Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

va salut,

am si eu o nedumerire,e vb de tiguan-ul 2l tdi 140cai,e normal sa se opresca motorul in mers atunci cand te deplasezi cu a doua sau chiar a treia cu motorul un pic subturat,de exemplu : pleci de pe loc,apuci sa schimbi a doua,pe urma urmeaza sa cedezi trecerea,reduci viteza f putin fara sa treci in prima viteza si motorul se opreste in mers?Am mai patit asa cu un audi a4 diesel.Am condus mai multe masini si nu am mai intalnit asa ceva.Poate cineva sa ma lamuresca si pe mine de ce se intampla asa,in afara faptului ca trebuie turata mai mult,de ce se intampla asa?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

am si eu o nedumerire,e vb de tiguan-ul 2l tdi 140cai,e normal sa se opresca motorul in mers atunci cand te deplasezi cu a doua sau chiar a treia cu motorul un pic subturat,de exemplu : pleci de pe loc,apuci sa schimbi a doua,pe urma urmeaza sa cedezi trecerea,reduci viteza f putin fara sa treci in prima viteza si motorul se opreste in mers?Am mai patit asa cu un audi a4 diesel.Am condus mai multe masini si nu am mai intalnit asa ceva.Poate cineva sa ma lamuresca si pe mine de ce se intampla asa,in afara faptului ca trebuie turata mai mult,de ce se intampla asa?multumesc

Asa patesc si eu.

Nu prea e normal sa se opreasca motorul dat asta e... asa e legata cutia cu motorul.

Cateodata ma scoate din sarite, pe la cateo trecere la nivel cu calea ferata se opreste cand schimb viteza.

Parerea mea e ca lipsa reductorului e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la aceeasi problema, 2.0 TDI, 140CP. In viteza a doua dupa ce am incetinit si vreau sa plec mai departe in cele mai multe cazuri se opreste motorul. M-am obisnuit cu fenomenul si acum cat de cat il controlez, adik dau drumul foarte lin la ambreiaj concomitent cu actionarea acceleratiei. Evident ca pleaca mai departe ca melcul dar macar sar peste faza cu opritul motorului, care presupun ca bine nu ii face.

In rest numai de bine despre "puiutzul meu" ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se pare ca asta e defectul lor,si noi suntem f multumiti de el,e f stabil,economin (8%mixt),si usor de condus,e solid,centura de siguranta e cam in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca lipsa reductorului e de vina.

Serios? Tare as vrea sa te vad cupland reductorul in oras la trecerea peste sine.

Asta e etajarea cutiei, un compromis nu tocmai reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai greu pana te inveti

acum dupa 13000K mi se pare beton si etajarea cutiei, chiar daca la inceput era enervanta

singura chestie care nu-mi place este ca mi-am ales tapiseria gri deschis (latte machiato) care se murdareste foarte usor

dar acum ce sa mai fac?

poate niste huse .....daca si-a pus cineva sa/mi dea si mie un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios? Tare as vrea sa te vad cupland reductorul in oras la trecerea peste sine.

Asta e etajarea cutiei, un compromis nu tocmai reusit.

Cineva spunea ca lipsa reductorului a condus la o etajare nu tocmai fericita a cutiei.

Nu m-am referit ca as cupla reductorul ci la faptul ca tehnicienii au gandit viteza 1-a lunga tocmai pt ca nu exista un reductor.

In fine, realitatea e ca in oras ma enerveaza, ca sa plec repede imi topaie si a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa corectez pentru a nu le permite altora sa transmita mai departe: treapta intai e SCURTA tocmai pentru a suplini reductorul si prin urmare, o folosesti doar pentru a porni de pe loc sau off road (sau rulari in care uiti cum e sa bagi a doua in oras).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis ca 1-a e lunga pentru ca pentru a schimba a2-a trebuie apesi acceleratia destul de mult timp.

Acum sunt de acord cu tine ca 1-a e scurta pt ca probabil te referi la viteza.

Oricum mie-mi place lunga nu scurta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este si cum se schimba filtrul de polen la Tiguan? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se afla sub bord, la picioarele pasagerului. Trebuie sa indepartezi un plastic/burete care e prins in doua suruburi de plastic si vei vedea caseta filtrului care se desface printr-o miscare laterala (am impresia catre stanga).

Eu am folosit numai filtre MAN de pe vremea cand aveam dacie. Pt a alege filtrele MAN potrivite recomand urmatorul link http://www.mann-hummel.com/mannfilter/ de unde se alege Online Catalogue, zona, masina, motorul...

Filtrul MAN de polen vine cu instructiuni desenate de montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Azi, la un semafor, am auzit un sunet ciudat la motor, ca si cum se invarte ceva si intr-un anumit loc atinge. La cum se auzea ma gandeam doar la un fierastrau care taie lemnul, nu era scartait sau sunet metalic. Cel mai bine se aude la relanti, cu muzica oprita si stand in masina (afara nu se aude deloc).

Mai poate confirma altcineva? Macar sa stiu daca asa face toate.

Stiti ce sunet produce un joagar? Atat de rau se aude acum si cei din service inca n-au idee de la ce e. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tiguan 2.0 TDI, 140CP, cutie manuala.

Problema noua:

Am pornit motorul si am stat 1-2 minute in parcare iar cand am plecat in treapta 1 si 2 mergea sacadat, intrerupt, ca atunci cand se infunda jiglerul la Dacie. Acceleratia o tineam constanta iar motorul se accelera si deccelera singur. Am mers 200 si ceva de km in care am mai avut opriri si nu a mai reactionat asa, in concluzie se pare ca numai cu motorul rece a aparut problema. Fenomenul a aparut de 2 ori in aceeasi zi, de fiecare data cu motorul rece.

Vreau sa stiu daca ati patit asa ceva si daca are cineva idee care este problema. Are 14500km si trebuie sa o programez la revizie. Vreau sa stiu in principiu ce ar putea fi inainte sa-mi dea un diagnostic cei de la service pentru ca nu prea am incredere in ei. :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan 2.0 TDI, 140CP, cutie manuala.

Problema noua:

Am pornit motorul si am stat 1-2 minute in parcare iar cand am plecat in treapta 1 si 2 mergea sacadat, intrerupt, ca atunci cand se infunda jiglerul la Dacie. Acceleratia o tineam constanta iar motorul se accelera si deccelera singur. Am mers 200 si ceva de km in care am mai avut opriri si nu a mai reactionat asa, in concluzie se pare ca numai cu motorul rece a aparut problema. Fenomenul a aparut de 2 ori in aceeasi zi, de fiecare data cu motorul rece.

Vreau sa stiu daca ati patit asa ceva si daca are cineva idee care este problema. Are 14500km si trebuie sa o programez la revizie. Vreau sa stiu in principiu ce ar putea fi inainte sa-mi dea un diagnostic cei de la service pentru ca nu prea am incredere in ei. :ceuameni:

Da.

Mi s-a intamplat la un moment dat sa mearga in suturi in viteza a doua.

La service mi s-a spus sa acclerez mai ferm, adica sa turez mai tare motorul in viteza 1 si a 2-a.

Ciudat e ca si eu am avut problema asta tot pe la 14-15.000 de km dupa care a disparut.

La revizia de 15.000 am fost la PBV si ma facut niste probe cu un inginer de service prin curtea interioara, am crezut ca nu supravietuiesc, mergea nebunul numai la 4000-5000 de ture.

In fine, un ultim sfat, ai grija unde alimentezi.

Evita lukoil-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la varianta cu motorina proasta... De obicei alimentez de la PetrOMV si cateodata OMV. In dimineata aceea am facut plinul tot la un PetrOMV (statia de pe Mihai Bravu) si nu mai alimentasem niciodata Tiguanul la ei. Clar ca a fost prima si ultima data :ceuameni: pana cand nu se demonstreaza ca a fost o alta cauza. Am sa incerc sa alimentez de la statiile unde nu am avut probleme, chiar daca este aceeasi motorina teoretic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te sfatuiesc sa te relaxezi pentru ca nu e nimic grav

un al doilea sfat ar fi sa faci urmatoarea alimentare la Agip unde vei gasi o motorina f ok, supertech, mai scumpa dar de calitate buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai alimentat la Agip Piata Muncii sau Timpuri Noi? Pe astea le am in zona si daca sunt testate deja ma risc :)

Ar mai fi o varianta sa trec pe Mol, dar nu am nici aici o siguranta pentru este clar ca depinde de statie nu neparat de firma in sine. Fiecare statie are alt dealer si unii dintre ei asa inteleg ca se fac banii...

Oricum multumesc pentru raspuns :D si faptul ca nu sunt relaxata cand apare vreo problema este explicabil: inainte de "puiutz" (de Touareg) am avut masini vechi cu care stateam prin service si la orice zgomot suspect il terorizam pe mecanic :lol:. Si pana la urma cred ca nu gresesc cu nimic, toate sunt niste fiare care pot avea probleme la un moment dat, nu conteaza cat de noi sunt sau ce marca.

O zi buna iti doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S-a mai discutat problema asta, de vina e etajarea cutiei.

Te referi la problema mea, cu mersul in suturi? Nu cred ca are vreo legatura cu etajarea cutiei, cel mai probabil este din cauza motorinei proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pffff..... nu e de vina motorina! (Desi e posibil sa fie si asta daca ai ajuns sa alimentezi de la AGIP :blah:).

Pana elucidezi problema, apasa acceleratia mai cu viata, fir-ar ea sa fie de demultiplicare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demultiplicare ? :icon_rambo: Dezvolta te rog.

Nu am alimentat de la Agip niciodata... Si nu are legatura cu apasatul acceleratiei, mi s-a intamplat doar de 2 ori sa mearga in suturi dar atunci nu m-a lasat sa accelerez normal, adik de obicei schimb vitezele destul de rapid la minim 2500-3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lasat vreodata o masina pe benzina (mai ales) sa incetineasca singura? Ai simtit cum incepe sa mearga in suturi si in cele din urma se oprete? E acelasi lucru.

(demultiplicare - daca puterea motorului ar fi transmisa la roata in raport 1:1, probabil ca din 10 porniri ai termina ambreiajul si ai toci complet cauciucurile din cazua puterii prea mari; cutia demultiplica adica micsoreaza nivelul puterii ce ajunge la roata, pana prin trepta a 4/5-a)

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez numai la Agip si merge brici.

Daca ar fi etajarea cutiei atunci problema ar aparea liniar ori ea apare rar spre f rar.

Nu e cutia, eu in ultmii 15.000 de km nu am mai avut probleme.

Masina e condusa de 2 persoane cu stil diametral opus de condus.

Sunt convins ca e motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. In cutia Tiguanului nu e nici pic de liniaritate (decat intre 2-3 si 4-5 daca vrea neaparat cineva sa stie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!