Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

astreptam cu interes.

dar cand o testezi,te rog,forteaza nitel vacuum ul.

adica 5-6 pedale f superficiale si dese,masina sa "curga" cu macar 25-30 km/h la "liber",si apoi incerci sa franezi pe bune.

si imi zici cum tine frana ATUNCI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astreptam cu interes.

dar cand o testezi,te rog,forteaza nitel vacuum ul.

adica 5-6 pedale f superficiale si dese,masina sa "curga" cu macar 25-30 km/h la "liber",si apoi incerci sa franezi pe bune.

si imi zici cum tine frana ATUNCI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine dimineata, sper sa nu iau ceva in dinti spre intalnire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am intors de la intalnirea aniversara si am facut testul.

Este cam asa; am facut cate 7-8 pedale fine, adica incat sa nu se infraneze masina cu ea introdusa intr-o treapta de viteza si dupa franat mai tare si vacum aveam ca si in mod normal. Adica a franat foarte normal, doar ca pedala era mai rigida, mai tare.

Dupa, am incercat aceeasi treaba cu ea scoasa din viteza, si rezultatul a fost asemanator poate un pic mai nesigura, dar destul de ferma pe franare. Am spus nesigura in comparatie cu primul caz, adica cu ea introdusa intr-o treapta de viteza.

Deci, ori eu am vacum foarte bun ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai obositi atata cu testele. Am vorbit aseara la telefon cu doctorul, am facut fix testele indicate de el si e la fel si la mine. Dar in conditii normale frana e ok. E irelevanta comparatia cu alte marci. Oricum la B5/B5.5 nu e prea bine dimensionata pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt destul de multumit de forta de franare si de frana in general, mai ales ca nu ma lasa pe Cheia cand merg blana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uitasem gresit,la stutul din tulumba de servo1

ala din pompa de tandem ARE joc!!

da nu il pot scoate afara.

trag de el?

ce ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipesti frumos cu poxipol si acolo moare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de nicaieri din acest topic nu am reusit,eu cel putin, sa imi dau seama ca acel stut NU SE SCOATE AFARA!!!

nici macar din postul colegului de deasupra:(.

am lipit bine cu bison epoxu metal din ala gri inmprejur(ca idee mi se pare nitel tiganie,eu credeam ca se trage afara,se da cu adeziv imprejur si se baga la loc,asta era lucrare-si nu inteleg cum au putut unii colegi de forum sa plateasca pe cineva ca sa le dea cu adeziv in jurul unei tevi,dar nu comentez asta) SI L AM LASAT LA USCAT!

acum,din experienta celor care au folosit acest adeziv,CAND credeti ca pot baga furtunul inapoi pe stut si folosi masina?

diseara?

maine dimineata?

(multumesc din nou C o s m i n pt lamuririle de la telefon!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prospectul zice ca in 12 ore e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai aveam prospectul.

si in plus e totuci "racoare " afara...

am s o las pana diseara oricum,da mai astept pareri.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mai bine de 12 h consistenta este uusor plastilinoasa....n am pornit masina!

ma enerveaza ca e frig afara,daca era vara la ora asta era deja beton lucrarea:)!

va tin la curent maine,sper ca totusi se va intari pana la capat chiar si in atari conditii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu tot asa am facut, am lipit/etansat stutul ce iese din pompa tandem. Au joc nu ies de acolo. Prin faptul ca au joc pierzi vacum.

Am folosit o solutie pt etansare de la Bison Epoxy Metal.

0000006471.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce scrie fratele meu pe prospectul ala de l ai pus in poza?

in cat timp se intareste?

ca ma dispera din cauza frigului,nu pot lua masina sus,si daca bag unghia in material ramane semn,si asta ma face sa ma gandesc ca NU e gata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate dupa ce incalzesti motorul se intareste si ala de la caldura. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu vreau nici macar sa bag furtunul pe stut pana nu e sudata lipitura cum trebuie...ca daca il misc acum am asteptat degeaba atata...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un feon de dama, dar am mici retineri ca mai faci ceva cu el. sa nu fi fost expirat sau incearca sa cureti locul si sa aplici alta solutie si timp de 10 min, timp in care el se intareste sa ii dai cu feonul.

Eu nu am scos furtunul, l-am lasat montat tocmai ca sa nu-l mai fortez.

Poza am luat-o de pe net, nu am prospectul dar stiu sigur ca zicea ca se intareste in 10 min.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu.nici vorba.din ce mai scria pe tub am descifrat ceva legat de 12h.

ma rog,am trecut peste,stutul e tare,asa cum si l doreste foecare dintre noi!:)):)))

colieru original l am cam avariat.am pus unu clasic,sa zic de dacie,da e prea "moale" pt furtunul ala,nu strange cum mi as dori:((...oare se gasesc asemenea coliere facute din material calumea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai rezolvat problema cu vacumul sau nu?

Ca nu mai inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stutul avea un joc de max 1 mm.

am pus epoxy metal cu furtunul scos,cu "bun simt" sa zic asa.

acum nu mai misca,dar cipos a zis ca trebuia sa i frec un strat mai gros,sa rigidizez tot ansamblul,cu tot cu furtunel.

modificarile la pedala sunt minime,ceea ce ma face sa cred ca eram eu prea pretentios.totusi frana nu e cum mi o doresc,poate placute prea moi?!

si am psu un colier de ala de plastic in jurul rotundului de cauciuc care se afla in tabla ce desparte compartim motor de cel al bateriei...am vazut asta tot la masina unui forumist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine sa pui mai mult epoxi si acolo la bucata de cauciuc trebuia sa mai adugi ceva banda izolatoare pt ai mari diametrul ca sa intre mai fix si dupa colierul de plastic, asta daca este asa praf cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e praf deloc,arata chiar foarte bine!

am pus colierul de pplastic la locul de imbinare (de tabla care desparte compartim motor-baterie vorbesc) mai mult pt extra siguranta!

cat despre pune mai mult epoxy metal la pompa tandem,poate da...dar na,n am stiut,si poza pe topic nu sunt.

daca eu prima data intelesesem ca se scoate stutul afara,deh.

am sa l las asa o vreme,sa vad cat tine.

daca se desprinde facem o grosolanie cu 2 tuburi intregi de adeziv;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-si are rostul nici macar un tub, da doua...trebuia doar sa acoperi calumea zona stutului, dar na, nu ai stiut.

Vezi cum se comporta si cand se incalzeste desfaci lipitura, cureti si o iei de la cap ca la carte, ca sa arate si frumos, nu doar sa-si faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au venit iar temperaturile de -10 grade C iar se intareste pedala de frana.M-am uitat in tulumba dar nu e apa deloc in ea.Am cotrobait prin ea vreo jumate de ora. Altceva ce poate fi? Cand se incalzeste vremea merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-si are rostul nici macar un tub, da doua...trebuia doar sa acoperi calumea zona stutului, dar na, nu ai stiut.

Vezi cum se comporta si cand se incalzeste desfaci lipitura, cureti si o iei de la cap ca la carte, ca sa arate si frumos, nu doar sa-si faca treaba.

neah man,nici vorba.

epoxy metalu asta nu m a dezamagit pana acu,odata lipit n am prea vazut sa se desfaca.

si asa jocul era minimal,daca nu ma supara,stii tu,IF IT ani t broken dont fix it:P....deci,daca nu se desface singur asa o las.nu i o chestie sa te lase in drum,nu?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!