Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata un prieten de al meu cu un Passat 1,9 tdi , 2002, dupa pornire , i-au ramas aprinsi martorii de la esp si abs. Pedala de frana a devenit rigida, nu pleaca sub nicio forma de pe loc. Mentionez ca acum ceva timp a scos apa din compartimentul bateriei si din servo cu o seringa si un furtunas , a scos cam 100 ml. Ce trebuie facut in cazul asta ? Astept parerile voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRed ca trebuie schimbata servofrana, a inghetat apa in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM MARE NEVOIE DE O TULUMBA SERVO FRANA PENTRU MASINA DIN SEMNATURA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa pui una NOUA, chiar daca e scumpa. Si asta pentru ca diferenta la apasarea pedalei va fi evidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COsmin,

problema cu "pedala tare" s-a rezolvat.Am fost ieri la mecanic si am schimbat uleuil,a facut aerisire,etc.S-a dovedit a fi un ulei destul de vechi.ACUM MASINA ARE FRANA BUNA,PEDALA ESTE IN REGULA.Intrebarea mea este :nu ar trebui sa fie vreun martor pe bord odata ce tulumba de servofrana este defecta???Cel putin asta a fost concluzia celor 3 mecanici care s'au aplecat asupra passatului.Initial credeam ca era vorba de de supape.Am cumparat una noua,dar se pare ca masina facea la fel.Cu motorul oprit rotile merg super ok(nu este infranata deloc),odata ce pornesc motorul si apar frana,rotile raman infranate(dar nu foarte mult,dupa cum a zis "doctorul").Ideea este sa trag foarte putin de pedala spre mine dupa ce actionez frana...ca sa nu mai mearga infranata.Asta pana dupa sarbatori, cand intentionez sa o las in service, sa scoata baietii jucaria aia de tulumba si sa vada ce e in interior...daca se poate face ceva cu ea bine,daca nu...cautam alta.Apropo de pret...una noua, originala , costa 2000 lei.Asta a gasit baiatul de la shop.post-18-1154460106.gif

Ideea este ca vreau s afac si un drum dus intors de vreo 1000 km de sarbatori...asa ca sa ma ajute DUMNEZEU!Driver.gif

george gga

cred ca prietenul tau se confrunta cu aceeasi problema.depinde de cat timp este acea apa acolo, daca nu este mancata de rugina, poate mai merge,dar daca membrana este dusa...atunci va trebui sa inlocuiasca piesa,cu una noua de dorit ca doar e vorba de sistemul de franare.drive safeDriver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream doar la "pedala tare". Dar cu o tulumba noua, diferenta e oarecum sesizabila daca esti pretentios. A mea merge ok, dar totusi as vrea sa pun una noua doar pentru a avea o frana impecabila si ferma.

Asta era motivul pentru care am recomandat o tulumba noua.

Si... nu. Nu exista vreun martor care sa-ti semnalizeze ca tulumba e defecta. Nu are nici un senzor pe instalatia de vacuum. Nici masinile mai noi nu au asa ceva.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intreb daca aceasta tulumba de pe passat b5.5 este identica cu una de pa golf 5 sau passat b5,skoda octavia 1,2?

teoretin nu ar trebui sa fie aceeasi piesa,dar cineva care avea de vanzare ma asigurase ca merge....:vaidecapulmeu:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Utiu

la mine se intareste pedala de frana doar cand e foarte frig afara. La noi in Harghita la -15, -20 grade e cam nasol.Oare ingheata apa in tulumba? Cand nu e frig merge bine.Are cineva o fotografie cu tulumba la passat? sa incerc sa scot apa daca pot. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Da, poti scoate apa din interior....ce e rau ca daca a intrat apa deja, aia o iti strice tulumba, in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all am si eu o intrebare pe unde intra apa in tulumba la bassat b5.5 astept raspuns :Driver:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Citeste topicul si o sa fi surprins.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti asa de interesat sa dam raspuns.

Nu am testat fenomenul, dar cred ca apa poate intra in tulumba pe la pompa de frana (prinderea ei pe tulumba), pe la intrarea parghiei de la pedala in servofrana sau pe la supape / garnituri neetanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

interesant e ca am scos bateria sa o reincarc si cu ocazia asta m-am uitat si in compartimentul ei...era uscat,fara pic de apa iar acea gaura de scurgere era desfundata,deci avea pe unde curge apa.De unde poate sa fie apa in ea? Am mai observat ca daca tin apasata frana mai mult timp la fund se intareste si-mi impinge inapoi piciorul.Dar daca apas doar cate putin repetat atunci merge bine.nu se intareste. Oare care o fi problema? Sa verific furtunasele de vacuum? (dar atunci nu as avea turbo si egr).M-am uitat si la stuturi ,toate in regula,nu se misca nici unul,doar cel din fata bateriei care trece prin peretele ala de tabla iese cam usor,dar sta fix. Cu ce pot sa incep? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat ca daca tin apasata frana mai mult timp la fund se intareste si-mi impinge inapoi piciorul.Dar daca apas doar cate putin repetat atunci merge bine.nu se intareste. Oare care o fi problema?

Eu as zice ca e crapata membrana din tulumba. Iar cand apesi pedala, crapatura se deschide mai tare si pierde vacuum intens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Azi am vrut sa vad daca am apa in tulumba de servo si am reusit sa rup stutul acela din plastic ce intra in servo.Se gaseste separat?Are vreun cod? Oricum apa nu aveam in tulumba,deci tind sa cred ca membrana undeva e crapata cum spunea si Cosmin.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stutz-ul ala e de fapt o supapa si e un mare "pain in the ass" ca sa spun asa. E destul de fragil si culmea, problemele in zona apar tot iarna, cand e si mai fragil.

Se gaseste doar cu tot cu partea aia de conducta de plastic pana la baterie. E in jur de 150 de ron.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

o sa incerc sa-l lipesc cumva..poate reusesc. La mine teava aia e din fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez acest topic cu rugamintea de a ma ajuta sa gasesc raspuns la un comportament foarte ciudat al pedalei de frana:

pe o distanta mai lunga las masina la liber,si pisc de 4-5 ori pedala,fara insa ca masina sa franeze propriuzis.

dupa asta pedala e beton si daca incerc sa franez pe bune,masina INCETINESTE FOARTE GREU!!!FOARTE FOARTE GREU!

am vrut sa schimb lichidul,dar nu cred ca e de acolo!

idei?

p.s. altminteri frana tine corect,masina opreste frumos,n am probleme!

presupun ca un om "normal" n ar fi observat asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema de vacuum. Trebuie verificata instalatia daca este vacuum. Ori sunt pierderi masive, ori e defecta tulumba de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul-si eu am aceasta problema, insa numai cand masina"este pe liber"

exemplu-dealu negru la coborare, pe liber, pisc frana prima data e ok, de la a 3 a pedala e beton si destul de ineficienta frana, insa cand motorul este in sarcina, franeaza impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu, ce se intampla la tine e destul de normal. Dupa mai multe pedale (mai ales in turatie scazuta) pompa de vacuum nu mai acopera necesarul de vacuum.

Am unit topicul cu cel existent deja. Doctore, vei gasi aici si rezolvarea problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi cosmin:((,uitasem de topicul asta.

normal la kelu vrei sa spui ca e perfect ok,sau ca are si el problema de vacum care se simte mai putin in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM TESTAT!

stutul pare ca sta fixat bine in tulumba.cu masina lasata in viteza nu face.

la liber pedala se intareste daca incerc o frana adevarata dupa 4-5 simulari,si in 2-3 secunde reapare vacuum ul!

CREDETI ca e o problema?

ca o atare situatie in trafic este greu de imaginat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ar trebui sa adaug ca problema MEA cu rigidizarea pedalei apare dupa 5-6 pedale f dese si f superficiale.

dupa o disc la tel cu un coleg de forum am inregistrat la un alt passat un comportament identic.

probabil ca s eu prea maniac..

si ca 407 le si laguna 2003 la care nu am observat un atare comportament au niste pompe de servo mai "potente"...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, tind sa cred ca nu este de la masina. Daca alti doi colegi au simtome asemanatoare. Deci...

O sa incerc si eu sa vad daca face la fel ca la cei doi colegi.

Se stie ca Passat-ul face cam greu vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!