Jump to content

Problema Acceleratie Golf 3


Lord_dark
 Share

Postare recomandată

Am citit si pe alte forumuri de afara(forum-auto Franta, vwvortex SUA) si se pare ca odata cu racirea vremii, golfurile/vento mk3 trag mai greu, au demaraj mai slab si uneori intra mai greu in viteza, in special in treapta a II-a.

salut paul,

bun , atunci inseamna ca simptomele masinii mele descrise mai sus sunt normale? :rolleyes:

Sau problema VAG o data cu venirea frigului este acea sonda de temperatura a sistemului de injectie?! dar de ce sa faca , condens pe interior?

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=12377

Astept in continuare sugestii si explicatii daca se poate. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lord_dark

    6

  • gribelu

    5

  • himic

    3

  • denismoc

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.si eu am aceeas problema cu golf 3 gti merge intrerupt si nu mai stiu ce sa ii mai fac de un an si jumatate. nu descopera nimeni ce are, am schimbat tot ce se schimba si degeaba .

daca mai aveti ideei...........va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ia ca incerc si eu cu senzor si clapeta de acceleratie, mie pe test mi-a zis ala ca nu e in parametrii. adika functional 89% (mi-a zis ca nu din cauza asta ar trepida in relanti)

la mine trage... am mers cu 200 cu ea.. dar.. imi vibreaza motorul intre 70 si 80 grd. asta cand se incalzeste... pornit la rece, merge ok pana ajunge uleiul la 70grd...vibreaza.. trece de 80grd si iar merge normal.

daca aveam masina TATA mai ziceam... din cauza asta o sa mor de stres.. daca eram la tzara aveam carutza cu cai... si nu eram stresat... :Driver:))))))

si daca e bal bal sa fie,

imi schimb si decloul..

:)

asa imi mai raman injectoarele si alternatorul de schimbat!

:))))

Modificat de golf3gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus ca trepideaza cand temperatura uleiului e intre 70 si 80. Ai vrut sa spui cumva temperatura apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum extrem de ridicat de obicei indica sonda lambda busita. Mie-mi consuma ~16 cand mi-a murit.. si mergea inecat.. etc.

Ar putea fi vorba si de aer fals la admisie/corp injectie sau pe traseul de evacuare inaintea sondei lambda.

Altfel nu prea are cum sa consume mai mult masina ca sonda lambda nu lasa motorul sa mearga cu amestec bogat.. doar daca e spart rezervorul :blink:

Trepidatiile la relanti sau in acceleratie pot fi si ele de la aer fals.. se poate provoca fortat comportamentul asta prin deconectarea furtunului de vacuum care intra in corpul injectiei, in partea de sub clapeta.

Cand motorul ezita sa accelereze poate indica si o problema de avans...

Probleme cu relantiul si nu numai pot fi provocate si de sonda de temperatura, pompa benzina, injector, clapeta jegoasa.. etc.. etc.. succes :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70-80grd ulei!!

si mie tot 16 imi consuma cu ea deconectata pana am schimbat-o ... da tragea tata!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Motorasul de relanti de la anumite modele de Golf 3 este identic cu cel de Dacia 1310 pe injectie. Evident acelasi cod si este mai ieftin.

La mine l-am gasit cu 250 RON. Azi am vazut in targ in Vitan tot corpul de injectie cu 100 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! As avea si eu o problema cu masinuta mea, VW Golf III, 1.6 ABU. O pornesc, porneste dar cand incerc sa o accelerez parca se inneaca. m-am uitat la filtru' de aer, ii ok, fisele bune, scanteie buna. Pana mai inainte de a se strica aveam consumul ridicat, peste 10%, si nu mai tragea cum trebuie, insa acuma nici nu pot pleca de pe loc cu ea, miroase a gaze, scoate fum negru, si parca nu mai merge in 4 pistoane. Ce ar pute fi!? Se poate sa fie injectorul sau lambda sau ambele, clapeta de acceleratie? Cred k ii da prea multa benzina si nu o poate arde in totalitate. Oricum trebuie dusa la un mecanic bun dar vroiam sa stiu cam ce ar putea fi ca un prieten de al meu pleaca in Germania si poate imi aduce el piesele. Ms mult, si scuze daca am postat gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De ceva vreme am ceva probleme cu acceleratia,mai precis i-mi ramane blocata la anumite turatii(ca sa-si revina trebuie sa ating pedala un pic),si la turometru cand coboara acul din cate observ o face foarte greoi,va rog ajutatima cu ceva sfaturi ce pot sa-i fac,inca nu am mers la mecanic cu ea.Ms

Modificat de v@sy
post mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Imi cer scuze dar nu am gasit topic de GPL... am si eu Golf3 1.6 AEE 75CP si am pus instalatie GPL secventiala de o luna... pana sa o pun masina mergea bine consum mixt 7,5% totul bine... de cand am pus pe GPL masina nu mai statea in relanti, am schimbat clapeta acceleratie bujii, restul (distributie filtre etc) au fost schimbate de cateva luni... acum sta la relanti, dar daca apas ambreajul si frana moare motorul aproape tot timpul (la parcari de ex), la fel face si cand iau o curba mai mare (apas ambreiaj si frana si schimb inapoi, pana schimb moare), pur si simplu moare motorul. Daca stie cineva ceva despre asa ceva, tare m-ar bucura ceva sfat. Multumesc.

Modificat de YuryKa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sal baieti am si eu o problema cu un golf 3 1.6 din 96 multipunct cod AEE cand dau sa o accelerez da sa moara motorul ,am incercat cu alte clapete de acc. am schimbat o gramada de senzori nimic deoasebit tot asa face am zis ca poate sa fie de la distributie sau delcou chiar nu stiu ce sa ii mai fac poate ma ajutati v-asi fi recunoscator

sa mai mentionez ca sta la relantiu la 900 nu scoate fum de nici o culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am intalnit problema asta, iar ar trebuit sa schimb senzorul care ma costat 180ron, iar dupa o calibrare a motorului, curatire a injectorului, si totul revine la normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEE are turatia de relanti 640 rpm, la tine sta cam sus la 900 rpm. Verifica toate furtunele sa nu i-a aer fals pe undeva si cred ca trebuie sa faci si o readpatare a clapetei de acceleratie ( nu merge cumva si in suturi?). Ai scos borna de la baterie recent ? Daca da atunci clapeta a pierdut pozitia de relanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis, sa inteleg ca de fiecare data cand scoti borna de la baterie trebuie facuta o readaptare a clapetei de acceleratie??

Modificat de F. Tavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la masinile noastre da. Eu am incercat de nenumarate ori sa fac readaptarea manual dar nu a mers, asa ca am achizitionat un cablu pentru diagnoza si fac readaptarea cu vag com dupa ce am fost scurs de bani pe la service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea cineva intr-un topic, numai stiu care, precum ca i-ar face readaptarea clapetei, in mers. Ei bine, eu cred ca functioneaza.

Eu unul mi-am rezolvat problema cu relantiul. Am citit toate problemele si rezolvarile lor in legatura cu acesta. M-am dus frumos la masina, i-am curatat bujiile, m-am uitat la vacuum-uri, am pornit-o (tinand relantiul din acceleratie) si i-am dat cox. Am forjat-o pana m-am plictisit, iar apoi am venit acasa. Si uite asa de atunci imi merge motorul la 1000 la rece si la 800 la cald. Ca si inainte.

Fara sa mai schimb motoras pas cu pas care cel mai ieftin costa 545 Lei sau senzor presiune galerie admisie care costa 370 Lei. Deci treageti o concluzie cum am economisit niste bani care pot face altceva cu ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am auzit si eu ca se face in mers sau manual la monopunct, noi cu AEE avem motoare multipunct cu altfel de clapeta si sincer am incercat orice modalitate de a reinvata clapeta fara nici un rezultat. Cel putin la mine doar cu vag com am rezolvat problema si sincer am incercat si metoda ta, si scotand borna la baterie la cald, la rece, am lasat chiar si o zi fara alimentare masina, nimic nu a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin iarasi am dus golful la unu l-a facut sa se accelereze ,ce i-a facut nu stiu ca nu a vrut sa imi zica dar idiotul a dat avansul la maxim si acum mi se aude ceva bataie la motor poate ceva cuzineti nu stiu dar nu asta e problema ,problema e ca nu imi sta la relanti sta turata la 2500= 3000 dar nu tot timpul am mai observat ca daca o accelerez pana in 2000 isi revine cu mici oscilatii.Am masurat cu voltmetru mufa de la clapeta iar pe pinul 7 am doar 0,02 v si din cate am citit tre sa fie min 4.5v in rest pinii 3 si 4 sunt ok.Oare sa fie devina ca nu am curent pe pinul 7?am sa incerc sa fac o punte de la alt fir de pe mufa sa il alimentez sa vad ce iasa

verificare_senzor_pozitie_clapeta.pdfverificare_senzor_pozitie_clapeta.pdfverificare_switch_clapeta.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am o problema la masina. Porneste, pompa de benzina functioneaza. Am problema cu injectie asa zice un electrician care a vazut masina. Cam cat costa corpul de injectie nou? Daca este foarte scump astept sfaturi pentru second hand.(Sa am grija la ceva inainte de a cumpara).

Inca o intrebare : se difera corpul de injectie de la Golf 3 motor 1.8 de la celalte motorizari?

Cu stima Soldier!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu io e normal ca masina sa porneasca si pompa sa functioneze. Care e problema de fapt, simptome, alea? raspunsul la intrebarea ta e da, difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie masurata presiunea care o baga pompa si apoi cauti in alta parte.La relanti poate sa nu stea din cauza: motoras relanti,senzorului de temperatura a lichidului de racire, neadaptarea clapetei, clapeta murdara, trage aer fals, vacuum,pompa de benzina, filtru benzina infundat/murdar,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salutare...am un golf 3 1.4 benzina monopunct si de ceva timp am o problema cand e putin rece afara ..de obicei la pornire ....nu se accelereaza daca o calc brusc ...am incercat diverse chesti sau uitat la ea si mecanici si mam hotarat sa desfac motorasu pas cu pas ...su cum ii zice ...lam curatat lam uns iar si lam pus inapoi....da ce sa vezi nu imi mai da voie sa accelerez ,imi opreste motoru ....daca stiti careva care este problema si cum as putea sa o rezolv va rog sa ma ajutati si daca esti si din focsani ar fi minunat multumesc mult

 

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!