Jump to content

Temperatura motor [Passat CC]


3DuTzu
 Share

Postare recomandată

Am schimbat azi termostatul. Problema rezolvata! :) Dupa schimbare am facut un drum iar dupa 6.5 km apa a ajuns la 90 grade (temperatura de afara era de 7.5 grade). Atasez poze de la schimbare cat si cu termostatul vechi. Termostatul vechi era blocat pe deschis, am suflat in el si e teava :)

IMAG0964.jpg

IMAG0965.jpg

IMAG0973.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu aceeasi problema descrisa de voi. La mine sub +10 grade deja nu se mai incalzeste asa bine (maxim 70-80 C). Daca temperatura scade sub 0, atunci motorul ajunge la maxim 60. Intrebarea mea ar fi: cum pot sti care din cele 2 termostate e defect? Sa il schimb pe cel secundar mai intai, sau sa le schimb pe ambele din prima?

VW CC FL 2012, 2.0 CFFB, DSG

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai toate sansele sa fie tot cel schimbat de mine. Daca nu vrei sa risti, il dai jos si vezi daca e blocat, sufli in el si daca sufli ca in teava, e blocat. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Vreau sa va multumesc nespus demult aveam si eu aceasi problema la masina se incalzea foarte greu la peste 70 de grade iar cand masina nu era in sarcina scadea temperatura .

Am schimbat al 2-lea termostat si totul e okey , masina inainte vibra la subturatii iar consumul era mult mai mare acum totul e foarte okey si sunt foarte fericit ! :) Multumesc inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si la mine sa rezolvat aceasta problema prin schimbare de termostat , acum nu stiu exact care a fost pt ca nu mi sa explicat (reprezentanta spania) dar stiu ca a costat 100 euro original si a venit obligatoriu cu niste furtune ..sper ca am fost de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E obligatoriu cu niste furtune daca ti-l cauta dupa seria de sasiu :) Daca ceri piesa fix pe codul ala te costa 30 euro :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut mai multe operatiuni la masina , eu am prezentat doar problema ,, ei au gasit solutia... :D sunt multumit ca sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Anonym_2009@yahoo.com

buna seara!Vin si eu cu o problema asemanatoare cu ale colegilor nu se ridica temperatura la 90 de grade.A fost schimbat senzorul recent dar nu pentru aceasta problema ma rog....am facut scanare cu delphi si a rezultat ca temperatura nu atinge nici macar 80 asta relatand ca temperatura indicata in bord nu este aceiasi cu cea indicata pe tester! eu as vrea sa stiu daca se trage de la termostat sau din alta parte.multumesc!

Modificat de Anonym_2009@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!De curand am schimbat termostatul pt.ca nu crestea temperatura la apa!Acum iarasi face la fel nu se misca acul de la ceas deloc la drum lung doar la viteza mica in oras!Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus termostat la 50-60 ron ?

Pune original .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost 180 roni!Plus 180 manopera!

Modificat de nello236
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu nu ai citit deloc topicul de aici? sunt 2 termostate, unu mic deasupra cutiei de viteze  langa baterie si ala principal. De obicei se defecteaza ala mic.

 

Aveti informatia mura-n gura, dar tot nu va este utila:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Multumiri ulterioare pentru toti cei care m-ati indrumat catre aceasta solutie! In service se uitau ciudat la mine cand le ziceam ca exista si un al doilea termostat :)) Noroc cu indrumarea lui @Clawoodyou, le-am si aratat exact unde e de gasit. L-am schimbat de atunci ci n-am mai avut probleme vreodata, merge ceas chiar si la -30 de grade.
:) ;)

Modificat de Luki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn creste temperatura la apa dupa ce merg aprox 30 min cu masina in trafic.ajunge in aprox 3-4 min de la 90° la 130°.Am schimbat pompa de apa + ventilatoarele de la radiator si tot nu e rezolvata problema.                                        Masina este un Passat CC DGS 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ dupa ce am schimbat ventilatoarele am observat ca pornesc ambele la cateva secunde de la pornirea masinii si mai merg 1 min si dupa oprire,chiar daca am mers 2km si apa nici macar nu a ajuns la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De putin timp, am achizitionat un passat cc cod motor cbbb, cutie dsg. O intrebare am, temperatura lichidului de racire, trebuie sa fie constanta la 90 grade ??? Fie vara, fie iarna.?? Chiar si cand masina sta pe loc, o noapte intreaga ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata documentatia o am in germana. Stie cineva un site cu doc in engleza cel putin. Are cineva dintre voi traducerea in romana ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fie vara fie iarna, fie ca masina a dormit peste noapte, dupa ce o pornesti si motorul se incalzeste va sta la 90grade, e normal.

Cat despre manualul in limba romana vezi ca l-am pus pe forum, uite aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult pentru promptitudine. Manualele le voi descarca imediat. Se pare ca am enuntat problema eronat. Dimineata dupa o noapte racoroasa 9grade, cand am bagat cheia in masina, apa avea 90 de grade. Si asta fara a porni motoul....

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Salutare. Revin cu update. Dupa aproximativ 2 ani de cand am schimbat termostatul secundar, au aparut acum aceleasi probleme. L-am comandat iar, a venit astazi si urmeaza sa-l schimb saptamana asta. Se pare ca sunt foarte proaste... cei care l-ati schimbat, ati mai avut probleme? 

EA937226-16E2-47D4-8FD3-1B7EF435C993.jpeg

Modificat de 3DuTzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata n-am constatat ca s-ar fi dus dar asta voi vedea cand ies din oras la temperaturi joase. Asta e, il trecem si pe asta la consumabile, 150 de lei la 2 ani :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema si la mine.

Caz concret: Acum cateva zile, un drum Piatra Neamt - Medias (300 km dus, 300 intors), apa la motor mai tot timpul a stat pe "0". In anumite portiuni (pe urcare, in munti, Cheile Bicazului, etc) urca putin, uneori chiar ajunsese aproape de 90 grade, dar apoi pe coborare si drum drept, pe 0. Consumul a fost undeva la 6.1 litri/100 km. Pe tester nicio eroare, distributia facuta recent, insa problema am observat-o de mai mult timp (inainte de schimbarea distributiei). Sa fie termostatul? Am constatat ca si termocupla merge uneori, chiar daca apa nu e la 90 grade.

 

PS: Mi a spus cineva ca ar putea fi probleme la DSG daca apa la motor nu sta la 90 grade? Poate confirma/infirma cineva?

 

LE: Din ce vad, la majoritatea problema a fost al 2lea termostat. O sa-l inlocuiesc si eu, sa vedem daca se rezolva problema

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Temperatura motor [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!