Jump to content

Octavia 2 motor BKD nu mai porneste


The New
 Share

Postare recomandată

Am plecat cu masina din parcare ieri 18 nov 2014 ora 20 dupa 3 metri a dat un pic in nas si si-a revenit apoi dupa inca 5-6 metri s-a oprit de tot si nu a mai pornit.

Avand indicatorul de nivel de combustibil stricat am zis prima data ca nu mai am motorina. 

A venit cineva cu un bidon cu motorina de la peco de 4.5 litri pe care l-am pus in rezervor ... dar tot nimic.

Am desfacut capacul de la filtru de motorina si era motorina inauntru ... cam neagra ce-i drept dar era. Cand am pus contactul am vazut ca venea motorina pe teava din mijloc .

Am impins masina inapoi in parcare si m-am dat pe net sa vad ce ar putea sa aiba.

 

Simptome : invarte motorul cand ii dau cheie dar nu porneste.

 

Am pus Vag-ul pe masina si am avut primul log din atasament, am sters erorile, am incercat iar sa o pornesc si am scanat iar de erori - al doilea log din atasament.

 

DIn ce scrie acolo nu prea vad sa fie o eroare care sa impiedice motorul sa porneasca dar totusi nu porneste.

 

Am citit ca daca nu sunt eori la motor cica ar fi valva EGR de vina. Am scos valva egr ( tot ansamblul ) am ajuns acasa si am curatat-o , clapeta aia de langa valva mergea corect. Am pus inapoi valva cu tot ansamblul .. tot nu vrea sa porneasca.

 

Daca are cineva ceva idei ... ca daca ii mai dau mult la automat raman si fara baterie .. :D

 

Skoda Octavia 2 , motor 2l , 140 cp, motor 16 V PD BKD  - este si seria masinii in denumirile fisierelor de log.

 

Multumesc!

Log-primul-TMBBE21Z782135768-123650km-76832mi.txt

Log-al_doilea-TMBBE21Z782135768-123650km-76832mi.txt

Modificat de The New
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found 

00771 - Fuel Level Sensor (G) 

            010 - Open or Short to Plus

 

Mie imi pare a fi o problema la senzorul de nivel combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... are problema asta de ceva timp dar nu e o cauza din care sa nu mai porneasca motorul. Ma rog .. doar daca ramai fara motorina pentru ca nu indica nivelul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca nu ai alte erori.... verificati in blocurile de masura de pe Engine daca totul e ok, turatia electromotorului cand invarte, temperaturile, etc.

 

daca sunt ok, verificarile mecanice sunt ok, totul e pus la punct, atunci pare o problema de alimentare.... si ma gandesc la pompa tandem sau oringuri injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocurile de masura de pe motor pareau ok . Turatia electromotorului nu am verificat dar din cum invartea motroul parea la fel ca inainte. Iar temperaturile .. am incercat sa ii dau o cheie si dimineata dar nu a luat-o .

Daca ar fi un injector defect ar trebui sa am o eroare ceva .. banuiesc ... nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... injector sau cablaj cu probleme - stoca eroare pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc car putea sa fie pompa de motorina infundata .. cand am pus contactul a curs ceva motorina dar nu a fost un jet puternic ... sau defecta ... Oricum ceva e aiurea in rezervor ca am si senzorul de nivel stricat ... sau colmatat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca a ramas fara motorina si trebuie amorsat ceva ... nu stiu ce sau cum se face amorsarea asta .. am verificat doar daca era motorina in filtru .. si era .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa vina motorina cu presiune 2-3 secunde cand pui contactul. sau continuu cu presiune cat timp dai la electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurante /relee. Mai ales releu management motor.App  pictogramele apar in bord dai cheie dupa ce se sting?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. se aprind, se sting si apoi dau cheie .. mai putin ala de motor .. dar cand dau cheie se stinge si ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica asa cum ti-a zis andrei - daca are jet puternic motorina - oricum, daca avea motorina in filtru, trebuia sa pornesca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM dus-o in service aseara ... sa vedem ce imi spun despre ea . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda .. se pare ca injectoarele nu erau amorsate .. s-a rezolvat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... se pare ca nu e rezolvata ... :(

A facut din nou cand sa plec de la pompa .. nu am mai putut.

Am reusit sa o fac sa porneasca cu spray.

Se pare ca daca o turez mai tare moare motorul...

Deci problema a revenit ( sau nu era rezolvata nici prima oara).

E din nou in service ...

Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza in primul rand, apoi injectoare/oringuri de pe ele/dezamorsarea instalatiei de alimentare/filtru de motorina/pompa de motorina/etc.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza nu am erori in afara de sonda litrometrica ...

O sa le zic sa verifice si parametrii injectoarelor in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de motorina din rezervor - trebuie sa bage aprox 2 litri / minut . Pe urma verifica presiunea la pompa tandem (la 4000 rot/ min, trebuie sa fie in jur de 10 bar presiunea)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o fac sa porneasca cu spray.

Se pare ca daca o turez mai tare moare motorul...

 

 

cu ce spray, unde?

 

n-ai incercat s-o amorsezi manual?

Modificat de Pit!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic - a dat cu spray in admisie sa poata porni motorul. ... 

 

Cum se amorseaza manual sistemul respectiv? ca eu nu stiu.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda .. asa a pornit cu spray in admisie ..

Au curatat in service alimentarea .. tevile de combustibil , pompa din rezervor si sorbul ..

Am facut un drum de 800 km intre care si un dus intors pe autostrada si nu a mai facut pana acum.

Sa speram ca era doar ceva infundat ...

Suspectez pompa de motorina totusi .. sau cum a zis Kata .. pompa tandem .. da aia nu stiu unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin in care topic am citit aceleasi simptome, iar rezolvarea a fost curatarea admisiei. Era obturata rau si nu apareau erori la scanare. Tot de BKD era vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca sa iti faci o ideie despre presiunea care trebuie sa o bage pompa din rezervor, in momentul in care ai desfacut surubul de aerisire de la filtru de motorina si pui contactul trebuie sa iasa motorina cam la vreo 20 30 cm, ca o fantana arteziana. Pompa de tandem are alt rol. Pompa din rezervor face presiune si alimenteaza pompa de tandem. Pompa de tandem sau inalta preia motorina si o trimite spre injectoare cu pana la 280 bar..... mai are si rolul de a dace vaccum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o mai moale ca postul are 1 luna vechime.. si pompa tandem nu o sa faca niciodata mai mult de 8-10 bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!