Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Va salut domnilor posesori de Tiguan.Am unul TSI din 2008 cu 98000km si am o problema serioasa. Fum alb la greu de mi-e rusine sa merg pe strada.Niciun martor luminos aprins. Am sters doua erori de la sonda lambda si a mers ok 20km, dupa care la fel.Nici nu pot spune ca trage mai prost sau ca a crescut consumul.Are cineva vreo idee?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul uleiului?

Fumul alb mai poate semnifica si un consum exagerat de ulei in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tigu2011

Si mie mi-a murit bateria dupa 2 ani jumate, dar eu am incalzire stationara ( care porneste de 2 ori pe zi ) si am mers pe distante foarte scurte, ma gandesc, ca nu are timp sa se incarce.

 

Am fost la Midocar, teste peste teste pe baterie, stat la incarcat 12 ore la redresor, la ei, all ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan masina e ok, porneste fara probleme dimineata. Si eu bag drumuri scurte in mod normal dar o data pe luna mai ieseam la drum lung. Cand s-a intamplat beleaua nu mai iesisem cu masina din oras de aproape 2 luni. Vedem in continuare ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Rog asistenta in urmatorul caz.

La inceput auto prezenta : supra-turatie plus un tremurat.

Am schimbat injectorul + capacul de distributie.

 

Dupa 2 saptam s-a aprins martorul de motor prezentand urmatoarele simptome :  tremurat mai mic fata de prima data si lipsa putere la rece .

Necesarul service-ului este : demontare chiulasa pentru curatare depuneri + inlocuit simering supape.

 

Rog sa imi transmiteti daca vi se pare in regula necesarul lor sau/si daca v-ati confruntat cu aceste probleme.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 93,000 km si 6 ani, a fost nevoie sa schimb capsula vacuumatica si senzorul de temperatura aflat inaintea turbinei. Simptome: aprinderea martorului luminos pe bord (spirala galbena) in mod intermitent, fara sa ramana aprins continuu, de mai multe ori in 2 zile, fara legatura cu turatia, viteza sau distanta parcursa. De asemenea, pe MFD aparea mesajul "engine fault workshop" aproape de fiecare data cand clipea martorul.

Piesele au fost inlocuite. Senzorul defect avea un cod ETKA cu terminatia "AP", insa cel nou avea terminatia "EC" si arata diferit, este posibil sa fi fost modificat de producator daca au fost inregistrate multe defecte.

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De doua zile, de cand e foarte frig, am o problema: Climatronicul nu baga deloc aer in habitaclu atunci cand incerc sa dezghet parbrizul. Toate ledurilesunt aprinse, vine aer calddupa 10 minute, dar ventilatorul nu porneste. Daca duc masina in parcarea subterana la mall, unde sunt plus 3-4 grade Celsius, si o las acolo 2-3 ore, problema se rezolva. Mi s-a intamplat acest lucru de cateva ori deja. Stie cineva care este cauza si cum se poate rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, demonteaza ventilatorul, curatat, spalat bine la colector, etc.... gresat si pus la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, demonteaza ventilatorul, curatat, spalat bine la colector, etc.... gresat si pus la loc

Multumesc, Florin. Si unde e ventilatorul asta? E nevoie sa merga la un dealer VW? 

Modificat de Andy_B
Dublare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usa soferului nu se mai deschide decat prin interior.

am vazut ca a fost o actiune service pentru ceva asemanator acum cativa ani iar solutia era sa se pileasca butucul intr-un anume loc

a mai avut cineva problema asta si si-a rezolvat-o singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good news,

 

A venit zapada, nevasta-mea mi-a luat masina (deh, 4x4, sa fie mai usor pentru ea) si, bineinteles, a reusit sa o loveasa.

La prima vedere, ca e noapte, pare sa fie numai masca facuta bucati. Bara fata era doar iesita putin in laterale, dar am asezat-o la loc romaneste (din pumn).

Are careva habar cat e o masca fata de tiguan, model din asta nou? Ca sa stiu daca ma bag in CASCO sau nu.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update

Masca fata are doar 2 picioare de la baza rupte. Deocamdata sta bine mersi pe pozitie.

 

Intristarea: la reprezentanta, pret masca fata Tiguan: 1350 lei, fara manopera. Nici n-am mai intrebat daca include sau nu TVA :(.

Sigur e faptul ca pretul nu include si sigla VW. Noroc ca a mea e intreaga.

Mai stau nitel sa treaca gheturile (sa nu mai apara vrei nazbatie) si o inlocuiesc la primavara pe CASCO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am rezolvat! Am un prieten specialist în VW care a demontat ventilatorul. În capacul colector se strânsese apă, care a înghețat și bloca axul ventilatorului. Nu ar fi mers până nu revenea temperatura exterioară la valori pozitive.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat si eu problema cu manerul.... nu mi se mai deschidea usa de la sofer.

am demontat panoul interior, macaraua cu tot cu geam si am ajuns la incuietoare. din cauza mizeriei capatul cablului de la maner nu prea se mai misca, ramanea blocat, iar putina curatenie pe acolo si vaselina a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe aici si sper sa postez unde trebuie..Am o problema la Tiguan 2008 , 2.0tdi 140cp apare cateodata,nu tot timpul in bord robinetul insotit de spirala si mesajul motorfail workshop,daca merg in turatii mici pana in 2500r.Apare mesajul in bord iar masina pica deodata in `nas` nu mai are demaraj.Daca pastrez turatiile vitezelor la 2500/3000 mesajul apare mai rar.Chestia e ca trebuie oprita si pornita de fiecare data la aparitia erorii sa imi pot continua drumul normal.Am facut si o scanare poate ma ajuta cineva.Multumesc!

 

1 Fault Found

000136 - Fuel Rail/System pressure: Too High

                P0088 - 000 - - - MIL ON

               Freeze Frame:

                      Fault status:  11100000

                      Fault Priority:   2

                      Fault Frequency:  64

                      Mileage:  220814 km

                      Time Indication:  0

 

 

Freeze Frame:

        RPM:  1357 /min

        Inj. Quantity:  10,2mg/str

        (no units):  5.0

        Pressure: 392.0 bar

        Pressure: 704.0 bar

        Temperature: 14.4 C

        Tank Cont:  32.5l

Modificat de sharky87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharky87: din ce am citit pe un forum de afara (vezi aici) la aceeasi eroare aparuta la un Golf 5 cu aceleasi simptome ca la Tiguanul tau s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de combustibil de inalta presiune (HPFP). Sugestia mea ar fi un drum pana la o reprezentanta pentru a discuta cu cei de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volkswagen Group AB Suedia 2013-05-02

 

La scurt timp după ce am verificat mașina a căzut cutie de viteze DSG , iar masinile s-au întors la Volkswagen . Avem de a alege un nou Tiguan , de data aceasta cu o cutie de viteze manuala .

 

Acum , Volkswagen a investigat ceea ce sa întâmplat la primul test Tiguan . După o analiză , au ajuns la concluzia că cele două șaibe de reglare din DQ 500 cutie montat pe un non corect . Acest lucru a dus la un rulment cu role conice primul supraîncălzirii uneltele care au condus la producerea incidentului. .

 

2013-03-20

DSG-återkallelsen i Kina kostar Volkswagen 3,8 miljarder kronor

 

Volkswagen trebuie sa intoarca 384 000  cu cutii DSG în China. Rechemare record este de asteptat sa coste grupului VW, aproximativ 3,8 miliarde de euro.

 

 


 

Foloseste Google Translate

 

Masinile din gama  VW dotate cu DSG pica dupa 100 000km.Pret reparatie 2800 euro

 

Aici vedeti cutia de viteze.

 


 

Vroiam sa optez pentru un DSG.In urma testelor si al studilor, tehnicienii suedezi spun ca cea manuala este cea mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: spacio, multumim pentru informatii. Te rog totusi sa incerci sa traduci in limba romana textele citate. Google Translate nu ofera, din pacate, o traducere literara ceea ce face ca textul din mesajul tau sa fie foarte greu de inteles. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum am inteles.....''calitate made in China ( montaj incorect in tura de noapte )''.........la DSG chinezesti!

Se stia de problema de ceva timp.

Nimic nou.

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi s-a intamplat a doua oara. Am pornit masina fara nici o problema si dupa vreo 45 -60 de secunde a inceput sa mearga sacadat . Am turat-o cam un minut si a revenit la normal. Prima data acum vreo luna, dimineata , azi dupa ce am plecat de la spalatorie...(deci masina calda). :icon_confused:

Modificat de Alex-S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tiguan 1.4 TSI, 150CP, 4motion.

 

Patru probleme importante am (plus multe altele mai putin presante). Deranjat este ca toate au inceput sa se manifeste, subtil, din garantie:

 

1. Bate, sporadic, in scaun la ralanti. Daca masina este rece da rateuri si la accelerare moderata. Am schimbat bujiile si sunt cam negre. Nicio eroare pe VAGCOM, insa se observa cum creste avansul in oarece sincronism cu inecatul. Daca o turez in draci, pe autostrada, pentru un timp se linisteste (pana a doua zi, cel mult).

 

2. Tronsneste la curbe, frane sau accelerari. Interesant e ca nu se intampla intodeauna. Daca este umezeala suficienta se opreste din trosnit!

 

3. Chitaie la schimbarea vitezelor; cateodata si la accelerare. Zgomotul este atat de puternic incat sperii pietonii. Asta-i zgomotul: https://www.youtube.com/watch?v=GLu73I1QD7M

 

4. Clapetele Climatronicului se ajusteaza non-stop. Cateodata se opresc, dar nu am reusit sa inteleg cand.

 

Mai rau e ca nimeni nu a stiut sa rezolve vreuna din problemele de mai sus. Prin 2010 chiar am stat cu masina in servis vreo 2-3 saptamani. Cand o sa am mai mult timp, voi lista si celelalte probleme. Toate s-au manifestat inainte de 60000km. 

 

Masina e placuta; poate un porbagaj ceva mai mare ar fi facut-o si mai placuta, dar asta nu compenseaza vizitele la sevis. Nu cred ca voi mai cumpara de la VW.

 

 

Apreciez orice sugestie.

Modificat de zdf_auto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara de unde vrei, Duster spre exemplu.

Are clapeta climatronicului manuala. Scapi sigur de o problema.

Ajuti si industria nationala.

Sugestia mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punctul 3 am uitat sa adaug ca, spre deosebire de punctul 2, se manifesta mai des cand este umezeala. Ca sa nu am vreo clipa de relaxare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zdf-auto

O fi ea mai meteosensibila? Sau reumatica.... ;)!

Ca sa revenim la lucruri mai serioase, cam ce descrii tu la punctul 1 a avut un prieten la alta marca de masina si i-au gasit ceva pe la evacuare, nu mai stiu daca sonda, catalizator, filtru..., ceva pe acolo.

P.S. Ce e clapeta climatronicului?

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!