Jump to content

Seat cordoba 2002 1.4 16v - diferite probleme.


Leonidas
 Share

Postare recomandată

.Ideea este in felul urmator...motorul vechi l-am facut praf. Dupa ce am constatat ca manopera la service ma cam usuca de bani, am ales sa merg la un mecanic recomandat de cineva ( mai exact la pomul laudat). Dupa ce a dat motorul jos de pe masina a vazut ca tachetii sunt praf, pompa de apa si cea de ulei la fel; asa ca am ales sa cumpar motor de la dezmembrari acelasi cod. Totul bine si frumos pana aici, acum urmeaza problemele : Am dus la mecanic motorul, ambreiaj nou, pompa apa noua, cablu de ambreiaj nou. Dupa ce le a montat am luat masina, si vreo doua ore sa zicem intra ok in viteaza, apoi pedala s-a slabit avea o cursa moarta, se auzea rulmentul la relanti in special cand calcam pedala pana la capat si cand calcam pedala si trecea de acea cursa moarta. Din diferite motive nu am mai revenit la acelasi mecanic ( raspunsul lui dupa ce i am zis de asta, de la mine cand ai plecat masina mergea). Asa ca am ales sa merg la un service, acolo am montat un alt cablu de ambreiaj de o calitate mai buna la recomandarea mecanicului, tot asa avea o cursa moarta, a mai tras de el pe acolo...acum sta ok cablul dar intra fff greu in viteze, in primele 4 in special, agata...apas o data, apoi trebuie sa mai imping odata si abia intra, si se aude si ca un harcait cand apas pedala. Nici nu stiu ce sa mai fac, m-am saturat de cati bani am bagat si tot nu merge cum trebuie.Aveti idee ce poate fi? Mai e si chestia cand pun frana mai brusc se duce dreapta tare. Apoi poate mi se pare mie sau nu stiu cum sa explic, parca sta motorul in tensiune, se incalzeste repede si intra al doilea ventilator.

Modificat de Leonidas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca forumul nu te poate ajuta prea mult. Tot la mecanic-service trebuie sa ajungi. Verifica iar ambreiajul, timoneria cutiei de viteze, ambreiajul e prea strans, de asta nu intra in viteze si caraie, geometria facuta la roti, tampoanele verificate la motor, mama lui de mecanic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand era mai slab tot greu intra in viteze, dar nu asa greu ca acum.Ma gandeam ca poate altii au mai avut problema asta, ca asa sa ma tot plimb pe la mecanici si fiecare imi spune altceva....

Modificat de Leonidas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand altceva : plimba-te cu folos ! Nu mergi la cineva, o repara, si dupa o zi spune ca ai stricat-o tu ; trebuie sa iti ofere cineva o garantie si sa iti faca treaba cum trebuie ! Daca aveai acte pe lucrare ii dadeai in judecata..dar multi s-au ars asa..au mers la un mecanic care nu ia bani multi dar nici nu stie ce face ; mergi la un servis, plateste o constatare si vezi ce are masina ; spune-le inainte " domne, o faceti, platesc, nu o faceti, puteti schimba ce vreti voi ca nu platesc! Si daca nu sunt de acord ai plecat ;

P.s: problema este destul de izolata..trebuie sa fie la cabli / ambreiaj / timonerie..asta daca nu ai avut probleme cu cutia inainte ; poate se rezolva doar din reglaje, dar gaseste oamenii potriviti sa faca treaba ! Valabil pt orice problema, nu doar auto..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca este posibil sa fie si cutia , cu vechiul ambreiaj mai caraia cateodata cand bagam in viteze, dar mai puneam cablu intr o anumita pozitie si se rezolva...pai da, nu am ce sa ii fac ca nu am factura de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar amandoi mecanicii au spus ca nu e de la asta, ca daca nu era ulei se aude nu stiu ce zgomot. In fine oricum ajung in service si dau cutia jos sa verifice kitul de ambreiaj, timoneria, cutia  etc. Probabil era mai bine sa o vand cum era, ma ajunge reparatia aproape cat alta din acelasi an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiu din cutie poate sa fie prea uzat si sa nu mai faca ungere cum trebuie .

Nu conteaza ca tu ai ulei in cutie daca el este prea vechi .

Vezi ca eu am stricat la o cutie de Audi 80 (BUTOIAS) Pinionul Sincron de la treptele 3 / 4 / 5 din cauza ca nu am schimbat uleiul timp de 8 ani (masina avea 80000 Km) .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si uleiul din cutie, acum zice mecanicul sa schimbam pedala de ambreiaj ca are joc stanga dreapta. Intra in viteze mai bine dupa ce am mai umblat la cablu un pic, dar cand apas pedala si iau piciorul de pe ambreiaj in partea de jos se aude un harcait, ca si cum ar tine ceva cablul. Daca si dupa ce schimb pedala de ambreiaj nu se schimba nimic, probabil trebuie sa dau cuita jos sa se uite din nou la ambreiaj etc. Si zgomotul de la rulment tot nu a disparut ( nu se aude mereu). Posibil toate astea sa fie doar din cablul de ambreiaj? Este cu autoreglare, dar dupa ce a fost montat a mai umblat mecanicul de vreo doua ori la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiu din cutie poate sa fie prea uzat si sa nu mai faca ungere cum trebuie .

Nu conteaza ca tu ai ulei in cutie daca el este prea vechi .

Vezi ca eu am stricat la o cutie de Audi 80 (BUTOIAS) Pinionul Sincron de la treptele 3 / 4 / 5 din cauza ca nu am schimbat uleiul timp de 8 ani (masina avea 80000 Km) .

   La masinile astea scrie in carte ca uleiul din cutia de viteze manuala nu trebuie schimbat niciodata. Acum si eu din exces de zel l-am schimbat la 200.000 Km dupa 10 ani dar mergea bine si inainte si dupa schimbare. (La masinile vechi, se schimba uleiul des, de ex. la Dacia 1300 scria ca trebuie schimbat la 15.000 Km la cutie si 5.000 Km la motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   La masinile astea scrie in carte ca uleiul din cutia de viteze manuala nu trebuie schimbat niciodata. Acum si eu din exces de zel l-am schimbat la 200.000 Km dupa 10 ani dar mergea bine si inainte si dupa schimbare. (La masinile vechi, se schimba uleiul des, de ex. la Dacia 1300 scria ca trebuie schimbat la 15.000 Km la cutie si 5.000 Km la motor)

Da asa este "uleiul este life time" doar ca expresia e prost ineleasa in Romania .

In Germania "Getriebeöl lebens" inseamna maxim 5-6 anide utilizare pentru ca ei considera ca o masina face in 6 ani km necesari pentru casare deoarece masina la ei face in jur a un milion de Km in cei 6 ani .

Iar la noi sunt masini care "cum este a mea are in 7 ani abia 45000 Km" si consider ca pe la 60000 Km ar trebui schimbat acest ulei pentru ca-si pierde proprietatile in timp .

Ca si la motor "un an sau limita de Km" .

Ce ar fi insemnat sa scimb uleiul la 30000 Km ca-i facem in 5 ani .

Mai era ulei-ul ala bun dupa primii 2 ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!