Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Multumesc Bender !! Acest miros este de care zici tu.....nu stiam cum sa ii zic !!! Dar inainte de tiguan am avut o jetta..., avand in vedere ca nu avea tractiune integrala, o acceleram de innebunea si nu aparea mirosul de "mortaciune prajita"....sa inteleg ca numai la tiguan e aceasta problema???



Multumesc Bender !! Exact acesta este mirosul !!!.....nu stiam cum sa
ii zic !!! Dar inainte de tiguan am avut o jetta..., avand in vedere ca
nu avea tractiune integrala, o acceleram de innebunea si nu aparea
mirosul de "mortaciune prajita"....sa inteleg ca numai la tiguan e
aceasta problema???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara tuturor!

De cateva zile am o problema la un tiguan din 2008 , 2.0 tdi 140, automata(nu dsg).

Problema este urmatoarea: Plec cu ea la drum , si numai dupa 5-10 km incepe sa trosneasca ceva , destul de zgomotos si enervant undeva in fata,la articulatii. Zgomotul se aude si cu volanul drept si cateodata si pe viraje scurte, insa NUMAI dupa ce iau piciorul de pe frana, sau cand accelerez brusc. Am fost deja la doua service-uri si mecanicii au ridicat din umeri..au verificat articulatiile, suspensiile..etrierele, nu are jocuri la roata pe oriz \verticala, caseta nu are joc si pe loc cu motorul pornit, viraj maxim stanga dreapta nu se aude nici un trosnit. Ei CRED ca de vina ar fi caseta, dar totusi nu vreau sa schimb caseta ca sa constat pe urma ca era de fapt o flansa la amortizor sau ceva de genul daca intelegeti..Rugamintea mea este daca a mai patit cineva asa ceva si daca da, cum a remediat problema asta fratilor!

P.S. masina are 74.000 km

Modificat de Cristiaan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din suportii motorului? Ai cate unu in lateral si unul inferior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un VW TIGUAN din 2009, motor 2.0 TDI cod motor CBAB, 103 kw, si se aude in fata un tacanit cam naspa, si pare a fi de la pompa de injectie. Va rog sa imi spuneti daca a mai intampinat cineva probleme de genu asta. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand accelerezi se aude mai tare?

Modificat de Andrei Buzatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e sunetul ala specific motoarelor common rail...de la injectoare si rampa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand merg cu viteza se aude mai tare, si din cate imi dau eu seama, nu se aude chiar tot timpul. Sunt moment cand nu face. Ms

 

 

Nu stiu ce sa zic daca e zgonotul specific al motoarelor, abia am luat masina.Ms

Modificat de Andy_B
Scriere cu majuscule
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu ar fi sa mergi la o reprezentanta si sa vezi cum "toarce" un alt diesel CBAB. Mie nu mi se mai pare deranjant "rontaitul" de la CBAB dupa 5 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma enerveaza dar doar la ralanty , in mers nu se aude nimic si masina trage fara probleme. Parca e mai pregnant decat la Bora cu pompa de injectie 110cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare: Barometric pressure senzor G71. Cred ca este un defect al masinii. Exista un cablu cu 5-6 fire care duce la acest senzor, pana in prezent, in cazul meu, 4 din aceste fire s-au rupt/scurt intreruperi pe fir.

Simptome: intreruperi ca un fel de rateuri la anumite turatii, cea mai nasoala situatie nu mai accelera peste 3k rpm, practic nu mai intra turbina. Intreruperile apareau cand motorul trepida si apareau mici scurturi pe fir.

Destul de nasoala buba pt. ca firul exterior, invelisul de plastic, arata ok, pe cand firele conductoare din el sunt intrerupte.

Dc. spun ca este defect de fabricatie? rahatul ala de cablu, in cazul meu, este cam scurt si sta tensionat, in timp si datorita caldurii/trepidatiilor pot sa apara aceste defecte.

Sa va fereasca cel de sus de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiubacau

Buna ziua. Am observat de ceva timp un zgomo ciudat....o vibratie de metal. Problena e ca nu se aude tot timpul. Uneori apare undeva in zona torpedoului/portierei fata dreapta...uneori undeva pe spate. Apare doar cand turometrul ajunge undeva intre 1500-2000 si se aude constant daca mentin turatia. E ca si cum ai pune un surub intr o cutie de metal. Initial am crezut ca e ceva slabit insa nu inteleg de ce se aude in locuri diferite si nu totdeauna....in special dupa ce se incalzeste motorul. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shortcut2andrei

Salutare! Am de vreo doua zile urmatoarea problema la VW Tiguan-ul meu din 2008 2.0TDI si nu ii cunosc provenienta asa ca poate ma ajutati voi daca ati intalnit situatia: masina are aprox 30000 Km rulati, iar in ultimele doua zile la incetinirea vitezei de rulare (daca ma apropii de un semafor de exemplu) si franarea treptata pana la oprire se aude un "clanc" din fata-dreapta (nu sunt sigur daca este de la roata) nu foarte tare (initial am zis ca mi se pare mie). Sunetul descris ca un "clanc" este foarte asemanator celui produs de unui obiect care din inertie ar aluneca si s-ar opri brusc intr-un obstacol. Ciudat este ca azi a l-am auzit de vreo doua ori si la demarare din treapta a doua spre a treia, fara a brusca masina, ca si cum obiectul cu pricina ar fi alunecat in sens opus (este oare posibil sa fie ceva desprins pe la motor?? m-am tot uitat si sub capota si pe dedesupt insa nu am vazut nimic suspect). Mi-e teama insa sa nu fie ceva de la sistemul de franare (desi nu ar explica de ce mai scoate sunetul si pe demarare) sau rulment (desi consider ca ar fi trebuit sa fie un sunet constant la rulare sau sa scoata "clanc"-ul la fiecare frana). Am cautat sa demarez mai in forta si sa franez mai brusc pentru a vedea daca sunetul sau simptomele de intensifica sau apare ceva in plus insa nimic! Nu am martori aprinsi in bord cu exceptia unui avertisment pt becul de "rear" dreapta. Masina merge ok in rest! Daca v-ati confruntat cu ceva similar dati-mi si mie un semn sa stiu incotro sa "ma caut". Mersi!

Modificat de shortcut2andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai ceva pe scut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu doua probleme recente cu un Tiguan Track&Field 1.4TSI.

 

Prima problema a fost cu ventilatorul de la radiator care mergea tot timpul la putere maxima. Mai multa lume mi-a atras atentia ca masina e cam zgomotoasa cand motorul e pornit (zgomotul se auzea mai mult la exterior, din interior nu mi s-a parut o diferenta foarte mare). I-am rugat pe cei din service de la o reprezentanta VW sa se uite de la ce vine zgomotul dar mi-au raspuns ca asa e normal sa faca. Masina a trecut si printr-o revizie la ei si nu au rezolvat problema :( . Pana la urma am fost la un alt service unde la o diagnoza a aparut defectul. In 30 de minute au reusit sa gaseasca si problema, un fir catre un senzor era complet rupt de mufa. Au reparat firul si acum ventilatorul merge normal.  :icon_thumright:

 

A doua problema, ceva mai mare, este legata de distributie. Mi s-a aprins martorul de evacuare a gazelor de pe bord si am fost cu masina pentru diagnoza la service-ul de mai sus. La scanare au obtinut urmatoarea eroare:

 

16400/P0016/000022 - Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation

 

Cei de la service au verificat distributia si se pare ca exista o problema de aliniere. Distributia este pe lant si lantul e sarit cu unul sau mai multe ochiuri. Din cate se pare e o problema destul de intalnita pe 1.4 TSI, si Autobild a scos urmatorul articol referitor la problema asta:

 

http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html

 

Saptamana asta am programare la reprezentanta VW sa incerc sa rezolv prolema la ei. Masina nu mai e in garantie (e din 2008), dar cum toate reviziile au fost facute la ei la timp sper sa reusesc sa obtin din partea VW macar plata unei parti din valoarea totala a lucrarii. Sper de asemenea ca problema de aliniere sa nu fi produs pagupe suplimentare pistoanelor si supapelor dar pana nu demonteaza motorul nu am cum sa aflu.

 

Ati mai avut probleme similare? Aveti vreo recomandare legata de cererea catre fabrica prin care le cer sa suporte ei partial costul reparatiei? Exista vreun precendent pe forum pentru asa ceva?

 

Va mai tin la curent cu rezolvarea problemei cu distributia. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sare distribuita, e lungit lantul. Aceeasi pb la 1.4 tsi la golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat azi masina in service. Asa cum zicea si Cib_B, lantul de distributie e lungit dar e si sarit cu aproximativ 2 dinti din ce am inteles de la cei din service. Momentan nu au observat alte avarii la motor, dar mi-au explicat ca e posibil sa existe alte avarii din cauza unui surub care se poate desprinde insa pana nu e desfacut motorul nu pot sti sigur. Vor face o cerere de culanta catre VW in momentul in care stiu costul reparatiei si voi afla atunci daca VW va suporta o parte din cheltuieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mi-am achizitionat si eu un tiguan din franta erau doua unul era 4x4 si inca niste dotari,celalat avea panoramic si o multime de chesti in plus.Lam ales pe cel cu panoramic,prima data am vrut pe cel 4x4 dar am mers la un showroom VW 

Alolo miau zis ca am facut o alegere foarte buna pentru ca nu am ales tiguanul 4x4 si i-am intrebat de ce? Ei mi-au raspuns ca schimbatorul se duce foarte repede la 4x4 si inca ceva chesti (nu am terminat sa vorbim pt ca am fost sa il inscriu) 

Pe mine ma intereseaza daca este adevarata chestia asta?

Modificat de Alex991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti!

Poate ca se refereau la scrisul 4x4 de pe schimbator, daca-l freci se duce intr-adevar :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare asta! :lol:  :lol:  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si bara antiroliu.

 

Are doua bucse dar acestea sunt turnate si trebuie schimbata toata bara.

 

Merita verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Genial!  :)

Pai poti sa faci o chestie interesanta, ca sa vezi daca au avut dreptate sau nu!

La prima zapada mai mare sau cand ramai blocat in zapada deschizi trapa, scoti capul si te uiti la cel din fata cu 4x4 cum pleaca.

 

Daca nu te superi ca te intreb, de ce ai alege o trapa si alte nebunii la un SUV compact in loc de 4x4? Logic vorbind...

 

Adica SUV (fie el si mic,compact,mini etc...)

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Since,mie nu mi-a fost intratat de 4x4 poi ala nu avea nici volanu asta frumos avea ala de 2009 ;) si era mult mai naspa nu avea nici navi,nici jante, masina era sa folosesc cuvantul ''CHEALA''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, daca ma poate lamuri ineva?...

Sa aprins martorul motor in bord, am fost la reprezentanta si mi-au zis ca eroare vine de la pompa auxiliara de apa. Au sters eroarea si mi-au zis ca daca mai apare sa vin sa ma programez in servis. Peste 700 km parcursi s-a aprins iaras. Mi-au mai zis ca o pompa e cca 1000 lei si manopera....

Masina e un Tiguan 2.0 TDI, 170 cp din 2009.

A mai patit cineva asemenea lucru si cum s-a rezolvat? Ce face acesta pompa auxeliara, mai pot circula cu masina pana ajung in servis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati legate de problema cu lantul de distributie de la motorul meu 1.4 TSI.

 

Dupa doua saptamani am ridicat in sfarsit masina din service. Volkswagen mi-a aprobat cererea de culanta si au suportat ei 50% din costul pieselor si 70% din costul manoperei (asta teoretic, pentru ca pe factura finala mi-au calculat gresit cei de la service si a iesit o reducere de 65% la manopera; mi-am dat seama insa prea tarziu de greseala). La final partea mea a fost de 900 lei. 

 

Ca si piese s-a schimbat lantul de distributie, intinzatorul de lant, patine (astea sunt in kit-ul standard de distributie), o roata de lant care se deformase si o conducta de ulei (s-a schimbat cu una cu protectie termica). Pretul total al pieselor, fara reducere este de aproximativ 1250 lei. 

 

Nu au gasit alte probleme cauzate de alungirea lantului de distributie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Genial!  :)

Pai poti sa faci o chestie interesanta, ca sa vezi daca au avut dreptate sau nu!

La prima zapada mai mare sau cand ramai blocat in zapada deschizi trapa, scoti capul si te uiti la cel din fata cu 4x4 cum pleaca.

 

Daca nu te superi ca te intreb, de ce ai alege o trapa si alte nebunii la un SUV compact in loc de 4x4? Logic vorbind...

 

Adica SUV (fie el si mic,compact,mini etc...)

4x4 pe zapada e fix pix. daca ai cauciucuri bune si e o zapada "Acceptabila" pleci si cu 4x2...indiferent ca e SUV, sedan, compact, etc.

iar daca ramai blocat (patinezi si/sau ramai pe burta) adio, nici mama 4x4-ului nu te scoate.

astea sunt preconceptii...in special in orase, la majoritatea posesorilor de suv-uri/sav-uri,  4x4 e un fix un moft scump, inutil si aproape nimeni nu-l foloseste...dar e bucuros ca-l are.

 

spre deosebire de ESP unde e recomandat sa nu intre niciodata insa, o data in viata daca-ti foloseste, face diferenta dintre viata si moarte.

 

si cele de mai sus ti le spun in calitate de posesor de 4x4. prin noroaie, drumuri forestiere, maluri si vaduri mi-a fost mult mai util decat pe zapada. mai ales in oras.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!