Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

M-ai dat pe spate ; 137.000 Km  in vreo 2 ani :icon_thumright:

E cutie automata DSG cumva ?

 

S-ar putea sa ai cel mai rau defect posibil in astfel de cazuri : CONTACTE ELECTRICE IMPERFECTE.

Asta ar explica si functionarea corecta din cind in cind , dar aleatoriu.

E necesar sa gasesti un electrician bun si cu multa rabdare.

Unde o sa il gasesti.. :( .........................

 

PS Parerea mea....daca ai defectul la ambele becuri in acelasi timp, primul ''vinovat'' ar fi chiar comutatorul mecanic de schimbare a luminilor........

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Au verificat cei de la VW contactele , dar nu prea ai ce contacte sa verifici deoarece faza lunga e pe acelasi bec D3S si iese o mufa mica din Balastu care intra in bec , asta e tot , iar referitor la comanda din maneta ...e ok pleaca comanda deoarece cand dau faza lunga se aude un tacanit la balasturi  un sunet de releu  ... Astept sa imi vina luni balasturile si revin  .

Pana acum cu aceasta pb ... 880 lei 2 becuri D3S \ 1060 balasturile ...sper sa se rezolve cu balasturile ca faruri noi nici nu ma gandesc sa cumpar :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer la comutatorul de lumini din stinga, care dificil sa il verifici daca are un contact imperfect aleatoriu

Daca ar putea sa il schimbe de proba......cu un altul din service................

Nu cred ca sint farurile. Putin probabil un defect simultan................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat doar maneta aia cu semnalizarea si de unde se comuta faza scurta\lunga chiar au inlocuit-o cu alta de la alta masina si nici o schimbare la comutatorul ala din stanga de unde pornesti luminile nu s-a umblat  . La final mi-au spus ca singura solutie e sa schimb becurile si balasturile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar te rog sa ne spui de unde i se trage cind rezolvi.....

 

PS Incerca sa actionezi comutatorul de citeva ori....poate se curata contactul imperfect prin microarcurile electrice care apar la comutatie.

Bafta.

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se schimba becul de la AFS? Am desfacut capacul din spatele farului de unde ai acces spre bec, doar ca mi-a fost frica sa trag sau sa rotesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 am si eu doua probleme de lamurit si poate ma ajutati sa le rezolv (legate de mersul inapoi):

1. exista bec care trebuie cumparat sau vine lampa cu tot cu bec (de la service autorizat mi s-a zis ca ar fi lampa cu totul)

2. cum se face schimbarea....trebuie data jos bara spate pt a avea acces (daca da, care sunt pasii de urmat) sau sunt trick-uri sa iesi mai "ieftin". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict la mine. De vina este volant. Schimbata pe garantie. Incredibila fiabilitate germana si-a aratat coltii la doar 30000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu volantul la 59.000km dar zgomotul specific a inceput sa se manifeste putin dupa 40.000 km. Incerc sa vad partea buna si anume ca aceasta operatiune a fost acceptata  pe garantie.

Acum cred ca am probleme cu amortizorul pe partea stanga fata, troncane destul de evident pe piatra cubica sau drum cu denivelari mici dar dese. Avand in vedere ca am depasit 60.000km nu imi fac iluzii prea mari ca vor accepta sa-l schimbe dar macar voi incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog, la schimbare cum a fost? Greierasi dupa?? Stii Cumva in ce consta operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact nu stiu in ce consta operatiunea, nu am stat langa masina. Am dus masina dimineata si am luat-o dupa 2 zile. Oricum, cred ca e destul de elaborioasa treaba, am inteles ca trebuie demontata cutia de viteze si cutia de transfer la modelele cu 4motion.

Nu am niciun fel de greierasi, totul e la locul lui. Am sesizat imediat diferenta in functionarea motorului, torcea la relanti mai ceva ca o pisica. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

- Fiti mai atenti si incercati sa tineti usor frina la stop daca doriti sa nu se opreasca

Eu am automata si la mine functioneaza

E o chestie de "antrenament", nici eu nu am reusit din prima

 

Off topic: in situatia asta, care e turatia motorului? Nu cumva ambreiajul e partial cuplat dar nu suficient cat sa plece masina de pe loc?

Verificat......turatia motor = turatia de la relanti  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de asta, am fost la revizie si persoana care se ocupa de diagnoze si alte chestii, mi-a spus ca da, cand SS e activat si masina sta pe loc cu el necuplat, placile sunt partial cuplate si in frecare, de asta si turatia la mine de cca 1000 rpm fata de cca 700 rpm la relanti. Nu e indicat sa faci asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eXperience88

salutare, am si eu o intrebare in legatura cu masina unui coleg de munca, respectiv un tiguan cu motor de 2.0 140 cp , echipare Sport&Style, ieri dupa ce a ajuns la munca baiatul a parcat, toate bune si frumoase, dar la plecare nu a vrut sa mai porneasca ca si cand nu avea curent deloc in baterie, comutatorul de la faruri era pe pozitia de faza scurta,dupa ce l-a oprit motorul a pornit.(am masurat curentul in timp ce era pornita masina = 13.8v iar azi cand am masurat era 14.2v). Intrebare ar fi daca exista vreo chestie de siguranta in cazul in care e tensiunea scazuta in baterie sa nu iti dea voie sa pornesti? (mai mentionez faptul ca bordul nu s-a resetat sau chestii de genul, iar faza e ca a venit cu masina o distanta de 30 km pana la munca si dupa stationare de o ora s-a intamplat minunea).Astept ceva opinii, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de asta, am fost la revizie si persoana care se ocupa de diagnoze si alte chestii, mi-a spus ca da, cand SS e activat si masina sta pe loc cu el necuplat, placile sunt partial cuplate si in frecare, de asta si turatia la mine de cca 1000 rpm fata de cca 700 rpm la relanti. Nu e indicat sa faci asta!

Nu prea mai inteleg nimic.......oare VW nu s-a gindit la asta?

Eu am observat ca o pot tine la semafor  din frina cu SS activat , dar fara sa se opreasca motorul, la o turatie de 700 rpm.

Oricum in general evit sau dezactivez SS pt ca fac trasee extrem de scurte de la job acasa.....ceea ce nu este tocmai bine!

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa zis SS cuplat, scuzati graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit...no problem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Corespondenta1234

M-am inscris pe acest forum in speranta ca pot afla ce problema are masina mea pentru ca de 3 luni, am fost si la Porche Buc Nord si la Midocar si nu am aflat ce se intampla. Computerul da test ok pentru toate. Dar... in mers, daca vreau sa depasesc un tir ma trezesc ca la jumatatea tirului acceleratia este restrictionata, rotatiile pe minut nu pot trece de 2300-2500 si vad acul cum coboara spre 1600. Evident, trebuie sa trec din nou in spatele tirului.... Am mers pe A3 cu 100 km pe banda 1. Nu a putut mai mult. Practic, nu poate trece de 100-110 km / ora. Uneori ma restrictioneaza in trafic si la 40 km!! Nimeni nu stie ce are. Ati mai intalnit asa ceva? Zgomotul pe care il face atunci cand ma restrictioneaza este ca acela de ambreiaj care patineaza. Asa se auzea cand aveam masina manuala si se degrada ambreiajul. Aaa, masina este automata pe motorina, cred ca e necesar sa precizez.Multumesc pentru orice sfat sau parere.Imi e teama sa mai merg pe distante mari, aici in Bucuresti doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si adica marii smecheri de la pbn nu au stiut ce are?? Ma surprinde, sincer. Masina este in garantie? Au facut intrare in service pt problema semnalata de tine? Daca da ti-au dat si tie rezultatul testelor, in scris?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si la Bora si la Tiguan : spargerea capsulei de vacuum de la turbina duce la saracirea amestecului si scaderea puterii motorului. Adica cu cat apesi mai tare cu atat ai putere mai putina. Acustic se auzea un fasait nu un zgomot mare ... e de verificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corespondenta1234

Multumesc mult pentru parerile dvs. Mi se pare de evaluat problema "spargerea capsulei de vacuum". Va voi tine la curent cu evolutia sau rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am inscris pe acest forum in speranta ca pot afla ce problema are masina mea pentru ca de 3 luni, am fost si la Porche Buc Nord si la Midocar si nu am aflat ce se intampla. Computerul da test ok pentru toate. Dar... in mers, daca vreau sa depasesc un tir ma trezesc ca la jumatatea tirului acceleratia este restrictionata, rotatiile pe minut nu pot trece de 2300-2500 si vad acul cum coboara spre 1600. Evident, trebuie sa trec din nou in spatele tirului.... Am mers pe A3 cu 100 km pe banda 1. Nu a putut mai mult. Practic, nu poate trece de 100-110 km / ora. Uneori ma restrictioneaza in trafic si la 40 km!! Nimeni nu stie ce are. Ati mai intalnit asa ceva? Zgomotul pe care il face atunci cand ma restrictioneaza este ca acela de ambreiaj care patineaza. Asa se auzea cand aveam masina manuala si se degrada ambreiajul. Aaa, masina este automata pe motorina, cred ca e necesar sa precizez.Multumesc pentru orice sfat sau parere.Imi e teama sa mai merg pe distante mari, aici in Bucuresti doar.

 

Trebuie facut un log in mers, sa ne uitam pe el. Dupa asta, putem trage o concluzie.

 

capsula vacuumatica - actuatorul - il putem verifica si cu VCDS-ul ... si fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!