Jump to content

Pro/contra GPL la motoare otto VW


SAlex
 Share

Postare recomandată

Eu am montat BRC24sequent cu injectoare 09 in Ploiesti la MeccaPlast(2900).

Montaj ingrijit,teste pe loc si in mers.Foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da face toti banii,mai nou sant pe piata instalatii mult mai performante,mai multe  detalii la colegul nostru moog.cu stima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut. Pentru cei din cluj si nu numai, vreau sa va recomand service-ul din Floresti inainte de sensul giratoriu. Mi-am montat pe passatul meu cu motor de 2.3 5v de 150 cp Gpl Secvential Marini, foarte multumit, nici nu se simte diferenta intre gpl si benzina, desi este un motor foarte rar. M-am interesat foarte bine inainte, si de pe forumuri, ei au fost singurii care mi-au parut meseriasi si cu preturi ok. Consum 9% mixt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as vrea sa-mi montez si eu o instalatie gpl, dar inca nu stiu ce marca sa aleg

 

un prieten de-al meu are BRC pe un golf5 cu injectie directa si e foarte multumit.

 

ce stiti de marca asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
ciurezuovidiu

Cost total instalatie GPL secventiala marca BRC pentru Golf VI motorizare 1.2 TSI 105 CP DSG 7: 4800 ron. Nordservice, Craiova. M-am interesat astazi, de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, de ce vrei gpl pe 1.2 TSI?

GPL se preteaza in special la aspirate si motoare mari...

TSI ul deja e economic... Daca faci taxi cu el sau 100k pe an poate s ar merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxi in nicun caz, nu vezi ca e hidramata ? era sa zic hycomat :)

50 de milioane e un pret enorm, merita la o masina de la 30-40 de mii de eur in sus.

Asta pe langa faptul ca motorul 1,2 turbo e o caruta de bani.

Solutiile moderne nu mai sunt rentabile economic deloc.

De la carburatie cu aspirat si cost de 300 $ al instalatiei, la ce e azi....e cale lunga.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e problema ca are cutie automata ? De ce nu ar merge la taxi...? Conduce si omul linistit, fara sa mestece de prost ...

Daca faci macar un 20k pe an s-ar merita ...poate...

La 1.2TSI consumul deja e mic pe oras...~7%...un castig brut de ~7-8RON/100km ...deja amortizarea e la paste, in citva ani...

Pt tot ce inseamna injectie directa preturile sant sus al naibii...nu merita...la fel si solutiile pt diesel...

Dar banui ca o sa mai scada cel putin la injectie directa...

La secventiale aspirate e alta poveste...

Cand o sa apara o motorizare gen 1.2TSI dar viabila/fiabila etc deja merita renuntarea la GPL pe aspirate...1.2TSI vs 1.6SR ... prima iese in castig ~200euro/an...pur teoretic...

Real daca scazi diferenta la distributie, turbina, injectoare, pret achizitie etc, pe termen lung nu cred ca iesi in avantaj...

Pana una alta o aspirata 8V simpla +GPL e varianta optima pt cei "calici" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...o varianta optima si pe termen lung adica.

Decat sa iau un diesel la mana a 7-a in care sa bag tone de bani, am preferat un aspirat nou cu gaz.

Acum as merge insa pe varianta unui diesel mic nou.

Pacat ca nemtii nu au motoarele Reno 1,5 dci pe masinile lor, ar fi solutia ideala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu vorbesti de motorizarea de pe Logan de 1.5... :)

Nici diesel-urile noi nu sant lipsite de probleme...

Din pacate acum tre sa cauti o motorizare cu cele mai putine probleme cand pleci la vanatoare de masina...inainte te uitai la dotari, look, finisaje :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sper ca nu vorbesti de motorizarea de pe Logan de 1.5... :)

Nici diesel-urile noi nu sant lipsite de probleme...

Din pacate acum tre sa cauti o motorizare cu cele mai putine probleme cand pleci la vanatoare de masina...inainte te uitai la dotari, look, finisaje :)

 

Ma uit in primul rand la buzunar, daca-mi permite intretinerea vehiculului respectiv.

Apoi la securitate, aspect neglijat de consumatorii din tara noastra, dovada a "civilizatiei"...

Urmeaza utilitatea vehicului si apoi restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Mi-am montat acum cateva zile o instalatie gpl tomasetto stag 4 de care sunt multumit pana in prezent. Nu prea simt mare diferenta cand conduc pe gaz fata de benzina. Imi place ca odata ce am pornit motorul rece, in maxim 5 minute trece pe gaz, iar daca motorul este cald masina porneste direct pe gaz. Legat de consum, nu stiu ce asteptari sa am. Mi-a iesit un consum de 10% la masina din semnatura. Mie mi se pare putin cam mare. Mers 60% in afara orasului. Este consumul meu normal?

Modificat de Iurox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi consumat mai putin decat cu benzina sigur litru de gaz ar fi fost la fel de scump cat litru de benzina.

 

Dupa calculele facute de mine cu GPL iesi mai ieftin decat cu diesel!

 

Consumul este normal ptr o masina pe care ai pus instalatia GPL, la masinile  cu instalatie GPL de fabrica menagementul motorului este mult mai corect facut de aceea la aceste masini diferenta la consum intre gaz si benzina este ceva mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lurox calculul empiric : consum benzina +15-20%... ai motor de 2l, stai in Bucuresti :) fericitule :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti :). Sunt incantat de instalatia gpl si sper sa nu am probleme pe viitor, nu sunt obisnuit sa merg la service, de cand am masina asta din 2007 nu prea am stiut ce e service-ul, afara de cateva chestii minore. Eu m-am mutat din Bucuresti anul trecut, cam la 30 de km, dar treaba tot in Bucuresti se face, de aici si dorinta de a merge mai ieftin. Sper sa nu am probleme pe viitor si sper sa nu scumpeasca astia GPL-ul prea mult anul viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul GPL depinde mult de cati deschid ochii si inteleg avantajele acestui sistem, dar nu-ti fa griji la noi baietii sunt morti dupa tuning mai trec vreo cativa ani pana mai inainteaza in varsta si descopera ca e mai rentabil sa mergi ieftin si confortabil decat rapid si riscant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul GPL depinde mult de cati deschid ochii si inteleg avantajele acestui sistem

 

 

Hmmm... n-as zice... E mai degraba corelat cu pretul benzinei. In Italia sunt milioane de masini care merg cu GPL si sute de pompe. Pretul a ramas intotdeauna la fel in raport cu benzina. Cand creste benzina, la scurt timp creste si gazul, proportional. La fel si in alte tari.

 

e mai rentabil sa mergi ieftin si confortabil decat rapid si riscant.

 

 

Mai e si varianta de a merge ieftin si rapid (GPL pe un motor de puternic ;) ), fara a merge riscant. Partea de confort tine de suspensii si stilul de a conduce, mai putin de combustibilul folosit. Cat despre faptul ca multi "dependenti" de benzina nici nu vor sa auda de GPL... e vorba de idei preconcepute. Si, dupa cum a spus si  Einstein: "It is harder to crack prejudice than an atom."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut! sunt nou pe forum si nu stiu cum se procedeaza prea bine asa ca imi cer scuze daca va deranjez cu aceasta intrebare : cine poate sa ma indrume catre un service unde se monteaza gpl la mana a doua in Bucuresti ,daca se poate cu un nr de telefon si care ar fi pretul. (va multumesc.)


cat mai repede pt ca trebuie sa o rezolv pana pe 12 multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca un service care lucreaza legal instaleaza gpl second...

La negru cred ca e foarte riscanta o asemenea operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine iei service urile mai mici la talpa si intrebi... Unii mai au instalati date jos de pe masini din diverse cauze.  Dar daca e vorba de masina din semnatura cam greu...

Ai nevoie de o instalatie mai buna pt 1.8 turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut masina este 1.8 20v simplu fara turbo si nu vad de ce sa nu monteze sh, daca vine cineva cu o instalatie stricata sau dereglata ce nu o repara!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de garantie, acte, omologare etc...sa nu mai zic manopera etc...

O instalatie SH de care nu stii nimic = kit reparatii vaporizator, kit rep rampa/rampa noua, conducta buna sau nu/poate fi infundata/strangulata, butelie cu putini ani pina la expirare, cabluri/conducte de carpit/prelungit...

Si se mai adauga x maruntisuri...de aia nu prea gasesti disperati sa monteze SH-uri...

La toate de mai sus tre' sa dai garantie 2ani, acte de omologare RAR...

Mai intai informeaza-te si dupa aia "!!!!!!!"...

Reparatia = garantie la ce s-a reparat...nu la toata instalatia...e o diferenta...MAREEEEE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine strange banii si cumpara una noua. Cu 2500 este rezolvat. Nu mi-am inchipuit ca e asa de bine cu GPL. Am mers cu 88 ROn 275 KM. Asa ceva nu am vazut niciodata la masina mea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din toti cei care-i cunosc (si cunosc cativa) doar unul (golf 4,1.6 akl) a trecut de 200Kkm si inca nu a facut nimic la motor (desi la cum merge nu mai are mult nici motorul ala) . in cel mai bun caz am schimbat doar supape, ghiduri si garniturile de rigoare, dar am doua cazuri in care am aruncat motoarele .

am utilizat masina cu gpl timp de doua luni si chiar nu m-a impresionat diferenta de consum .la aceeasi suma se parcurgea cu gpl in medie 50km mai mult, dar mult mai lent . pe la 120Kkm a trebuit sa-i schimbe chiulasa (iremediabila) .

instalatiile mai noi sunt mai eficiente, dar cred ca nici astea nu ofera o garantie asupra longevitatii motorului .

mai este problema spatiului ocupat de butelie, pentru mine e o problema, poate pentru altii nu .

 

 

sunt "NU pentru gpl AM"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!