Jump to content

Noul meu Golfulet 7 1.2 TSI 105 CP


Merlinboy

Postare recomandată

Dupa parerea mea, start-stopul e o alta inventie dictata de normele de poluare, care nu tine neaparat cu fiabilitatea in timp a masinii. Eu l-as dezactiva. Nu cred ca pe termen lung e benefic motorului. Iar economia de carburant facuta e minimala.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Merlinboy

    18

  • Master_Blaster

    6

  • luciteck

    6

  • bgd_b92

    6

Economia de carburant este maximala nu minimala. Si nu este dictat neaparat de necesitatea reducerii de noxe. E cea mai mare ineptie pe care am auzit-o, sa deezactivezi sistemul... Cum poti opta pt asa ceva??

Link către comentariu

de ce te mira? Majoritatea isi iau masini scumpe si complicate ca sa le "modifice"...egr? Merge si fara...filtru de particule ? La ce bun...start&stop? Se strica motorul..trapa? Intra apa...xenon? Becuri scumpe..piele? Se uzeaza in timp..etc..mentalitate tipic romaneasca.

Link către comentariu

Ai si niste cifre care sa sustina economia "maximala" de care vorbesti? Pentru mine maximala inseamna o reducere a consumului cu minim 3-4 litri/100 de km. Daca s-ar intampla asta, sa zicem ca ar avea o utilitate. Iar atata timp cat esti ignorant si nu stii ca sistemele start-stop au posibilitatea de a fi dezactivate din buton, fiind o optiune lasata de producator tocmai pentru cei care nu vor sa isi supra-solicite electormotorul, bateria si alte componente, nu veni cu asemenea afirmatii decat daca ai si cu ce sa le sustii.

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Electromotorul este gandit special pt sistem, la fel bateria. Nu au nici o treaba. Nicicum butonul nu este pus sa dezavtivezi tu constant la diecare drum sistemul ci doar in cazuri exceptionale. Dar nu ma chinui sa te fac sa intelegi cand vad ca tu vrei economie de 4l la suta. What??? Despre ce vorbim? Ia un scuter sa consume 3l/100km atunci... Pana sa iti dau eu cifre mai bine ai citi tu un pic, sa te imformezi inainte sa exclami pareri personale total aiurea. Sunt si altii care citesc forumul asta pt a se informa dar gasesc numai aberatii iar la obiect foarte putina informatie exacta. Vorba colegului de mai sus...la ce bun sa aibe toate bunatatile masinile astea pe ele...

Link către comentariu

Omule..vorbesti total aiurea...masinile au buton care daca il apesi numai functioneaza start&stop pana la urmatoarea repornire a motorului sau apasare de buton..dezactivarea sistemului nu dauneaza cu nimic niciunei componente..tine strict de economia de carburant ; cand ai clima pornita start&stop numai e activ.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Pacat ca n-am buton de like :)) oricum, tot ce este electronic si nou nu prea mai tine cu fiabilitatea masinii in timp..dar asta e, electronica ne face viata mult mai usoara si masina placuta la condus..pt asta ne asumam riscurile si platim ; cel mai important este sa se inteleaga toate chestiile astea din momentul achizitiei...nu ca majoritatea care iau audi A6 cu 3000€ si cand e de schimbat un brat, un injector sau o turbina sa planga pe forum ca masini cu 400.000 km ( 150.000 in bord ) sunt masini proaste...

Andrei, fara suparare dar la tine ma refeream ; nu esti documentat desppre start&stop ; nu te supara, citeste topicul ce ti l-am dat si aprofundeaza ; cu totii avem de invatat cate ceva pana murim..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Ok. Dar eu ce am spus, ca electromotorul si bateria nu au nici o treaba. Sunt special create pt acest sistem, iar bateria inmagazineaza mai multa energie decat una normala. Asta am spus eu si asta se regaseste si in materialele informative. Ma rog, mergem mai departe..

Link către comentariu

Da, insa au fost concepute pt reducerea de noxe ( de unde si denumirea bluemotion ) si exista buton sa opresti start&stop ; ramane la latitudinea fiecaruia acum daca vrea sa il foloseasca sau nu..oricum, mie personal mi se pare ca prea suntem in era in care toti isi iau masini puternice dau a 6a la 60 la ora si incearca sa scoata consumuri minime....

Link către comentariu

Sunt de acord cu tine. Eu niciodata nu am cautat consum mic. Am avut si diesel si benzina de 1.8 si 2.0tsi si mi-am facut de cap cu ele. De asta am si reactionat la ce spunea lucitek ca el se asteapta la consum mai mic cu 3-4l. Cum frate? Atunci nu iti mai iei masina

Link către comentariu

Replica mea a fost in concordanta cu exagerarile facute de tine prin expresia "Economia de carburant este maximala nu minimala". Acum incerci sa o dregi, insa ti-am dat un raspuns pe masura aberatiei pe care ai scris-o. Hai noroc !

Link către comentariu

Hey nu stiu de ce trebuie sa va luati la harta pe aici, pana la urma este bine ca mai inveti una alta - si eu sunt de parere ca in anumite situatii ar trebui dezactivat sistemul, insa - pe de alta parte atunci cand poti sa prevezi si sa aproximezi traficul atunci este mai mult decat folositor - exemplu ajungi la un semafor care tine foarte mult si abia ce s-a pus ROSU - pai atunci chiar este normal sa stai cu motorul pornit caci consumi degeaba la carburant si aiurea ... insa dimineata de exemplu cand se merge (greu) dar bara la bara si foarte incet atunci cred ca nu prea este indicat caci mai mult o "damblagesti" masina. Deci situatii si situatii, oricum fata de 2.0 140CP TDI fost al meu A4 nici nu se compara acest Golfuletz pentru oras, este mult mai usor de mers cu ea :) La drumuri lungi imi iau adio dar in oras ... mai ales ca eu fac peste 80 % din drumuri in oras era clara treaba :)

 

Si ca si consumuri stiam ca un maxim de 0.5 % ajuta , dar e bun si acela + diferenta de la motorina la benzina si (aproape) ajung de consumul de pe fostul TDI ;)

Link către comentariu

Am intretinut topicul cu alte discutii insa de facut niste poze la masinuta inca nu am apucat - ce-i drept nici nu prea am avut timp de ea si este cam murdarica. Insa, aseara mi-a dat un amic pe fb un topic cu problemele de la motoarele vechi de 1.2 cu distributie, horror fratilor, chiar pe acest forum nu imi venea sa cred. Acum, m-a cam apucat si pe mine putin groaza si frica, sa nu mai existe ceva probleme asemanatoare si pe acest motoras :( 

Link către comentariu

Nu sunt aceleasi motoare, stai linistit. Ai motor cu disributia pe curea.

Modificat de warlock
Link către comentariu

Nu e chiar horror, stai linistit. Si ti-o spune un posesor de 1.2tsi cu lant care nu a avut nevoie sa il schimbe (si sper sa ramana asa cat mai mult timp :) )  Noul 1.2tsi pe curea e revizuit, nu mai are problemele pe care le-a avut la inceput. 

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Sper sa fie asa cum ma incurajati voi caci chiar am citit lucruri horror referitoare la skoda 1.2 TSI :(

Link către comentariu

Stai calm tu ai alt motor cu totul, problemele sunt la astea 1.2tsi 8v cu lant tu ai 1.2tsi 16v cu curea, cu totul alta mancare de peste.

 

Acum om vedea in viitor ce va fi si cu acest motor dar ma indoiesc sa ai probleme, vw a gresit prima generatie de tsi-uri mici cum asta e probabil o evolutie nu ar trebui sa mai aibe probleme.

Link către comentariu
1.2 TSI (EA211)

These newly developed generation of modern petrol engines are manufactured at the Škoda Auto plant in Mladá Boleslav

 

identification

 

EA211 engine family. Turbocharged and direct-injection TSI engines with a four-cylinder, four-valve layout and belt driven camshafts.

 

Citat de aici: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.2_TSI_.28EA211.29

Link către comentariu

Stai asa mumus tu ai 8v pentru ca tu ai motorul vechi. Oricum se vede de la o posta ca unul dohc si unul sohc, si nu face vw risipa sa puna doua axe cu came pentru 8 valve.

Link către comentariu

Scuze ptr ca sunt offtopic, dar eu stiam ca din motorul meu 8v sunt 2 versiuni, si pe lant si pe curea, si la 85 si la 105 cp, m-am inselat?

Link către comentariu

Dap, te-ai inselat exista asa: vechiul 1.2tsi cu 8v si lant in versiune de 85 si 105cp si noul 1.2tsi cu 16v si curea cu aceleasi puteri 85 si 105cp.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!