Jump to content

Inlocuirea placutelor de frana


Catalin
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Am schimbat si eu placutele de frana fata+spate si lichidul. Am optat pentru placute Textar si lichid Aral. Noile placute nu scartaie deloc, frana e puternica iar cu noul lichid de frana se observa diferenta la viteze mari, e mult mai puternica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • MARINJUVETE

    20

  • dsf

    9

  • msanyix

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

A schimbat cineva si rulmentul pe spate ??? sau are cineva ceva indicii unde as putea vedea ceva fotografii ??ca am schimbat placutele pe spate in iarna si acum a inceput sa huruie rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat placutele de frana pe fatza la service. Dupa inlocuirea lor de fiecare data cand apas frana se aude un "tac" ca si cum s-ar lovi un metal pe metal. Am impresia ca nu sunt bine fixate sau asa ceva... stie careva despre ce vorbesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un cuvant: noile placute sunt turcesti. :)

Nu respecta cotele si sunt mai scurte. Astfel nu stau fixe in portetrieri. Singura solutie sa scapi de "tac"-ul ala e sa pui putin silicon intre metalul placutei exterioare si "ciocurile" etreierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt TEXTAR :), de acuma incolo stiu ce marca sa nu mai imi cumpar.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ma, ca daca toata lumea cumpata ATE, pe urma le "turcesc" si pe alea. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude putin cand e muzica oprita. Pot sa merg asa linistit nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi.....cu muzica pornita.

Cosmin, perfecta dreptate......deja au aparut ATE fabricate in alte parti, nu in Germania....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Problema mea consta in faptul ca placutele de frinare a rotilor din fata se uzeaza ne uniform. Placutele din interior se uzeaza de 2 ori mai repede decit cele din afara (la ambele roti). Care este cauza si cum pot sa remediez aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi etrierii, scoti tijele de culisare (cele 2 suruburi ce il tin la loc) si le cureti, apoi le dai cu un strat subtire de vaselina.

Ar trebui sa scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am schimbat si eu acum 3 ani placutele si am pus ROADHOUSE culmea ca am pus tot cu senzor si acum nu sa aprins senzorul de placute si imi freaca placuta exterioara a ajuns pe disc :) langa butuc discul nu sa tocit uniform si langa butuc "langa suruburile de roata" e mai gros cu 1 mm zic eu . ce sa fac sa schimb discurile sau sa le iau la strung sau freza ? partea cu frezat0-strunjit ma costa doar o bere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte discuri. Si pune placute de om serios, nu jucarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa radeti dar RH sunt foarte bune si multa lume e multumita de ele calitate/pret.Eu zik sa nu bagi discurile pe strung si daca nu au belele sa fie descentrate, mai poti merge un rand de placute cu ele.Daca iti franeaza ok si nu sunt alte probleme ..o sa se pasuiasca noile placute dupa discurile vechi.Din cate stiu 3 milimetri e uzura maxima(fata de standard) la care se schimba discurile si se considera ca nu mai ai baza in ele,deci tu la 1 mm stai inca bine..la capitolul uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, are un mm in plus la baza fata de partea mai din exterior. La mine la fel. Daca gasesti unde sa le faci vreau si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am aflat prea tarziu ca trebuie rasucite in sens orar pistonasele ca sa intre la loc pt. placutele spate noi, am vrut sa dau foc la masina de nervi,am schimbat placute de multe ori pana acum.

Crezand ca nu aluneca pe uscat, am incercat sa ung garnitura de praf, in final am rupt-o si abia am putut monta la loc placutele vechi, la un moment dat aveam roata blocata total.

Acum stau si ma gandesc daca pot monta garnitura noua anti praf la loc fara sa scot pistonasul de tot din etrier si sa aerisesc circuitul.

Frana de mana s-a intarit si nu stiu de ce.

Mai sunt marci/modele cu pistonase infiletate, asa ceva nu mai vreau sa patesc inviata mea. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot concernul VAG. Pentru ca au frana de mana pe aceleasi placute cu frana de serviciu.

Alte marci au saboti la frana de mana, in interiorul tamburilor spate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au si cateva Vag-uri saboti pt frana de stationare:Tuareg,Q7,Cayenne.Oricum alea se schimba foarte rar,poate..niciodata.La un MB cu 200.000km am vazut ca au fost schimbate doar la dorinta proprietarului...sabotii de stationare erau la jumate din uzura.

post-64586-0-77826700-1346671582_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alea nu prea se schimba. La fel am vazut pe E klasse la 400.000 schimbati pentru pretentiile proprietarului, nu ca n-ar fi facut treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun la loc burduful antipraf la pistonasul etrierului, am fost la mai multe ateliere si service-uri, m-au refuzat toti, Ba ca trebuie etriere noi, ba ca nu au voie sa repare asa ceva, ba ca nu se poate, ba ca e foarte greu...

Dupa 3 zile de jigniri si umilinte, mi-am pus mintea la contributie si mi-am montat singur burduful antipraf fara sa scot pistonasul afara, fara sa pierd lichid etc.

Se poate monta, nu e adevarat ca nu se poate fara scoaterea pistonasului afara.

Modificat de FlorentinPavel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
liviuplenicianu

Salutari,

Acum doua zile mi-a aparut in bord semnul de inlocuire al placutelor de frana. Acel oval galben cu doua paranteze. Este pentru prima oara cand schimb asa ca sunt curios de cateva chestii.

1. cat se mai poate merge cu masina in asa fel incat sa nu afectez discurile (sau alte componente)? - in 8-10 zile maxim pot sa le schimb...e o perioada prea mare? sa zic ca fac 300 km maxim in astea 10 zile.

2. ce placute trebuie schimbate? si pe fata si pe spate?

3. stiti vreo marca mai ieftina si care sa fie bunicica? (eventual de ce sa ma feresc?)

4. pe langa schimbatul placutelor...trebuie sa le mai cer alta operatiune celor din service? aerisire...schimb lichid de frana? (proprietarul mi-a zis ca lichidul de frana nu l-a schimbat si nu se schimba niciodata)...p.s franele pentru un break de aproape 2 tone tin super...sper sa tina la fel si cu noile placute (dar la inceput stiu ca sunt mai slabe)

merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai citit tu topicul, dar hai sa te luminez.

1. 2-3000. Cat intentionezi tu sa mai mergi e ok.

2. Doar pe fata ai senzori. Va trebui sa le verifici si pe spate. Ca regula se uzeaza 2 seturi pe fata pana se uzeaza un set pe spate.

3. Ieftin si bun nu exista. Nu te zgarci ca-ti va parea rau. Eu am patit cu placute spaniole sa mi se desprinda ferodoul de pe placuta.

4. Daca vechiul proprietar n-a schimbat niciodata lichidul, da-i tu lectii si spune-i ca n-are habar de masini. Scrie si in cartea tehnica faptul ca se inlocuieste la ~2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Multumesc mult Cosmin.

Pai..sincer sa fiu dupa ce am postat am inceput sa dau paginile inapoi. Lumea se intelege bine cu ATE. trebuie sa caut unele cu senzor? (sau ceva de genul?)...ca spunea cineva ca nu i s-a aprins martorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei nu... Sunt foarte bune ATE. Recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!