Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

vezi la volskman eu am cumparat o garnitura putin mai jos a fost 35 ron garnitura si mia trimis poza asta

sunt toate separate si furtunele si garniturile

post-17496-1237994720_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1238046683_thumb.jpgGarnitura de care spui nu cred sa fie separat de tulumba.Dar nu te da batut , mergi la dezmembrari si sigur vei gasi, chiar daca va fii de la alt model. Daca citesti ce ti-am recomandat mai sus vei intelege, ca faceam referire la pierderi de vacum, cum ar fi posibil si la garnitura respectiva.Dupa schimbarea lui ,verifica cu ceasul lasat pe furtun cu motor oprit, chiar si dupa 12 ore trebuie sa ramina aceiasi cantitate de vacum, in instalatie, binenteles daca nu sint pierderi, supapa daca zici ca este buna pompa trage calumea si elimini pierderile trebuie sa mearga OK, succes.

post-37663-1238047897_thumb.jpgDupa montarea ceasului de vacum, furtunul scos trebuie infundat si il lasi 5-6 ore , acul trebuie sa ramina nemiscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul este cum zici tu atunci clar ca pierde si la mine undeva. Dupa 1 ora de stationare pedala este beton.

Stie cineva o metoda cu care sa poti depista unde sunt pierderile?

Sunt n+1 racorduri pe circuitul de vacum dar daca dispare vacumul din tulumba inseamna ca ori membrana din tulunba este sparta, ori supapa unisens este dusa, ori garnitura care vine intre tulumba si supapa unisens. In cel mai extrem caz tulumba este gaurita :)) (ca sa curga apa afara din el).

:blah_: Oare nu se gaseste separat membrana pt tulumba ca la Dacie?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare catre cunoscatori.

Daca scot furtunul de vacum din tulumba si pornesc masina astup-destup cu degetul capatul furtunului ca sa vad daca am vacum si unde se pierde imi inregistreaza ECU eroare din cauza lipsei de vacum? Dupa cum se stie dispare vacumul si de la actuatorul turboului si de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am scos eu afara si nu a aparut nici o eroare si daca il scoti doar din tulumba cel pentru turbo ramane bagat

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atatea presupuneri , timp pierdut ! Ai masurat ce valoare are depresiunea pe conducta de vacuum ? Valoarea indicata

de VW este cuprinsa intre 750-850 mbar. Sub 750 mbari ai probleme cu sistemul iar defectul se depisteaza cel mai repede

cu o pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-as masura daca as avea monometru care sa masoare presiune negativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa depistezi pierderile prima data verifici circuitul dintre pompa si tulumba, scoti furtunasele subtiri si infunzi, daca este OK, iei la rand cele subtiri, cu un ceas de vacum depistezi repede, nu sant chiar asa multe, ori este unul cazut s-au frecat, de obicei unde se lucreaza se uita a pune colierele de plastic si clemele la loc,atunci apar probleme de genu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat vacumul. La iesirea din pompa de vacum la relanti sta la 860mbari si daca accelerez urca la 920. Dupa supapa de sens are 800mbari. Deci pompa de vacum si circuitul sunt bune. Ramane tulumba :emthup:

Mai pot sa verific ceva sau ramane asta concluzia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai lasat cu ceasul pus citeva ore, sa vezi daca ramane nemiscat, binenteles cu motor oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai lasat cu ceasul pus citeva ore, sa vezi daca ramane nemiscat, binenteles cu motor oprit?

Nu am facut asa. De pierdut oricum pierde prin tulumba.....si daca il lasam pus tot nu cred ca rezolvam nimic pentru ca are destul debit si ajunge vacumul necesar in tulumba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii unde se pierde vacum, numai sint alte intrebari, cu inlocuirea piesei se rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cateodata turbina imi intra f sus, pe la 2500 - 2700. Alteori imi intra normal, pe la 1800, dar in majoritatea cazurilor intra la 2100. Mecanicul mi-a zis ca e de la pompa de vacuum, ca am joc la ax. As vrea sa o schimb, dar costa ceva banuti si de-abia am terminat de schimbat brate + amortizoare. Stie cineva ce as putea sa-i fac sa o reconditionez? Sau de unde as putea sa o iau mai ieftin?

Furtunele de vacuum sunt ok toate, turbina e ca noua (15000 km), debitmetrul e schimbat recent.

PS: Am incercat sa o lipesc cu poxipol si a mers ca unsa cateva zile, dupa care a inceput iar sa faca figuri.

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut acel joc la stut si am urmat sfatul colegilor de mai sus adica l-am lipit cu "bizon poxi metal" intradevar un lipici care face minuni cu metalul dupa lipire la prima frana am dat cu capul de parbriz :blink: si pot spun ca nici acum nu am probleme cu frana si cam are aproape o jumate de an. chestia cu bizonul merge numai daca pierzi aer pe acolo dar daca pompa o avea alta belea atunci il lipesti degeaba... si apropo nu lipi cu poxipol ca ala nu rezista la metal si temperatura mare de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Revin cu o mica nelamurire. Am schimbat ieri senzorul g62 si in timp ce mai stergeam la motor am observat ca furtunul care vine in continuarea valvei ce iese din pompa de frana si apoi intra in camera motorului(imbinarea incercuita cu albastru) intra intr-o piesa care din cate stiu eu este pompa de motorina. Acum intrebarea este ce legatura ar avea frana cu pompa de combustibil? Si ca sa fiu si on topic am observat de asemenea ca la imbinarea cu acea piesa(pompa de combustibil sau ce e?) este un mic joc (zona incercuita cu rosu). Este normal?

:blah_: Eu anul trecut am inlocuit valva de la capatul opus al acelui furtun, cea care intra in pompa de frana pe motiv ca se intarea frana. Acum frana a inceput sa se intareasca iar. Ar putea fi din cauza acelui joc. Multumesc

copyofdscf2834.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si pompa de vacum

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai tu acol este pompa tandem care are 2 functii, una sa bage motorina la injectoare si alta sa creeze vacum (presiune) pentru instalatia de franare (servo). daca ti se misca stutul respectiv inseamna ca pierzi aer pe acolo si de aceea se intampla sa ti se intareasca pedala de frana din cand in cand, ma s-a intamplat si mie dar am dat cu poximetal si de atunci nu mai am treaba cu intaritul pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul descris de tine este o boala generala la pompa tandem de acest tip. Eu l-am rezolvat cu Bison Epoxy Metal. Zic ca este o bola generala fiindca la toate masinile unde m-am uita are joc mai mic sau mai mare.

Rezolvarea problemei o vezi aici http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=962181

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passaturile in general au problema asta...imi pare rau ca nu am putut citi mai repede topicul ca sa iti pot raspunde sa iti rezolvi problema mai rpd...am schimbat paa acuma cateva pompe de vacuum de passat.e boala lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram. Pica si ea la peste 200.000 de km. Daca pica. Daca nu... mergi si mai mult.

Pompa in sine cade mai greu. Cea mai des intalnita problema e ca isi face joc stutzul ala de la vacuum. Eu l-am rezolvat dupa ce am demontat pompa. Am batut usor cu un ciocanel toata buza din jurul stutzului pana aceasta apasa atat de tare pe el incat nu-l mai poti nici macar rasuci. Si acum merge foarte bine, fara sa mai scape vacuum pe-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa 6 ani si 157.000 km, stutul ala e foarte fix, nu se misca deloc, dar nici nu trag de el. Deci cred ca incepe sa miste in urma unor operatiuni pe langa el(curatare egr, schimbare garnituri pompa tandem), sau lovituri neasteptate. Nu cred ca se desprinde asa din senin, doar de la vibratiile de diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da el cedeaza asa din senin, explicatia e simpla acel joc se face din cauza trepidatiei motorului mai ales la pornire, iar furtunul care intra in el este prins de caroserie si este dintr-un material plastic dur si deaci rezulta si jocul care se face, acolo cedeaza cel mai usor cand motorul se misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ma ganeam si eu. La B5 conducta ce merge la tulumba de frana e mult mai lunga si intra prin tabla despartitoare doar in dreptul tulumbei. Teoretic ar trebui sa fie mai ferit de miscari. Si totusi isi face acelasi joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema si acest topic mi se pare apropiat de problema mea.la un audi a4 1.9 tdi 101 cp din 2002,la apasarea brusca a pedalei de frana ,aceasta se intareste si nu prind franele deloc,daca pedala este apasata normal(ex pt a opri la semafor)ea este moale si frana foarte buna.daca masina sta o perioada de timp mai mare nu se intareste pedala de frana.pe vag com nu da nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte simplu poti sa incerci fa 2 3 pedale consecutive, daca la a 2 a sau a 3-a pedala se intareste pedala ori pierzi presiune pe la vreun furtunas ori mai mult casigur este pompa tandem, cel putin eu asa pateam la a2 pedala consecutiva lipsa frana.

poti sa te uiti la pompa si sa misti de stut daca se misca sigur pe acolo pierzi presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!