Jump to content

Schimbare ceasuri si ecu .adaptari ?


nvp_playboy
 Share

Postare recomandată

pentru ca nu este asa usor la acest model, an de fabricatie - trebuie deblocate, dat jos eeprom, modificat, etc.

Nu sunt ceasurile despre care am vb la telefon...saptamana trecuta si sambata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,am o skoda octavia 2 fl an 2012.

Am o problema cu un ceas din bord,adica nu imi arata turatiile motorului,pur si simplu este mort. Pe el am si minidot si vreau sa il schimb complet adica sa pun maxidot si ceasuri noi.

Avum vreau sa stiu daca imi trebuie un anumit model ? Daca da va rog sa ma ajutati,sun nou in domeniu:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm greu de imperecheat ceas de O2FL>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Laurentziu20 said:

Salut,am o skoda octavia 2 fl an 2012.

Am o problema cu un ceas din bord,adica nu imi arata turatiile motorului,pur si simplu este mort. Pe el am si minidot si vreau sa il schimb complet adica sa pun maxidot si ceasuri noi.

Avum vreau sa stiu daca imi trebuie un anumit model ? Daca da va rog sa ma ajutati,sun nou in domeniu:))

minidot ? nu cred....ai BC low line. Nu BC+

1. trebuie verificat daca se poate repara

2. se poate adapta un ceas nou/SH - nu trebuie unul anume, ci unul de o2 FL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o nedumerire : e normal să ai diferență între ce arată ceasurile pe bord și ce spune VCDS-ul? Mai exact,  VCDS-ul arată că turația motorului variază între 819 - 840 rpm,  ceasul stă încremenit la 900 rpm, iar temperatura lichidului de răcire arătată pe diagnoză 72 de grade, manometrul din bord arată aproape 90 de grade. E posibil să fie decalibrate/umblat în ceasurile din bord? Sau sunt eu zăpăcit și nu citesc bine?:banghead:

IMAG0035.jpg

IMAG0036.jpg

IMAG0039.jpg

IMAG0038.jpg

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de temperatura, este OK< intre 75 si 105 grade, ceasurile de bord vor arata 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua ! Imi poate spune cineva daca pun alte ceasuri cum pot afla kilometrii masinii ca sa le adaptez pe noile ceasuri si ce trebuie facut ca sa porneasca. Mentionez ca am codul pt imperechere ca sa porneasca masina dat din reprezentanta.

Ceasurile de pe masina sunt decedate, nu se mai aprinde nimic si nu mai porneste masina. Nu stiu pe nimeni daca le poate repara. Am decis sa iau altele.

Masina este skoda octavia 2 1.9 tdi an 2007.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica sigurante, alimentari, mase

2. pui un tester

3. nu te ajuta cu nimic codul de imperechere, pe ceasuri din dezmembrari. Ar trebui sa il stii si pe al masinii de pe care provin ceasurile..

4. cumpara ceasuri identice (de diesel, etc) si mergi la cei care se ocupa de asa ceva, e mult mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2007 nu are ce sa facă cu codul pin, chiar dacă îl are și pe al mașinii lui... Și al donatoare. Nu ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Salutare tuturor!Ajutati-ma cu o parere:Skoda Octavia 2 an 2008 2.0 tdi:Martorul de antigel din vas era aprins si prietenul meu s a gandit sa faca o punte in mufa care intra in vasul de expansiune sa vada daca e problema de acolo si dupa asta nu mai indica motorina,temperatura exterioara (ventilatorul exterior mergând in continuu) si nu i mai functioneaza meniul B.C. Erorile sunt pe instrument cluster 00779 si 00771 strict legate de cei 2 senzori (nivel combustibil si temp exterioara).Am verificat sigurante totul ok!Sa fie ceasurile arse cumva?Se mai pot repara?Orice idee e bine venita!Multumesc si un nou an fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este dus un traseu de masa comuna din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos ceasurile, verificați cablajul de pe placa. Dacă nu identificați nimic și dacă nu vrei sa schimbi ceasurile, dă-i masa pe cablaj, printr-o siguranță.... Asta ca măsură de siguranță 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Ai idee cumva pe ce fir sau daca a-ti mai facut,ma puteti indruma mai detaliat?Problema la mine ca nici nu am schema electricaVa multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai detaliat, cu poze, etc... Nu am făcut. Nu am acces acum la diagrama mașinii tale, parca firul este maro /alb... Pana una alta... Întâi desfa ceasurile, verificați placa și dacă cumva ai vreun scurt pe în stație, la unii dintre senzorii de pe acest circuit... Ca sa rezolvi și cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Ok multumesc mult!O sa revin si cu detalii si poze dupa ce o verific!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Salutare baieti!Referitor la ceasurile de Skoda,le-am dus la un electronist si nu unul oarecare,unul care se ocupa strict de reparat ceasuri de bord,verificandu-le zice ca nu au nimic pe acolo cu exceptia unei piese pe care o asteapta ca sa vada daca i da aceeasi valoare fiind singura pe care are un dubiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Puteti sa ma ajutati si pe mine din schema electrica la Skoda in discutie legat de firul suplimentar de masa pe care fir sa i dau o masa separata pentru ca nu a gasit nimic in ceasuri,nici o problema!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui contactul, pe acel fir trebuie sa plece o masa. Sa zicem ca asta se rezolva..... dar ca nu ii mai functioneaza meniul BC-ului, nu o rezolva (depinde si ce intelegi tu prin asta....)

pin 33, fir maro/alb. Trimite masa printr-o siguranta de 5A, ca masura de protectie.

Daca nu se mai schimba informatiile, etc ... atunci recomand sa ii cauti alte ceasuri, adaptate pe masina, scrise cipuri chei, etc - dupa care va functiona normal

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Pin 33 din mufa ceasurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, despre ceasuri vorbeste Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Patrix.ADGARAGE said:

Pin 33 din mufa ceasurilor?

da, pin 33 din mufa t36 - cea de pe spatele ceasurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am o Octavia 2 1.9PD, 77kw, 4x4, an 2008 si intentionez sa schimb ceasurile(in present am 1Z0920812D) cu ceasuri de FL( 1Z0920803S) de pe Octavia 1.6, 77kw, DSG.

Ar fi compatibile(tip eeprom, immo)? In zona Timisoara stiti pe cineva care ar putea sa-mi faca adaptarea? 

Partea de trecere de la conectorul negru la cel albastru o pot rezolva eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca trebuie sa schimbi si pompa de ABS. cu un MK60EC1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!