Jump to content

Noua mea masina - Passat B7


dal3x

Postare recomandată

Salut !

 

De aprox 2 saptamani am intrat in randul posesorilor de VW :beer:

Desi sunt un fan declarat Ford (nu aruncati cu pietre  :D ), am un mare respect pt. marca VW si am avut noroc sa dau peste o oferta de nerefuzat, intruchipata intr-un Passat B7 din 2011, plimbat cam 32.000 km si un pret mai mult decat decent.

 

Inca nu sunt foarte familiarizat cu nivelul de dotari de la VW, banuiesc ca masina e un CL avand :

 

- motorul de 2.0 CR - 140 CP

- climatronic

- Start/Stop & Auto Hold

- Jante aliaj 16"

- RCD 310

- etc  :zzzzz:

 

Dupa ce am facut un mic research, de anul viitor clar vreau sa aduc masinii niste imbunatatiri cum ar fi :

 

- upgrade la RNS 510 (care ar trebui sa vina la pachet cu o alarma - poate si ea OEM)

- senzori de parcare fata+spate OEM(e chiar mare masina :) )

- cochetez cu idea de Revo stage 1

- upgrade comenzi pe volan - habar nu am cum se face

- upgrade stopuri led

- upgrade faruri - xenon + DRL - am inteles ca da mari batati de cap + gaura mare in buget

 

Cum nu sunt familiarizat cu nivelul de dotari, nici cu partea tehnica nu sunt chiar la curent (fiind prima data cand am un VW) asa ca orice info/sfat despre retrofit-urile enumerate mai sus sunt foarte binevenite.

 

Mai jos puteti vedea si cateva poze cu masina !

 

Toate cele bune,

Alex

 

post-84752-0-41256300-1414355240_thumb.j

post-84752-0-82865200-1414355245_thumb.j

post-84752-0-86223400-1414355254_thumb.j

post-84752-0-90910800-1414355258_thumb.j

Link către comentariu

Felicitari1 Sa o stapanesti sanatos, fara incidente! Cat depsre modificari, este timp, mergi cu ea cateva luni si dupa iti vei da seama daca ai nevoie de toate chestiile din lista ta.Spor la kilometri:)

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos !

 

pt comenzi pe volan, iti trebuie - alt volan (cu comenzi), alt cablaj volan si alt calculator de coloana. 

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie ! sa te duca fara probleme milioane de km :D   

 

Pe lista de retrofituri , pe langa Xenoane ,  as pune si Proiectoarele !  

 

Bafta 

Link către comentariu

Felicitari ptr achizitie.

 

Eu am sarit de 300000 si n-am primit nimic... :(

Modificat de valysor
Link către comentariu

Multumesc pentru urari !

 

Referitor la retrofit-uri :

 

- partea cu comenzile volan pare o investitie destul de mare..si nu aduce un mare plus de confort, deci deocamdata ramane in categoria "nice 2 have" si atat

 

- Un "must have" pt mine (avand in vedere ca masina o impart cu a mea prietena) e kitul de senzori de parcare. Eu sunt adeptul OEM la majoritatea upgrade-urile aduse unei masini, insa pretul pentru un astfel de kit e destul de mare (cel mai "bun" pret e undeva la 1290 lei, doar componentele). In mod normal as fi tentat sa merg catre ceva aftermarket, dar parca si-ar pierde din farmec. 

Ma gandeam sa incerc sa construiesc kitul din piese de prin dezmembrari, insa nu stiu exact cum fac diferenta intre piesa PDS si OPS, si ce anume Part Number/Cod piesa este compatibil cu masina mea. 

 

Ma poate ajuta cineva cu aceste informatii ?

 

Seria de sasiu este WVWZZZ3CZBP322641

 

Multumesc !

Link către comentariu

- 8 senzori cod 1S0919275 sau 4H0919275

- unitate de parcare cod 3AE 919 475C

- 2 buzzere cod 8E0919279

- 4 suporti senzori fata cod 3AA998490

- 4 suporti senzori spate cod 3AE998490

 

Cablajele le poti lua din dezmembrari sau le poate confectiona cel care iti monteaza senzorii.

Mai trebuie sa schimbi si consola de butoane, cea din dreapta schimbatorului, cod 3AB 927 238 BA WHS.

Link către comentariu

nu iti recomand din dezmembrari... si sigur nu iesi mai ieftin, avand in vedere munca suplimentara, cablaje, etc... e posibil sa iesi tot acolo... 

 

un senzor OEM, la reprezentanta este in jurul la 500 lei.... x8 bucati ? la dezmembrari, sigur 100 lei bucata....

 

un calcul rapid si eu zic ca nici nu are rost sa te mai gandesti si la modul, butoane, holdere, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Ce rapizi ati fost :)

 

O noua intrebare... Senzorul PDC e acelasi cu cel OPS ?

Am gasit senzori cu codul 1S0919275 pe la 9$ bucata, dar in anunt scrie "senzor PDC Uni" ceea ce suna ok.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salut din nou !

 

A trecut ceva timp de cand am luat masina si am reusit sa fac aprox 5000 de km.

Ce sa zic...m-am acomodat destul de bine cu ea. Este placuta in oras, insa clar se simte mult mai bine la drum lung. 

Zgomotul la rulare este foarte mic si de aceea dese ori m-am trezit trecand de 140 km/h :).

Consumul este mai mult decat satisfacator. Aprox 8l in oras si afara 5.5l.

 

Asadar..pe deplin satisfacut...sau aproape :)

Spun aproape pentru ca oricand e loc de mai bine...si e posibil sa existe in curand un astfel de "loc". 

 

S-a ivit recent o posibilitate sa achizitionez un Passat CC din 2010(sau 2011) cu un nivel generos de dotari (2.0 CR 170 CP, DSG, Scaune Piele cu ventilatie si incalzire, trapa panoramica, bi-xenon, navigatie, senzori parcare, etc etc )

A parcurs pana acum aprox 60.000 km . 

 

Ideea este ca nu pot face "schimb" ci ar trebui sa vand masina mea si sa o iau cash pe cealalta. 

AIci intervine intrebarea...care credeti ca e un pret corect pt masina (descrierea o aveti in primul post) ? Corect, insa sa o pot vinde oarecum rapid ca sa pot beneficia de "oferta limitata" la CC.

 

Si o ultima intrebare...Voi ati face switch-ul ?

Modificat de dal3x
Link către comentariu

Ti-ai raspuns singur la intrebare: de la design la dotari...la motorizare...

Modificat de msclemike
Link către comentariu

daca nu ai nevoie de spatiu din Passat, clar merita :), personal B7 mi se pare tare lipsita de viata, e incredibil de plictisitoare, a iesit exact ce au vrut, un concurent bun pentru Camry si Acord...CC e mult mai plin de viata, ti-e drag sa te uiti la ea.

Link către comentariu

Passat B7

(+) consum mai mic, greutate mai redusa, fiabilitate peste CC, acelasi interior cu CC-ul, spatiu superior

(-) dotari slabe, masina terna

 

Passat CC 

(+) motor, design, dotari

(-) spatiu, consum, probleme de fiabilitate mari

Link către comentariu

 CC-ul clar. La toate capitolele mai ales ca pentru un Passat a ta nu e foarte dotata. Cat te-ai gandit sa ceri pe B7?

Link către comentariu

@mik15 Diferenta de spatiu este majora ? Sincer nu am mers niciodata cu un CC, si din ce stiam, parca in partea din spate e mai putin loc pentru persoanele inalte. 

Portbagajul, cel putin din poze, pare asemanator de incapator cu cel de la Passat.

 

@edi10000 ai mentionat ca minusuri la CC probleme de fiabilitate mari.. poti sa detaliezi te rog ?

 

@V A L I Dupa ce am studiat piata SH, ma gandeam undeva la 13.900, negociabil la 13.500.

 

Multumesc tuturor pentru pareri !

Modificat de dal3x
Link către comentariu

E pe firma masina ? Se poate deduce TVA-ul ? DIn cate am inteles tu esti al 2-lea proprietar ?

Link către comentariu

Nu trebuie sa detaliez eu, uita-te pe forum la sectiunea CC. Le-am condus pe ambele, motorizari de 2000 cc diesel 140 CP si chiar daca nu o sa convina multora, mi-a placut mai mult Passat-ul normal. CC-ul este mai greu si accelereaza in consecinta, in plus deja la 9.000 km avea greierasi din cauza geamurilor fara rame. Reversul CC: esti mult mai vizibil pe sosele si lumea admira masina. La 35 ani nu prea ma mai intereseaza aspectul asta, prefer o masina economica decat bling-bling-uri. Daca ai varianta cu bancheta de 3 locuri in spate si dotari care sa faca diferenta (nu TPMS sau alte bullshit-uri) ci diferential XDS, suspensie adaptiva et co., cred ca as alege CC-ul.

Link către comentariu

@V A L I masina nu e pe firma, deci nu se poate deduce TVA-ul. Am luat-o de la firma la care lucrez, deci sunt al 2lea proprietar.

 

@edi10000 - mersi de raspuns ! nici eu nu sunt innebunit dupa bling-uri ci mai degraba de dotarile de confort. Si DSG-ul e un factor critic cand vorbim de confort.

Modificat de dal3x
Link către comentariu

@mik15 Diferenta de spatiu este majora ? Sincer nu am mers niciodata cu un CC, si din ce stiam, parca in partea din spate e mai putin loc pentru persoanele inalte. 

Portbagajul, cel putin din poze, pare asemanator de incapator cu cel de la Passat.

 

 

diferenta practica e destul de mare, atat la volumul portbagajului si mai ales la locurile din spate, unde daca ai scaun de copil nu va fi foarte usor sa il plasezi pe kinder in el, usa nu se deschide la fel de larg si spatiul de acces e mai mic. 

 

CC-ul se conduce mult mai fain decat Passat-ul, cel putin fata de unul standard cum pare al tau, e mai dinamica masina si iti transmite acest lucru. 

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!