Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

multumesc pentru raspuns ,o sa verific si revin sa va spun care a fost problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez aici fiindca la Golf IV nu am gasit acest subiect.

Am citit complet acest topic pe care l-am descoperit intimplator si asta-seara am constatat ca si stutul pompei mele are joc in sensul ca se roteste usor si se poate misca relativ putin stinga/dreapta. Nu am probleme cu frinarea, probabil ca pierderea de vacuum este inca mica dar as vrea sa rezolv problema repede ca sa nu se agraveze.

Am vazut ca locul este destul de strimt si nu stiu daca m-as descurca sa pun acolo "bizon poxi metal" si de aceea ma gindesc sa dau pompa jos.In acest caz oare pot refolosi vechile garnituri fie ele de tabla sau de tip O-ring ?

Oare garniturile despre care se vorbeste la postul 19 se potrivesc si la pompa de pe Golf IV motor AXR, 1,9 TDI PD ?

Am vazut ca pe capacul exterior de plastic al pompei scrie LUK. Nu stiu daca este pompa originala a masinii sau daca a fost vreodata inlocuita si ma gindesc sa nu cumpar degeba garnituri O-ring si ea sa aiba de tabla.

La demontare exista cumva vreo anume pozitie de care trebuie tinut cont, sau pozitia relativa fata de piesa care o antreneaza ?

Motivul pentru care mi-as dori sa fac operatia de etansare cu pompa jos de pe masina este ca eu ca si colegul Cosmin as vrea inti sa impanez mecanic stutul acela la locul lui prin batai usoare cu un ciocanel si apoi sa-l bandajez cu bison pentru o eventuala etansare mai buna dar imi este tare teama sa nu provoc apoi o problema de neetaseitate intre pompa si chiulasa unde la mine in prezent este curat.

Cum ma sfatuiti voi care ati trecut prin asa ceva sa demontez totusi pompa cu eventuala refolosire a garniturilor sau sa ma chinui cumva acolo pe loc in spatiul acela ingust ?

Va multumesc anticipat !

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti fa probleme. Da jos pompa, nu e niciun secret. Ai 4 suruburi. Dca nu au fost schimbate, 2 de sus se desfac cu inbus de 6, cele 2 de jos, cu inbus de 5.

Daca reusesti sa lovesti usor inapoi buza aia cu un ciocanel, nu mai ai nevoie de niciun bison. :blah_:

Si eu am facut treaba asta, e super simplu si de durata.

Garniturile nu trebuie schimbate daca n-au curs inainte. Nu se rup cand dai jos pompa.

Cand bagi pompa inapoi, sa fii atent sa nimereasca inapoi pintenii aia de la cuplaj, in canalele din axul cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin pentru promptitudine.

Sa inteleg ca nu se intimpla nimic daca totusi cumva misc rotorul pompei din pozitia in care l-am scos ?

Sa fiu atent doar ca remontare sa cupleze corect cu axa cu came ; adica nu exista o anume pozitie a pompei fata de axa ?

Am citit pe un topic de golf 4 ca ar fi sincronizate cele doua piese adica axa cu came si pompa sau este o afirmatie eronata ?

Sa marchez mai bine cu nu marker pozitia rotorului atunci cind o demontez ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este eronata informatia. Poate stii cum era cuplajul de la delco la Dacia. Ei, ala era excentric, nu-l puteai baga in alta pozitie.

Asta nu este excentric. Are EXACT pe mijloc pintenii. Nu are niciun sens sa faci semne.

Studiezi pozitia axului cu came si fixezi cat de cat la fel si cuplajul de pe pompa cand o bagi inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pentru colegul Cosmin as mai avea o intrebare si anume: presupun ca in timpul manipularii pompei, dupa ce a fost demontata de pe masina aceasta se goleste de motorina ; la remontare trebuie cumva amorsata, umpluta cu motorina etc., sau se remonteaza pur si simplu, se leaga furtunele inapoi si se da la automat ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza inapoi si dai la automat vreo 2-3 reprize de cateva secunde (nu mai mult ca suprasoliciti electromotorul).

Apoi va porni. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si eu am o scurgere la o garnitura de la poma tandem ...

de fapt e singura care o am ...... la mine fiind d la vibratiile motorului sa slabit garnitura aia ...

nu stiu cum sa va arat pe unde curge daca ma intelege cineva o sa arat in poza ...

are un furtunas acolo unde am pus sageata care nu sta deloc fix in pompa si curge destul de tare .....

ce as putea face ?

sa nu imi spune ti sa i-au pompa noua :rolleyes:

post-11596-1249460246_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca furtunasul e devina, schimba-l cu altul.

Nu cumva problema e ca joaca stut-ul in pompa si trebuie facut ce am spus si la mai sus?

Asta o gasesti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e cosmin

acuma am rasfoit topicul de la cap la coada si stutul ala ce intra in pompa (cum te uiti din fata in stanga) are un joc infernal :) si pe acolo curge ...

d unde sa i-au furtunasul ala ?

unde se gaseste si cat costa :rolleyes:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot n-am inteles care e pompa asta tandem ?

Am crezut ca vb de cea de vacuum, dar dupa poze vad ca nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe aici pe forum o poza

la mine acolo unde e incercuit cu rosu are joc mare si curge ...

practic pot sa rotesc furtunul ala de tot :) :blink:

dar si unde e desenat cu albastru nu sta prea stralucit :angry:

p.s. vad ca stutul asta e pb generala la passaturi ^_^

post-11596-1249464688_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . am observat ca imi curge si mie pompa tandem si imi misca furtunul . e posibil sa imi de-a eroare la injectoare cum ca depaseste limita superioara ? frana am , dar turbo intra pe la 2300 de ture , turbo nou si masina nu sare in treapta 1 si 2 . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai eroare ce o am eu aici, problema e cu injectorul.

Pompa tandem nu te "ajuta" la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiorossu - da si tu cautare pe google si o sa vezi ce inseamna pompa TANDEM si sigur o sa te lamuresti

Tetunyuszi - Ca sa nu alimenteze pompa tandem injectoarele corespunzator trebuie sa ai o pierdere considerabila de motorina asa ca varianta lui Cosmin este mai plauzibila, mai poti avea pompa tandem bulita dar putine sanse. In legatura cu turbo daca ai joc foarte mare in stut poate influenta functionarea actuatorului. Eu stiu de doua cazuri unde dupa etansarea-lipirea stutului sa schimbat compotamentul turboului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea o intrebare legata de turbina , actuator si pompa tandem !

ce legatura are pompa tandem cu turbina si LIMP-MODE ???

intreb deoarece iarna trecuta primeam limp mode-uri extrem de des , aproape ca nu puteam depasii nimic si trebuia sa opresc si repornesc motorul ... iar acuma numai primesc :)

dupa cum am scris aici : http://vwforum.ro/index.php?showto...andem&st=80

am joc la stutul ala incercuit cu rosu si scurgeri !

sincer pe mine nu ma deranjeaza pb cu frana fiindca apare fff rar insa din ce am citit este posibil sa fi primit limp mode de la jocul ala ce il are stutul ?

imi cer scuze ca insist prea mult dar se pare ca pb mea nu e turbina (actuatorul) cand am luat limp mode !

deci , ce legatura are pompa tandem cu turbina , actuatorul si limp mode ?

post-11596-1249481211_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ce legatura are?

Ecuatia e simpla: daca pompa tandem nu creeaza destul vid => nu ai destul vacuum pe instalatie => nu ai destul vacuum nici la comanda actuatorului turbinei => limp mode.

Simplu, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are foarte mare legatura, pompa tandem e si pompa de vacum si daca ai joc la stut nu ai frana buna si pierzi vacum pentru actuatoru de turbo si atunci intra in limpmode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ce legatura are?

Ecuatia e simpla: daca pompa tandem nu creeaza destul vid => nu ai destul vacuum pe instalatie => nu ai destul vacuum nici la comanda actuatorului turbinei => limp mode.

Simplu, nu? ;)

asta am vrut sa aud .

deci e clar eu am luat limp mode fiindca am joc la stutzu ala .

ciudat e ca acuma vara totul e normal si doar asta iarna am luat limp ... da la greu :lol:

Are foarte mare legatura, pompa tandem e si pompa de vacum si daca ai joc la stut nu ai frana buna si pierzi vacum pentru actuatoru de turbo si atunci intra in limpmode

pai frana nu imi face pb inca si sper sa nu faca de acum incolo :blah:

doar cum am mai zis pedala devine rigida putin cateodata f rar !

tare ciudata mai e pompa asta tandem ... are o gramada de functii ... nici nu ma mir de ce e asa scumpa :)

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca trebuie schimbata pompa chiar daca ar fi buna !

apropo ce curge totusi din pompa pe la stutzu ala ?

daca e buna nu schimb eu nimic mai bine sudez tot acolo :D

da nu schimb eu pompa pt atata :unsure:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se stie, pompa tandem trage aer de-afara si il baga undeva deasupra chiulasei.

Ei, ceva vapori de ulei tot ajung si in pompa. De-acolo ai mizeria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu limpul din cauza pompei tandem nu stiu ce sa zic.

La una din cazurile stiute de mine (stutul numai ca nu a picat din pompa) lipsa totala de putere pe la 2500 rpm dar daca lasa acceleratia si o calca fin urca turatia. La celalalt caz (joc moderat la stut) o schimbare mica dar sesizabila inspre bine.

Clar ca pompa tandem influenteaza functionare turbinei dar nu as fi sigur ca a luat Limp masina din cauza lui. Poate in cazul tau jocul stutului si uzura in timp a pompei s-au suparpus si au provocat Limp-ul sau o franare si dupa brusc forja. Trebuie luat in considerare ca iarna nu calci masina in stil de vara asa ca este posibil sa se fi acumulat ceva funingine prin turbina.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la masina mea, dupa lipirea (etansarea) stutului respectiv, pe langa imbunatatirea franelor motorul are mai multa putere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur ...

cand am luat limp asta iarna am incercat sa merg cu ea putin mai turat ... insa nu am fortat-o si se pare ca sa curatat :icon_thumright:

acuma merge f bine , turbina se simte cum lucreaza la turatie f joasa mult sub 2000 de ture .

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P

am si eu o problema cu pedala de frana

la mine dupa schimbarea pompei ABS am facut aerisirea cum tre dar nu am pedala sus tine undeva pe la 3 sperturi ,se intareste la a2 sau a3 dupa 10-15 secunde se intimpla la fel, cand e matorul oprit la fel dar dupa aceea daca tin apasat se duce usorc la fund

cu respect tjkas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!