Jump to content

Inlocuirea placutelor de frana


Catalin
 Share

Postare recomandată

Scriu si eu aici ca sa nu mai deschid un nou topic, am un disc fata dreapta cu ceva probleme, mai precis la frana usoara si la peste 150 km/h simt ca si cum ar avea "o galma" pe el, cred ca e putin ovalizat.

As vrea sa stiu daca e musai sa schimb ambele discuri fata sau e suficient doar pe acela.

Multumesc si scuze de off-topic.

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • MARINJUVETE

    20

  • dsf

    9

  • msanyix

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

As zice ca aer. Daca dai doua "pompe" se intareste?

se intareste... daca este aer cum pot sa scap de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

si pe mine ma intereseaza ca am facut 150 km si totusi nu prinde cum vreau eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miguel: ambele, clar

@restul: la service, neaparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miguel: ambele, clar

@restul: la service, neaparat

ai ideecam cat dureaza si cat costa o astfel de manevra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, si tu acum. Vreo 50RON, probabil, plus lichidul. 30min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am schimbat placutele de frana pe fata si acum scartaie rotile la franare. e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

intrebari!

placutele de frana noi ecologice scartie?! au cam 1000 km si se aud

lichidul din recipient este un gri inchis inclin negru la culoare, nu ar trebui schimbat?

la mine pedala se intareste undeva pe la jumatatea cursei, pe cand la un polo 9n cum ai piscat-o s-a si oprit. care e cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pana ce se tocesc putin scartaie la toate masinile. trebuie sa ajunga sa calce perfect pe disc. iar despre km in care ajung sa nu mai scartaie...daca ai mers 1000 km afara din oras si ai pus doar 5 frane...nu s-au "lasat"...vei scapa de scartait in mod sigur, fii fara grija.

chiar zilele astea am vazut la televizor: cand este negru trebuie schimbat neaparat pt. ca nu mai are proprietatile necesare. Asa ca schimba-l!

unele tipuri, marci de masini au cursa luga, altele scurta. Esential este ca la cele din grupul VW la toate ar trebui sa tina frana sus.

ma rog...asta e parerea mea...tot ce am condus pana acum de la ei tinea frana sus: fabia, ocatavia, passat, golf. in schimb la Matizuri, de exemplu, tine putin mai jos...la Logan tine sus...cum ziceam...fiecare cu nabadaile ei

Modificat de Zulu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, si tu acum. Vreo 50RON, probabil, plus lichidul. 30min.

cum doar50 ron schimbatul discurilor pe fata!!!

poate 500...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-la mine franele au inceput tina cam dupa vreo 1000 .....la masina buna .....m-am speriat ca prima oara era sa fac ceva pietoni popice la o trecere de pietoni ...si am avut surpriza sa constat ca am ajuns in partea cealalta ...noroc ca nu au fost victime ....inainte am avut o vectra care incremenea cand apasam frana....da si asta e mai grea ...etc ...cred ca trebuie folosita din plin ca sa se formeze cat mai repede si sa nu ai surprize la franarea de urgenta

Este adevarat, si eu am schimbat discuri si placute, fata/spate in acelasi timp si nu am avut frane cum ma asteptam de la inceput..dar e normal asa. Nu iti face probleme... daca ai avea aer pe instalatie ar trebui sa dai la pedala sa tina frana....la prima atingere nu tine de loc..dupa ce pompezi ceva tine.

Drum Bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat placute Roadhouse fata-spate (de la un amic de la Elit), inainte nu stiu ce placute erau, Textar!? parca, de care am auzit ca ar fi fost f bune. In fine, am schimbat si imediat am plecat spre Sighisoara. Aproape de Brasov am avut nevoie de o frana puternica si parca n-au avut randament maxim, insa dupa am fost sigur pe frane. Concluzie: am avut nevoie de vreo 15 km prin Bucuresti si vreo 180 p-afara pe drumuri f aglomerate ca sa am franele asa cum mi le doream. Placutele imi par ok, ramane de vazut cat de repede se uzeaza si cat uzeaza si discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A mai pus cineva placute de frana REMSA ? Mie mi se pare cam ciudat ca are marginile cam mult tesite. Deci vor prinde pe toata suprafata abia cam pe la jumatatea uzurii. Probabil motivul ar fi o mai usoara uniformizare dupa suprafata discurilor, dar totusi mi se par exagerat de tesite. De la magazin mi-au spus ca sant din acelea mai moi, nu dure. Le-am preferat in ideea ca va fi mai eficienta frana si voi proteja discurile.

Cu cele vechi am mers doar eu 50.000 de km, si mai aveau vreo 9-10 mm cand am luat masina. Acum mai au cam 3-4 mm si mi s-a aprins becul (senzorul deja s-a intrerupt).

post-8441-1207821972_thumb.jpg

post-8441-1207821986_thumb.jpg

post-8441-1207822001_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat placutele. Impresii... placute :icon_thumright:

Probabil ca dupa ce se vor acomoda cu discurile va fi si mai buna frana. Momentan este mai buna decat cu placutele vechi. Sper sa nu fie efect Placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

ma puteti ajuta si pe mine cu o recomandare? Mi-am luat un passat acum aprox o luna, si s-a aprins martorul placutelor de frana fata, prin urmare trebuie sa le schimb, asa ca vreau, daca se poate,cateva pareri despre "cele mai bune placute de frana" (nu sa coste o avere) dar sa franeze bine si sa tina in timp pentru ca merg destul de agresiv si risc sa le toc repede.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca cele mai bune placute AM sunt ATE urmate de Ferodo si Bosch. Acum restu e alegerea ta. Sau daca zici ca mergi mai agresiv poti sa incerci niste placute racing (Ate sau Ferodo), dar sunt cam scumpicele (cam dublu fata de un set normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei din fabrica se folosesc Pagid. Eu ma avut Textar din Germania care au tinut destul si acum am set de la ATE. Mi-a explicat mecanicul ca acestea sunt putin moi si protejeaza discurile, de asemenea nu scartie. Se vaita multi din Ro ca le scartie placutele fiind foarte dure. In privinta costurilor nu cred ca sunt o avere, eu acum cateva luni am dat 40 euro setul inclusiv montaj la Vw. Diferenta spate -fata e de 15-20 euro. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a venit cu Ferodo din Germania. N-am fost multumit deloc cu ele. Acum am Remsa, cum am scris si mai sus, si sant mult superioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am si eu o intrebare. Care sint cele mai moi placute, ATE, REMSA,......?

Cele care sint pe masina sint pagid, si is vechi, crapate, dar mai au cam 5-7 mm. Conform carti tehnice, au fost sch in urma cu 5 ani.

Am ajuns la concluzia ca, trebuie sa la schimb, pt ca trebuie sa apas pedala de frana mai tare, fata de cum este la alte GOLF IV. Pompa de vacum si amplificatorul de la servofrina, sint in stare buna. In stalatia de franare, la fel. Nu este aer pe instalatie.

Deci, care ar fi cele mai moi placute ? Sper ca astea mai moi sa aiba o eficienta de franare, mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti eficienta, luati placute originale. Nu inseamna neaparat ca placutele moti fac frana eficienta. Poate se intaresc de la caldura care o produc, si devin sticloase. Adica exact opusul a ceea ce ar trebui sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele mai moi placute sunt Ferodo FSL dar se uzeaza si cel mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem "pedala" cca. 30-40 secunde pana se intareste bine

La mine pedala s-a facut beton in 5-7 secunde (sub 10 pedale).....acuma la care o fi bine, la cel caruia i se intareste dupa 30-40 de secunde de "pedalat" sau la cel cu sub 10 secunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat ai impins mai inauntru pistonasele de la etrieri, ai de facut mai multe pedala. De acolo apare diferenta. In consecinta, in oricare din cele 2 situatii va fi buna frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele mai moi placute sunt Ferodo FSL dar se uzeaza si cel mai repede.

se prefera de obicei a se uza mai repede placutele decat discul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, inteleg pana acum ca cele mai bune sunt "originale" dar ce insemana originale? unde le gasesc? sunt marcate VW sau sunt o marca agreata de VW?

Pe langa intrebarile de mai sus as mai avea o nelmurire, pe care nu am gasit-o pe forum: martorul meu pentru placute de frana nu este tot timpul aprins, este ok asta? adica: s-a aprins la un moment dat la o frana, dupa asta o perioada s-a aprins la contact, dar in ultima vreme plec cu masina dar el nu se aprinde, se aprinde cand dau mai tare in frane, daca merg usor si nu franez tare pot sa merg si 3-4 km pana se se aprinda (dar nu am mers mai mult de atat cu el stins) credeti ca este ok acest comportament?

Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!