Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Prima problema la Tiguan. Pornit motor, ramas bec servo aprins, servo nu mai mergea. Oprit, repornit merge ok acum .....

O sa vad cu prima ocazie cu testerul ce a fost, sper nu fie vreun mesaj de la computer catre mine ca urmeaza ceva ciudat sa se intimple :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Se aude de fiecare data cind schimb viteza, se aude si cu frana de mana trasa si mai nou si cind las aceleratia si dupa aceea acelerez. Am fost la reprezentanta VW si mi-au spus ca asa trebuie sa fie pentru ca aceste cutii de viteze au nu stiu ce inauntru, ma rog cum spun ei, dar eu am fost la alt service si mi-au spus ca s-ar putea sa fie un suport la motor sau volant, ceea ce mi se pare nasol. Saptamana care vine merg din nou la reprezentanta pentru a treia oara si daca nu se rezolva problema merg la un alt service sa mi-o repare si dupa aceea o sa-i dau in judecata pe cei de la VW pentru ca am deja doua hartii semnate de ei cum ca masina nu are nimic.

Andy_B: Te rog sa fii atent cum scrii - am editat eu textul tau pentru ca era foarte greu de citit. Numai bine!

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andy_B: Te rog sa fii atent cum scrii - am editat eu textul tau pentru ca era foarte greu de citit. Numai bine!

Mersi mult scuze dar mie putin greu sa scriu pe romaneste

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Si eu scuze, acum am inteles ca locuiesti in afara tarii... Dar te rog sa nu mai day "quote" la mesajul anterior - nu este nevoie daca scrii in continuare. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am sarbatorit 2 ani cu al meu Tiguan. Extraordinara masina.

Am inteles in astia 2 ani: consum mare de benzina, consum mare de ulei, segmenti reglati, turbosuflanta schimbata, motor deschis ptr ca nu se stia de unde sunt problemele, calculator gateway defect, mai nou (cam la 1 luna) ventilatorul mergea incontinuu cand motorul functioneaza, acum, acum la final de garantie, finalul a fost frumos. Chiar mi-a placut chestia asta ptr ca m-a prins in garantie. Electormotor schimbat ptr ca se defectase. Nu stiu daca eu am fost de vina, am mai avut masini dar nu mi sa mai intamplat.

Asa ca incepand de acum toate defectiunile le voi plati personal.

Oare o ce o sa mai cada la motorul asta?

Imi place mult masina asta, asa ca recomand tuturor sa-si achizitioneze orice dar nu motorul asta.

Multa bafta voua posesori de masini bune sau defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca treaba cu ventilatorul am patit-o si eu. Este un scurt.

Daca deja suntem doua cazuri nu cumva este un defect de fabricatie?

Ce face calculatorul gateway ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cred ca este vorba de calculatorul care asigura interfata de comunicare cu celelalte calculatoare instalate pe masina (ex. motor, cutie viteze, frana, etc.). Va rog sa nu trageti in... economist, daca nu este asa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema cu ventilatorul, suntem 3 numai pe forum. Eu am patit-o primul. Cred ca e vorba de un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima problema pe care am avuto a fost pompa de apa,a doua problema chedarul la usa fata si spate partea dreapta si a trea problema si cea mai grava pe care o am acum este sunetul care vine dela ambreiaj,pe care inca nu miau rezolvato inca dar sper sa mio revolve cit de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am sarbatorit 2 ani cu al meu Tiguan. Extraordinara masina.

Am inteles in astia 2 ani: consum mare de benzina, consum mare de ulei, segmenti reglati, turbosuflanta schimbata, motor deschis ptr ca nu se stia de unde sunt problemele, calculator gateway defect, mai nou (cam la 1 luna) ventilatorul mergea incontinuu cand motorul functioneaza, acum, acum la final de garantie, finalul a fost frumos. Chiar mi-a placut chestia asta ptr ca m-a prins in garantie. Electormotor schimbat ptr ca se defectase. Nu stiu daca eu am fost de vina, am mai avut masini dar nu mi sa mai intamplat.

Asa ca incepand de acum toate defectiunile le voi plati personal.

Oare o ce o sa mai cada la motorul asta?

Imi place mult masina asta, asa ca recomand tuturor sa-si achizitioneze orice dar nu motorul asta.

Multa bafta voua posesori de masini bune sau defecte.

Ar trebui sa vinzi masina de-acum...sau daca esti o fire care-si face procese de constiinta legata de faptul ca ai da o masina proasta alte persoane, mai bine ai da-o la buyback la Weltauto si sa incerci un alt produs din gama de produse mai mult sau mai putin otravite ale VAG.

Cunosc un caz al unei persoane care dupa ce a fost lasat pe autostrada de un Passat B6 2.0 TDI BKP (celebrul) l-a dat la buyback si si-a luat un VW Tiguan (!) 2.0 TDI. Alegerea a fost insa inspirata, noua masina nu i-a mai facut probleme timp de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu ventilatorul...a ramas blocat la turatie maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat o piesa la sonda de combustibil.

Aveam o eroare grava cand alimentam pe rosu. Se ducea acul la jumatate desi puneam plinul.

Acum s-a remediat.

Pare ca e ceva din fabricatie, piesa noua e diferita de cea initiala.

Si cu asta am iesit din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte: poti, te rog, sa postezi codul piesei schimbate si pretul acesteia? Banuiesc ca apare pe factura, daca o mai ai... Mi s-a intamplat si mie anul trecut acest lucru, sa imi arate mai putin imediat dupa ce am alimentat plin, si mai mult ca sigur ca e vorba de aceeasi piesa. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau nu am asa ceva.

Pentru ca nu au avut piesa pe stoc m-au chemat peste 7 zile cu masina.

Cand am revenit mi-au explicat verbal despre chestia cu piesa asta, mi-au mai zis ca ar costa cca 250 ron.

Pentru ca masina a iesit a doua zi din garantie au asteptat cateva zile pana sa inchida comanda pt a fi sigur ca totul e in regula.

Eu nu am primit nicio hartie desi ar fi trebuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Poti sa imi spui te rog la ce reprezentanta ai fost? Ca sa stiu eventual si eu unde sa ma duc daca se mai repeta isprava...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Poti sa imi spui te rog la ce reprezentanta ai fost? Ca sa stiu eventual si eu unde sa ma duc daca se mai repeta isprava...

La PBV1

Contact Valentin Elekes 0730.099939

Poti sa-l suni si sa-l intrebi direct.

E foarte amabil.

Semnati

http://www.petitieonline.ro/petitie-p35995059.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns - il stiu pe Vali, cu el am vorbit cand am facut ultima revizie la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revenind la discutia cu zgomote in bord se pare ca dupa cresterea temperaturii exterioare s-au dilatat materialele si a inceput sa fie mai silentioasa. Din nefericire nu e ceva exact sau predictibil deci probabil la fiecare se manifesta altfel in functie de rosturile ramase in procesul de fabricatie.

In alta ordine de idei, ieri cat am mers de acasa spre servici (~1 ora de mers prin bucuresti) s-a auzit un huruit in habitaclu, ca si cum ar veni de la o curea. Interesant este ca din exteriorul masinii nu se aude si pare a fi mai mult pe partea soferului. Cand am parcat masina mi s-a aprins si ledul rosu de servodirectie, dar s-a stins la urmatoarea pornire de motor; dupa 2 ore m-am hotarat sa imi iau liber sa merg pana la midocar. Zis si facut. Pe drum a fost din nou prezent sunetul cu pricina, am parcat la midocar si cand a venit vorba sa fac un scurt drive cu mecanicul nu s-a mai auzit nimic. Pe loguri nu au gasit nici o indicatie, bateria e ok. Restul zilei nu am mai avut probleme, pana azi dimineata cand am auzit acelasi sunet dar cu volum mai mic si cu intermitente (adica disparea pe anumite intervale de timp).

Pana ieri am mai auzit sunetul (hashait / harait) dar doar la pornire si complet aleator, fara a fi prezent mai mult de 10 minute dupa pornire; initial l-am asociat cu incalzirea motorului dar acum m-a pus pe ganduri pentru ca a tinut un drum intreg.

Sunetul nu este legat de temperatura motorului, o anumita viteza sau pozitie a volanului si variaza in tonalitate fara a fi influentat de factori externi (de exemplu cu masina la ralanti, in stationare, pot exista variatii in tipul sunetului). Clima si radio au fost inchise cat am facut verificarile, deci ies din discutie.

Servodirectia am inteles ca este full electrica, deci in cel mai rau caz se misca volanul mai greu, dar nu te lasa sa nu poti controla volanul (cel putin asa zic de la service).

Probabil ca metoda simpla si sigura este sa las piesa in cauza sa cada si sa o schimb, dar nu ma incanta ideea ca se aude un sunet aiurea destul de tare cat sa nu il acopere radioul dat la volum normal (7/9).

A mai intalnit cineva probleme similare?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Cand mai auzi zgomotul, apasa butonul ECON de la clima. Daca dispare, e zgomotul facut de compresorul de aer conditionat.

Acesta are reglare interna a sarcinii de functionare si atunci cand e solicitat doar putin, repet doar putin (de exemplu atunci cand temperatura a ajuns la cea dorita si clima doar mentine acea temperatura), face acel zgomot. Asa se aude si la masina prietenei mele.

Later edit: Am vazut ca ai mentionat ca AC a fost oprit. Atunci nu este ce am spus mai sus....

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4700 km.

S-a rezolvat cu sunetul, mult mai rapid decat ma asteptam. Adica a cedat servodirectia in mers; a fost frumos din partea ei sa ma avertizeze: intai zgomotul, apoi volanul se misca in trepte (ciudat, dar parea ca simt cremaliera de la capat), iar in final un tiuit si magicul led rosu de pe bord. Ce-i drept acum nu mai scoate sunete ciudate, dar ai nevoie de doua maini ca sa iei curbele la 90 de grade. Maine sau vineri sper sa ajung in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo nu e normal sa pice, punct.

acum e in service masina si bineinteles ca dupa ce a picat servo, de a doua zi masina merge perfect (fara nici un fel de interventie asupra ei, doar repornit). nu stiu ce vor reusi sa gaseasca la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Am o problema si sper sa ma puteti ajuta... Iata povestea:

Masina in cauza e un 1,4 TSI cu ~500 km la bord. Masina nu este a mea, este a sorei mele. Sora mea a plecat in weekend undeva pe langa Cluj. Astazi a venit inapoi. A facut ~ 70km cu masina astazi si apoi a oprit la o benzinarie. Acolo observa ca masina este lovita (zgariata) pe bara fata/dreapta. Asta e, noroc cu casco... Apoi se urca in masina si vrea sa plece. Tot bordul se aprinde si ramane aprins. Mesaj pe computerul de bord "Engine fault". Apoi, muta masina 10m si eroare pe computerul de bord la sistemul de franare. Am reusit sa ajung la ea si iata erorile:

Engine:

049441 - No Communication with ABS Brake Control Module

U0121 - 000 - - - MIL ON

049448 - No Communications with Parking Brake Control Module

U0128 - 000 - -

In rest (apar in mai multe parti):

01316 - ABS Control Module

004 - No Signal/Communication - MIL ON

00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)

004 - No Signal/Communication

Controlerul de ABS si cel de frana de mana nu sunt "accesibile" (nu le pot accesa din Vag-com).:

Address 03: ABS Brakes

Cannot be reached

Am verificat si frana de mana si merge. Nu merge cum ar trebui, adica nu se dezactiveaza la plecare, dar daca e dezactivata manual atunci merge ok. ABS-ul nu l-am testat.

Vitezometrul nu merge. Nici cel analogic, nici cel digital din computerul de bord.

Kilometrajul iarasi nu merge (practic acum oricat de mult am merge cu masina km nu sunt contorizati).

In rest masina merge bine (daca pot spune asa).

Marti masina va merge prin service.

Personal cred ca de la lovitura din parcare se poate sa fii sarit vre-un contact.

Voi ce spuneti? Ce ar putea fii?

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Informatia de viteza este luata de la modulul ABS. Daca el nu merge nu ai nici informatii de viteza.

Poate pare ciudata intrebarea, dar ai verificat sigurantele modulului ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!