nu cu inlocuirea ei cu alta noua?

De unde vine ulei pe stut?

De la ce?

De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai explicat si aici ideea.

De unde vine ulei pe stut?

E simplu. Aerul tras de afara il baga sub capacul de la culbutori, unde e plin de ulei. Cand opresti motorul, ueliul ce umbla de capul lui pe-acolo, ajunge si in pompa tandem prin orificiul respectiv. Si uite-asa, se prelinge cu timpul pana la stutz. :D

De ce?

Din prostia proiectantilor germani, care puteau opta sa bage afara aerul aspirat si astfel nu se crea nici in capacul de la culbutori presiune, si nu mai aveam nici atatia vapori de ulei in admisie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la pompa de vaccum, se misca stutul de la care pleca alimentarea cu vaccum a servoframei... imi poti spune unde sa depun plangere la autoritati pt. defectul despre care zic? Ai cumva o pompa mai desteapta sa imi recomanzi? ... De preferat una care nu e facuta in germania?M-am saturat de modelul asta de pompa tandem pe care il am... :angry: rog foarte frumos o solutie!

As dori modelul de care am citit mai sus ...fara ulei care se se plimbe pe ici colo!...mentionez ca doresc o pompa tandem care sa fie fff.buna , nu conteaza pretul!

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate sa vrea...o pompa Luk sau ....Pierburg si la bani putini, ca oricum de bune sunt cam la fel si pretul difera mult in favoarea uneia Luk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu sa zic ca am scapat de problema pedalei elastice.

Dupa ce am facut upgrade la frana, adica am schimbat disc de frana, placute, furtunase metalice si lichid racing am aerisit si ABS-ul cu Vag-Comul; situatia s-a schimbat radical. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

saptamana asta am patit de 4 ori sa mi se intareasca pedala de frana

masina schiteaza un gest cum ca ar frana, dar mult prea slab, cu toate ca impingeam cat puteam de puternic in pedala

maine dimineata o duc in service, nu prea e de jucat cu faze de genul asta

revin cu info dupa ce vb cu tipii de la service

Modificat de dumitruvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin puteai sa verifici daca sursa problemei este stutul despre care se discuta in acest topic. Verdictul la service o sa fie pompa sau/si tulumba noua ~ 2.000 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in mare acest topic si am inteles ca problema s-ar putea datora stutului

oricum ar fi, tot la service trebuia sa ajung in cele din urma asa ca nu mai aman

cat imi vor cere, atat voi plati :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verdictul a fost servofrana

cam nasol verdict

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiu ca asta e topicul Passat, dar e singurul unde am gasit tratată punctual problema. Adică joc, destul de mare,

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!