Jump to content

Inlocuirea placutelor de frana


Catalin
 Share

Postare recomandată

Am eu remsa pe spate si nu mi se par prea bune. Fac si zgomot puternic la prima frana dimineata mai ales cand ploua afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • MARINJUVETE

    20

  • dsf

    9

  • msanyix

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recomand Bosch cu toata increderea.Am cu ele aproape 25.000 si mai duc lejer inca 5000, sau paoate mai mult.Nu fac zgomot niciodata nici macar pe umezeala, la prima frana de dimineata, iar mai mult de atat sunt niste placute de duritate medie, adica cu alte cuvinte sunt mai moi si nu ataca discurile de frana pe fata.La aproape 50.000 de km de cand am masina, discurile au aceelasi grad foarte mic de uzura ca atunci cand am cumparat masina.

Concluzie: folosind acest brand nu am "mancat" deloc din discuri, ceea ce din punctul meu de vedere e important ptr ca nu prea am schimbat discuri de frana la masinile care le-am avut.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cosmine!Femeia de la magazin zice ca de 2-3 ani ei numai pe asa ceva merg,si nu au avut probleme cu clientii.La un mers mai relaxat,nu sportiv,chiar lent ,ce placute ai recomanda?

Si mie mi-au raspuns la fel cand i-am sunat sa le spun ca o placuta cumparata de la ei, s-a facut bucati. Si chiar le-am protejat (aveam 50.000 cu ele si mai mergeau vreo 20.000 macar).

Cat le-am avut pe masina, niciodata n-am avut frana buna. Cum am trecut la OEM, frana a devenit de nerecunoscut.

Dintre marcile despre care am auzit lucruri bune, sunt TRW, ATE, Lucas... BOSCH are un vecin si fluiera de te sperii.

In principiu recomand orice numai Remsa NU.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Bosch si nu au fluierat niciodata! :icon_thumright:

Iar un amic si-a luat Remsa ca-s mai ieftine si a preferat sa le dea jos dupa 1000 de km ptr ca facea ca tramvaiul pe viraj la Sf.Gheorghe!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat de acest "mic" inconvenient la Remsa (pe langa celelalte). Dupa vreo 30.000 si mie imi fluierau cand erau pe liber, precum la vechile Dacii. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmine,eu am gasit asa ceva pe masina.Ce parere ai de asta?

post-25511-0-76896900-1291145008_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant. Cele de pe spate au acel arc de centrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt placute fata pentru Passat-urile echipate cu discuri de 280mm (cum sunt cele echipate cu motoare de 1,6 l).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cu grosimea de 19,4 sau 19,6 ,dar nu mai incape discul in etrier.Am o dilema mare ,ca am incercat 5 tipuri de placute.Sa fie cumva de 16mm ? Sau cat ar trebui sa aiba?Stie cineva un cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e primul lucru care trebuie facut cand pui placute noi. Sa impingi pistonasul inapoi. ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut Cosmine,dar cred ca mai trebuie largit etrirul,pentru ca nu-mi incape discul din cauza placutei exterioare.Stiu ca are doua suruburi de reglat etrierul,eu de alea intreb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pistonasul este bagat la maxim si partea metalica a placutelor se culca pe etrier si nici asa nu intra insemna ca trebuie alte placute sau daca ai luat alt disc discul trebuia sa fie mai subtire. Din suruburile care fixeaza etrierul nu trebuie reglat nimic.

L.E. Eu nu te as sfatui sa largesti etrierul.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,vreti sa spuneti ca voi ati schimbat placutele fara sa mai umblati in alta parte,in afara de pistonas?Am incercat la mai multe magazine,si toate imi dau placute cu grosimea de 19,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa largesti etrierul , ori nu iti intra pistonasul in etrier cat trebuie , ori nu primesti ce placute de care ai nevoie , ori ai alte etriere decat cele originale(mai greu de crezut).De curand a-m inlocuit placutele si totul a mers fara probleme. Fara sa ma injuri - daca tu vrei sa largesti etrierul ,atunci e mai bine sa mergi la cineva care stie ce face !

Modificat de yvaygrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marine, eu stiu ca oltenii sint baieti destepti :)

ce vezi tu acolo nu e ceea ce crezi ca face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor,hai s-o iau usor.Deci etrierul este vw audi Lucas,placutele sunt la a 5 tentativa de la tot atatea magazine,pe net imi dau acelasi tip{grosime de 19,6},masina este luata de mine din Germania de la privat,sunt la primul schimb,ele fizic seamana intre ele{cele vechi cu cele noi},discul original vw de 280 {grosimea 21,8}pistonas impins.Singura problema este ca in momentul in care bag placuta exterioara iasa din gabaritul etrierului si intra in zona discului.Eu vad o rezolvare ,prin largirea etrierului folosind acele suruburi.Multumesc pt rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa reglezi la etrier.Singura explicatie e ca nu impingi suficient pistonasul in etrier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o singura intrebare am si eu doar din propria curiozitate: cand ai impins pistonasul ai si invartit de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf, faza cu invartitul se aplica doar la schimbul placutelor pe spate.

MARINJUVETE, nu are rost sa te chinui atat pt 30 lei. Nu ai reusit singur, mergi la un mecanic si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie treaba mai relevanta pune te rog cateva poze. Poate ca noi cei cu diesel vorbim toti in nestiinta ca ale noastre au etrieri ATE si al tau este LUKAS. La ATE sigur nu se poate regla din acele suruburi si sigur nu trebuie invartit pistonasul, 99% ca nici la LUKAS. Daca marginea pistonasului este la aceleasi nivel cu partea interioara a etrierului si placuta se culca pe etrier sigur l-ai presat suficient.

L.E.Acum am citit documentatia (procedura de montaj oficiala) atasata de tine. Acolo scrie alb pe negru ca placuta trebuie sa aiba grosimea de 14 mm deci cu 2 x 19.6mm ai 11.2 mm in plus. In alta ordine de idei masoara deschiderea etrierului si trebuie sa fie = (grosime placuta x 2)+ grosime disc + 2mm daca e mai mult logic ca nu are cum sa intre. Din cele 2 bolturi in care bagi cele 2 suruburi suportul de placute are putin joc stanga dreapata dar sincer cred ca la tine cu placuta este problema.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,nu m-a deranjeaza partea cu pistonasul,pe mine m-a deranjeaja partea cu placuta de exterior.Acolo am doar 14 mm,pana la disc.Asa ceva nu sunt pt vw 1,6 280 mm disculnr rds o351 4643 79 pt detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca ai impins pistonasul pana la capat (adica absolut sigur) si nu vrei sa mai mergi la magazine sa cauti poti sa mai polizezi placutele pe care le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!