Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Ok, da a aparut si limp modul, trag semanlul de alarma? Cred ca ii de la pompa tandema, vaccum etc, Nu?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara masuratori nu poti spune nimic.

Ori log in mers, ori citirea erorii stocate, ori masurarea vacuumului din instalatie... ori TOATE la un loc daca esti chitibusar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal. ma confrunt cu o problema la audi a6 2002 1,9 tdi, intra apa la servo frana si ingheata pedala, am curatat o odata cu un feon cu aer cald iar dupa ce am fost la spalatorie mi a inghjetat din nou, ce pot sa fac sa nu mai intre apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa cureti scurgerile din compartimentul bateriei.... si sa te pregatesti sa schimbi tulumba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa scoti acele furtune de cauciuc de la scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !!! Am si eu o mare problema!!! Cand pornesc masina pedala de frana revine usor la forma initiala adica nu mai e rigida ca si cum ar fi inghetata, iar in mers tine pana aproape de jumate foarte lejer adica apas usor pe ea iar dupa aceea se intareste brusc deodata si nu mai pot frana in parametrii buni!!! Practic se intareste brusc si cu toata forta daca apas nu se opreste in loc (e ca si cum as ramane fara servofrana adica ca la dacie)!!! De la ce ar putea fii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tulumba de frana, conducta de vacuum si pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la calitatea f slaba a placutelor de frana. Mai verifica sa nu ai ulei sau grasimi pe discuri.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci se intareste pedala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala este rigida pe toata cursa (ca atunci cand ai motorul opritsi calci frana de 4-5 ori) atunci este o problema cu sistemul vacuumatic(pompa, mebrana supapa..etc.).

Daca pedala merge usor o parte din cursa apoi merge greu inseamana ca sistemul vacumatic te ajuta dar forta necesara de apasare a placutelor pe discuri este foarte mare, si sistemul vacumatic nu te poate asista cu atata forta si de accea senzatia de pedala tare.

Acum asta este o varianta, poti avea si pierderi de vacum pe undeva, astfel incat depresiunea nu mai este cat trebuie.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema asemanatoare cu cele discutate anterior, numai ca la masina din semnatura stutul se misca si in plus picura si putin ulei prin el. Uleiul imi intra in furtune si cauzeaza pierdere de vacuum atat pe la garnitura de cauciuc care uneste furtunele, cat si pe la stut. Am lipit stutul respectiv, am curatat furtunele de ulei, dar problema reapare, adica picura ulei in continuare pe la stutul respectiv. Care ar fi motivul pentru care pierde ulei pe la stut? Care ar fi cea mai buna solutie, sa repar pompa de tandem sau sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Am si eu probleme cu frana, a scazut forta de franare, mai ales la capatul cursei pedalei unde se apasa mult mai greu. Nu cred ca e problema de pompa tandem pentru ca turbina merge foarte bine, mecanicul s-a uitat la furtune si a zis ca se auzea daca aveau scapari. Dupa el franeaza bine masina dar eu stiu cum frana inainte. Poate sa-mi puna cineva un diagnostic/faca o investigatie, eventual care poate si efectua reparatia? Vreau sa am din nou frana mea care ma punea in bot cum o atingeam. Mentionez ca pierderea fortei de franare a avut loc brusc acum cativa ani. Masina e un golf 4 axr.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, problema ta e pe vacuum - daca zici ca ai verificat linia de vacuum si pompa tandem, nu-ti ramane decat ca ai membrana sparta la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Se schimba doar membrana sau toata tulumba sau cum ii zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tulumba....pana in 500 lei una noua, daca imi aduc aminte bine.

 

Dar inainte de toate, trebuie verificat bine - sa fie de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mi-a scos furtunul de vacuum din tulumba si-a suierat si-a zis ca am vacuum :dry: . S-a uitat/ascultat sa nu fluiere furtunele si cam asta a fost. Ce zici sa mai verific si cum? Un manometru ar fi bun pt vacuum dar nu stiu cine stie sa masoare. Daca mai ai vreo idee te rog sa-mi zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe circuit ai vacuum suficient si daca ajunge in servofrana - tulumba - dar pedala e tare - atunci de la ea este.... poti incerca sa-i scoti furtunul si sa vezi daca tot asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am fost la service gasesc pedala blocata sus dimineata, se lasa la pornirea motorului. La franare in mers se intareste pe parcursul apasarii, spre capat.

Am mai citit ca poate avea apa/mizerie servofrana pe acolo. Se poate curata sau tot trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei intra apa in ea - nu prea e cazul la G4.... la Passat B5 se intalneste mai des problema asta.

 

Cand a intrat apa in ea, chiar daca o scoti, in ceva timp se strica tulumba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Dupa ce am fost la service gasesc pedala blocata sus dimineata, se lasa la pornirea motorului".= asta este comportarea normala a tuturor frinelor cu servo. Daca ar fi ramas tare, atunci sint probleme.

,,La franare in mers se intareste pe parcursul apasarii, spre capat".= aici nu te mai inteleg, pe masura ce apesi placutele se lipesc de discuri, si rezistenta instalatiei la actionarea pedalei creste exponential, deci pedala se opreste si oricit ai apasa nu se prea deplaseaza - si asta este normal. 

Daca dupa ce se opreste pedala si tu tii apasat in continuare, pedala se mai deplaseaza , greu, dar se deplaseaza, ai aer in instalatie, sau ai uzate garnituri in pompa si scapa presiunea. 

Deci faptul ca pedala se blocheaza undeva mai jos este normal - de aceea nu inteleg care este problema ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul doi: se intareste dar NU franeaza :(, adica se scurge in continuare masina in timp ce eu apas tot mai puternic in pedala sa isi faca efectul, ea nefiind blocata ca la o frana totala, ci doar intarita.

 

punctul unu: nu imi amintesc sa fi facut asa de cand am masina :(, scria pe aici pe undeva ca se pierde vacuumul in timp si de-asta ar fi asa. Pana acum frana ca si in mers, era usor de apasat pana la jumate sau unde prinde si acolo se bloca(deci cu motorul oprit, inainte de pornire, dimineata sa zicem).

 

ai dreptate, se mai duce si in continuare piciorul daca insist, dupa ce s-a franat. deci ce garnituri, de la pompa de frana sau de la servofrana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai 2 variante:

- tulumba de frana

- placutele

.

Daca ai aer in instalatie, pedala e foarte elastica. Nu cred ca e cazul la tine.

Orice pedala de frana se duce in jos daca apesi brutal, dar asta nu inseamna ca sunt probleme cu frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 10 ani, e posibil sa fie garniturile uzate. Strica sa le schimb? sau trebuie pompa cu totul? Ma gandesc ca doar garniturile n-ar costa o avere.

 

Caderea cu vreo 30% a fortei de franare s-a intamplat brusc acum 3 ani cand am schimbat lichidul de frana si placutele spate, am pus niste Ferodo ca era oferta. M-am intors la service sa le zic ca nu mai am frana buna, mi-au aerisit iar dar cica era tot in ordine. Asa imi zic si acum mecanicii care nu stiu masina. Dar un prieten care imi stia masina mi-a confirmat ca nu mai franeaza. Recent i s-a intamplat si lui sa-i "pice" frana dar si acceleratia, la el pare sa fie pompa de vacuum, asa ca m-am hotarat sa-mi rezolv si eu problema dar nu stiu cum. Initial mi-a zis ca e la fel de grav ca la el, deci banuiam circuitul de vacuum, dar mecanicul zice ca-i ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caderea cu vreo 30% a fortei de franare s-a intamplat brusc acum 3 ani cand am schimbat lichidul de frana si placutele spate, am pus niste Ferodo ca era oferta. M-am intors la service sa le zic ca nu mai am frana buna...

Ai gasit raspunsul. ;)

Am amintit de placute, nu?

Si eu am avut frana foarte proasta cu Ferodo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE.... cum mi-a recomandat mie Cosminu, cand am schimbat prima oara la B5... foarte bune - discuri si placute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!