Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

In atentia celor cu TSI !

 

De curand, sau cine stie de cand, a picat o electrovalva cod 03C906283.

Simptome ..... un bec aprins in bord, cel galben cu check engine, cam atat, in rest nu i-am observat lipsa sau o schimbare in bine dupa ce am pus piesa noua.

Din pacate am sters eroare si nu am notat, spunea ceva de o clapeta care este blocata in pozitia deschis.

P2008 - Intake manifold runner control circut/open bank 1   parca asta era.

 

Cand am facut ceva teste pe masina, am inteles ca aceasta electrovalva, da drumul la aer pe niste tevi, aer care impinge nu stiu ce tija care probabil actioneaza o clapeta, complicat.

Alte detalii despre piesa cu pricina gasiti aici http://vwforum.ro/topic/61144-golf-5-tsi-index-probleme/ am inteles ca sunt doua astfel de piese care pica intre 40-60.000km sa fie oare consumabile?

Sau aici http://vwforum.ro/topic/61144-golf-5-tsi-index-probleme/page-8

 

Macar stiti la ce sa va asteptati cand se aprinde becul in bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putin timp am achizitionat un tiguan 2.0 tdi CR. Am o mica nedumerire. In treapata 1 de viteza daca debreiez brusc motorul tremura 1 secunda. Daca accelerez mai puternic si schimb in a 2 nu se simte nici o trepidatie. Deci trepidatiile se simt exact in momentul debreierii. Daca las masina in frana de motor  in tr 1 face la fel daca debreiez brusc. Daca apas foarte lent pedala de ambreiaj nu apar trepidatii. In restul treptelor de viteza totul este ok. Mersi si sper ca m-am exprimat cat de cat inteligibil

Modificat de radurdu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a facut asa un timp...ce e drept la vw golf mk2...si dupa vreo 600 de km a cedat placa de presiune asa ca ai grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putin timp am achizitionat un tiguan 2.0 tdi CR. Am o mica nedumerire. In treapata 1 de viteza daca debreiez brusc motorul tremura 1 secunda. Daca accelerez mai puternic si schimb in a 2 nu se simte nici o trepidatie. Deci trepidatiile se simt exact in momentul debreierii. Daca las masina in frana de motor  in tr 1 face la fel daca debreiez brusc. Daca apas foarte lent pedala de ambreiaj nu apar trepidatii. In restul treptelor de viteza totul este ok. Mersi si sper ca m-am exprimat cat de cat inteligibil

 

volant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este second. Am observat ca daca tin apasat pedala de acceleratie putin mai mult cand debreiez nu mai trepideaza. Normal in momentul cand apasam pe ambreiaj ridicam si piciorul de pe acceleratie. Sper sa nu fie nimic. Doar incompetenta mea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se shimba ambreiajul este bine sa schimbi si volant. Daca schimbi volant este bine sa inlocuiesti si chitul ambreiaj,

Asa ca ce este defect nu mai are importanta, Jos cutia si ai sa vezi atunci ce este defect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stie cineva sa imi traduca ce inseamna"comanda electronica turbina"? Am un Tiguan 2.0TDI/ 2008 si la 125000 am inceput sa am probleme. la accelerare mi se aprind 2 martori in bord si imi limiteaza puterea motorului. La o scanare mi s-a spus ca e de vina comanda electronica pentru turbina. Sub denumirea asta nu am gasit-o nicaieri. Nu stiu cat costa si nici ce inseamna in bani operatiunea. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codul de eroare rezultat in urma scanarii. Posibil pb cu capsula.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din pacate nu mi-au spus codul, iar eu nu am avut inspiratia sa il cer. Va trebui, cred, sa repet scanarea. Stiu ca mi-au zis ceva de genul: sa incerc sa merg in regim de turatie mai mare si poate problema dispare. I-am ascultat, dar nu s-a intamplat asa. La oprirea motorului problema dispare. Daca accelerez treptat nu se itampla nimic, dar daca accelerez mai puternic (ex depasire, sau panta) problema reapare si ma limiteaza undeva la 80 km/ora. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele descrise suna a limp mode. Nu vreau sa te sperii dar pb s-ar putea sa fie capsula vacumatica-e renumita la motoarele CR. Vezi ca pe arie la passat B6 erau postate inclusiv preturile aferente inlocuirii si reglarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din pacate nu mi-au spus codul, iar eu nu am avut inspiratia sa il cer. Va trebui, cred, sa repet scanarea. Stiu ca mi-au zis ceva de genul: sa incerc sa merg in regim de turatie mai mare si poate problema dispare. I-am ascultat, dar nu s-a intamplat asa. La oprirea motorului problema dispare. Daca accelerez treptat nu se itampla nimic, dar daca accelerez mai puternic (ex depasire, sau panta) problema reapare si ma limiteaza undeva la 80 km/ora. ...

 

fa alta scanare si cere rezultatul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% capsula vacuumatica de la turbina ...am patit-o si la Bora si la Tiguan . Nu costa o avere dar e musai sa o schimbi. Cand e sparta, degeaba bagi "talapa" ca senzorul nu baga si motorina corespunzatoare cantitatii de aer insuflata de turbina si efectul este scaderea puterii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele tdi CR 140 cp la ce temperatura este normal sa stea uleiul la mersul pe autostrada. La mine sta cam asa: la 95 km/h sta la 95° la 125 km/h am 100° si la 145 sunt 106°.  La viteze mai mari sincer inca nu am incercat. E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aceleasi temperaturi pe care le am la 1.4 TSI. Am avut maxim 111 in august, in regim de autostrada si 30 de grade afara.

Ieri, de la Brasov la Cta a stat la maxim 108 pe serpentinele de la Timis (am tras putin de ea in urcare pt ca m-a enervat un figurant cu o skoda) si 106 pe autostrada, la temperatura exterioara de aprox 17 grade.

Probabil ca si dieselul ar trebui sa se invarta tot pe acolo, nu vad de ce ar fi justificate regimuri termice semnificativ diferite, atat timp cat apa sta la toate la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de raspuns. Si eu cred ca e destul de normal dar am zis ca mai bine sa intreb pt ca e prima masina vw desi am de mult timp contul pe vwforum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma intrebi pe mine, afisarea temperaturii uleiului e destul de inutila pentru un utilizator obisnuit; e doar o grija in plus. Pana la Tiguan nu am avut informatia asta pe nici o masina (si am tot avut masini din 89 incoace) si nu am busit nici un motor. Dar daca exista, asta e, ne mai aruncam un ochi si pe acolo. Atat timp cat apa sta la punct fix, nu cred ca uleiul ar avea vreo problema.

Apropos de ulei si ca sa nu mai deschid un topic nou, zilele astea fac 10000 km cu Tiguanul. Am citit pe net ca nu i-ar strica un schimb de ulei, avand in vedere ca asta e primul ei ulei si, oricat at fi motorul de bine rodat, e posibil sa apara ceva mai multe depuneri si sedimente. Si cica si turbinei si compresorului le-ar "place" asa. E valabil doar pentru acest prim schimb, restul la termen normal.

Ce parere aveti?

PS: ca sa scot aspectul asta din discutie, va spun ca financiar nu ar fi o problema un "early" schimb de ulei si filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele tdi CR 140 cp la ce temperatura este normal sa stea uleiul la mersul pe autostrada. La mine sta cam asa: la 95 km/h sta la 95° la 125 km/h am 100° si la 145 sunt 106°.  La viteze mai mari sincer inca nu am incercat. E normal ?

in De pe autostrada: la 140-160km/h temperatura uleiului era 110 grade, atunci cand trageam tare de ea, la 200-210km/h pe gps aveam temp ulei 122-124 grade Celsius...asa ca stai linistit.(al meu e cr 170cp.}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati ai alta marca de ulei, foarte mult 122-124

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat, pana acum, ca uleiul sa creasca mai mult de 90, am mers si cu 140, intins si in rampa, vara sau iarna tot 90.

Uleiul este castrol 0-40, ce am in motor este long-live dar nu cred ca conteaza, tot pana in 15.000 il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai ridicata valoare observata de mine a fost 110 dar nici nu stau cu informatia asta afisata tot timpul in bord.... cred ca mai importanta e presiunea si nu temperatura uleiului. Din cate stiu punctul de ardere e undeva peste 200 grade deci, no worry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad, sigur ai 0w40? eu stiu ca la tsi este recomandat 5w30 cu norma vw504 și 507, indiferent de sezon. Este mai bun 0w40??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a venit și la mine rândul bucșelor de la basculă

și-a pus cineva bucșe de poliuretan?...powerflex

ce diferențe sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Scriu in speranta ca ma poate ajuta cineva cu o problema destul de serioasa cu masina. Am un vw tiguan model 2009 diesel cu cutie automata si cum lam luat abia de 2 luni primul lucru a fost sa merg sa-mi fac revizia de rigoare. Miam schimbat uleiuri, filtre si tot ce se putea insa de cel de la diferential miau zis ca nu se schimba maxim se completeaza si ca e ok. De 2 zile nu mai pot circula cu masina, suna de parca se frecau rotile de catoserie camd faceam viraje, cei de la vw miau retinuto direct ca sa aflu azi ca nu e urma de ulei la diferential si ca tb schimbat tot. Asta inseamna 15000ron la ei. Deci mi se pare aberant avand in vedere ca acuma 2 luni totul era perfect, accident nam avut deci totul sa intamplat peste noapte. Are cineva vreo idee ce sa intamplat si de ce?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!