Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Trebuia sa aerisesti tot, si pompa si rotile. E normal sa se intareasca la a 2-3-a pedala, la toti e la fel cu diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aerisit pompa prima oara si apoi stanga fata,dreapta spate, dreapta fata ,stanga spate in ordine asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aeriseste prima oara cea mai indepartata roata, respectiv dreapta spate, apoi urmeaza stanga spate, dreapta fata si in final stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina din semnatura,de obicei cand o pornesc daca nu o accelerez un pic sa faca presiune pedala e rigida si nu tine frana decat daca apar foarte puternic.Poate fi de la aerisire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o Problema in legatura cu pedala de frana. Este foarte rigida, avea joc stutul de la pompa de vacuum si am reparat acum este exact la fel si nu stiu c sa-i mai fac. Am mai observat ca atunci cand cand tin frana apasata pe loc si in acelasi moment apas pe acceleratie incepe sa isi dea drumu dar nu de tot. As aprecia daca v-ati da cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prima data trebuie sa verifici daca nu pierzi vacuum si prin alta parte. Daca stutz-ul la randul sau nu mai scapa, de vina e doar pompa in sine.

Verificarea o poti face in felul urmator: scoti furtunelul ce duce la instalatiile suplimentare (turbina, EGR, etc.) si infunzi stutz-ul ala mic, sa nu ai pierderi. Daca masina se comporta la fel, de vina poate fi pompa in sine sau tulumba de frana. Ar trebui verificata instalatia cu un manometru de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersi am facut ce mi-ai zis si este la fel cred ca e devina pompa de frana sau tumbulatura

Poti sa-mi spui si mie care este tulumba de frana mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in postul 68.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi o sa o desfac si sa vad ce e prin inauntru

Scuze k te tot deranjez dar nu sti cumva cum se desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Si eu am o problema cu frana, adica pedala de frana devine tare daca merg cu masina scoasa din viteza si tin usor piciorul pe pedala de frana( cand vreau sa reduc viteza usor).

Problema o am de mai bine de 7 luni si devine din ce in ce mai grav daca merg cu masina scoasa din viteza.

La anularea partiala a EGR-ului (scoaterea furtunului ce intra in "valva" EGR-ului) am sesizat ca pedala functioneaza mai bine adica pot apasa de mai multe ori fara a deveni tare . Dupa ce am bagat acel furtun inapoi in EGR totul a devenit la normal chiar daca acum pedala se poate apasa de mai multe ori fara a deveni tare.

La inceput am crezut ca problema vine din cauza discurilor asa ca le-am schimbat pe toate cu tot cu placute dar nu sa schimbat nimic.

Deci dupa cateva vizite la servisuri am depistat ca de fapt pompa de vaccum est de vina, cea de pe motor cu furtunul negru are un joc si scapa aer pe langa furtun .

Intrebarea ar fi : pot sa mai circul asa cu ea (pana la iarna)? sau daca nu pot sa pun una SH de pe un alt vw golf 4 tdi( conteaza tipul motor sau anu etc) ?

multumesc

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu.tie iti trebuie pompa de vacum de la motoarele ce au pompa de injectie

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Zabin, oare pot sa pun de vw golf 3 TDI 90 sau 110 cp am vazut ceva pe net dar nu prea seamana cu amea sau era poza facuta cu ia intoarsa.

Pot de audi sau pasat tot de pe TDI_uri non Pd de 90 cp.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 3 si Audi A4 inainte de 1998 pompa arata total altfel. Este montat pe blocul motor nu la capatul chiulasei. Motoarele cu seria AGR la VW s-au montat intre anii 1999-2003 pe GolfIV din cate stiu eu. Cauta pompa de pe un motor cu putere similara (ALH) dar nu stiu daca este la fel.

Cel mai bine intreaba de la cineva cine are ETKA si iti zice exact daca sunt compatibile pompele de vacum intre motoarele de aceasi putere si generatie.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ah, apropo de "stutul bucluc"

Mie nu mi-e foarte clar (scuze daca e intrebarea cam stupida), cum scot furtunul din stut pt ca pare sa fie "capsat" acolo cu colierul ala metalic care nu pare sa fie proiectat sa-l desfaci. Sau gresesc eu?

La mine stutul are oarece joc, mai demult imi facea probleme destul de naspa dar i-am pus deasupra din belsug niste silicon si merge OK acum, dar parca as face o reperatie "completa" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un colier ciudat care dupa ce l-am dat jos nu am mai reusit sa-l pun la loc asa ca am pus un colier obisnuit, si nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi o surubelnita subtire unde este strans colierul (unde este impletit/indoit), misti in stanga si in dreapta surubelnita si se slabeste daca insisti se desface. Nu merita sa te chinui sa-l pui inapoi cumperi una noua din acela care se gaseste la fiecare colt de strada.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri, asa voi face, il scot p-ala si pun unu normal in locul sau.

Fie vorba intre noi, la modelul nostru VAG a ales niste solutii ciudate, parca la toate elementele.... Stututul ala tembel care isi face joc, colierul asta pe furtun, toata tubulatura de la turbo care are furtunele alea cu urechiusele care se uzeaza, filtrul de la capacul de culbutori care e ineficient...

Toate probleme care puteau fi rezolvate cu putin efort in stadiu de proiectare....

EDIT: Asta daca SCOPUL nu e sa se strice sa aiba cine le cumpara piesele...

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt ar fi posibil sa ramai la oem. Dupe desfaci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupe desfaci acele coliere si iti faci treaba le desfaci putin in locul unde se strang cat sa-ti permita sa le fixesi la loc in cei 2 pini apoi cu un cleste strangi la loc.

Exact metoda asta o folosesc eu ca sa pot refolosi acest tip de coliere si sa raman in domeniul OEM. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine INCA nu tin mortis sa am masina originala ;) Nu e destul de veche sa incerc s-o pastrez cum au gandit-o producatorii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut acel joc la stut si am urmat sfatul colegilor de mai sus adica l-am lipit cu "bizon poxi metal" intradevar un lipici care face minuni cu metalul dupa lipire la prima frana am dat cu capul de parbriz :icon_thumright: si pot spun ca nici acum nu am probleme cu frana si cam are aproape o jumate de an. chestia cu bizonul merge numai daca pierzi aer pe acolo dar daca pompa o avea alta belea atunci il lipesti degeaba... si apropo nu lipi cu poxipol ca ala nu rezista la metal si temperatura mare de acolo.

O poza cu Bizonul se poate? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine, uite cum arata Bison Epoxy Metal. Cu asta mi-am lipit si eu stutul de la pompa de vacum si inca tine !

bisonepoxymetal.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihihihihihi.

Bravo baieti, multumesc pt poza si una tare; am si eu un tub din asta in casa, ce bulan. hihihiihih

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant Bizon ala, o sa incerc sa-l gasesc.

Azi am scos siliconul ala in pregatire pt repararea completa. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!