Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Spre stiinta...

De o luna aveam un trosnet sub masina undeva spate dreapta la trecerea peste deniveleri mai mari care culmea era mai puternic si frecvent dupa ce treceam prin "lacul" din fata casei . Dupa un timp de mers pe uscat diminua iar pe asfalt nu se auzea deloc ... Au vazut-o doi mecanici si nu au gasit nimic, ba mai mult zambeau cand le spuneam faza cu balta. Ieri am fost la un al trei-lea care la a doua urcare pe elevator si dupa o gramada de borduri urcate si coborate printre blocuri a gasit in final buba.... In fata basculei spate dreapta este un brat care are doua bucse sertizate ce fac legatura intre caroserie si etrier. Bucsa dinspre caroserie se dezlipise si bratul se lovea de urechi la socuri. Apa functiona ca un lubrifiant si favoriza alunecarea . Defectiunea nu a iesit la iveala decat dupa ce inginerul a luat un levier si a incercat toate bucsele... altfel nu o gasea nici acuma ! Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa testezi bucsele, nu ochiometric. De, asa face natia noastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema mea este in felul urmator. Cand deschid masina din telecomanda luminile de faza scurta se aprind pret de cateva secunde 20 s cat le-am activat din BC, cand o inchid nu se mai aprind luminile deci teoretic functioneaza doar cand o deschid, la altele am vazut cand se inchide din telecomanda luminile mai stau aprinse si dupaia se sting. mentionez ca am activat din meniul masinii functia de coming si de leaving amandoua pe fiecare in parte si le-am setat la amandoua 20 secunde. Mai am o problema cu cornering adica cu proiectoarele la viraj nu se aprind cand pun semnalizarea si misc de volan stanga sau drepata. Va rog sa ma ajutati cu aceste 2 probleme. Masina are in dotare senzor de ploaie lumina. Si intotdeauna comutatorul de lumini sta pe pozitia AUTO si functiile de coming si leaving zic eu ca nu functioneaza corespunzator. Masina este un tiguan Sport & Track din 2011. Multumesc anticipat

Modificat de adiboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt prima problema:

 

Inainte sa cobori din masina, trage de maneta stanga scurt, ca si cum ai da un flash. Asa funtioneaza coming home la masina ta.

 

EDIT: P.S.:

-leaving home: cand vii spre masina si o descui, apoi te urci in ea;

-coming home: cand te dai jos din masina, o incui si pleci spre casa. Acesta e cel pe care il reclaim tu.

 

Stima!

Modificat de StefanTom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate seta ca si CH sa functioneza fara flash, si se poate activa si cornering, bineinteles cu VCDS,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan Tom si Al Bundy va multumesc mult. La urmatoarea revzizie le voi spune la baieti sa activeze cornering si coming home sa functioneze fara flash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corespondenta1234

Am mai auzit o varianta,  ca de vina pt restrictionarea vitezei este pompa de motorina. Dar ca sa cumpar o pompa noua, care costa mult si sa nu fie ea problema, ce ma fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti ,
Scuze ca am revenit cu intarziere ,....Problema inca Nerezolvata :
Am inlocuit becurile xenon D3S , am inlocuit balasturie , toate luate noi de la VW , cateva diagnoze la VW Iasi , nici o eroare si totusi faza lunga uneori nu functioneaza .
Cei de la VW nu au intalnit niciodata pb asta si nu au ce sa faca dar facand cateva drumuri noaptea am descoperit sa zicem ,, cauza ,, . Ar fi vb de un contact inperfect la prima vedere .
De ex , sunt pe faza scurta noaptea si coumut pe faza lunga si nu imi functioneaza , daca iau o groapa sau o denivelare se aprinde faza lunga sau cand nu imi functioneaza pe faza lunga si bat usor cu palma in faruri incepe sa functioneze , dar repet fff usor bat cu palma in faruri si merge .
Acest indiciu conduce la un posibil contact imperfect .
Plecand de la acest indiciu am demontat farurile impreuna cu un prieten electrician f bun , si am analizat intreg sistemul de bixenon . In far e un singur bec D3S , este o lamela in far comandat de o bobina care cand comut pe faza lunga coboara si permite fascicolului de lumina sa lumineze la intreaga capacitate iar pt faza scurta urca si obtureaza fascicolul .
In prima faza pare simplu , ala e defect sau bobina de aia nu imi functioneaza uneori faza lunga .
Dar o mare necunoscuta intervine abea acum :
Cand comut pe faza lunga acea tablita (lamela ) care coboara in jos face un tacanit usor si in momentul cand nu imi functioneaza faza lunga acel tacanit se aude , deci prin urmare bobina+lamela functioneaza .
Precizez ca nu ai acces in far decat vizual nu poti regla sau scoate nimic decat becul .
Singura varianta pt pb mea ar fi sa schimb farurile circa 3000 Ron bucata dar totusi nu as da circa 1500 euro pe faruri si sa ma trezesc ca tot nu imi merge ....
Rog specialistii si posesorii de VW o parere .
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ne spui se pare ca farul este de vina.

Atentie insa daca problema este la ambele faruri sau numai la unul

Nu cred ca poti avea la ambele faruri acele lamele defecte in aacelasi timp

Nu stiu cum este schema, dar din ce ne spui se pare ca  lamelele se comporta impreuna cu bobina ca un electromagnet

Daca  AMBELE faruri au aceiasi problema eu zic ca bobinele nu sint alimentate cu tensiunea necesara , deci nu au forta suficienta pt a actiona lamelele

De verificat  tensiunea pe care o ai la alimentarea bobinelor

Pe undeva se "pierde curent" datorita probabil unui contact imperfect din circiut care induce o rezistenta suplimentara ( rezultat scade tensiunea un pic pe bobine)

Este de fapt legea lui Ohm.......

Merci, interesant....dar nu cred ca sint AMBELE FARURI defecte! 

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Ambele faruri au aceeasi pb , daca se manifesta pb doar la un singur far era f simplu , se inlocuia farul si gata , dar tocmai aici e dilema ca ambele faruri au inceput sa nu functioneze uneori pe faza lunga in acelasi timp , si de ex comut pe faza lunga si daca iau o groapa cu roata din stanga se aprinde faza lunga doar pe farul din stanga , daca iau o denivelare sau o groapa mai mare si e socul mai puternic se aprind ambele , dar odata aprinsa faza lunga indiferent de cate gropi iau sau bat in faruri nu se sting .

Stima ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, sa verifice circuitul care pleaca din centrala si ajunge la faruri - eventual cu un osciloscop - sa vedem daca problema apare de la centrala/circuit pana in far, sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Cred ca 99% e pb de la bobina care comanda lamela pt faza lunga , am indentificat firul de faza lunga din mufa la intrare in far si am masurat tensiunea la intrare in far 13,9V si cand functioneaza faza lunga tot 13,9 V si cand nu functioneaza faza lunga . Am sa incerc maine impreuna cu un electrician sa dau cu spray de contacte in far in dreptul la bobina si la lamela aia si fac si poze cu tot sistemul din far si le postez aici .

Numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am revenit cu pozele si cu ,, good news ,, :D  . Deci , am dat  in far unde e mecanismul ala cu bobina + lamela cu mai multe 

spray_uri cu ulei de mecanisme fine , de contact ....etc si de doua zile se pare ca merge , am facut probe mai multe ore si se pare ca functioneaza sper sa tina ....macar acum stiu cert ca pb e 100% de la mecanismul ala pt faza lunga .

Am atasat si doua poze nu stiu cat de relevante sunt .

Numai de bine ,

post-131418-0-89116700-1405403962_thumb.

post-131418-0-21153000-1405403969_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Corespondenta1234

Am scos Tiguanul din sevice in seara asta, dupa 2 sapt de verificari si negasit problema pt care se  taie alimentarea cu motorina  in mers si scade turatia.. I-am spus unui vecin nestiinta  specialistilor - inclusiv Porche Buc Nord-de a afla ce are masina de nu mai are putere peste 100km/h sau chiar pe la 80 si mi-a spus ca si el a avut aceeasi  problema la Audi si de vina a fost  senzorul de la pedala.Ati intalnit aceasta problema, senzor defect la pedala? Si daca da, cum se manifesta aceasta defectiune? Multumesc pt. un raspuns.

Modificat de Corespondenta1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa cumpar si eu o cartea cu service plan speciala pt tiguan in alb. Am cumparat masina de curand si am facut prima revizie si as vrea sa continui sa ii tin o evidenta. Ma intereseaza daca o are cineva. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ai cumparat-o cu caiet de service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am ametit eu si nu il mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,

1.

Citind pe forum zilele trecute despre posibile probleme cu zgomotul la trapa panoramica (scuzati cacofonia) si negasind in mod explicit o concluzie de a remedia, m-am interesat si am aflat urmatoarele:

- din cauza prafului si a altor particule care ajung din aer pe elementele trapei, se ajunge, in timp, la infundarea conductelor ce dreneaza apa de ploaie sau de la spalatorie (presiunea inalta a apei pulverizate este chiar mai agresiva decat ploaia)

- la imbinare in pozitia inchis, poate aparea un scartait/zgomot metalic sau mecanic (asta este o descriere a sunetului)

Avand propria experienta a unei infiltrari si unui zgomot relativ enervant, am dus masina la service vw (fiind un SH pe garantie weltauto) si au curatat, gresat, etc. In urmatoarea perioada de 1 saptamana, nu s-a mai auzit nimic si nici probleme cu apa nu au mai aparut.

Fiind inca pe garantie 50/50, ma gandeam sa o duc iar, acum, dupa ce a reaparut zgomotul mecanic care se manifesta cand era trapa inchisa complet. La o semi-deschidere (inclinare) sau la primul nivel de culisare, zgomotul dispare.

Pana sa o duc in service, am luat un spray WD-40 si am curatat de praf zona de inchidere din fata, apoi am pulverizat pe zona de culisare si pe chederele de contact.

Rezultatul a fost ca nu mai e absolut nici un zgomot cu trapa inchisa.

Deci la nivel de solutie de compromis, fata de un kit+manopera de curatare pt zgomot, am rezolvat doar cu spray multi-purpose.

Sper ca aceasta informatie sa ii ajute si pe altii care au sau vor avea o problema similara.

2.

Acum as vrea sa va cer o opinie legata de demaraj si resetare parametri calculator, in urmatoarea situatie:

Cand am luat masina SH, in prima saptamana a observat ca la o acceleratie mai puternica (nu kick down, dar destul de energica) masina pleaca de pe loc cu "scart" si sare de zici ca e piscata.

In acelasi timp, auzeam un zgomot infundat, gen huruit infundat, cu durata de maxim 1-2 secunde. La service, pt ca i-am rugat sa verifice plecarea de pe loc in regim accelerat, mi-au spus doar ca au facut o resetare la parametrii calculatorului. Si acum nu mai face absolut nici un zgomot.

Insa nu mai pleaca cu "scart" in linie dreapta. Pleaca repede, dar nu mai are "piscatura" aia, de ziceai ca sare de pe asfalt.

In aceste conditii, intrebarea mea este: la o posibila tunare a calculatorului care ar fi dus la pornirea mai rapida, este posibil sa fi condus si la aparitia acelui zgomot?

Si de asemenea, a facut cineva chip-tuning si a avut simptome similare?

Ma gandeam ca masina ar fi fost tunata si permitea niste demaraje mai nervoase, insa cu anumite compromisiuri la motor/cutie/directie.

Multumesc.

Modificat de melody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am facut bine cind am refuzat trapa oferita  gratuit...................

Exista o lege nescrisa : in nici un acoperis nu e bine sa ai gauri !

Dormi mai linistit :zzzzz:

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am platit aprox 1200 euro pentru trapa si am asteptat 3 luni la livrare, dar mi se poare in continuare cea mai faina dotare de pe masina.

Mi se pare normal sa necesita o minima intretinere. Dupa doi ani am curatat sinele si le-am gresat cu o vaselina speciala, siliconica, care rezista la temperaturi joase si ridicate.

O vaselina obisnuita se lichefiaza prea tare cand masina sta in soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua,


Sunt nou pe forum, am tot cautat despre probleme la cutia de viteza dar nu am gasit ceea ce se intampla la mine si ma luat deja transpiratiile caci cred ca trebuie sa schimb tot setul de ambreiaj, mentionez ca am un Tiguan din 2010 , 2.0 TDI,140  cutie manuala.


 Acum vreo 2 luni am tractat un focus ramas impotmolit pentru cativa metri. Am simtit ceva miros de incins dar peste vreo doua zile nu mai avea nimic, mentionez ca atunci intra in viteza ca si inainte , silentios si usor.Am mai mers de atunci vreo 500 de km fara nici o problema. Acum vreo 2 zile cand am incercat sa o scot din garaj am observat ca nu mai intra in viteza.Am pornit motorul cu maneta pe liber si daca incerci sa o bagi in viteza nu intra in nici un fel.Am incercat sa opresc motorul si sa o bag in viteza cu pedala apasata si la fel nu vrea sa intre de nici un fel.Daca o bag in viteza cu motorul oprit si fara sa apas ambreiajul intra foarte usor.M-a luat durerea de cap ca banuiesc trebuie schimbat setul de ambreiaj dar mai am o vaga speranta ca s-a mai lovit cineva de problema mea si a fost alta problema, poate cablul de ambreiaj sau altceva.Momentam am plecat din tara pentru cateva saptamani in interes de serviciu dar bineinteles cu o mare durere de cap.


 


Va rog daca poate cineva sa-mi dea vreo idee ce poate fi ? 


Multumesc anticipat pentru ajutor.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema in afara de faptul ca trebuie sa schimbul discul de ambreiaj nu este. Cam nasol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Andrei, trebuie sa vad acum cat o sa ajunga toata ''distractia''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

  Aceeasi problema am avut si eu cu Trapa , rezolvat cu WD40 curatat fff bine de praf si nu se mai aude nimic ...deocamdata

  Referitor la a doua pb cu demarajul pot sa spun ca 90 % ai avut mai multi cai dati din calculator e f simplu si nu costa mult si asta e fenomenul ...la plecarea de pe loc iti zboara masina  ....acum daca ai facut update la soft a revenit la parametrii normali de fabrica .

Numai de Bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!