Jump to content

Inlocuirea placutelor de frana


Catalin
 Share

Postare recomandată

Fratilor,nu m-a deranjeaza partea cu pistonasul,pe mine m-a deranjeaja partea cu placuta de exterior.Acolo am doar 14 mm,pana la disc.Asa ceva nu sunt pt vw 1,6 280 mm disculnr rds o351 4643 79 pt detalii.

BA da , in etka apare ca fiind 280 x22 cu etriere facute de LUCAS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • MARINJUVETE

    20

  • dsf

    9

  • msanyix

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata,am rezolvat problema!Am demontat si partea dreapta,si am depistat cauza.Pe partea stanga am blocat a acea jumatate de etrier care ar trebui sa culiseze cu mana.Am aflat asta de la un mecanic auto.Asta era cauza,ca nu culisa,eu nu puteam sa reglez etrierul ,si nu incapeaplacuta exterioara.Saptamana viitoare am sa pun si niste poze.Si inca ceva ,nu am vazut la nimeni sa curete discul de zgura.Eu l-am curatat cu o masina de gaurit si spiral de 7.0 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat putin problema cu placutele pt etrierii LUCAS (s-au montat 2 tipuri doar de la LUCAS pe 1.6 + ATE ), din fabrica sunt de 16-17 mm asa ca nu-mi dau seama de ce scrie in manualul de service ca tb sa fie de 14 mm. In catalogele de placute scrie ca inlocutorul este 19.6 mm dar se mai fabrica placute si cu grosime de 17 mm. Placutele de 16mm nu mai sunt in productie la TRW-LUCAS.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vazut la nimeni sa curete discul de zgura.Eu l-am curatat cu o masina de gaurit si spiral de 7.0 .

Oare... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine,dar ai bagat spiralul pe acele canale de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu obisnuiesc sa curat discul de zgura cand am ocazia (poate o data pe an la revizie). Nu bag spiralul de la masina de gaurit pe canalele de racire, folosesc o simpla surubelnita, se curata satisfacator. Daca vrei sa le cureti cu adevarat bine, cel mai indicat e sa le dai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu surubelnita le curatam si eu, cu ele demontate de pe masina evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,merge si cu surubelnita,dar dureaza cateva ore.Dar cu masina de gaurit, jumatate de ora este gata.Bagat spiralul si de sus,si din interior,palizat superficial,si totul este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum din interior? Piezis asa prin gaura din centru? Mi se pare cam mare efortul, nu merg la competitii ca sa am un disc cu o suprafata de racire asa mare si perfecta. Oricum, e in interiorul jentii... Mai mult de un sfert de ora nu le curat, ca dupa aceea se uzeaza. :lol: In principu ma asigur ca toate canalele sunt desfundate si nu e prea multa zgura pe ele. A, si mai curat zgura care se depune pe margine, dar si pe cea care se depune la interior (ca am avut surpriza sa imi ia senzorul de pe placute desi ele mai aveau carne destula).

Sper ca nu te referi la discuri cu perforatii de aerisire pe zona unde calca placuta. Eu ma refer la cele normale cu canale radiale.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca vorbim de curatarea injectoarelor, nu a discurilor... :lol:

Lasati-le mai in pace, ca mai mult de curatarea bavurilor de la contactul cu placutele, e doar pierdere de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pana la urma in 10 zile ai reusit sa schimbi niste amarate de placute...bv domne.

Dupa asta incepi si sa inveti lumea cum sa curate discurile... nu crezi ca exagerezi.

Vino pe la intalniri daca esti din craiova si mai afli cateva lucruri fara atata osteneala.

Vorba unui coleg patit(clodius) pt 2 drumuri si 10 zile stat pe net plus telefoane la mecanici si nervi si timp pierdut se rezolvau in service pt cum spunea si el aprox 30 ron.

Pasiunea mare dar franele sunt esentiale si de siguranta, daca nu stiti ce e de facut nu va aruncati aiurea pe desfacut sa suferiti dupa asta.

Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,ai si tu dreptate.Dar daca vei citi atent in aceste 10 zile,vei vedea cati au stiut sa ma ajute cu un sfat.Dupa razboi multi viteji se arata.Tu de exemplu ai stiut,si daca da de ce nu spui si la altii?Asa invatam,nu este o rusine sa intrebi.Altii pt un aerisitor au dat banii pe etrier.Eu cred ca am procedat bine,alti au postat probleme mai usoare,si nu au fost luati in gluma.Cu intalnirile este interesant,dar unde sa ma informez despre ele?Bafta multa ,si mai putina aciditate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Referitor la zdranganelele care apar cand dai in gropite mici sau pe macadam, acestea sunt de la placute, dar nu pentru ca acestea ar fi mai mici decat originalele. Eu dupa ce am demontat de vreo cateva ori roata si am incercat in toate modurile sa intepenesc placutele - bineinteles fara rezultat, am vazut ca se misca etrierul din bucsele in care intra suruburile cu imbus de 7. Am inlocuit acele burdufuri si gata cu zdranganelele - s-a rezolvat. Sunt curios la Cosmin care avea aceleasi zdranganeli si dadea vina pe placute, acum dupa ce a inlocuit placutele daca nu a inlocuit si aceste burdufuri mai are zdranganeli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu sa schimb placutele dar nu stiu ce sa aleg dintre brembo,bosh,pagid si ate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa cumperi placute de acesi marca cu discurile de frana. Astfel nu risti ca placutele sa fie prea tari sau prea moi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de placute Bosch ce parere aveti, ca nu am vazut comentarii legate de ele. Mersi!

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu? Mai uita-te prin topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt chior... sunt chior... Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ar cam trebui sa schimb placutele de frana, cei de la Skoda mi-au recomandat placute TRW 187 lei. Tot TRW am avut si pana acuma, la fel si discuri de frana. Placutele le-am schimbat la 113.000km, acuma am 153.000, mai merg vreo 3000 km cam asa. Nu au tinut cam putin 40.000km?

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe mine m-au tinut 30.000 si sunt mai mult decat multumit!Sunt baieti care schimba placutzele odata cu uleiul,conditii in care noi trebuie sa ne declaram chiar satisfacuti!E adevarat,nu toti suntem sportivi de performanta la volan! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30.000km? Chiar mi se pare putin. Eu ma asteptam sa tina 60.000km cam, asa am auzit si cazuri de 80.000km, de aceea zic ca 40.000km mi se pare putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Sunt mai multi factori ce determina durata de functionare a placutelor:

- duritatea

- calitatea

- stilul de condus (folosirea intensa a franei de motor e un avantaj)'

- categoria traseelor (urban/rural)

Ca o paranteza, si pe mine ma tin cam 70-80.000 de km. Dar le protejez cat pot.

In mod paradoxal, am un vecin ce schimba placutele tot sub 20.000 de km pe A4 B6. :lol:

Stilul lui de condus nu cred ca e printre cele mai sanatoase. Ultimele placute au fost TRW. Acum l-am pus sa-si ia ATE (300 lei pe fata). Sunt curios cum se vor comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat placutele si discurile luna trecuta, si am ales tot ATE (made in Germany) - au fost 210 RON. Avand in vedere ca mi-am pus discuri de 312 mm SH OEM, care au fost cam ruginite de la statul in ploaie, ma asteptam sa scartaie mai rau ca un tren. Spre surprinderea mea, nici la prima frana nu s-a auzit nici un sunet. Sa vedem cat o sa tina ... Inainte am avut placute Ferodo care am dus 50K dar mai aveau mult pe ele, asa ca sunt convins ca mai mergeau 20k lejer ....

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu avand automata si fiind ingenunchiat de criza mi-am pus feby. Cred ca mai merg cu ele 10k km. In momentul de fata am 30k cu ele si cam scartaie, oricum as calca frana. La urmatorul schimb am sa optez pt. ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate fata si TRW spate nu scartzaie absolut deloc!!Sunt foarte incantat de alegerea facuta!

Referitor la durata de viata a placutelor, eu niciodata nu pun frane de motor,sau poate,dar foarte rar,iarna.Asa ca este explicabil intr-un fel de ce se duc placutele repede.Iar acum, de cand mi-am cipuit-o, merg aproape ca la 19 ani,deci e posibil sa le schimb mai repede! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!