Jump to content

Temperatura motor [Passat CC]


3DuTzu
 Share

Postare recomandată

Sal, pai si eu si Clawoodyou avem DSG, cred ca ne incadram in categorie! Tu de unde ai luat la 70 ron, este AM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, chiar si azi-noapte la -17 grade, dupa 20 minute de mers, apa ajunge la 90 grade. Ce-i drept, daca staționez dupa pentru o perioada mai lunga, incepe sa scadă... Totusi, am observat ca motorul incearca sa compenseze si creste turația la relanti in jurul a 1000-1100 rpm!

P.S: Nu am Webasto.

P.S.2: Nu stiu daca este ceva unanim acceptat sau părerile sunt împărțite, dar stiam ca nu e indicat sa tii masina diesel, cu motorul rece, sa se încălzească mai mult de cateva minute inainte sa pleci, pentru ca reduce substanțial din viata motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, un link cu problema, google translate pentru ca in daneza : http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=70&t=77046

MihaiComan ai dat tot antigelul afara ca sa-l schimbi sau ai reusit sa-l pui repede fara pierderi importante de antigel? 

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, am observat ca motorul incearca sa compenseze si creste turația la relanti in jurul a 1000-1100 rpm!

P.S.2: Nu stiu daca este ceva unanim acceptat sau părerile sunt împărțite, dar stiam ca nu e indicat sa tii masina diesel, cu motorul rece, sa se încălzească mai mult de cateva minute inainte sa pleci, pentru ca reduce substanțial din viata motorului...

Exact asa face si la mine cu turatia!

 

De 8 ani de cand am golful, iarna il pornesc si il las 20-30 minute pana plec ... are 240.000km si n-am avut probleme si nici nu da semne ca ar avea.

 

Momentan passatul nu il utilizez in sezonul rece ... asa ca si el primeste acelasi tratament :) ... pornit, lasat 10-15 minute, dat o tura prin cartier (daca e dezapezit) si in garaj la loc.

 

Am citit si eu pe undeva ca tre sa dai cheie si sa pleci ... ca is gaze ... ca se depun ..etc.

 

Eu ma gandesc la altceva. Ger de -20, lasi masina 1-2 zile nepornita ... uleiul ala fie el cat de bun/scump/firma tot marmelada e la temperatura aia. Nu cred ca un ulei la -20 are proprietati de ungere mai bune decat unu la o temperatura mai decenta. E strict parerea mea dar mie nu mi-a facut probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalyn21

salutare, nu știu exact ca am făcut la service schimbarea. Știu ca am plătit ceva completare de antigel dar ceva aproape de 10-15 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MihaiComan

sal, merci de raspuns, inseamna ca l-au schimbat pe modul repede, asta e bine. si cat a durat schimbatul in cazul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect,merci de raspuns, acum astept sa vina piesa si sa o schimb.

 

@MihaiComan - Manopera cat ajunge pentru operatiunea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat la un service din oras, proprietarul fiind un foarte bun prieten. Al meu a venit pe original, si a durat aproximativ 30 de minute schimbarea lui.

Ideea este ca saptamana trecuta cand a fost frig afara, -15 grade, iar a inceput sa mi scada temperatura, mai ales daca stateam pe loc, sau mergeam foarte incet... Acum ca s-a mai incalzit vad ca nu a mai scazut. Nici nu stiu ce sa mai cred sincer. Sper doar sa fie din cauza temperaturii de afara, dar mi se pare totusi cam ciudat si anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am schimbat termostatul cu ajutorul lui Al Bundy, pe aceasta cale- Iti multumesc. Problema rezolvata.

Cand am plecat spre garaj, temperatura la ulei statea la 81 grade iar antigelul cam spre 75-80 grade, dupa ce l-am schimbat temperatura a urcat la 90 grade la antigel si a ramas acolo.Am testat termostatul nou, poti sa suflii in el si doar o cantitate mica de aer trece dincolo, la cel vechi, la temperatura camerei este teava- deci defect. Dureaza putin de schimbat si cred ca merita sa fie luat pe original.

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, m-a bucur ca ai rezolvat, succes incontinuare si cât mai mulți km fără probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ma uit si eu daca am acel termostat la mine pe masina, daca nu e, poate o sa-l montez.

O fi o idee buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Totusi, am observat ca motorul incearca sa compenseze si creste turația la relanti in jurul a 1000-1100 rpm!

P.S.2: Nu stiu daca este ceva unanim acceptat sau părerile sunt împărțite, dar stiam ca nu e indicat sa tii masina diesel, cu motorul rece, sa se încălzească mai mult de cateva minute inainte sa pleci, pentru ca reduce substanțial din viata motorului...

Exact asa face si la mine cu turatia!

De 8 ani de cand am golful, iarna il pornesc si il las 20-30 minute pana plec ... are 240.000km si n-am avut probleme si nici nu da semne ca ar avea.

Momentan passatul nu il utilizez in sezonul rece ... asa ca si el primeste acelasi tratament :) ... pornit, lasat 10-15 minute, dat o tura prin cartier (daca e dezapezit) si in garaj la loc.

Am citit si eu pe undeva ca tre sa dai cheie si sa pleci ... ca is gaze ... ca se depun ..etc.

Eu ma gandesc la altceva. Ger de -20, lasi masina 1-2 zile nepornita ... uleiul ala fie el cat de bun/scump/firma tot marmelada e la temperatura aia. Nu cred ca un ulei la -20 are proprietati de ungere mai bune decat unu la o temperatura mai decenta. E strict parerea mea dar mie nu mi-a facut probleme!

. E o prostie sa lasi motorul iarna la relantii sa mearga atata timp, faci mai mult rau decat bine, la relanti motorul se incalzeste foarte greu rezulta uzura mare, cel mai bine pornesti lasi maxim un minut si pleci , asa scrie si in manualul masinilor, multi din prea multa dorinta de a face bine exagereaza si fac mai mult rau.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adu un argument! Ai zis mai sus "la relanti motorul se incalzeste foarte greu rezulta uzura mare" "la motor"... Eu mi-am exprimat parearea mai sus legat de temperatura si proprietatile uleiului. Prefer sa-l las sa se incalzeasca putin decat sa plec imediat si sa ii dau in goarna cu un ulei congelat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aduc un argument e deja prea mult de povestit, culmea anul asta termin facultatea AR, sunt aproape inginer auto, daca tu sti mai bine faci cum crezi.

La relanti motorul nu este in sarcina si se incazeste destul de greu, uzura cea mai mare este cand motorul este rece, jocul termic cel mai mare este la rece.Tu practic il ti rece mai mult timp decat atunci cand ai pune masina in miscare si s-ar incalzi mai repede.

NU zice nimeni sa pleci de pe loc si direct forja, mergi usor pana se incalzeste. REPET fiecare face si crede ce vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Temperatura uleiului la voi cam la ce valoare se situeaza? Se poate citi din bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de stilul de mers...la mine 85-105 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa și la mine. Și 107 am avut. E mult. Nu am găsit radiatorul de ulei. Sunt pe telefon, când ajung la un calculator, o sa caut fisa tehnica a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema. Am ajuns si la 110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la voi acuma vara se incalzeste motorul foarte rapid la 90 c ? La mine in it la soare sunt cam 41-42 c. Masina o tin afara si cam in 4 km ajunge la 90 c.

Pe joja de la ulei unde trebuie sa fie uleiul ca sa fie ok cantitatea? Iar la antigel ca sa fie ok trebuie ss fie cu motorul pornit si antigelul sa fie intre cele 2 linii ?

Modificat de suciuvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ulei in zona hasurata. E ok antigelul, e ok tot, stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, nu am mai intampinat probleme dupa:) la mine astaba fost cauza. Ai doilea termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Temperatura motor [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!