Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Este adevarat si corect ce zici. Ma duc azi sa fac o constatare ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC-ul sigur functioneaza indiferent de temperatura, el filtreaza aerul chiar daca nu baga rece.

Din cate stiu eu, compresorul AC-ului nu mai porneste sub o anumita temperatura apropiata de 0 grade (nu mai stiu exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noua zi o noua problema.

Indicatorul de la benzina este kaput, pornesc motorul si computerul de bord arata ca mai am un sfert din rezervor si aprox 150km de mers pana raman fara benzina, merg 10 minute si incepe sa se aprinda martorul de benzina, verific calculatorul de bord si stupiza mai am 80km de mers pana raman fara benzina, dupa inca 5 minute mai am 10km pana raman fara. Prima data am luat teapa si am oprit direct in statia peco unde am pus cam 10l si ma uitam pe dedesubt sa vad daca curge. Nu curge nimic pur si simplu e loco.

Banuiesc ca indicatorul din rezervor este bolnav, sa vedem ce zic cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ai absolut nici o problema cu senzorul si e f normal ce se intampla. Probabil erai la limita "zonei" canbd se aprinde martorul de la benzina si dupa ce ai circulat 10 min a fost absolut normal sa se aprinda. In ceea ce priveste autonomia ce ti-o afiseaza computerul de bord...si asta e normal, cand pornesti motorul este rece si consuma f mult, facand raportul intre cantitatea de combustibil si consum (f mare la rece) da o autonomie mult mai mica decat ce aveai inainte cand ai mers mai mult si consumul mediu era mai mic.

Eu zic sa stai linistit si sa te bucuri de masinuta....

Modificat de Andy_B
Va rog sa nu mai citati postul imediat anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc sa explic mai pe larg. Cred ca nu am fost inteles.

Plec cu masina, indicatorul arata un sfert din rezervor, aproximativ 15-20l. Merg 20 minute prin Bucuresti, aprox 5-8km dupa care computerul de bord ma anunta ca trebuie sa alimentez :), nu-l bag in seama pt ca stiu ca mai am de parcurs aprox 50km de cand se aprinde, in aproximativ 2 minute constat cu stupoare ca acesta indica ca mai am 10km de parcurs nu 50km cum stiam eu. Ma opresc in benzinarie si cum stiam de dimineata ca mai aveam benzina alimentez doar cu 10l, ma uit ca berbecul pe sub masina daca nu cumva curge. Plec de la benzinarie si indicatorul imi arata ca mai am aprox 110 km pana cand trebuie sa alimentez (in gandul meu zic, ehh asa mai merge) parcurg aprox 2km si iar incepe nebunul sa urle. Asta a fost beleaua in prima zi.

In a doua zi ma uit la indicator de dim, ding un sfert de rezervor 150km de mers, ma urc la volan si raman pe cei 150km care pe parcurs ce mergeam scadeau cu aprox 10km/minut, in 10 minute apare martorul (ding nu mai ai benzina), va dati seama ca am inceput sa-l ignor.

Dupa un simplu calcul mai am aprox 20-25l in rezervor, media de consum nu a dereglata (sa fie mai mare decat normalul).

O posibila cauza este problema cu electroventilatorul, insa pana acum din cauza acestuia doar consumul instant a crescut de la 0,6-0,7 l/h la 0,9l/h, timp de 2-3 zile nu am avut probleme cu indicatul rezervei de combustibil.

O alta posibila cauza poate sa fie mizeria din rezervor, dar sincer nu avea dc sa indice mai putin cred ca putea sa se blocheze de la mizerie si sa indice mai mult.

Ma ingrozeste gandul ca iar trebuie sa-mi blochez masina in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad

cre ca tre sa mai faci si tu plinul! :scratch:

bagam benzina ca tine in clio, masina care am avut-o inainte

da in asta cam tre sa bagi plinul ca daca mai si mergi cu ea te tine plinul o saptamana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am venit din vacanta de iarna (revelion) pe 3 ianuarie am alimentat din Onesti (plin ochi) Mol 98.

In Buc am observat niste trepidatii la relanti, consumul crestea la relanti de la 0,6l/h la 1,1-1,4l/h. Am concluzionat ca este benzina, cum mai aveam juma de rezervor incercam sa o termin toata ca sa bag ceva mai bun. Problema e ca atunci cand a inceput sa faca nazuri indicatorul la benzina mai aveam cam un sfert din benzina aia proasta, ce am pus ca adaos 10-20l a fost pur si simplu de frica sa nu raman fara benzina (nu am facut pana prostului pana acum si nici nu am in plan pe 2010).

Ieri tot din frica am mai alimentat de 100 lei, am pus de la Mol (Evo 98) in ideea sa am benzina pana joi dimineata cand ma duc cu ea in service. Chiar nu are rost sa ma duc cu plinul facut in service, daca este mizerabil rezervorul si de la asta am probleme o sa trebuiasca sa-l goleasca.

Azi am obs ca indicatorul nu a mai scazut dramatic, adica nu a mai aparut martorul, nu stiu cata benzina am dar azi pt o cursa de 8km bara la bara in aproximativ 1h am scos un consum record de 24%, masina se tot ineaca la relanti (sper sa nu am un injector infundat) si martotu de benzina tot arata pana la pompa variat ba crestea ba scadea.

Joi dimineata trebuie sa ma prezint la service sa vedem ce zic "expertii" .

Cam atat din jurnalul de bord, va mai povestesc joi dupa diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns azi la service (Midocar, Vitan).

Referitor la ventilatorul care mergea non-stop la turatie maxima se pare ca erau un scurt undeva pe circuit (rezolvat aprox 1,5h).

Pentru problema cu indicatorul de benzina se pare ca este stricata sonda, au facut baietii comanda cand ajunge ma duc sa-l schimb, daca tot au fost asa draguti cu mine am decis sa fac si reparatiile legate de micile tamponari tot la ei (un ornament de aripa, o indoitura la haion, un semnalizator de pe oglinda si cam atat).

Daca am bani la sf lunii poate fac si revizia de 30.000 km am abia 26.000 din acest motiv ma gandesc (motivul pt care ma gandesc sa o grabesc este gandul la filtru de aer imbacsit). Vad eu ce fac pana la urma.

Recomand schimbarea filtrului de aer la fiecare revizie nu la 30.000 km (traim in Romania si sincer saracul filtru arata groaznic si dupa 10.000 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Vlad: imi pare bine ca s-au "elucidat" si partial rezolvat problemele de la masina.

In ceea ce priveste crearea unui topic numai pentru "avarii Tiguan", nu stiu daca este o idee atat de buna. Problemele avute la masina le putem discuta in acest topic, in care se pot adauga informatii cu caracter tehnic despre rezolvari, reparatii, costuri, etc. Exista in aria "Social", mai exact aici un topic in care se pot descrie avariile gasite la masina (gen tamponari usoare).

Mai exista un aspect pentru care eu personal nu consider oportuna crearea unui asemenea topic, si anume faptul ca in general avariile la masina si mai ales modul in care ele au fost produse sunt subiecte cu caracter emotional, care genereaza multe flame-uri si discutii off-topic fara nici o relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost ceva de genu: Nota 4, stai jos! :salut: Am primit devizul preliminar de reparatii, suma se invarte pe la valoarea de 4600 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: Fiecare are dreptul la o opinie. Daca mai multi forumisti considera necesar acel topic, puteti sa discutati despre acest lucru in aria Probleme Tiguan.

Hai sa lasam acest topic pentru poze si filme cu Tiguan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andy: Fara rautate te intreb, avem probleme cu nr de topic-uri? Adica nu e bine sa deschidem prea multe topic-uri cu continut asemanator? Inteleg sa nu deschidem 7 topic-uri pe subiectul consum, accesorii ...etc dar chiar trebuie sa inglobam toata inf cat mai putine topic-uri? repet, intreb asta fara rautate. :)

Sincer eu merg pe ideea cat mai multe topic-uri specifice, adica unul care-l intereseaza problemele masinii Tiguan sa poata documenta acolo fara sa vada poze cu masina mea izbita in gard.

"Probleme Tiguan" zic eu ca este pt necazurile provocate de masina, unul nou daca intra pe aria Tiguan si vede 100 de pagini cred ca o sa zica "Zuper" tre sa-mi iau si eu masina dasta.

Nu mai zic, despre ce o parere o sa aiba colegii de breazla :P care vad in RSS numai discutii in subiectul probleme. ("Zuper" masina) :)

Ideea de a deschide un topic special pt busituri am zis sa o facem for fun :lol:, busituri Tiguan fara a intra in alte categorii generale, sincer chiar nu vreau sa vada zilnic toti vizitatorii forumului cat de "bun" sofer sunt. Un motiv in plus pentru a nu parasi aria Tiguan este faptul ca, multi posesori Tiguan intra sa citeasca numai aceasta arie.

Nu cred ca sunt antisociali, doar ca citesc ce ii intereseaza si sincer in topicul Sa scriem avariile gasite la masina parcata., "bucuriile" de a doua zi dimineata are un titlu specific, si chiar nu ma intereseaza ca unul cu un golf(no offence) si-a gasit masina zgariata.

Ca sa nu mai faci inca un topic poti sa stergi topicul meu Polish vopsea sau geam

Sper sa nu mi-o iei in nume de rau Andy, dar cateodata sunt capos :001: (idei fixe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic impotriva cresterii numarului de topic-uri pe arie.

Aria de probleme este o arie solicitata in special pentru ca a fost creata ca o zona in care se discuta MAI MULTE tipuri de probleme la acest model. Daca o sa va uitati, de curiozitate, pe ariile celorlaltor modele o sa vedeti ca pe prima pagina de topic-uri sunt cel putin 4-5 cu "probleme" specifice...

IMPRESIA"colegilor de breasla" nu ma intereseaza - OPINIILE celorlalti colegi de forum, DA.

Faptul ca eu nu sunt curios cum arata Tiguanul facut praf de altcineva, nu inseamna ca altii nu vor sa citeasca despre asemenea cazuri. Ma indoiesc insa ca subiectul va genera discutii tehnice on-topic - iar asta este opinia mea personala.

Animalutz a postat deja cateva poze cu avariile de la masina sa. Daca mai apar si alte asemenea informatii, nu am nimic impotriva crearii unui topic specific.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am chef sa ma cert cu nimeni in special cu Andy. Am incercat si o sa incerc sa fiu cat mai prietenos in postarile mele :beer:

Cred si sunt de parere ca e foarte simplu sa faci rau mai greu e sa faci bine.

Nu stiam ca exista o "Arie" :) de probleme, am observat doar acest topic aflat intr-un banal "Forum" (sectiune) dedicat modelului Tiguan.

Daca pe alte sectiuni sunt mai multe topic-uri cu probleme specifice cu atat mai bine se poate aplica si pt aceasta sectiune, dedicand separat un topic numai pt busituri si accidente(care bineinteles poate sa fie vazut si urmarit de TOTI colegii de forum).

Ideea nu era sa ascundem "rahatul" sub pres, am urmarit doar sa separam un subiect de altul ("probleme" de "busituri" sau accidente). Astfel un simplu vizitator se poate orienta mult mai rapid. Cred ca pe ideea asta exista Foldere si Subfoldere, sectiuni separate in biblioteci si raioane specifice in magazine...etc.

Pe viitor o sa incerc sa postez doar "tehnic" (vad ca asta se urmareste in general) si bineinteles on-topic, nu off-topic cum este aceasta banala discutie pe idei diferite.

:)

Si din motive personale o sa limitez vizitele pe acest forum la vizite saptamanale, o sa ma concentrez pe un forum mult mai prietenos.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O intrebare.

E cineva caruia i se pare ca agata cutia de viteze in viteza 1 . 2 . 3 ? Cind ma refer la agatat nu ma refer la ceva extrem si doar la o intrare mai grea putin in viteza in anumite momente, si mai ales acelea de viteza inferioara. Parca se simte ca sint 2 pasi.

In momentul cind se pleaca si se schimba 1 - 2 - 3 - 4 nu este nici o problema.

Eram doar curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc la fel, o patesc uneori si la plecare. Pentru a intra uneori in viteza trebuie sa treaca prin doua puncte, ocazional in treapta intai nu trece de primul punct ramane agatata, merge dar nu este total in treapta intai. Este greu de explicat iar daca nu stii cum merge masina nu ai cum sa-ti dai seama.

Asa ca stai calm omule pt ca nu esti singurul "nebun".

De vreo 2000-3000 km mai am o problema cu turatia, parca se ineaca. La relanti creste brusc turatia de la 0.5 pana pe la 1-1.1 dupa care se calmeaza.

Cand merg sau o turez pe loc se simt unele intreruperi, parca nu merge totul cursiv(fluent, curgator). Ori este vb de filtrul de aer sau bujii(mai spunea cineva de nu stiu ce bobina). Verific asta la service.

O sa ma duc curand pt revizia de 30.000 km si o sa incerc sa bat apa in piua cu aceaste probleme.

Cei de la service sunt cam reticenti si nu prea stau sa te asculte, din punctul meu de vedere cam "melteni": ex. ce domne nu merge ? nu intra in viteza? mie nu mi se pare?

Sincer cu atitudinea asta o sa ramanem in stone edge. Sa vedem ce o sa zica si sunt foarte curios pt ce o sa dau 1100 lei la revizia de 30.000km. O sa iau cu mie si factura de la revizia de 15.000km unde am platit doar 440lei.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la revizii, diferenta o sa o faca schimbul de placute de frina daca il faci sau nu. Eu in mod normal le schimb la 60.000 - 70.000 pentru ca merg 90% din timp in afara orasului. Referitor tot la revizii, eu am platit la fel la toate pina acum, nu a fost una mai scumpa si una mai ieftina.

Acum sa revin la placute. Au senzor, care se aprinde pe bord. Daca ti se spune ca trebuie sa le schimbi dar mai merg in 5.000 km, ceea ce ar fi intre revizii, si nu ai de gind sa faci vreun drum de mai mult de 5.000 km poti sa stai pina ti se aprinde becul in bord. Dupa ce becul se apirnde mai poti sa mergi cum zic ei inca 5.000 km fara problema dar nu e indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Saptamana trecuta, marti am ridicat si eu tiguanul (T&F, 2.0 tdi 140cp, xenon, rcd510, ...). Prima si a doua zi au fost super, aproape ca nu credeam ca se mai fac masini solide. asta pana cand am iesit prima oara pe a2 spre cernavoda. la intoarcere au inceput zgomotele prin bord, care in timp au capatat diverse forme si localizari. tind sa cred ca au legatura cu gurile de ventilatie (dreapta fata) sau prinderile bordului (stanga si dreapta). In plus a aparut si un sunet la o tetiera spate si ceva neidentificat inca in zona acoperitorii portbagajului. ieri in drum spre campina, la 100kmh + se auzea un bazait / zumzait de la ceva componenta din habitaclu, in zona pasagerilor spate; eram doar 2 persoane in masina si nu am reusit sa ne dam seama exact de la ce e .imediat cum incetineam disparea.

intr-una din zile inchiderea centralizata s-a hotarat sa mearga aleator astfel incat deschidea toate usile mai putin pe cea de la sofer (defapt daca deblocam din telecomanda si trageam de mai multe ori de usa pana la urma se deschidea, dar nu mereu din prima).

cutia de viteze este alt punct forte: in viteza 1 intra fie foarte usor, fie cu piedici si efort.

pana in prezent am ~1200km , din care ~700 in afara orasului (a2 + dn1) si 500 in regim de oras. nu am trecut de 3000rpm si nici nu am calcat-o la fund, alimentez de la mol si omv.

overall (trecand peste cutia de viteze si unele finisaje jalnice - vezi gurile de aerisire de sub scaunele fata sau soclul pentru centura de siguranta centru spate) ar fi o masina ok daca nu ar simula pusculita la fiecare damb din sosea. Nu mi se pare normal ca pentru o masina noua, umblata pe drumuri relativ civilizate, fara a da cu ea in gropi, sa inceapa atat de devreme sa zdrangane.

Mai am acasa un rav4 si o octavia2, despre care pot spune ca sunt mai inchegate decat tiguanul, si chiar daca au dobandit in timp unele sunete, sunt mereu in acelasi loc si nu se plimba de la o componenta a habitaclului la alta... plus ca sunt 1-2 , nu un numar nedeterminat.

referitor la zgomotele din bord, are cineva vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu face absolut nici un zgomot in afara celor generate din urmatoarele motive: portbagaj (lucruri sub plansa, unde e roata de rezerva) , habitaclu - torpedou , si foarte important USI. Tot ce e in usi zdrangane foarte tare.

Am mers cu ea si prin gropi si drumuri denivelate si nu am nici un zgomot.

Cutia de viteze, asta am observat si eu, intra cu 2 hopuri citeodata ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca daca scoti din masina toate obiectele ne-venite din fabrica (servetele, pachete de guma de mestecat, lanterne si altele), nu se aude nici un sunet strain pe la aerisiri sau bord cand treci peste linii de tramvai sau crapaturi in asfalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si colegul de mai sus nu am zgomote ciudate in habitaciu. Tot ce zdrangane stiu de ele (cheile din suportul de ochelari, diverse lucruri prin portbagaj/torpedou/buzunare si cam atat). Am mers cu ea pe toate tipurile de carosabil, am mers chiar foarte tare pe teren light/off-road(distante lungi) si nu au aparut sunete.

Poate asta este si ideea, sa o scoti putin in teren arid si sa ii arati cine este seful. Poate asa se aseaza toate piesele zgomotoase :beerchug:

Cutia de viteze este o problema si o sa incerc sa vin cu un raspuns sapt viitoare. Maine ma duc cu ea in service la revizie si o sa ridic si aceasta problema cu agatatul in treapta 1 ocazional treapta 2. O sa fie mai greu sa ii conving pe cei de la service ca aceasta este o problema :beerchug:

Sigurul zgomot interior este atunci cand cobor o bordura si se aud chederele cum se freaca de caroserie. Mai aveam un zgomot la scaunul soferului in curbe, dar a disparut de la sine. Probabil apare la o anumita inaltime/pozitie who cares? acum nu se mai aude. Ocazional cred ca de 2x pana acum, cand am pornit aerul conditionat dimineata (temperaturi scazute) a scos un mic zgomot ciudat la inceput venea de undeva din zona torpedoului dar a fost foarte scurt asa ca nu am putut sa-l localizez exact (la mine clima este cam in permanenta pornita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 ani si 35,000 km, confirm si eu ca nu am nici un zgomot suspect prin masina. Este adevarat ca inainte de ultima spalare, auzeam ceva pacanituri in spate, insa dupa ce am scos o jumatate de punga mare de jucarii/bomboane/cauciucuri/surprize Kinder/cleme/carcase UMD/ambalaje din buzunarele de pe portierele din spate, nu s-a mai auzit nimic, nici macar la treceri peste denivelari sau piatra cubica.

Ar mai fi ceva - in compartimentul de depozitare din partea stanga-jos a locului soferului se afla niste locuri speciale pentru pastrat monede - nu recomand deloc - plasticul tare din bord + orice vibratie le transforma in niste adevarate castaniete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e problema usilor care scirtiie, dar asta e problema cu praful din Romania. Am rezolvat problema momentan, dar o mai apuca asa din cind in cind. Oricum asta se intimpla la orice masina care merge pe drumurile patriei, drumuri poate la fel de bune ca cele din evul mediu, cu toate ca cei de atunci poate nu aveau atit de multe gropi, ploaia le mai astupa, dar asta e alta problema.

Ideea e sa scoti tot din ea si o sa vezi ca e liniste. In plus, foloseste radio, la cum se aude in masina asta e o placere, si nu o sa mai auzi chiar nimic atunci :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan-ul nostru implineste in curand 2 anisori, are 47.000 km si in ultimul drum am mers cam 3400 km ( Bucuresti - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Timisoara - Budapesta - Vienna - Praga si retur ) si nu am auzit nici un zgomot dubios pe undeva. Fata de Passat-ul B6 din dotare proprie, e o masina mult mai inchegata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!