Jump to content

Noul meu Golfulet 7 1.2 TSI 105 CP


Merlinboy

Postare recomandată

Salutare!

 

Saptamana trecuta am intrat si eu in randul celor cu sigla VW (desi sotia este fan din 2008), dupa ce am vandut Audiul A4 B7 2.0 TDI 140 cp (2005) dupa care si acum plang putin (mai mult) ce-i drept, insa taicameu a zis ca "ne" va face un cadou si sa luam ceva nou sau cat se poate de nou asa ca am ajuns la varianta aceasta dupa ceva vreme de cautari. Asa ca am achizitionat urmatoarea masinuta - oferta de la Midocar, rulata ~11k km, ulterior luate prin Porche Mobility (pe talon), acelasi set de setari Trendline Bluemotion cu cate o dotare in plus sau in minus (sincer fata de A4 care era mai chel e ok si aceasta), mai imi lipseste o navigatie, pilot automat, poate si ceva senzori pe spate (nici la A4 nu ii aveam dar prin oras sunt mai mult decat bineveniti!).

 

S-a mai discutat putin la pret, am luat si un set de cauciucuri de iarna, am inscris-o si pe firma unor prieteni (nasii nostri deci buni si de incredere), deci teoretic NET pentru mine am iesit binisor cu pretul final...Oricum mi se pare ffft scump GOLFUL sa ajungi sa dai peste 20k pe o motorizare diesel cat de cat decenta si ceva dotari acolo in plus. De 20k cu toate scuzele de rigoare as face altceva cu banii :)

 

In fine, cert este ca am luat-o si acum m-am tot dat cu ea pe bulevard, este ok masinuta, de oras, sper sa nu am probleme cu motorasul de 1.2 TSI, nu stiu cum va fi cu garantia (trebuie sa mi-o trimita zilele acestea), poate ma mai ajutati si cu ceva sfaturi pe parcurs in privinta reprezentantelor, care practica cel mai mic adaos etc

Ca si consum eu din ce am mers la drum lung (chiar astazi cu treaba pana la Pitesti) maxim 120-130 - am ajuns la 5.9 ceea ce mi se pare destul de mult sincer sa fiu(in oras pe drumuri scurte ajungea chiar si la 9 :( ), putere in talpa clar nu are (adica pana si 1.9 TDIul sotiei are mult mai multa putere asta e acum) , dar ma gandesc ca poate nici nu prea stiu eu sa schimb - daca ma uit in bord dupa cum imi indica mi se pare ca merg ffft (sub)turat adica de genul a 5-a la 50km la ora ceea ce este putin, daca nu chiar ft putin fata de cum sunt eu invatat, mai am prieteni gen cu 1.8 de pe civic care numai asa merge si e tare multumit, dar ala e motor aspirat la mine este cu turbina si cu destule probleme la G6 nu as vrea sa dau si eu in altele...Adica poate am totusi eu o problema sau poate asa consuma, ceea ce mi se pare totusi cam mult pentru un 1.2 benzinar, masa redusa + alte avantaje dar in fine...

 

Totodata, as mai dori si ceva sfaturi de la cine are motorasul acesta privind intretinerea (si ceva probleme dupa care ar trebui sa ma uit), e drept am un service plan pe care ar trebui sa-l respect dar macar asa de curiozitate. La al meu fost A4 2.0 TDI eu ii cumparam tot ce avea nevoie, eu administram, etc. A fost singura masinuta din multele dupa care inca imi pare rau dar asta este viata merge inainte! Plus ca eu majoritatea drumurilor le fac in Bucuresti, gen peste 80% teoretic motorasul acesta ar trebui sa fie fara probleme (sper) :)

 

Ca si dotari nu este de top nicidecum dupa cum am mai discutat, ma bucur foarte mult ca are integrat in acea interfata modulul Bluetooth pe care eu l-am folosit intens si la Audi, acum chiar este o placere ;)

 

Apropo ca mi-am adus aminte -

 

O sa mai revin cu mai multe informatii si fotografii in viitorul apropiat! :)

post-15783-0-12256700-1415044121_thumb.j

post-15783-0-94777400-1415044127_thumb.j

post-15783-0-52495900-1415044304_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Merlinboy

    18

  • Master_Blaster

    6

  • luciteck

    6

  • bgd_b92

    6

1.9 TDI are un cuplu mai mare si montat pe un Golf III decat 1.2 TSI deci asta ar fi explicatia ca Golful tau e ceva mai lent.

 

Consumul va mai scadea dupa ce te vei mai obisnui cu masina (ca sa consume putin o masina trebuie sa inveti sa o conduci din varful degetului mare de la picior- daca poti, daca nu ii dai cum vrei si atunci nu te mai plangi de consum).

 

Una peste alta, 1.2 TSI-ul tau e revizuit, nu mai are problemele de la cel cu lant, nu stiu cat a costat masina dar cred ca a fost o achizitie ok. Sa-l folosesti cu placere.

Link către comentariu

Multumesc! 13300 euro pretul cu TVA si cauciucurile de iarna (nu mi se pare un mare secret) cu 11000km la bord, eram curios daca si altii cu motorul 1.2 TSI au consumuri echivalente prin Bucuresti, din ce am frunzarit putin topicul cu consumul la G7 erau valori mult mai mici de aceea intrebam :(

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu

Mi se pare absolut odios faptul ca Volkswagen nu ofera standard volan imbracat in piele indiferent de nivelul de echipare.

 

Daca lucrul asta te incomodeaza, este un coleg pe-aici care imbraca volane.

Link către comentariu

Acolo se posteaza recordurile de obicei. Consumul de Bucuresti normal e pe la 8-9%. Nu vorbesc de aglomeratie mare si nici de mers noaptea.

Link către comentariu

Consumul e normal pentru un benzinar de 1,2l cu 105cp pe caroseria de Golf 7, adica sigur poate mai putin dar in conditii optime fara trafic si mers cat de lin posibil.

 

Cat despre putere nu prea vad cum un 1.2l cu o turbina mica sa se compare cu un 1.9tdi sau 2.0tdi, daca vrei sa traga ca lumea o calci frumos pana la 5500 si ignori ce zice bc-ul, ala iti indica cum ar fi optim, dar neaparat si cel mai economic si clar nu pentru putere.

 

Sunt curios ce ii lipsea B7-ului ca dotari, ca mie imi pare complet chel acest Golf (climatizarea automata e standard pe modelele pentru romania inca de la G6).

Link către comentariu

Bun venit pe forum.

Nu te supara, insa mie mi se pare nitel absurd sa spui ca 5,9% e mult in regim de mers pe autostrada 120-130... cat ar fi fost ok? 4%?

Si eu am fost ieri pana la Stuttgart si inapoi pe DN-uri (max. 100 si destul de multe zone urbane cu limita la 50 sau 60) si am scos cu AC pornit 6%. Daca as fi mers pe autostrada, 130-140, probabil as fi scos un 6-6,3%. Nu stiu ce rol joaca anvelopele (215/45R17) si nici faptul ca e generatia "veche" de TSI, insa daca 0,5% in plus sau in minus e o problema financiara...

Eu zic sa te bucuri de masina ca de aia ti-ai luat-o, nu sa stai sa vanezi consumuri.

Link către comentariu

13.300, eu cred ca luai un Polonic destu de dotat la banii astia,motorul 1.2 tsi 110 cai in 6 trepte,cu 0 km. Parca imi aduc aminte ca am configurat un polo 1.2 110 cai M6 highline, cu suspensie sport adaptiva,volan piele,pilot automat,senzori fata-spate,clima,pachet iarna,jante 16 si iesea cu rabla undeva la 14.000 tva inclus,modelul in 2 usi.

 

Sa o stapanesti sanatos,multi km fara incidente. Culoarea este foarte pretentioasa,daca nu ma insel este vopsea 2k.

Modificat de golfix
Link către comentariu

E culoarea Urano Grau de 0euro. Nu exista vopsea de 2k pe golf, cel mult 900 fiind Oryx White.

Nici eu nu vad mare oferta. La 13k 1.2tsi sh chel rau doar pt ca e Golf 7 nu mi se pare mare afacere.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Foarte faina masina!Multi km fara probleme!

Consumul mi se pare ok,motoru e mic dar bataru e mare :icon_bounce:!!Culoarea e pretentioasa dar dementiala!!!! :icon_thumleft: 

Link către comentariu

@master_blaster: eu si la Golf 7 GTI a trebuit sa pun optiunea de climatizare automata....cum adica e standard pe orice model?

Link către comentariu

Inca nu mi-a fost dat sa vad G6 cu climatizare manuala cumparat din ro, adica si alea cele mai chele de flota au climatizare, apare in configurator optiunea, dar din  ce observ absolut toate masinile din romania o au. Doar alea aduse din germania le vezi cu ac simplu.

Link către comentariu

A te referi ca daca iei masina stoc au inclusa climatizarea auto, iar daca dai comanda trebuie selectata?

Link către comentariu

Masinile pre-configurate de importator aveau ca optionale (accentul pe optionale) climatronic, cotiera, pachet fumatori (asta chiar e standard in Romania) si cateva altele. Pentru ca astea isi doresc mai toti cumparatorii.

Astea, fiind vandute ca flota, au fost configurate de cumparator fara ele. Clima automata e optionala pana si la HL la noi.

Link către comentariu

Consumul e normal pentru un benzinar de 1,2l cu 105cp pe caroseria de Golf 7, adica sigur poate mai putin dar in conditii optime fara trafic si mers cat de lin posibil.

 

Cat despre putere nu prea vad cum un 1.2l cu o turbina mica sa se compare cu un 1.9tdi sau 2.0tdi, daca vrei sa traga ca lumea o calci frumos pana la 5500 si ignori ce zice bc-ul, ala iti indica cum ar fi optim, dar neaparat si cel mai economic si clar nu pentru putere.

 

Sunt curios ce ii lipsea B7-ului ca dotari, ca mie imi pare complet chel acest Golf (climatizarea automata e standard pe modelele pentru romania inca de la G6).

 

Eh, poate mai exagerez si eu si poate ca s-a mai stabilizat consumul, credeti-ma ca m-am tot uita dupa dieseluri si chiar amanasem achizitia pentru primavara cand vor mai reveni tichetele remat, de prin august tot calculez si mi se pare ca nu prea merita nimic. Asa poate a merit si asteptarea caci a venit si oportunitatea aceasta incat sa pot lua TVAul inapoi ...

 

Doar ca recunosc, eram obisnuit cu alt cuplu, alta putere si alt consum. Insa si vechiul A4 avea deja peste 200k a fost si doleanta tatalui meu sa iau NOUA (el vroia noua dar pana la urma a mai facut si el compromis), nu am facut cea mai mare afacere recunosc, dar acum as vrea decat sa privesc inainte si sa nu-mi para deloc rau. Caci mi-a parut rau mai devreme cand i-am dat fiscalul tipului de a luat-o, recunosc :( A4 era negru, iar ca optionale sa zicem ca nu aveam geamuri electrice spate (mare optional), senzori parcare, pilot automat, in rest aveam incalzire scaune, Bluetooth, clima, in fine dupa cum am mai spus nu era dotat nici acela, mai la nivel de 2005. Sonorizarea in schimb era maxima, subwoofer din fabrica ...

 

Acum ce sa zic, vav de dotari - este decenta masina, daca nu cauti nu stiu ce briz-brizuri si sa fie cat mai high tech, dotari care oricum COSTA DE TE RUP la o masina noua, atunci esti ok. Daca mai aveam o navigatie, un scaun incalzit si un pilot eu eram mega multumit. Pilot poate se poate pune, scaune iarasi (nu stiu cu garantia sa nu urle aia ceva), navigatie am pe telefon Note 4 :)

 

Pentru mine in continuare ca are acest display cu BT este un mare plus, poate pt multe masini din gama VAG recente este o dotare standard, insa eu am observat ca la alte marci nu era, poate pe marea majoritate.

 

Si, haideti sa o mai luam si altfel - cu rabla cu tot in august ieseam la peste 15k daca vroiam fix acelasi model 1.2 TSI 105 cp 6 trepte, eu unul prefer ca sa raman cu cei 2000euro si sa aiba gen 11k km masina, pt ca oricum este mult. Dotari afara de clima va zic 100% ca nu avea, era tot trendline si da cam dubioasa treaba, e clar ca a fost adusa din afara dar vanduta totusi la noi la vreo flota. Chiar nu ma poate ajuta vreun coleg dupa VIN sa verifice cumva provenienta?

 

Ce sa mai zic, mai dati-mi ceva sfaturi despre masina, cum ar trebui condusa - nu mi-ati raspuns - daca ma iau dupa indicatorii din bord ar fi ok pentru sanatatea ei ?

 

Daca ar fi sa-i fac un mic chiptuning se poate observa in garantie si daca nu, pe cine ati recomanda de pe forum si la ce costuri si castiguri de putere as putea ajunge ? :)

 

O sa revin si cu poze detaliate zilele astea, chiar am fost destul de prins + ca sotia a condus-o mai mult :) Eu am mers cu a ei, vechiul tractoras de 1.9 TDI :)

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu

Pai cum indica bordul e cel mai bine, si safe, dupa parerea mea. 

 

Soft as zice sa mai astepti e inca o motorizare noua, probabil ai obtine un 125-130cp si cam 200nm, desi unii promit si 150cp dar sa fim realisti turbina aia e mica rau.

 

Masina nu e rea poti sa mai pui multe pe ea, doar sa vrei si bani sa ai, in grupul vag se pot face asa multe retrofituri de nu te plictisesti cativa ani.

 

Oricum ai facut o afacere la 11000km e o masina noua, iesita bine din rodaj, numai buna de forjat. :p

Link către comentariu

Multumesc!

In principiu as fi vrut sa-i pun piele pe volan in viitorul apropiat, desi, sincer sa fiu nu ma deranjeaza in mod special cum arata nici in prezent. Doar ca insa iarasi nu stiu cu garantia ce si acum, cam aiurea deja nu poti sa faci nimic pana la urma cu garantia asta si mai platesti si de te usuci la revizii (ma astept sa dau vreo 700 ron doar pt un ulei), in schimb ce eu o faceam in regim propriu la A4 numai filtre Mann (medii zic eu) si ulei Castrol Turbo Edge de cea mai buna calitate cu maxim 400 ron inclusiv manopera, asta e acum. Pe de alta parte mi-e si cam frica cu motorasul asta 1.2 TSI sa nu am probleme ceva cu distributia precum au fost probleme la GOLF 6, bine, s-a schimbat el dar in mare tot cam acelasi a ramas...

Deci si tu cam esti de parere sa schimb precum arata in bord, intr-adevar consumul s-a mai lasat daca ma tin sa merg (subturat precum arata CBul) am ajuns pe la 7.8 acum :) si tot nu schimb chiar ca in bord caci mi se pare ca e greu pt masina si merge maxim de subturata :(

Despre soft tuning - sincer as vrea sa scot doar cuplu de 200nm care sa ma ajute in treapta 1 si 2 (este maxim de lenesa atunci :( ), caii putere in plus mai putin m-ar interesa caci nici nu ai pe unde-i da la noi in tara un 130-140km (si am vazut ca duce) este mai mult decat suficient pentru drumurile noastre.

De aceea m-ar interesa ceva cuplu in plus si poate sa mai umble si la consum (nu radeti dar am o problema, banii pe carburant mi se pare ca se duc de pomana mai bine ii bag in altceva), din cate am mai citit se poate... Dar poate imi recomandati pe cineva serios si care sa nu dauneze si "garantiei" , multumesc! :)

Link către comentariu

Salut,

 

Sa o stapanesti sanatos!!

 

Masina este ok, iar pretul avand in vedere ca deduci TVA este si mai ok. Nu te uita la cei care s[pun ca ai dat mult. Ai cumparat-o de la weltauto si ei au clar cele mai mari adaosuri de pe piata, dar sunt si cei mai corecti. Din masinile vandute de ei sub 2 din 10 au avut probleme (asta o stiu direct de la cineva de la ei).. deci in general sunt super ok.

 

flota asta de 50 masini a fost primita inapoi dupa ce o firma a renuntat la activitatea ei, iar istoricul primit de tine de la weltauto este cel real.. deci nu cred ca ai nevoie sa verifici VIN-il.. in ngeneral ei de la weltauto iti dau istoricul dupa vin.. 

 

Sunt curios de ce spui ca in treapta 1-2 trage greu masinuta.. personal am condus o skoda rapid cu 1,2 tsi 90cp in 5 trepte si am ramas surprins de puterea masinii pana la 90-100km/h .. ma gandeam ca este acelasi motor... poate ma insel.

 

Cunosc si eu pe cineva care doreste sa ia o masina la fel ca a ta tot de la midocar.

Link către comentariu

Ai tu ceva mai multe informatii cum ca ar fi de la vreo firma care a renuntat la activitatea ei, oricum asa pare, ca practic toate masinile sunt identice la dotari :)

 

Da, simt ca porneste mai greu dupa loc, si nu numai eu zic acest lucru - cat si majoritatea de pe aici, in privinta motorasului de 1.2 :) Acum sa nu se inteleaga ca este moarta, dar venind de la 2.0 140cp e mai dificila trecerea :)

 

P.S. mai nasol este ca din cele 50 de masini, timerul cu masinile vandute a ramas la 28 - cam ciudat, ori toti mai asteapta ceva negocieri si cam aiurea ca m-am grabit, ori au ramas cele cu cei mai multi kilometri ...

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu

1.9 TDI e sub 1.2 TSI ca performante (nu cu mult dar suficient). Dar tu esti probabil obisnuit sa schimbi vitezele ca la diesel, undeva maxim pe la 300RPM. 1.9TDI are 250Nm pe o plaja redusa de turatii, in timp ce 1.2TSI are 175NM pana pe la 5000 RPM. De aici si senzatia ca pe TDI accelereaza mai repede, ceea ce de fapt nu se intampla, dupa 3000RPM se plafoneaza. in timp ce pe 1.2TSI acceleratia este liniara si constanta, chiar daca cuplul este mai mic.

 

Mai jos poti compara si pe cifre:

 

http://fastestlaps.com/cars/vw_golf_12_tsi.html

 

http://fastestlaps.com/cars/vw_golf_mk_v_19_tdi.html

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Eh, nu schimbam chiar la 3000 rpm dar pe la 2500rpm incat sa ajung la peste 2000 la urmatoarea, acum depinde daca era motorul rece incercam sa schimb mai jos. Pot doar sa zic ca am avut 3 dieseluri (ford 1.8 TDCI 2004, VECTRA C 1.9 CDTI 120CP si A4 2.0 140CP) si nu am avut la absolut nicio masina probleme cu turbina, injectoare, pompa sau alte minunatii, toate masinile fiind SH si tinute aprox 3 ani :) Acest Golf 7 este a doua masina pe benzina, afara unui POLO de 1.0 (1000cm3 :D) de vreo 65 cp adus de mine personal din Germania prin iarna lui 2005 spre 2006 pe care nu l-am putut tine mai mult de 1 an si ceva, in rest toate diesel si d-asta poate sunt obisnuit altfel, insa- incet,incet incep sa ma obisnuiesc si cu acest motoras, pe unde mai pot ii mai dau si eu ceva talpa si intr-adevar se infige destul de bine, insa pe de alta parte totusi treapta 1 este greoaie la pornire, mai ales dupa ce se activeaza START/STOP parca nu mai sunt chiar primul la semafor. Oricum, nu am fost niciodata genul care sa fiu incantat de mare viteza, toata lumea ma stie - practic asa am si ajuns sa iau aceasta masina cu acest motor - cei 140 CP chiar imi erau inutili pe AUDI afara de cuplu care era de 320 NM , ce-i drept poate s-a mai pierdut de-a lungul timpului din puterea initiala a masinii si sa nu mai fi fost chiar 320 nm la fel si la golful sotiei care este din 2007 totusi ...

 

Totodata, mi-ar placea daca as creste cuplul la 200nm macar printr-un chiptunning , cred ca ar fi intr-adevar o masina ideala pentru oras, pana acum este foarte silentioasa iar ca si consumuri s-a stabilizat pe la 7.5 "since refueling" si 6.8 mixt (caci am facut un drum pana la Pitesti zilele trecute). E drept ca fac si drumuri scurte gen 3-4 km dupa care opresc masina, insa am grija mereu atat la pornire cat si la oprire sa astept aproape 30-40 sec pt racirea turbinei (dupa cum ziceam si mai sus am respectat niste reguli simple si de bun simt in acest sens mereu).

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos ! Consumurile sunt ok :) e un benzinar totusi..nu te lua dupa ce scrie in carti sau recordurile unora dupa forum care merg cu un ou sub talpa de frica la 1L in plus la suta de km...cat despre turbo, daca nu l-ai forjat foarte tare nu este necesar sa lasi motorul pornit ; multi km fara probleme !

Link către comentariu

Multumesc frumos! :)

 

Mai ce sa zic, mie pt un motor de 1.2 si masa de 1230 kg mi se par totusi cam maricele consumurile ... aseara m-am intalnit cu un amic cu Honda CIVIC motor de 1.8 140cp (benzina, aspirat), mai am un alt amic cu Honda Accord motor tot benzina tot aspirat 2.0 - ambii se bat cu pumnul in piept ca nu le consuma mai mult de 8-9 in oras !!! Si vorbim de alte puteri, chiar asa de avansata sa fie tehnologia asiaticilor ? ori se lauda ei aiurea, dar credeti-ma ca nu prea sunt genul si sunt persoane serioase, cu familii (nici nu se cunosc intre ei) :)

 

Cu turbo si opritul motorului mai tarziu poate ca asa asa este, dar la orice mers un minim de 20-30 sec atunci cand ajungi la destinatie nu stiu daca are ce-i strica masinii...la fel si la pornire ;) Ceea ce recomand tuturor sa faca, indiferent ca sunt consumatori de motorina sau de benzina! :D

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu

Honda Accord 2.0 Manual: Consum urban declarat 9.1% si extra-urban 5.8%.

Honda Civic 1.8 Manual: Consum urban declarat 7.6% si extra-urban 4.7%

Golf 1.2 TSI Manual: Consum urban declarat 5.9% si extra-urban 4.3%

 

Mai adaugi 2 litri urban si 1 litru extra-urban si cam alea sunt consumurile la un mers normal.

 

Este interesat in schimb de observat consumul unui motor mai mic gen 1.2 TSI comparat cu 2.0 aspirat in anumite regimuri: e.g. mers regim alert cu ambele, mers cu masina incarcata eventual la munte, intalnirea unei rampe, autostrada 130km/h. E clar ca, consumul va fi mai mare la ambele, dar cu ce valori. (comparatia extrema este cea facuta de Top Gear cu un BMW M3 si Toyota Prius pe circuit. Primul a mers lejer si Prius cu acceleratia la podea pentru a se putea tine dupa M3 si a avut un consum considerabil mai mare. Ideea e ca acest exemplu a fost dus la extrem dar subliniaza o idee)

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

Da, ce sa zic, daca vorbesc cu cel cu 2.0 MANUALA se jura ca ii ia 8 % nu te poti intelege cu el. Bineinteles, schimba vitezele de genul la 60km deja este in treapta a 6-a de multa vreme :D Dar mie mi se pare cam trasa de par treaba cu benzinar 2.0 si consum sub 10% in oras, insa tot ce-i posibil, este clar ca motoarele astea VIVITEC sau cum se numesc au un randament mult mai bun decat cele europene in ceea ce priveste consumul de benzina :)  Pana la urma vorbim de aspirate fara turbina si care dezvolta putere mult mai mare si se pare si consum asemanator cu cele pe turbina 1.0 / 1.2 de la VW/FORD/RENAULT :)

 

Anyway, incep sa ma obisnuiesc cu sistemul start/stop (pe care btw honda la masinile pe care le stiu eu - adica vechiul CIVIC masina noua luata in 2012 si Accord la fel ultimul model 2012), insa vorba unui amic, intrebare pe care mi-am mai pus-o si eu mai demult, inainte de a visa macar ca voi ajunge pe Golf (tot asa acum vreo 2-3 ani de cand au inceput sa intre si la noi pe piata masinile cu acest sistem) - daca nu are vreo problema in timp asupra motorului, a electromotorului - probabil ca au mai fost astfel de discutii puerile si daca asa a fost creata masina....insa, pe de alta parte mai este si treaba foarte adevarata cum ca a scazut foarte mult calitatea la masinile noi si as vrea s-o protejez in timp cat de bine pot, macar 3-4 ani as dori s-o tin "intreaga" :)

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!