Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

@ mircea13, au dat drumul la ulei și nu au mai pus. Cred ca au greșit bușonul sau nu au știut pe unde sa completeze. Or fi crezut ca au dat drumul numa la cutie, dar au golit și diful.

Succes la scandal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns. Sa înțeleg ca practic e cam imposibil sa pierzi ulei in diferential peste noaote?

Modificat de mircea13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil daca spargi diferentialul, daca nu e spart si a fost verificat in urma cu doua luni e imposibil.

ar fi interesant sa zici si unde ai fost de ti-au zis ca nu se schimba uleiul in dif, si oricum acolo ar trebui sa mergi sa te certi cu ei.

cand spui diferential banuiesc ca te referi la central/cuplaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul 2.o tdi CR 140 cai ce antigel trebuie completat. Pe borcan scrie  G12 dar de la reprezentanta mi-ai dat o sticla de G13. Ce diferenta este intre G13 si G12. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu o stiu dar merge bagat sigur. Si la mine scrie la fel, dar eu am bagat G12++.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 75xxxkm m-au lasat amortizoarele ... in weekendul trecut am fost la Sinaia si pe A3 cand dadeam intr-o denivelare se balansa masina de credeam ca se rastoarna (la 130-140km/h). Nu am mai patit asa ceva pana acum. Parerile despre viata amortizoarelor au fost diferite... Aveti ceva experienta in durata lor de viata ? Multam'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea am schimbat amortizoarele la revizia de 90,000km (mai exact 88,900km). Unul dintre amortizoare era defect, dar au fost schimbate ambele pe puntea fata. Tot atunci a fost schimbata si distributia, dar nu pentru ca prezenta urme de uzura, mai mult ca sa fiu linistit. Per total, in 6 ani (aproape) am schimbat amortizoare fata, distributia, placute frana, stergatoare si baterie (acum 1 saptamana, incarca sub 75%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost sa testez articulatiile masinii. Surpriza! Amortizoare fata 91% ambele , amortizoare spate 94% stg , 96% dr. Nici un joc in articulatii ... Nu au stiut sa-mi spuna de unde senzatia de ruliu accentuat la viteza mare... Au dat vina pe anvelopele de iarna care fiind mai moi pot produce asa ceva. Banuiesc ca si Tiguanul are ceva bielete si bara antiruliu ? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la senzatia aia cand treci pe langa un tir si se lasa masina in stanga putin sau cand faci niste miscari stanga dreapta repede? Eu am scapat de ele prin inlocuirea flanselor de la amortizor.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Banuiesc ca si Tiguanul are ceva bielete si bara antiruliu ? :icon_confused:

 

Are si se schimba. A fost cateva milioane bune, una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele le-am schimbat anul trecut din cauza noroaielor prin care am mers si la curbe se auzeau niste scartaituri ca de catarg de corabie fantoma. Da Robi asta e senzatia. Cu rotile de vara am mers cu viteze mai mari fara probleme. De unde stau pana la asfalt e un fel de drum numai gropi de vre-un kilometru' jumate, de asta ma gandeam la amortizoare. Dusterul fetelor e mult mai putin impresionabil de gropi si nu te "hatana " de-ti muta rinichii... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi, dupa 2 ani si jumatate, Tigu nu a mai vrut sa porneasca. Pur si simplu. Nu e problema de baterie, motorul se invarte bine dar...nu porneste. Mie imi pare o problema de alimentare cu combustibil, parca nu  ar mai ajunge motorina la injectoare. In mod normal pun motorina de la OMV dar la ultimul plin am pus de la Agip, cea mai scumpa, Diesel Tech parca ii spune. Asta a fost marti, saptamana asta. Pana vineri masina a mers bine cand am parcat si pana azi la pranz a stat. O prima opinie a unui prieten ar filtrul de motorina, La ultima revizie, 43k parca nu s-a schimbat dar nu bag mana in foc, Acum masina are 51k. si este in garantie chiar daca cea extinsa. Probabil filtrul de motorina nu va fi acoperit dar m-as bucura sa fie numai asta problema.

Ceva idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca din cauza sarbatorilor nu v-ati grabit niciunul sa raspundeti....ok. intelegem.

Revin cu update la problema. Azi dimineata a venit platforma de la PBN, a scos soferul o jucarica cam cat aspiratorul meu de mare si s-a conectat la bateria masinii. Guess what? A pornit instant. Eram convins ca nu e de la baterie. In fine, daca tot a venit, masina e in garantie, am urcat masina pe platforma si la service cu ea. Am sa o iau dupa Craciun...cu o baterie noua. 

Nu ma asteptam ca dupa 2 ani si jumatate sa "moara" bateria dar poate a fost un caz izolat.

Sarbatori Fericite!

Modificat de Tigu2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spuneai ca motorul se invarte si ca in felul asta nu e bateria de vina...ai mai zis ca ai schimbat motorina, dar ai mers ceva cu ea, nu s-a intamplat imediat sa nu mai porneasca, deci exclud si asta...sincer eu unul nu aveam ce sfat sa iti dau, decat sa apelezi la service. Bravo ca ai facut lucrul asta.

Craciun Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cu suparare, ma asteptam ca in perioada asta sa fie mai putina activitate pe forum. Am fost putin panicat, azi trebuia sa plec cu masina din Bucuresti. Am incercat sa dau cat mai multe detalii despre simptome. Nu am crezut in ruptul capului ca poate fi bateria dupa cum invartea motorul si totusi..... La masina precedenta bateria a murit dupa 5 ani si tot dintr-o data dar nici macar becurile prin bord nu se mai aprindeau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa semnele descrise de tine, suna mai degraba a baterie defecta (un element cazut, de exemplu) decat a baterie cu ciclul de viata epuizat. Doi ani jumate e putin pentru o baterie moderna, indiferent de cat de grele sunt conditiile de exploatare. Si cele de pe sistemele "Start/stop" tin mai mult.

Mi-e greu sa cred ca vei gasi intelegere la PBN si nici nu cunosc detalii privind garantia bateriei dar o intrebare poti sa le pui, avand in vedere ca esti inca in garantie.

 

Referitor la lipsa raspunsurilor, andreihey are dreptate: descrierea ta cam scotea din ecuatie posibilele variante "domestice" de raspuns, asa ca tot service-ul era solutia.

In plus, pe langa vremea sarbatorilor, sectiunea Tiguanului este una extrem de rarefiata. Postul tau era primul dupa mai bine de doua saptamani. Sa ne consolam si sa luam asta ca pe un lucru bun referitor la fiabilitatea Tiguanului!

 

Intrucat maine seara sunt la sprit, va urez tuturor, de pe acum, "Craciun fericit!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca asa este :

- masina a fost construita intr-un numar mare de exemplare si au avut timp sa vada ce defecte are

- in RO sint totusi putine TIGU..........

- pe forum vin si mai putin propietari..........si atunci mai ales cind dau de necaz 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani Tiguan-isti ! Si multa Sanatate Voua si Masinilor voastre ! Un An cu cat mai putine postari pe acest Topic !!! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu cat mai putine postari, dar macar cate una din cand in cand, sa ne mai dezmortim!

La Multi Ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, La Multi Ani 2014!

 

Acum, update la problema semnalata de mine mai sus.

Masina a petrecut Craciunul la PBN. Cand am revenit in Bucuresti, am sunat sa vad daca e gata. Da, era cu bateria schimbata si ma pot duce sa o iau. Am intrebat daca am ceva de plata si asa am aflat ca  trebuia sa platesc bateria!!

Am precizat ca masina e in garantie, de unde acest cost, mi s-a spus ca lor nu le apare. Dupa ce le-am dat detalii legate de garantia extinsa a masinii, a ramas ca trebuie sa urmeze totusi o procedura de service pentru testarea bateriei vechi pentru a putea fi inlocuita in garantie. Urma sa plec din tara de revelion asa ca masina a ramas la ei....si de revelion!

Ieri m-am dus sa o iau, cu bateria veche! Aceasta a iesit ok la toate testele. Ar fi gasit raspunzator un consumator destul de maricel si anume functia TP de la radio, care fiind activata dadea un consum de aprox, 0.5 V. Nu ma hazardez in concluzii pripite, astept sa vad cum se comporta masina in urmatoarele zile dar le-am pus in vedere ca daca mai patesc la fel nu mai iau masina de la ei decat cu baterie noua.

In rest, comportamentul e de laudat, foarte amabil consilierul de service, costul a fost 0 si am luat si masina "bec" de curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca aici sunt cel putin câteva chestii dubioase, românești (am vrut să scriu în prima fază "măgărești" pentru că e cam tot aia) și ar merita sa le ai în vedere:

1. de ce operațiunea de schimbare a bateriei li s-a părut justificată, obiectivă și firească atât timp cât se facea contra cost, pe banii tăi și, în momentul în care s-a pus problema onorării garanției, hopșa, schimbarea nu se mai justifică?

2. de ce și-au pus problema testărilor abia când au realizat că nu pot face înlocuirea pe banii clientului? Era firesc să facă acele "testări" înainte să te pună la plată. Cu alte cuvinte, dacă plăteai tu bateria nouă, bateria veche era defectă și trebuia înlocuită dar dacă trebuie să plătească ei, dintr-o dată bateria veche e buna. Dubios rău!

3. funcția aia TP e activă pe milioane de mașini și faptul că-ți poate consuma bateria în așa hal încât să nu mai pornească e vrăjeala pură. O baterie modernă pentru motoare diesel duce fără probleme radioul pornit zile în șir, și asta în condițiile în care cel mai mare consumator e ecranul LCD. Dacă lor li se pare asta o problemă, atunci să-ți schimbe și radioul în garanție, că doar n-o să stai să dezactivezi tu funcția TP în fiecare seară la culcare și să o reactivezi dimineața.

4. halal bază de date Porsche: să trebuiască să le dovedești tu că ești in garanție!!!

5. partea cea mai neplăcută e faptul că temperaturile prognozate sunt excesiv de mari pentru perioada asta a anului și e posibil ca bateria să nu-ți mai facă figuri în viitorul apropiat, așa încât nu vei putea să te iei de ei.

6. dacă, până la final, nu găsești înțelegere la PBN și va trebui să-ți cumperi o baterie nou, măcar nu le da satisfacția să o iei de la ei. Sunt convins că vei găsi în altă parte baterii la prețuri mult mai bune și măcar nu le mai faci lor fundu' mare.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good points Danmarc. Testele respective nu ar fi durat in nici un caz atatea zile. Testarea se face online folosind noul sistem sau cel vechi - VAS-ul. TP-nu-ti consuma in nici un fel bateria in standby. CAN-ul taie alimentarea RNS/RCD-ului dupa o anumita perioada, deci no way such explanations. Trebuia sa soliciti fisa cu rezultatele testelor pe baterie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel m-am gandit si eu numai ca nu prea am ce sa fac in momentul de fata decat sa accept explicatia data. Eu de fire sunt mai conciliant, prefer sa ne intelegem omeneste.... Mai am aproape 2 ani de garantie, daca bateria intr-adevar are ceva va da rateuri din nou, mai avem 2 luni de iarna in fata.

Azi iar nu am iesit cu masina, va fi acelasi scenariu ca data trecuta, parcata vineri si pornita duminca la pranz. 

Masina a stat asa mult la ei pentru ca s-a nimerit cu acele zile libere inainte si dupa Craciun pe de-o parte si am fost si eu plecat din tara pe de alta.

Daca va fi cazul, bateria cu siguranta nu o voi cumpara de la ei, chiar consilierul de service a recunoscut ca e un "pic" cam scumpa...

Apropo de piese VW, imi puteti spune de unde pot achizitiona un set de placute de frana fata originale, la PBN nu sunt decat 650 lei!!! M-am uitat si eu pe net si am gasite cateva firme dar nu stiu daca sunt de incredere, voi care sunteti mai veterani pe aici precis ati apelat pana acum la un delear de piese VW.

 

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aris de prestari servicii si oferte ptr membri.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma nu am mai iesit nici duminica, am pornit masina fara probleme luni dimineata.

Acum, nu stiu ce sa fac, ma "mananca" sa apas din nou butonul ala TP desi stiu ca nu ma ajuta la nimic...... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!