Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

nu avea apa avea mizerie prinauntru

.............help nu pot faCE aerisirea am pedala moale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot face aerisirea la passat dupa schimbarea tulumbei de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce trebuie sa insisti cu posturile? Crezi ca noi nu vedem?

De ce nu poti face aerisirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa rezolvat la service nu aveam stutul din tulumba pe care am skimba-to:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dragomir_bogdan

problema asta cu franele ma inebunit,toata treaba asta a inceput acum 3 luni de zile in acest timp am schimbat 4 pompe de frana 2 second hand si 2 noi.pedala la frana pe zi ce trecea incepea sa tina tot mai jos,faceam aerisire si nu mai venea lichid la roti,schimbam pompa de frana timp de 1-2 saptamani franele tineau foarte bn dupa care aceiasi problema.acum sunt la a 4a pompa si incepe si aceasta sa tina franele tot mai jos.ce am observat daca fac pedala cu motorul pornit pedala se intareste si se aude la motor un suerat ca si cum ar intra turbina in functiune,cand mah opresc din facut pedale se opreste si sueratul.astept sfaturi si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat degeaba pompele. Problema ta e din vacuum / tulumba. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, trebuia sa verifici zona de vacuum, adica furtune, tulumba, pompa de vacuum si tu ai tot schimbat altele care nu au legatura cu asta....

Ordinea ar fi :

= schimbarea setului de furtune implicate

=schimbarea tulumbei

=pompa de vacuum

... cred ca de la primul pas, cel mult al doilea scapi de necazuri si asta mult mai ieftin decit colectia de pompe pe care zici ca ai facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomir_bogdan mai zice el ceva acolo si s-ar putea sa mai aiba o problema. E clar ca are probleme cu circuitul de vacuum. Dar cred ca are si o alta problema la circuitul de frana, in sensul ca pe undeva nu mai este etans - cel mai probabil pe la garniturile de la etrieri. In ceea ce priveste aceasta problema cred ca ar fi bine sa controlezi interiorul jantelor sa vezi daca nu ai scurgeri de lichid, etrierii de frana, furtunele (inclusiv spate), pe sub pompa ABS. Simptomele legate de pedala care se inmoaie sunt caracteristice lipsei de etanseitate a circuitului de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomir_bogdan

lichidul este la nivel nu sunt pierderi.care sunt vacuumurile care ar trebui sa le verific mai exact???astazi am verificat pompa de vacuum si merge ok.

in acest weekend o sa schimb tulumba cu pompa sa vad daca este vreo schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt vacuumurile care ar trebui sa le verific mai exact???
Toate. Le gasesti aici.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna as vrea sa va spun cum am rezolvat eu problema cu stutul de la pompa servo care si la mine avea joc si pierdeam aerul de la servo frana,rezolvarea nu este cu silicon sau poxipol pentru caci nu tine,trebuie cautat un strungar bun care sa confectioneze o piesa cu cotele care o sa vi le dau in desenul urmator,dupa ce aveti piesa facuta(mentionez ca piesa trebuie sa fie din fier nu din cupru sau alt aliaj) stutul care este pe poma trebuie taiat jos cu o panza de bonfaier pentru a permite ca piesa facuta la strung sa intr fortat pe umarul de la pompa (atentie dupa ce taiati stutul jos sa aveti grija sa eliminati pilitura care seface eu am aspirato cu aspiratorul) la montarea noului stut adica cel confectionat trebuie sa bateti usor cu ciocanul pentru a intra.sper sa intelegeti cum trebuie procedat si sa fie de ajutor apropo costul est de 20 lei mpost-107281-0-41889100-1352223529_thumb.anopera la piesa facuta la strung.

va mai dau o poza cu cotelepost-107281-0-81935400-1352223850_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu patesc la fel ca voi baieti cateodata apas frana iar cand ma apropii de o masina sau ceva cand sa apas mai tare pedala se face ``piatra`` si necesita o apasare mai dura ca sa se opreasca ma fac si de ras in trafic la dracu cand vede unu cum franez :( Care e problema mai babeste :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie in primul rand sati verifici furtunele de vacum de la pompa tandem la servo frana,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care furtune? E la singular. Si e conducta.

Passat-loverule, verifica imbinarile acelei conducte, sa nu aiba pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

De cand a dat frigu cu minus, am si eu faimoasa problema cu frana. Pedala devine rigida dupa a treia pedala sau a doua!

Azi am fost la vw de am cumparat si lichid frana plus altele (ulei cutie etc). La intoarcere am pus o frana totala aproape pe la 90km/h si masina franeaza perfect.

Deci nu sunt placutele sau etc. Pompa de vacum am incercat sa o "controlez" azi pipaindo putin dar nu sunt sigur de un joc maricel al stutului.

Stutul/iesirea din pompa este orientata in spre filtrul de aer. Sa fie alte furtunase de vacum iesite. CE ii de verificat si de ce numai cand ii frig imi devine pedala rigida?

Am verificat si stand pe loc apas de 2-3 ori pana ce devine pedala beton si dupa aia acelerez o data pana la 3000tur/min si se imoaie. Deci pompa lucreaza cred destul de bine dar odata cu frigul pierd din vacum. Pe unde?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genu patesc si eu. Am rezolvat problema cu stutul de la pompa si s-a rezolvat partial. Acum mai am o banuiala. Este vorba de cuplajul acela care face legatura intre furtunul care iese din pompa si furtunul ce duce in tulumba de frana. Mi se pare este prea moale si nu ar sta furtunele bine fixate in el. Vineri sper sa il rezolv. Ne tinem la curent daca rezolvam. Bafta

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acolo e singurul loc unde poate pierde vacuum. Daca nu, e slaba pompa sau sparta membrana din tulumba.

Dar e cam normal la toate sa se intareasca pedala dupa 2-3 apasari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar trebui sa debiteze o pompa dinasta de vacuum?As vrea sa fac rost de un manometru si sa masor vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai cum sa masori debitul. Am sa dau jos capacul si o sa verific furtunasele + pompa tandema. Daca descoper ceva va anunt daca nu o sa ma obijnuiesc cu ideia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scade pana spre -1 bar in ralanti. Si totusi se intareste pedala dupa 2-3 apasari.

La cate masini am verificat, era cam acelasi vacuum si acelasi comportament.

Un semn bun ca nu sunt scapari e daca dupa cateva ore de la oprire, la prima apasare a pedalei inainte de a porni motorul, sa nu fie tare.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ,"asa e toate" :D

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca la masini mai vechi ( la mercedes parca ) cu problema asta, la care nu existau scapari de vacuum pe nicaieri ....

am gasit apa in tulumba, pe unde intrase nu stiu , stiu doar ca dupa golire frina isi revenea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pai la mine dimineata cand o pornesc am pedala moale daca nu apas frana dupa ce opresc masina seara de exemplu. Bine nui moale moale dar se poate apasa jumate pedala ok.

Deci sa ma obijuniesc cu ideia?

Oricum schimb si lichidul de frana si poate si furtunasele sau ce mai trebuie. Poate is mai revine?Sau?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nici o treaba lichidul si nici furtunele.

Obisnuieste-te, asa e ea. Faci o singura pedala si trebuie sa te puna in bot. Nu te joci cu pedala ca la dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!