Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Sa speram ca nu esti tu primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va pun o poza cu lucrarea.de mult a vrut s o fac.

din pacate cu telefonul,scuzati calitatea.

si va rog,recunoasteti finetea:P:P

post-5363-0-12413600-1296849388_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape ca nici nu se observa... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: :blah_: :blah_:

lucrare de finete,man!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

as avea nevoie de codul pentru furtunul de vacuum cu valva ce iese din tulumba si trece prin fata bateriei si apoi se mufeaza in altul din compartimentul motor. este destul de lung. am gasit scheme pentru furtun cu cod cu tot dar e varianta scurta adica trece in comparimentul motor aproape prin fata pompei de frana. furtunul este fisurat si pedala devine tare iar daca tin pe el unde e fisurat si accelerez putin pedala merge normal

post-35229-0-37907400-1298339855_thumb.j

Modificat de dudi_90ss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Kostas, el are ETKA la zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intrebasem pe Volkspart cat e teava aceea si mi-a zis ca e 200 ron ,nu mi-a spus codul dar stia despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si eu m-am uitat in etka si nu am gasit nimic.adica doar pentru cel scurt si codul pentru cel cu volan pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginea e exemplificativa.

Vad ca apar 2 coduri pentru B5.5, in functie de VIN.

Varianta scurta de care spui tu este doar pentru B5, unde acea conducta merge prin compartimentul motor pana la pompa tandem.

Pretul e intr-adevar cel mentionat de Laurentiu.

post-8441-0-96895600-1298382991_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut acea teava fisurata dar nu am vrut sa dau 200 ron pe ea. Am cumparat o bucata de furtun pt presiuni mari(din comert) si am scos cele 2 stuturi de pe teava fisurata (capete sau dopuri cum vrei sa le zici) si le-am bagat in furtunul cumparat, stranse cu coliere foarte bine sa fie etans si gata,pus la loc. Unii recomanda si lipirea lor cu adeziv bison epoxy metal pentru o etansare mai buna.Iesi mult mai ieftin si efectul e 100% acelasi. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ma gandesc ca ies mult mai ieftin dar nu vreau sa fac cu coliere si improvizatii pentru ca nu imi place mie.in continuare am nevoie de codul piesei daca e dispus sau stie cineva si il poate oferi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat am schimbat furtunul multumesc cosmin codurile pentru piesa sunt cele puse de cosmin pentru mine a fost al doilea doarece vin-ul masinii era cu 3b-2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

De 2 zile se pare ca si masina mea s-a imbolnavit de peda rigida. Am verificat circuitul de vacuum si se pare ca situatia esti mult mai grava decat ma asteptam. :icon_cry: :icon_cry:

In primul rand este un joc imens la acel stutz de la pompa de vacuum (tamdem,inalte,sau cum io mai zice)

In a-2-lea rand ce ma ingrijoreaza este faptul ca, curge exagerat de mult ulei :-?? pe furtunul de vacuum dintre tulumba si acel stutz mai precis la imbinatura intre comportimentul motor-baterie.Practic cand scot furtul ala mic (intre imbinatura si pompa vacuum)se scurg cred ca 50 grame de ulei.Dupa ce sterg, ulei dispare dar reapare odata cu pornirea motorului.De unde vine acel ulei pe circuitul vacuum, pentru ca mi-a patat toate furtunule si tot ce gaseste sub acea pompa . (egr-ul a fost inlocuit cu unul origina si nou)

Cand am scos furtunul in timp ce masina mergea se auzea fassait pe acolo...presupun ca se facea vacuum.

Am sesizat ca daca pe loc apas frana la maxim si acceleratia imediat dupa in jurul turatie de 1800 rot/min se opreste si incepe sa decelereze.

Nu-mi suna deloc bine, iar mecanicul este plecat pentru ajutor.

Orice sfat este bine, Va multumesc!! Si app..frumos cadou de ziua mea :)

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Uleiul curge prin pompa tandem. Nu mai ai ce-i face. Iti va trebui alta.

Se schimba pompa si gata. Tu sa fii sanatos. La Multi Ani! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat si pompa si acum se va schimba si servofrana, pentru ca este plina de ulei, si tot nu tine frana (peda tare)...asta este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aseara m-a luat si pe mine cu pedala rigida, emissions workshop sau cum naiba ii zice, plus spirala aia, iar ca bonus aveam si martorii de ABS/ESP aprinsi cand calcam frana. De cateva zile, cu pedala de acc apasata la maxim imi taia din gaz intre 3000-4000 de ture, dar nu mereu.

Am spalat si masina pe la roti, am curatat toata gheata cu jetul de apa, crezand ca ABS/ESP s-au aprins de la gheata de pe acolo. Nu era asa. Am schimbat furtunasele alea subtiri de la vacuum si am vazut ca s-au rezolvat toate bubele. Recomand operatiunea pentru ca m-a costat 20 de lei 2 metri de furtun si inca 6.5 lei sticla de bere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-o sa te mai coste la fel din 6 in 6 luni pana vei pune furtune OEM. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, nici eu nu am crezut, dar cele AM sunt de toata jena. Se duce panza de pe ele si se crapa foarte repede. Pe de alta parte cele OEM sunt incredibil de scumpe. Mai zicea cineva de furtune de silicon sau ceva in genul asta, dar nu am incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scumpe....dar te tin ani de zile.... pentru o masina, te costa in jurul la 150-200 lei. Eu mi-am pus si am pus la mai multe VAG-uri... si nu au fost probleme.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu nu am acel furtunas indicat cu sageata de catre dudi_90ss.Este bine sau este rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH e la fel? am problema cu frana se intareste destul de tare la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH e doar pompa de vacuum, nu are pompa tandem. Dar problema e aceeasi: ori pierdere de vacuum undeva (inclusiv tulumba), ori pompa slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic si mi-a zis ca problema e de la supapa de de furtun, cost 120 lei furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fratilor, ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Acum un an mi s-a intarit brusc pedala de frana la un Golf 4. Chestia asta a tinut cateva ore apoi si-a revenit. Mecanicul mi-a zis ca servofrana e pe duca si sa am in vedere inlocuirea ei. Citind pe forum am inceput sa verific furtunele si am schimbat ce nu mi s-a parut OK. Apoi am verificat si stutul faimos de la pompa de vacuum si l-am etansat cu Bison epoxy. Toate bune si frumoase timp de un an. Acum 4-5 zile s-a intarit pedala de frana iar, si-a revenit pentru scurt timp si apoi s-a intarit definitiv. M-am dus la mecanic si mi-a zis sa iau servofrana. Am cumparat-o (1300 lei ca a mea este un model mai ciudat care are contecte ESP pe tulumba, model care s-a pus pe Golf 4 doar pana in 08.2000) si am schimbat-o. Cand am plecat din service frana mergea brici. Pe drum, dupa vreo ora, a inceput sa se intareasca pedala din nou. Sa mor, nu alta. Apoi si-a revenit la normal. Si o tine tot asa. Cand merge perfect cand se intareste brusc si ramane asa 5-10 minute. Mecanicul a zis ca trebuie schimbata si pompa de vacuum ca s-ar putea sa mearga cu intemitente. Este posibil asa ceva? Se poate ca pompa de vacuum (e simpla nu tandem) sa aiba fluctuatii in mers? Pur si simplu nu mai stiu unde sa mai caut sau ce dracu sa mai verific. Un cat de mic sfat sau orice sugestie, oricat de ciudata ar fi, este binevenita (exceptand aia cu datul foc masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa a schimbat-o cineva? Sau imbinarile de pe traseul principal de vacuum (conducta aia de 12mm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!