Jump to content

Temperatura motor [Passat CC]


3DuTzu
 Share

Postare recomandată

Update: Am inlocuit a 2-a oara termostatul mic si s-a rezolvat problema. in concluzie m-a tinut cam 2 ani primul. 

@Danny: Incearca sa-l dai jos pe cel mic singur. Iti ia maxim 30 de minute si sufla prin el. Daca trece aerul ca prin teava, necesita inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curge antigel pe acolo daca-l scot? Sa stiu la ce sa ma astept. de asemeni, poti sa-mi spui exact (eventual o schita) cu pozitia lui? :)

 

LATER EDIT: E normal sa mearga termocupla (ventilatoarele) cand opresc masina si apa e abia la 70° ?

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai in spate ca am pus eu poze de cand l-am schimbat si iti vei da seama unde vine. Curge si antigel dar putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.12.2017 at 8:50 AM, 3DuTzu said:

Update: Am inlocuit a 2-a oara termostatul mic si s-a rezolvat problema. in concluzie m-a tinut cam 2 ani primul. 

@Danny

Aseara, cand am venit din Targoviste in Bucuresti, afara 4℃, am observat ca atunci cand o lasam mai usor cobora apa de la 90℃ pe la 70-80℃, de cateva ori, apoi a ramas la 90℃. Termostatul ar face 2 ani in februarie. Posibil sa se fi dus :) Daca am timp il dau jos sa ma uit la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu termostatul cu pricina, 127 lei la autonet, insa astept putina vreme buna sa incerc sa l schimb eu.

 

Culmea e ca acum apa urca.. aproape de 90, insa nu la 90.. se opreste undeva la 75-80 grade. Oricum o sa l inlocuiesc.

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de dublu post, insa nu pot edita postarea precedenta.

 

Astazi am discutat cu cineva la Cybernet si mi-a spus ca masina mea nu are termostatul respectiv, cod 1k0121113a. Este posibil? Este vorba de Passat CC, 2.0 tdi 170cp, DSG, 4 motion, cod motor CFGB, an 2012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa conteze faptul ca a mea 4motion? Sau nu stiu aia la reprezentanta despre ce e vorba? Curioasa treaba..

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca treaba sta cam asa. Cand am vrut eu sa cumpar acum doi ani si am cerut la un magazin codul ala au zis ca nu se potriveste dupa seria mea de sasiu dar eu am insistat sa imi dea codul ala. Pentru ca dupa ce am citit pe mai multe forumuri si la Audi A4 e aceeasi chestie. Iti ofera tot ansamblul, cu tot cu furtunuri si costa destul.

Treaba e simpla. Poti da carcasa filtrului de aer jos si citesti codul de pe termostat daca nu ai incredere ca ala e codul. Dar eu sunt convins ca e acelasi. Nu are legatura ca e 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine sa dau carcasa jos. E greu de dat jos? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze din nou ptr dublu post, nu pot edita postul de mai sus.

 

Astazi am fost la alt service (de cartier) unde am inlocuit termostatul respectiv. M-a costat 50 lei. Deci concluzia e ca ... reprezentanta ori e pe alta lume, ori vinde ansamblul respectiv cu tot (furtune, etc) si de aia n-a "vazut" respectivul termostat in "program".

Dupa aproximativ 500 metri de la inlocuire, deja acul urcase la 90 grade si acolo a ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel termostat e piesa separata ,cel de la reprezentanta nu a stiut sa o identifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La 2 ani de cand am schimbat al doilea termostat se pare ca s-a si defectat. Cam asta cred ca le este durata de viata. Au aparut aceleasi simptome. Daca data trecuta am pus original acum cred ca voi pune Behr ca e la jumate din pretul celui original si nu cred ca are cum sa fie mai prost sau mai bine zis tot la fel de prost :)

Intai il voi da jos de pe masina sa vad daca mai functioneaza si sa ma asigur ca de acolo e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Aurelian

Am fost la volskwagen reprezentanta Rotterdam au schimbat termostatul și senzorul de temperatura de la cutie și am mers un drum de aproximativ 20 km.apa a urcat la 90 grade totul ok caldura.Am dus-o in parcare și după doua zile nimik bateria moarta,am schimbat bateria și a pornit ventilatorul de la motor.Am pornit motorul și am mers câțiva km pana la reprezentanta ,ventilatorul nu se oprește merge in continuu.Au scos bornele de la baterie și nu au nici o eroare la computer.

 

Am Passat cc dsg 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna! Detin un Passat CC 2010 2.0tdi 170 cp manuala, si am o pb. mai ciudata care cred ca e legata de temp motorului.

de cele mai multe ori temp Ramane la 70 de grade, iar atunci masina se comporta ciudat: imi cere sa schimb la 1600 turatii, consumul e destul de ridicat(12 in oras) comp de bord nu imi arata sa schimb in inferioara chiar daca merg subturat cu ea, motorul suna mai puternic si vibreaza la plecarea de pe loc.

Daca temp motorului e la 90 grade, madina e ca noua. Nu imi cere sa schimb viteza decat la 2.200 turatii, consumul e foarte bun(8 in oras), comp de bord imi arata sa schimb in inferioara daca merg subturat, motorul suna mult mai bine,mai lin, fara trepidatii.

oare sa fie tot din cauza termostatului? Din cauza temperaturii? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am schimbat si eu astazi termostatul secundar spre racitorul de ulei DSG.

Am gasit numai pe original 170 RON.

Acum acul sta fix la 90.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare colegi,de vreo 3 zile am obs ca apa urca f repede la 90,nu sare, am auzit ventilatoarele si cred ca are simptome de termostat blocat pe inchis....imi convine ca am caldura      instant in masina ...intrebarea mea e daca afecteaza masina cu ceva daca il las asa pana in primavara?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Temperatura motor [Passat CC]
  • 1 month later...

Aproape 5 ani a tinut termostatul🤕, cum a dat frigul, cum a picat acul de la antigel, l-am schimbat, iar! Cel schimbat e fluier, la 0 grade pot sa-l folosesc pe post de fluier, suflatoare in varza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut baieti, vin si eu cu o problema legata de temperatura motorului, in schimb la mine din pacate ii invers, adica creste temperatura apei peste 90 de grade, am ajuns si pe la 115 grade. II vorba de 2.0 TDI CFFB 140 CP, 4x4, cutie manuala.

 

Pana acum am patit de 4 ori, de fiecare data in oras. Prima data cand am observat, am tras pe dreapta intr-o parcare am stat vreo 20 sec si a inceput sa scada, a doua oara la fel am tras pe dreapta dar de data asta a scazut mai greu iar a treia oara nu a vrut sa mai scada nici cum si atunci am ajuns la aproximativ 115 grade. Am desfacut usor busonul, avea presiune mare, a dat afara apa pe la supraplin, am lasat-o sa se linisteasca vreo 30 min, am completat cu apa si am parcurs aprox 100 km fara probleme (ma intorceam din concediu si nu eram acasa). A doua zi am mers la mecanic si am schimbat termostatul. Din pacate se pare ca nu s-a rezolvat problema, am o saptamana de cand am schimbat termostatul, am facut cateva sute de km, chiar ieri am facut peste 160km si astazi iar am patit aceasi problema, mers in oras, destul de aglomerat, a inceput sa creasca iar temperatura, singura solutie care am gasit-o sa scada temeperatura a fost sa dau drumul la caldura, pe HI la climatronic si atunci temperatura ramane constat la 90.

 

Ceva pareri despre ce ar putea fi? Avand in vedere ca e cutie de viteze manuala nu cred ca are al doilea termostat.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare colegi! 

  Vin și eu cu o nelămurire,  este vorba de un Touran 2.0 tdi dsg, fără încălzirea auxiliara nu urca apa pe 90 doar dacă urc un deal sau foarte rar în aglomerație, nu cred ca este normal atunci când rulezi cu 100 km/h ,după 30 km apa sa fie pe sub 90 gr. La temperatura exterioara de 0 grade.Termostatul de la cutie l-am schimbat în primăvara fără rezultat pozitiv.  Chiar dacă fac 200 km,  când mașina nu trage , merge pe drept sub 2000 rph temperatura pe ceas ajunge la 70-80 gr .

Sa fie termostatul principal? 

Asta vara apa statea pe 90 dar și asa mi se părea ca urca după un timp mai îndelungat. 

 

 

20231228_104826.jpg

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!