Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

salutare! nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva, cand pun frana si am ceva viteza adica peste 80 daca ii pun frana nu ingheata rotile, iar daca ii fac 2 - 3 pedale la a 3 pedala tine sus de tot si nu mai franeaza. sa fie oare de la servodirectie sau de la pompa tandem, parca ar pierde aerul din ia sau nu are suficient, sau una din ele rasufla cand o fortezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice asa:

- pentru faptul ca nu-ti ingheata rotile, ai aer pe instalatia de franare.

- pentru faptul ca la cateva pedale nu mai ai frana, de vina ar fi pompa de vacuum, sau ai o pierdere de vacuum pe traseu. Dar din cate stiu eu, la oricine asa se comporta daca faci mai multe pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf, se pare ca este o problema specifica la Passat TDI din cauza vibratiilor motorului. Citeste topicul Pedala de frana devine rigida si vei gasi simptome si rezolvari.

Si eu ma confrunt cu asta, dar astept sa se mai incalzeasca afara pentru a putea aplica solutia de lipit. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum se poate verifica daca pompa de presiune este sau nu defecta, banuiesc ca pe vag nu se vede.

:icon_thumright: pompa tandem nu este una si aceeasi cu pompa de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceeasi. Cea din capatul chiulasei.

Nu prea poti verifica mare lucru. Eventual scaparile. Daca dupa o zi de stationare nu mai ai vacuum in instalatie, ai pierderi pe undeva. Daca nu, numai pompa poate fi mai slabuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un priten care a patit o chestie asemanatoare la un G4; dupa pornire prima franare e perfecta dupa care pedala se intarea si devenea inutilizabila; problema a fost un furtun de la pompa de vacuum iesit din racord, problema aparuta in urma schimbarii distributiei (marii meseriasi din Romanica :banghead: )

Bafta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa pot umbla sau macar sa o pot vedea (pompa tandem) banuiesc ca trebuie sa demontez toata tubulatura aceea care trece pe acolo de la turbo cred, daca o dau jos are ceva in ea apa, ulei etc. sau este goala, sa nu fac vreo prostie.

help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica la pompa tandem [vacuum] daca nu se misca stutul care iese din pompa spre servofrana, este boala de familie, si atunci nefiind etansa instalatia de vacuum nu lucreaza in parametri nici turbo si nici egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat dupa stutul de la pompa de vacuum exista un furtun de aproximativ 10 cm lungime si apoi urmeaza o piesa de plastic in forma de T (derivatia catre N18). Ma puteti ajuta cu un cod pentru acesta ramificatie?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu m-am lovit de acceasi problema(pedala tare)....cica constuctorul zice ca la fiecare 2 ani sa inlocuim lichidul de frana cu unul nou, eu nu am facut asta desi am de mai mult de 2 ani masina, urmeaza sa schimb lichidul si o sa revin sa va spun daca sia revenit sau nu.Sper sa nu fie pompa vacuum :vaidecapulmeu:

Sucese maxime!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...daca este aer in instalatie sau lichid NEbun deobicei nu iti prinde farana cum trebuie sau pedala devine putin mai rigida dar nu se face rigid de tot. Daca ai pedala beton din prima problema vine de la pompa tendem sau tulumba.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( a schimbat cineva pompa tandem? - ce pret are?

am vazut pe undeva da numai tin minte unde 1.100 lei parca, dar zicea ca atat costa nu stiu daca a si cumparat, totusi mi se pare exagerat pretul (daca o fi asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata e in magazin. A schimbat-o si Florin (FLORO).

O fi scumpa din cauza ca incorporeaza si pompa de inalta presiune. Si orice echipament de inalta presiune e foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema cu stutzul de la pompa tandem o am si eu,imi scapa presiune pe acolo,dar nu foarte rau.Mie pedala de frana se intareste de pe la a 3 ia pedala repetata dar in schimb cand apas repetat pe frana nu mai vine vacuum la EGR si nu mai functioneaza.Daca iau piciorul de pe pedala de frana si accelerez putin incepe sa faca iar vacuum.Azi o sa incerc la recomandarile colegilor de pe forum sa lipesc si eu stutzul respectiv si apoi o sa postez aici concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceeasi problema cu stutzul de la pompa de vacum la golf 4. l-am imbracat in poxilina, frana tinea ok si dupa o perioada destul de scurta frana iar a inceput sa nu mai tina. am dat jos pompa tandem am indepartat stratul vechi de poxilina, am degresat si am aplicat altul dar frana tot rigida e. in plus cand masina sta oprita o perioada mai lunga pedala de frana e foarte tare dar cand pornesc motorul se mai inmoaie putin. oricum frana nu este deloc eficienta. am verificat si furtunele de la vacum si par sa fie ok. am mai observat ca locul unde intra furtunul gros de vacum in pompa de frana nu pare sa stea foarte bine si am pus temporar niste silicon sa vad cum tine frana dar degeaba. aceeasi poveste. am scanat cu vag comu si nu apare nici o eroare. lichidul de frana nu l-am schimbat de cand am masina adica de 2 ani jumate dar am mai cerut pareri si nu ar fi din cauza asta. problema care ma gandesc eu ca s-ar putea sa fie ar fi de la pompa de frana in cazul in care e imbatranita membrana de vacum sau ce stiu eu ce o mai fi pe acolo. ma gandesc sa ma apuc sa o dau jos dar e cam inghesiuta acolo si nici vremea nu e prea ok pt asta. stie cineva daca se gaseste vreun kit de reparatie pt pompa de frana? sau ar putea fi problema din alta parte? ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pompa de frana. Tulumba. Aia in care intra vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pompa de frana. Tulumba. Aia in care intra vacuumul.

despre asta e vorba? ce as putea sa ii fac?

post-16637-1237736980_thumb.jpg

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e. Doar s-o schimbi. Dar e cam scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si stii cumva vreun pret aproximativ? chiar nu se poate repara? ce poate sa fie stricat in ea? oricum...sa dea caldura si o sa incerc sa o desfac sa vad ce are prin ea ca sunt curios. poate nu e stricata ci doar ceva sarit de prin ea sau infundat....ar fi bine. ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici. Eventual studiaza tot topicul pentru mai multe detalii despre defectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand sa desfaci tulumba, este dificil de montat la loc.Mai fregvent este problema cu cantitatea de vacum, pe care din cauza uzurii nu o asigura pompa descrisa de cosmin mai sus. Incearca sa masori vacumul cu un ceas in timpul funtionari motorului, apoi cu motorul oprit vezi daca ai pierderi.

Daca ajungi sa o inlocuiesti cu una noua, vei constata ca si motorul va functiona altfel ,cu o pompa tandem noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumul l-am masurat cu un manometru modificat si la mine si la un passat mai nou care nu avea probleme de nici un fel cu frana si valorile erau aproape identice. Nu stiu cat de precisa a fost masuratoarea dar am si desfacut pompa de vacuum si la inspectia vizuala nu pare sa fie uzata decat foarte putin deci in concluzie o consider ok. Apa in servo frana stiu daca ar putea sa fie pentru ca nu are acel compartiment cum e la passat. Ar mai fi varianta sa fi intrat cumva prin partea de jos pentru ca nu mai am scut pe masina mai ales ca a fost anotimpu asta umed dar nu prea vad pe unde...raman totusi la ideea ca tulumba e de vina. Tin sa mai mentionez ca daca actionez frana de motor in timpul franarii nu e nici o diferenta.

In modulul 3 abs brakes in vag com la measuring blocks grupa 05 unde este indicata presiunea din sistemul de franare am observat ca inainte de pornire (masina fiind oprita in jur de 14 ore timp in care pedala de frana devine tare) fara sa apas frana arata valori variabile intre -0.02 si 0.17. Am pornit motorul valorile au ramas tot pe acolo, am facut cateva ture prin curte cu frane bruste si apoi la relanti valorile erau intre -0.66 si -0.25 bari stand mai mult pe -0.44. Am tinut turatia motorului constanta la 3000 si nu mai varia atat de des, stand aproape fix pe -0.44 bari. Acum nu stiu sigur daca are vreo legatura cu vacuumul sau nu. E normal sa fie valori negative? Oare indica vacumul? Cu pedala calcata tare arata valori putin peste 100 de bari. Va rog pe voi sa trageti o concluzie

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa e ok nu ramina decat sa fie tulumba, dar verifica daca nu sint pierderi de vacum si supapa unisens sa nu scape in ambele sensuri, si asta poate duce la pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos futunu afara si am verificat supapa. E ok. Dar am observat ca garnitura care tine furtunul in tulumba e cam mancata. Stie cineva daca gasesc doar garnitura sau e cu tot cu furtun? Si un pret eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!