Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Chiar tot uleiul? Lamureste-ne te rog, te referi cumva la faptul ca la 9000km nu mai era pic de ulei pe joja si ai completat ceva mai mult sau chiar ai fost nevoit sa completezi cu 4 litri de ulei? Sau ai completat cate putin si pana la 9000km ai consumat 4 bidoane?

Pt a evita situatii "surpriza" producatorul recomanda in manual verificarea la anumite intervale. Cred ca nu e exagerat indiferent ce masina ai ca macar la 1000-2000 km sau la o luna-doua sa ridici capota, sa vezi cum mai arata motorul si sa verifici nivelul antigelului si al uleiului.

Al meu Track&Field 2.0 TDI a consumat pana la 2500km cam 250ml de ulei dupa care s-a oprit, sau asa sper. Acum are aproape 4000km si parca nu a mai scazut nivelul.

Referitor la consumul instantaneu exagerat si motorul turat atunci cand calci pedala, am trei intrebari:

1. Ai sesizat cumva ca in acele momente se tureaza ventilatoarele de la motor?

2. Cand te-ai dat jos din masina ai simtit un usor miros de incins venind de la motor?

3. Ce motorina folosesti?

1.Ventilatorul a ramas ceva timp in functiune si dupa oprirea motorului, lucru pe care l-am sesizat si la Golf, dar fara sa aiba acel consum instant crescut.

2. Nu am simtit nimic.

3. Sprint Diesel - OMV, PetrOMV

Uleiul era la nivelul minim pe joja, deci nu l-a "papat" pe tot, asa cum de altfel am inteles eu :D. Prietenul meu era plecat cu masina cand s-a aprins martorul de ulei si eu care am ramas marcata de la fosta masina (Opel Frontera - imi curgea uleiul si la cateva zile trebuia sa verific joja si sa completez nivelul) am inteles ca l-a "papat" pe tot :). Personal nu am verificat niciodata nivelul de ulei de cand am Tiguan-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, probabil ca a fost vorba de jumatate de litru de ulei, poate putin peste. In acest caz consumul de ulei este acceptabil, cei de la service ar fi spus "este normal", dar oricum nu se incadreaza la capitolul probleme! Concluzia ar fi ca masina ta are un consum constant de ulei si singura problema ar fi ca trebuie sa mai verifici din cand in cand nivelul, iar in portbagaj sa plimbi un bidon de Castrol 507.00. Daca ar consuma doar un litru intre doua revizii, ar fi chiar bine.

Referitor la consumul instantaneu exagerat si motorul turat atunci cand calci pedala, ceva asemanator am patit si eu si de asta te-am intrebat.

Prima si a doua oara, la scurte deplasari inafara orasului (traseu ~20km, viteza peste 100km/h, mers putin mai turat), cand am ajuns la destinatie si am coborat din masina am auzit ambele ventilatoare turate la maxim si chiar se simtea un miros de incins in aerul ventilat. Indicatorul de apa din bord arata 90 de grade si nimic nu parea anormal, iar consumul instantaneu si turatia ralanti nu le-am remarcat pt ca oprisem deja motorul. Ventilatoarele au mai mers 7-8 minute dupa care s-au oprit. Am zis asta e ... daca nu s-a aprins niciun bec in bord inseamna ca e bine, desi la golf cred ca o singura data in trei ani am auzit ventilatoarele turate la maxim si asta pe canicula cand se topea asfaltul.

A treia oara am patit-o in Bucuresti, ventilatoarele au pornit desi plecasem de un sfert de ora, apa era la 90 de grade, in schimb am vazut in timp ce stateam la semafor consumul instantaneu 1-1,2l/h, ralanti ~950rpm. Dupa un alt sfert de ora totul a revenit la normal. Am dat fuga la Porsche si cei de acolo au fost foarte cooperanti, au testat, functiona ok, nu apareau erori stocate ... deci masina nu avea nicio problema dar nici explicatii pt cele intamplate nu am primit!

De atunci am mai patit inca o data, tot consum instantaneu si turatie marite, si am luat decizia sa schim motorina. Am revenit pe mol-evo si astept sa vad ce se va intampla. Nu stiu daca are legatura dar de peste 10 ani si la toate masinile am alimentat doar cu carburant Mol si nu am avut niciodata probleme, in schimb la Tiguan de prin februarie am decis sa alimentez de la Petrom pt ca era mai aproape de casa, acum ramane sa ma conving. Am vorbit si cu cei de la service si imi recomandau OMV spunand ca flota lor alimenteaza numai de acolo si nu au avut probleme.

Dar daca motorina poate fi o explicatie pt functionarea anormala a motorului, in schimb nu explica pornirea ventilatoarelor la temperaturi de primavara si mai ales la drum intins.

Prima explicatie pe care o gasesc ar fi ca am o termocupla blocata si apa nu circula prin intregul circuit de racire. O astfel de problema putea fi detectata cu testerul VAS atunci cand fost la service? Am mare rugaminte daca poate sa-mi raspunda cineva avizat.

A doua explicatie posibila cred ar fi legata de filtrul de particule. Particulele de funingine se aduna in filtru unde vor fi arse la intervale regulate. Arderea se realizeaza la o temperatura mai mare a gazelor de evacuare motiv pentru care curatarea automata a filtrului se face la peste 2.000 rpm si intr-o trepta de viteze mai mare de 3. De asemeni managementul motor modifica niste parametri pt a mentine o temperatura ridicata a gazelor (avans stiu sigur, poate si cantitatea de motorina) si de aici la ralanti apar consumul instantaneu si turatia marite. Temperatura ridicata necesara arderii poate sa fie o buna explicatie pt pornirea ventilatoarelor, mai ales ca in manual apare aproape obsesiv avertizarea "Filtrul diesel se incalzeste foarte tare - pericol de incendiu! Parcati autovehicolul ai filtrul de particule sa nu intre in contact cu iarba sau materiale inflamabile."

Ii rog pe colegii cu mai multa experienta sa-si spuna punctul de vedere si daca mai sunt si alti posesori de Tiguan 2.0 TDI care au sesizat ceva asemanator sa posteze si ei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit si pe forumurile straine de Tiguan se pare ca explicatia ar cea cu filtrul de particule. Se pare ca si pe dincolo s-a intimplat la mai multi si la mine s-a intimplat o data sau de 2 ori aceeasi chestie (turatie marita + ventilator care functiona cca 5-10 min dupa oprirea motorului + miros de ars de dedesubt) fara nici o explicatie. Dar acum totul e ok. Deocamdata explicatia pare logica (se pare ca "problema" a aparut doar la diesel) si nu avem de ce sa ne impacientam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu doua remarci:

1. miros foarte urit la esapament dupa un mers mai turat si oprire brusca. Poate avea legatura cu incalzirea excesiva ? Am observat si eu ventilatorul mergind inca 2 - 3 minute dar asta dupa un drum off-road unde am mers numai cu a 2-a , ceea ce cred ca este normal

2. zgomote dupa off-road: la toate usile , la incuietori zogomot metalic puternic. rezolvat temporar cu o banda de cauciuc pe fierul prins pe caroserie (unde se prinde incuietoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, probabil ca a fost vorba de jumatate de litru de ulei, poate putin peste. In acest caz consumul de ulei este acceptabil, cei de la service ar fi spus "este normal", dar oricum nu se incadreaza la capitolul probleme! Concluzia ar fi ca masina ta are un consum constant de ulei si singura problema ar fi ca trebuie sa mai verifici din cand in cand nivelul, iar in portbagaj sa plimbi un bidon de Castrol 507.00. Daca ar consuma doar un litru intre doua revizii, ar fi chiar bine.

Referitor la consumul instantaneu exagerat si motorul turat atunci cand calci pedala, ceva asemanator am patit si eu si de asta te-am intrebat.

Prima si a doua oara, la scurte deplasari inafara orasului (traseu ~20km, viteza peste 100km/h, mers putin mai turat), cand am ajuns la destinatie si am coborat din masina am auzit ambele ventilatoare turate la maxim si chiar se simtea un miros de incins in aerul ventilat. Indicatorul de apa din bord arata 90 de grade si nimic nu parea anormal, iar consumul instantaneu si turatia ralanti nu le-am remarcat pt ca oprisem deja motorul. Ventilatoarele au mai mers 7-8 minute dupa care s-au oprit. Am zis asta e ... daca nu s-a aprins niciun bec in bord inseamna ca e bine, desi la golf cred ca o singura data in trei ani am auzit ventilatoarele turate la maxim si asta pe canicula cand se topea asfaltul.

A treia oara am patit-o in Bucuresti, ventilatoarele au pornit desi plecasem de un sfert de ora, apa era la 90 de grade, in schimb am vazut in timp ce stateam la semafor consumul instantaneu 1-1,2l/h, ralanti ~950rpm. Dupa un alt sfert de ora totul a revenit la normal. Am dat fuga la Porsche si cei de acolo au fost foarte cooperanti, au testat, functiona ok, nu apareau erori stocate ... deci masina nu avea nicio problema dar nici explicatii pt cele intamplate nu am primit!

De atunci am mai patit inca o data, tot consum instantaneu si turatie marite, si am luat decizia sa schim motorina. Am revenit pe mol-evo si astept sa vad ce se va intampla. Nu stiu daca are legatura dar de peste 10 ani si la toate masinile am alimentat doar cu carburant Mol si nu am avut niciodata probleme, in schimb la Tiguan de prin februarie am decis sa alimentez de la Petrom pt ca era mai aproape de casa, acum ramane sa ma conving. Am vorbit si cu cei de la service si imi recomandau OMV spunand ca flota lor alimenteaza numai de acolo si nu au avut probleme.

Dar daca motorina poate fi o explicatie pt functionarea anormala a motorului, in schimb nu explica pornirea ventilatoarelor la temperaturi de primavara si mai ales la drum intins.

Prima explicatie pe care o gasesc ar fi ca am o termocupla blocata si apa nu circula prin intregul circuit de racire. O astfel de problema putea fi detectata cu testerul VAS atunci cand fost la service? Am mare rugaminte daca poate sa-mi raspunda cineva avizat.

A doua explicatie posibila cred ar fi legata de filtrul de particule. Particulele de funingine se aduna in filtru unde vor fi arse la intervale regulate. Arderea se realizeaza la o temperatura mai mare a gazelor de evacuare motiv pentru care curatarea automata a filtrului se face la peste 2.000 rpm si intr-o trepta de viteze mai mare de 3. De asemeni managementul motor modifica niste parametri pt a mentine o temperatura ridicata a gazelor (avans stiu sigur, poate si cantitatea de motorina) si de aici la ralanti apar consumul instantaneu si turatia marite. Temperatura ridicata necesara arderii poate sa fie o buna explicatie pt pornirea ventilatoarelor, mai ales ca in manual apare aproape obsesiv avertizarea "Filtrul diesel se incalzeste foarte tare - pericol de incendiu! Parcati autovehicolul ai filtrul de particule sa nu intre in contact cu iarba sau materiale inflamabile."

Ii rog pe colegii cu mai multa experienta sa-si spuna punctul de vedere si daca mai sunt si alti posesori de Tiguan 2.0 TDI care au sesizat ceva asemanator sa posteze si ei.

Multumesc

Multumesc pentru explicatie, pare destul de logica.

Eu am intrebat cunostintele daca au patit asa ceva la diverse masini (motorul turat si consumul instantaneu inexplicabil de mare) si nu am gasit un raspuns. Se pare ca numai Tiguan-ul a reactionat asa, dar era si singurul cu filtru de particule.

In curand am sa trec la alimentarea de la Mol si constatam atunci daca exista diferente.

Oricum fata de ce am citit pe forum din experientele altor posesori, al meu "puiutz" (de Touareg) este un exemplar destul de reusit (cu probleme minore), cel putin pana la proba contrarie.

:dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru
Eu am intrebat cunostintele daca au patit asa ceva la diverse masini (motorul turat si consumul instantaneu inexplicabil de mare) si nu am gasit un raspuns.

Apropo de alte masini, intr-adevar, se intampla si la "concurenta" la fel.

Ceea ce vi s-a intamplat a fost faza activa de regenerare a DPF-ului.

In timpul acelei faze, apar 1-2 post-injectii pentru a creste temperatura si a arde particulele din filtru.

Evident ca aceste post-injectii vor creste turatia si consumul un pic.

Iaca si un paragraf dintr-un manual de training de la Land Rover.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza-porsche

regenerarea asta se poate face si electronic,sau aveau cei de la ross tech in plan sa introduca functia pe vag com-ul de diagnoza daca tin bine minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se face doar cu VAG com 805, sau incepand cu 805

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

greierasi.......

si pe stanga si pe dreapta in dreptul stalpului dintre usi ...tot felul de greierasi, chiar si peste denivelari mici.

ce-i de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt in aceeasi situatie. Deja fac cu nervii. Am deja o vizita la service dupa care cam 1 saptamina a fost liniste in masina. Acum am mai multi greieri. Masina are doar 4 luni si 4000km si chiar am grija de ea. Foarte dezamagit la capitolul greieri de masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu este normal sa scartaie din incheieturi la denivelari? E ca si cand te pune cineva sa iei ceva de pe jos fara sa te indoi.

Acum nu vreau sa vb in necunostinta de cauza deoarece nu-mi dau seama ce intelegeti prin greierasi, dar eu zic ca este normal ca masina sa mai caraie la denivelari.

Cred ca puteti rezolva problema si singuri, luati un spray siliconic pt cauciuc si odata pe luna sau cand va trazneste aveti grija sa pulverizati garniturile de cauciuc de la usi. Acea garnitura care etanseaza usa de caroserie.

Acum va zic doar parerea mea nu stiu sigur cata dreptate am sau nu, incerc doar sa-mi explic logic dc la denivelari apar acele sunete.

Acel cauciuc se lipeste de caroserie ca sa etanseze, daca el nu este glisant automat la frecarea lui de caroserie o sa produca un zgomot, cam acelasi efect cand scartai un balon de cauciuc si scoate acel sunet ingrozitor. Daca garnitura este unsuroasa de la silicon atunci nu o sa mai apara acel sunet. Dc apare acel sunet? Pai la denivelari in functie de cum se muta greutatea masinii caroseria cred ca se "indoaie" putin, sa nu intelegeti gresit e vorba de o "indoire" sau incovoiere elastica, ca si o bara de otel pe care o indoi putin dar ea revine la forma initiala.

Din aceasta "indoire" si din faptul ca usile sunt independente de caroserie, suprafata de contact dintre usi si caroserie este acel cauiuc. Daca el este uscat si eventual fixat bine pe caroserie o sa scoata un sunet, daca este unsuros de la silicon o sa gliseze.

Cred ca acest fenomen se poate observa la denivelarile line, acum daca e vorba de gropi nu cred ca se mai aplica ce am spus eu mai sus.

Si eu am un "greiere"(scartait) care se aude undeva in stanga jos, dar se aude doar la virajele dreapta cand greutatea masinii se muta pe partea stanga, nu cred ca are legatura cu plastice sau cauciucuri, deoarece nu se aude de la usa sau stalp, se aude de undeva de sub volan dreapta, maine ma duc la revizie si o sa va dau mai multe detalii. Cred ca este ceva busit la articulatiile din partea stanga.

Ce am scris mai sus legat de greierasi este doar parerea mea, fara experienta in domeniu si fara a aplica practic metoda. Este doar o explicatie bazata pe logica si o solutie practica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind aveam Passat break, aveam o turma de greierasi. S-a apucat nea mecanicianul si a reglat haionul si usile si le-a dat cu spray la balamale si nu am mai auzit absolut nimic.

Referitor la elementele de directie se poate foarte bine sa fii intrat nisip si din cauza aceasta scartaie. O spalare atenta si facuta ca lumea rezolva problemele. Din pacate strazile noastre sunt pline de praf. As da exemplul cu ceea ce patesc cei care au suspensie pneumatica (Touareg) si care se defecteaza din cauza prafului si mizeriei de pe soselele patriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am mutat fundul in tiguan de vreo luni

am 8000 km

inainte aveam un clio2 hatch si nu aveam greierasi "asa de musculosi" :icon_thumright:

in rest....supermultumit de masinuta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la revizie la Midocar, foarte amabili foarte saritori.

Am zis ca daca tot ma duc sa raportez si problema cu senzorul si scartaitul la viraj dreapta.

Am dat niste ture impreuna cu mecanicul si cel care mi-a receptionat masina ca sa ii conving ca se aude ceva, in cele din urma(probabil de la presiune) le-am desfundat urechile si au constatat si ei caraitul (scartaitul), am coincis impreuna cu ei ca este din habitaciu nu dinafara.

Senzorul dreaq nu se mai bloca acuma, asa ca nu au vrut sa-l treaca pe foaia de service.

Am lasat masina la ei si pe la ora 15 am fost sa o iau, la 16 termina programul.

La fel de amabili si receptivi mi-au comunicat ca masina e in perfecta stare de functionare si ca au constatat si ei problema cu senzorul(nu se blocheaza regulat).

Cica au desfacut senzorul, au masurat au curatat senzor, contacte, zic ei ca nu se mai blocheaza, cu scartaitul(carait) cica au tot facut plimbari si cu baieti de la tinichigerie si ca nu stie nimeni de la ce este, ca nu se aude foarte tare si nu pot sa-l identifice.

Mi-au zis sa mai merg cu ea 1-2-3 luni si daca se accentueaza sa ma intorc la garantie.

Nu mai aveam timp de stat si drumul pana in Vitan e foarte lung asa ca le-am zis ca o sa revin.

Nu apuc sa ies din service ca se blocheaza senzorul de parcare iar, ma intorc la ala si ca variante aveam sa revin sau sa las masina acolo.

Am plecat nervos dar o sa revin curand cu aceleasi probleme.

Concluzie, baietii sunt foarte politicosi si receptivi, am observat ca au dat bara jos si chiar au umblat acolo nu doar au zis asa sa scape de mine, sa vedem acum ce o sa rezolv data aviatoare.

Daca nu-mi rezolva beleua le fac un scandal teribil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la reprez. VW cu masina- nu mi se mai oprea ventilatorul de la radiator- mi-au spus ca a fost vorba de un scurtcircuit, bine ca nu m-am aprins.

Aceeasi problema cu scartaitul. Am fost de vreo doua ori la padure intr-o zona deluroasa dar mentionez ca e accesibila si unui Matiz iar dupa asta la orice denivelare se aude un sc

Modificat de CatalinMCL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele "probleme" la 10k:

- scartzait la trapa panoramica, abia astept revizia de 15k

- a scade des nivelul la antigelul G12 sub minim cand e cald afara (la drum intins)

- nivelul uleiului e la zona minima de la mijloc (nu mai stiu ce e la mijloc A sau B) si cand opresc masina si o pornesc dupa un minut sau doua apare "check oil", am completat 150ml cu Castrol LongLife norma VW 504-507

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele "probleme" la 10k:

- scartzait la trapa panoramica, abia astept revizia de 15k

- a scade des nivelul la antigelul G12 sub minim cand e cald afara (la drum intins)

- nivelul uleiului e la zona minima de la mijloc (nu mai stiu ce e la mijloc A sau B) si cand opresc masina si o pornesc dupa un minut sau doua apare "check oil", am completat 150ml cu Castrol LongLife norma VW 504-507

Si la mine a scazut nivelul la antigel, am cumparat un bidon de la vw si am rezolvat problema.

Pret antigel G12 plus plus aprox 50-60 lei la Midocar Vitan.

Nu a scazut sub minim dar m-am sesizat, mai bine sa fie intre min si maxim decat la limita minimului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un motoras reglare faruri (bixenon) de schimbat, pe garantie. Cica SUV-urile sunt gandite pt drumuri mai proaste. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motoras reglare faruri (bixenon) de schimbat, pe garantie. Cica SUV-urile sunt gandite pt drumuri mai proaste. :icon_thumright:

Motorasul cred ca este acelasi si pe Audi si pe VW, indiferent de masina suv sau sedan. Problema este ca la noi drumurile sunt de kkt iar acel motoras este suprasolicitat, de aceea nu merg cu farurile aprinse ziua decat la drum lung, in oras le aprind doar noaptea cand e destul de intuneric.

Pozitiile si proiectoarele merg permanent. Mai bine previn decat sa tratez.

Cat a fost pe factura? Montaj + Piesa ? Sa stim la ce sa ne asteptam dupa garantie, astea cam atunci pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane sa primesca piesa, au spus ca nu stiu daca primesc motorasul sau tot blocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la consumul motorului 1,4 tsi,peste 13% in oras,mi se pare f mare la un motor asa de mic si considerat economic,intr-adevar masina este grea,dar si scirrocco 1,4 de 160cai tot cam asa am auzit ca ar consuma,sa nu mai zic daca mai sunt si alergate,sunt cam dezamagit de ce am citit aici avand in vedere ca prietena mea asteapta sa-si ia tiguanul.''Greierii'' nu mi se par normali la o masina de 30mii euro,eu nu m-as impaca cu ideea sa-mi iau ceva nou si sa aud zgomote...consider ca nu au fost construite pt ulitzele noastre,sper sa nu mai aveti si alte probleme,va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la consumul motorului 1,4 tsi,peste 13% in oras,mi se pare f mare la un motor asa de mic si considerat economic, ...

Mdea, si cat ai vrea sa consume la 1600 kg, integrala si cutie neadaptata exclusiv soselelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea, si cat ai vrea sa consume la 1600 kg, integrala si cutie neadaptata exclusiv soselelor?

eu nu vreau sa consume mai putin ca nu l-am facut eu,oricum am optat pt diesel care are tot atat cat spui tu si consuma mult mai putin,daca ma chinui putin imi scot consum in oras de 15% la vr6, care e 2.8l si are la baza tehnologia din 92,oricum dupa parerea mea nu poti numi un motor ca fiind economic cu un consum de peste 13%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-au jupuit vreo 3cm patrati de vopsea de pe bandoul usii soferului la spalatorie.

are cineva ceva solutii pt asta?

ma gandesc la vreun abtipild sau ceva.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-au jupuit vreo 3cm patrati de vopsea de pe bandoul usii soferului la spalatorie.

are cineva ceva solutii pt asta?

ma gandesc la vreun abtipild sau ceva.

merci

Parca era garantie la vopsea timp de 1 an sau ceva de genul asta, dar trebuie sa vezi si ce prevede aceasta garantie. Poate scrie ceva pe acolo sa nu se spele cu jet sub presiune.

Desi nu cred ca scrie asa ceva, daca aripa nu era lovita sau vopseaua deja avariata in locul respectiv, cred ca poti sa te duci linistit la garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!