Jump to content

SEAT Ibiza Reference 1.6 TDI


Andrei AXN

Postare recomandată

Am trecut astazi de 24.000 km si tot azi am trecut de 1000 km de cand am pus racechip-ul.
Ma declar in continuare extrem de multumit de achizitie. Totul este ok si masina merge foarte bine.

Consumul este si el imbunatatit, calculat la pompa a scazut cam cu 0.5 l/100 km, la acelasi stil de mers. Eu consum destul de mult, pe ultimele 10 plinuri am avut intre 6.4 si 6.8%, calculat la pompa, mers extraurban in proportie de 70% (DN1).

Am mers mai tare ca de obicei in ultima saptamana si am terminat un plin in 598 km, claculat la pompa iese un consum de fix 7%.

La un moment dat voi merge sa fac un dyno cu si fara racechip si vad exact cresterea reala.

In rest...motorina si kilometri.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Multumesc, baieti!

Sa vina si sa treaca repede...nu vreau sa trec la rotile de iarna si anume table pe 15. Macar imi plac anvelopele si mai compenseaza neplacerea de a merge cu table. :)

Am pus si niste leduri can bus, marca Carguard, toate de 6000k, astfel: plafoniera, lumina din portbagaj si lampa de la numar.

Sunt ok, fara eroare si se sting complet (am mai luat un LED scump Philips si ramanea usor aprins tot timpul, l-am donat)

La numar este o singura lampa pe mijloc (economia mizerabila a VAG) cu bec w5w. Nu sunt 100% satisfacut de lumina data de LED, o sa caut altul mai puternic si cu lumina mai alba.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Ledurile le-am gasit in carrefour, au tot felul de variante, sunt si decente la pret fata de philips sau osram (la mine nu a functionat un led Philips C5W, ramanea aprins mereu la o intensitate mica).

Sunt multumit de lumina si par de calitate.

Spor!

Link către comentariu

Asa arata rotile dupa cateva drumuri prin Pipera. :)

Sambata va primi putina atentie: spalare, curatare roti, curatare interior si sper sa aplic ceara solida.

post-6569-14454924701455_thumb.jpg

Link către comentariu

Astazi a fost o zi grea pentru mine dar buna pentru masina: :D

 

- spalata la spalatorie

- Sonax Full Effect pe jante si curatare -> tot la spalatorie

- curatat interior, covorase, sters plastice -> eu

- stearsa toata masina cu IPA -> eu

- aplicat ceara solida Collinite 476s -> eu

- stearsa si lustruita toata masina -> eu

 

Pe faruri, stopuri si sticlele oglinzilor am dat de doua ori cu ceara.

 

Am muncit mult la aplicarea de ceara si la stergerea ei, dar a meritat. Maine ma astept sa am febra musculara. :icon_bounce:

E greu de aplicat pe alb si mai ales de sters, pentru ca nu se vede nimic si a fost greu sa-mi dau seama cand este ok.

 

Mergea si o decontaminare cu argila, dar nu am mai avut timp/rabdare.

 

Pe mine ma intereseaza mai mult protectia oferita iarna, la aspect nu prea am ce sa scot din alb. :icon_thumleft:

 

Rezultatul in poze...la interior nu am mai facut, este curat:

post-6569-0-73211100-1445703344_thumb.jp

post-6569-0-10897500-1445703381_thumb.jp

post-6569-0-57296400-1445703390_thumb.jp

post-6569-0-41113200-1445703404_thumb.jp

post-6569-0-80680700-1445703412_thumb.jp

post-6569-0-39214000-1445703432_thumb.jp

post-6569-0-79843100-1445703545_thumb.jp

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Am trecut la jantele de tabla cu anvelope de iarna 185/60 R15.

Mi se pare atat de usoara directia acum. :)

post-6569-14461931965506_thumb.jpg

Link către comentariu

Si eu dupa ce am pus jantele de iarna pe 15” a simtit o diferenta enorma la directie,bine,la ce motor am se simte si la cum merge,ma gandesc serios la vara sa renunt,cel putin la jantele pe 17” GTI style,eventual sa caut ceva jante foarte usoare.

Link către comentariu

Inteleg perfect ce zici...eu la mers/accelerat nu simt greutatea suplimentara cu jantele pe 16, insa la directie se simte muult diferenta intre 215 latime si 185.

Eu ti-as recomanda sa iei ceva pe 16, cu o greutate ok (medie/normala). Nu merita totusi sa dai foarte multi bani pe ultraleggera sau altele de genul pentru ca nu vei simti o diferenta wow.

Eu am avut pe Golf 5 jante ATS DTC Superlight pe 17, apoi le-am vandut si am luat OEM Classix. Nu am simtit ceva extraordinar la mers si comportament (diferenta de 4-5 kg intre ele, nu mai tin minte exact).

Link către comentariu

Pe 16” nu pot lua fiindca am anvelope pe 17”,sunt putin rulate,aproximativ 13k km,e pacat de ele.....am timp de gandire pana la primavara. Bebeee,stiu,ai mare dreptate,am avut si eu pe alta masina si am tot indreptat la ele.

Link către comentariu

In cazul acesta, nici nu prea merita sa iei alt set. Oricum directia grea vine in principal din latimea anvelopelor si mai putin din greutatea jantelor.

 

La masina ta ar merge niste OZ ultraleggera sau niste Sparco Asetto Gara, atat pentru greutate redusa, cat si pentru un look sportiv. :D

Treaba mai putin placuta la jantele cu design aerisit este ca se vad foarte urat franele mici pe care le au masinile astea.

 

Am trecut si la A4 la rotile de iarna, adica de la 235/45 R17 la 205/55 R16 (pana acum a avut 225/55 R16 de iarna), iar diferentele sunt foarte mari la directie si in acest caz, deci clar conteaza mult latimea anvelopei. Acum rupe si aderenta rau cu rotile astea, deh....FWD si 4xx Nm.

Link către comentariu

A trecut deja 1 an de cand am masina si 2 ani de cand a fost cumparata. Ieri am facut ITP-ul, la 25282 km.

Am facut 21xxx km intr-un an cu masina asta si ma declar multumit de achizitie: zero probleme pana acum si sper sa nu am nici pe viitor.

Ca si feedback despre model, este o masina ok de zi de zi, simpla, fara pretentii, destul de economica pe partea de consum si exploatare.

Eu nu prea o folosesc la drumuri lungi (merg cu A4 sau cu alte masini), dar s-a descurcat cu brio in concediul din vara. Este foarte posibil sa mai vada un drum lung in mini vacanta de 1 decembrie.

Urmeaza o noua polita RCA si reinnoirea rovinietei, ambele luna asta.

Mai am niste upgrade-uri in cap, dar vedem in ce masura se pot realiza.

Link către comentariu

La mai mare!

Sa iti permiti doua masini e un lucru foarte bun si foarte benefic in foarte multe situatii.

Daca mi-as fi permis o a doua masina, nu as fi dat niciodata GT-ul.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Multumesc cogdao! In ceea ce priveste detinerea a doua masini folosite doar de mine, mi-as dori sa tin Ibiza asta de zi cu zi si pe viitor sa iau ceva de suflet: benzina, RWD, ceva putere, sa nu conteze cate locuri si usi are, etc. Desi, rational gandind, nu prea este timp de circulat cu doua masini si ar fi de preferat una buna la toate :)

A4 il foloseste mai mult tatal meu, el face multe drumuri lungi prin tara si are nevoie de masina mai puternica si mai confortabila.

Eu merg zi de zi prin Bucuresti si imprejurimi. La drumuri lungi iau A4, dar se comporta foarte ok Ibiza dupa roti/arcuri/powerbox si am inceput sa merg cu ea.

In weekend-ul prelungit 27 nov. - 01 dec. am planificat un roadtrip la Viena si Bratislava, iar in proportie de 99% ma duc cu Ibiza, deci voi face rapid aprox. 2200 km. Deh...2 persoane, putine bagaje, consum mic, acum pot sa depasesc ok si parca nu ma mai atrage deloc sa plec cu A4.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Multumesc si pe aceasta cale!

Sunt foarte tentante. Ma interesez sa vad in ce masura le pot monta astfel incat sa ramana 100% functionale si sper sa le iau.

PS: cotiera de A1 nu se potriveste la mine, are un sistem de prindere diferit. Ramane doar varianta dedicata de Ibiza. Binee...nu prea ma indur sa dau aprox. 700 RON pe cotiera OEM, dar vedem. Aftermarket clar nu pun.

Link către comentariu

Ehh, hai ca 700 Lei e un pret decent. Eu am cautat 2 ani dupa o cotiera iar noua era 1600 Lei :D Intr-un final am gasit-o in Olanda, cu 115 Euro cu tot cu transport, SH dar ca si noua.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Este acceptabil pretul, desi cand ma gandesc la cati bani am bagat si in masina asta...parca n-as mai lua nimic. :)

In fine...o sa comand cotiera OEM in scurt timp. Chiar simt nevoia de spatii de depozitare pentru unele chestii pe care le tin prin usi si ar sta foarte bine in cotiera.

Imi doresc si simt nevoia de un upgrade la franele fata, dar vreau sa raman cu jante pe 15 de iarna (am table si Conti TS850 luate de noi, deci exclud varianta de a trece la 16 iarna).

Ma gandesc pe viitor sa iau niste discuri si placute mai performante, pe dimensiunea OEM + furtunase metalice, dar am inca dubii daca merita si se va simti ceva.

O poza de azi cu un mix de cifre la kilometraj.

post-6569-14480393474302_thumb.jpg

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Cred ca depinde cat de mult vrei sa tii masina. Nu vad nici un motiv pentru care sa o dai in urmatorii doi-trei ani, asa ca upgrade-urile astea ar avea o utilitate, nu ar fi doar un moft.

Link către comentariu

Imi doresc in orice moment o alta masina, din alta clasa, dar de 3 ani sunt implicat in proiectul cu casa si pana nu termin cu investitiile (mai este putin), nu ma bag la o masina mai scumpa.

Teoretic cred ca o mai tin in jur de 2 ani si cu siguranta vor mai fi unele upgrade-uri (nu pot sa ma abtin).

Mai nou trebuie sa am "grija" si de cheltuitoarea pe 2 roti pentru care mai cumpar una alta, dar acolo sunt 100% fericit si ma relaxeaza maxim, chiar daca merg cu maxim 85-90.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!