Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Tibi & cei care ati rezolvat problema cred c-ar ajuta pe multi daca ati posta niste poze cu elementele afectate, eventual un DIY, dar poate cer prea mult :)

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze nu am facut la momentul reparatiei, dar nu e greu deloc.

1 Se scot: capacul de plastic al motorului si capacul ce acopera bateria, servofrana si filtrul de polen.

2. Se urmareste furtunul gros ce intra in servofrana pana ce trece in compartimentul motor. Acolo el intra in piesa de cauciuc cu pricina (care la mine s-a transformat in burete pe partea dinspre compartimentul motor si stutul iesea usor).

Din acea piesa furtunul pleaca mai departe cam 10 cm intr-un teu. Din teu furtunul gros duce in pompa de inalta presiune de pe chiulasa, in partea din spate.

Se verifica daca acolo unde intra furtunul in pompa exista joc.

Daca da, se scoate furtunul de pe stutul din aluminiu, se blocheaza cumva sa nu mai aiba joc, sa degreseaza si se smirgheluieste zona de pe pompa si stut, si se aplica BISON EPOXY METAL.

E bine sa faceti operatia asta la temperaturi de peste 5 grade. Ideal este sa fie temperatura ambientala de 20 grade. Timp de uscare la 20 grade - 12 ore.

A doua zi se monteaza la loc si gata.

Tibi

Modificat de tibidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

la mine a pierdut vacum pe la stutul din poza,si am rezolvat cu poxipol.acum pedala de frina nu mai este tare.

post-20151-1222540447_thumb.jpg

post-20151-1222540767_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai pus poxipol? L-ai scos afara? Sau doar ai pus pe langa el. In poza nu se vede sa fie poxipol pe-acolo. Si la mine joaca stutz-ul ala destul de bine daca prind de conducta. Pot chiar sa-l trag mai in afara. Nu am probleme de vaccum, sau cel putin nu se simte, dar nu-mi place ca joaca, din moment ce n-ar trebui sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am putut sa il scot afara ,am incercat dar nu a iesit si nu am vrut sa rup ceva pe acolo .la mine a avut joc destul de mare.am bagat furtunul pe stut si dupa aceea am pus poxipol .scuze pt poza de proasta calitate

post-20151-1222542007_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Cosmine cred ca masinile noastre sunt surori ca parca avem aceleasi probleme :)

ONTOPIC : Idem problema, dupa ce am spalat motorul si investigat pe acolo am realizat ca am joc semnificativ in stutul ala de acolo.

DAR aveam pierderi de vacuum in alte parti, caci dupa ce am scos si reintrodus mai toate furtunele de vacuum acuma frana merge super OK... Deci verificati tot traseul de vacuum inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste postul meu din 8 martie. Acolo am explicat cum se face.

In plus, e bine ca inainte sa aplici adezivul sa blochezi stutul in pompa si sa fie bagat cat permite inauntru.

Bison Epoxy Metal e mult mai bun decat Poxipol. (citit prospectele pe net).

Tibi

Modificat de tibidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor. Ieri am schimbat pompa de vacut. Aceeasi problema. Stuztul de la pompa avea joc si deci tragea aer fals. Ideea e ca acum am montat o pompa de vazum marca Bosh. Este identica la fel ca cea care a fost data jos de pe masina ( era LUK ) numai ca acel stutz este prin cu filet, si nu direct sertizat. In felul asta din ce a zis mecanicu si ce am vazut si eu ,,, pompa asta nu are moarte .. cel putin in locul ala nu se mai poate defecta.

INsa ... Pompa veche se poate desface din ce am vazut eu. Daca asa o sa pun poze cu operatia. Vreau sa o desfac si sa merg la un strungar sa imi faca filet acolo si un alt stutz....

Sa vedem ce iese ..

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam pozele. Vezi sa nu uiti de noi. E o problema destul de generala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un an jumatate cu poxipol si pana acum a rezistat

mecanicul care mi-a carpit pompa spunea ca daca jocul devine prea mare nu se mai poate remedia si trebuie facuta o noua investitie

in locul vostru as remedia urgent "bug"-ul

defectiunea a spus ca apare la debreieri cand se misca -scutura motorul si furtunul care intra in stut e prea rigid obosind aluminiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare aceasta problema, nu e posibila si la masina din semnatura? Si eu am pedala de frina mai tare, fata de alte golfuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pedala de frina mai tare

Pierderea de vacuum se verifica prin franari repetate si dese chiar foarte foarte dese. Daca eforul la pedala devine din ce in ce mai mare pe masura ce repeti franarile inseamna ca sistemul de vacuum nu e capabil sa furnizeze destula depresiune pentru a mentine functionarea sistemului de franare la parametrii normali .

Faptul ca pedala de frana e mai tare nu inseamna neaparat pierderea de vacuum.

La motoarele turbo cea mai mica pierdere de vacuum se traduce prin lipsa boost-ului in turbo intarirea pedalei de frana fiind deja o pierdere severa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat chiar azi si nu pierd vacum. Ce sa fie oare? Frina nu este elastica, decit ca trebuie sa apas cu o forta mai mare pe pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta se exclude pierderea de vacuum. Problema pare sa fie una ce tine de partea "mecanica" a servomecanismului sau a pompei de frana.

Eu am inlocuit lichidul de frana la a mea si de atunci mi se pare ca se simte altfel frana. Incearca si o inlocuire a lichidului de frana .Normal , la 2 ani se inlocuieste . Iti trebuie un Dot 4 si iti recomand Mobil1 sau Aral .Sa nu te zgarcesti sa pui ceva noname .Poate vei vedea vreo schimbare. :icon_thumright:

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Postez si eu aici o intrebare fiindca acest topic mi-sa parut cel mai apropiat de problema.

Am rezolvat problema stutului de la pompa tandem cu Bison EpoxyMetal.

Vacum ca lumea, dupa 3 pedale concomitente devine rigida pedala - Satisfacator

Insa a aparut o noua problema, apas pe pedala si are o intarziere de cca 1-2 secunde la revenire, adica cum ii dau drumul nu vine inapoi imediat ci are o mica intarziere. Altfel franele prind OK dar conducand concomitent 2 masini ma enerveaza treba asta.

Mersi pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Se pare ca intampin la passatul meu aceeasi problema ca unii dintre voi. dimineata pedala de frana este foarte rigida. eu si sotul meu ne-am gandit ca e de la faptul ca este frig si in fiecare dimineata lasam masina putin sa se incalzeasca. totusi sunt perioade in care in timpul zilei in care devine la fel de rigida pentru ca mai apoi sa isi revina. anterior, am avut o alta problema - ni s-au blocat toate rotile (fiind 4 motion) iar in momentul in care am fortat-o sa plece a iesit fum de pe roata din stanga fata. pusa la test a iesit doar problema la abs. ce ar putea fi? pe spate erau aprinse stopurile de frana ca si cum as fi tras frana de mana. citind mai multe dintre comentariile voastre am vazut ca ar putea fi apa cumva sub baterie. poate vreunul dintre voi ne-ar putea ajuta sa rezolvam problema asta. multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar la nimeni nu s-a manifestat fenomenul descris de mine cu 2 posturi mai inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cata.riza ar trebui cautat un mecanic f. priceput. Dupa cum ai spus si tu banuiesti si apa si stutul acela

Si mai trebuie facuta si o scanare in cazul senzorilor ABS.Mai mult nu-mi dau cu parerea ca nu ma pricep dar poate apare postul sus si-l vede cineva mai cu experianta

@msanyix verifica si restul tubulaturii citez pe Executron: "DAR aveam pierderi de vacuum in alte parti, caci dupa ce am scos si reintrodus mai toate furtunele de vacuum acuma frana merge super OK... Deci verificati tot traseul de vacuum inainte..."

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant este faptul ca pana nu am rezolvat problema cu vacumul nu se manifesta acest fenomen.

Aveam frana ca lumea doar la prima pedala dar cum ii dadeam drumul pedala revenea instantaneu. La a doua pedala era tare si la al treilea "beton" dar oricum revenea fara nici o problema.

Nu cred ca influenteaza vacumul revenirea pedalei, singurul caz ar fi daca ar trage vacumul mult prea mult, deci as avea o presiune negativa peste cel permis ceeace nu cred. Dar oricum o sa-i fac o verificare amanuntita.

......

Oare? :icon_thumright:

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si mie mi s-a intamplat ca in diminetile acestea geroase ca la prim pedala care am dat-o sa nu am frana (pedala tare care se actioneaza ff greu) cei drep mi s-a intamplat doar de 2 ori. din ce am citit aici am observat la masina ca acel furtun de vacum la imbinarea cu caroseria era putin sarit l-am impins la loc la a doua scapare nu aiesit la fel de mult. am facut niste poze la furtun nu sta perfect lipit si acum este putin desfacut.oare asta sa fi cauzat lipsa de frana sau o fi tulumba de vina, poate numai acel furtun sa te lasa fara frana daca rasufla.este vreo idee de fixare la acel furtun sau un cod pentru piesa care face legatura dintre furtune?

vorbesc de piesa sau cotul ceo fi ala care este incercuit cu rosu si trece prin tabla.

post-17496-1231236583_thumb.jpg

post-17496-1231236624_thumb.jpg

post-17496-1231237202_thumb.jpg

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am dat de vreo 4-5 ori jur imprejur cu banda de teflon si acum sta mai tapan. Verifica si celalat capat al furtunului respectiv si vezi daca are sau nu joc stutul de care este prins in pompa Tandem. Si acolo poti avea pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta cu apa pica, decateori spal masina verific compartimentul si nu am avut niciodata apa acolo, iar masin sta in garaj nu prea vede ploaie decat daca este cazul.

pe mine ma intereseaza cod respectivei piese daca se gaseste de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa ai apa in servofrana si sa fi inghetat. Apa din compartimentul de servofrana (ca urmare a dop de scurgere infundat) a fost aspirata pe langa furtunul de vacuum in tulumba de servo.

Vezi si topicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=24645&hl=

Salut,

si un prieten de-al meu a patit-o cu apa la servo.Dupa ce am incercat sa o dezghetam cu un pistol cu aer cald si apoi am injectat antigel concentrat ,pedala de frina a ramas intepenita.Am desfacut "tulumba" si mi-am dat seama ca nu se poate scoate apa decit din primul compartiment(intre cele 2 membrane nu poti ajunge).Singura varianta ar fi sa procedati ca si mine,adica sa o desfaceti bucati si sa o montati la loc dupa ce ati scos gheata.Asta daca nu ati fortat pedala ca sa rupeti membranele.Am si niste poze:

post-21979-1231353909_thumb.jpg

Modificat de christmas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ciudata legata de frane ( http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry898499 ) si s-a aprins si emisionss workshop... nu stiu daca are legatura :offtopic:

Vreau sa va indreb daca pe motorul meu (din cate stiti) e cam la fel circuitul si mai ales problema cu stutul...

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!