Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Eu insa ma confrunt cu o problema de principiu........

Am vazut ca pe forum sintem destul de putini posesori activi

Desi Tiguan este pê locul 2 in RO la vinzari SUV dupa DUSTER cu aproape 1000 de masini in 2012

Asta inseamna ca masina nu prea are probleme si posesorii nu sint prea interesati de forum

Raminem numai noi cei mai '' fani '' TIGUAN ..........

Acum problema = dilema mea

Aici poti incheia o garantie WE CARE care poate ajunge pina la 12 ani sau 300.000Km

Totul este inclus mai putin anvelopele

Evident contra unei plati lunare care difera de timp si Km cei vei parcurge

Eu sint intr-o dilema: nu m-am hotarit pe ce perioada sa cumpar aceasta garantie

Spre exemplu:

5 ani / 120.000 Km = 95 euro lunar

6 ani / 105.000 km = 70 euro

6ani / 135.000 Km = 102 euro

7 ani / 150.000 km = 105 euro

8 ani / 120.000 km = 76 euro

8 ani / 135.000 km = 91 euro

etc

etc

10 ani / 150.000 km = 90 euro

12 ani / 180.000 km = 113 euro

sint posible si alte combinatii.......

Stiu ca nu este prea ieftin dar eu cam bat Europa si as fi mai linistit , mai ales ca aici VW nu ofera decit 2 ani garantie.....................

Voi ce credeti ca ar mai bine ?

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita, important e ce primesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu este prea ieftin as vrea sa iau acest tip de garantie pentru "linistea sufleteasca" atunci cind voi "bate" Europa.

VW are un pic de curaj.....contra cost bineinteles

Si-au facut ei calculele de rentabilitate :))

Totul este inclus, inclusiv reviziile la 15, 30, 45, 60.000 Km .......300.000 Km

Depinde ce plan de garantie cumperi ( Timp/Km)

Exceptie anvelopele !

Acum daca stam sa ne gindim bine .....este o masina fiabila si deci nu ar avea rost .....sau nu si atunci este necesara o astfel de garantie ?

Aceasta este dilema!

PS : pe aici ii fac reclama ca poti sa .....faci inconjurul lumii cu ea :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si avantajul care ar fi? De ex daca iei cel de5 ani platesti 1140 euro pe an. Sa zicem ca faci si o revizie intr-un an, cu un cost de cca 300 euro. Le dai lor restul? Esti constient ca nu va avea nimic masina intr-un an de zile?! Poate sa beneficiezi de ceva in anul 4,5 dar pana atunci cam cotizezi la grup...eu zic sa stai linistit. Poate ei sa faca reclama...doar e sufletul comertului... Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurel merci pt parere.

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt si eu noua pe forumul acesta asa ca daca intrebarea pe care urmeaza sa o adresez s-a mai pus, imi cer scuze.

Recent am facut un drum destul de lung cu Tiguanul in conditii de ploaie/ninsoare care mi-au solicitat destul de mult spalarea parbrizului. Am observat la un moment dat ca s-a aprins indicatorul de completare a lichidului de spalare parbriz si am completat cu 2 l. Dupa cca 900 de km s-a aprins din nou, am mai completat cu 2l. La fel dupa inca 800 de km cand am completat cu 5l. Aveti cumva idee cat de mare este rezervorul si la ce nivel se aprinde indicatorul?

Multumesc frumos si zi frumoasa,

Gabriela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 3 litri, da cum naiba de au intrat la tine 5 litri?

iar indicatorul se aprinde cand mai este aproximativ juma de litru.

si nu are treaba cu km parcursi, doar efectiv cat lichid folosesti. vezi ca nu cumva sa fie crapat rezervorul, ca poate ai uitat lichidul de parbriz de vara cand au inceput ingheturile si....

Modificat de caseac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat lichid de parbriz de iarna de fiecare data; masina insa am cumparat-o second si nu m-am gandit sa golesc rezervorul respectiv, doar am completat cu cca 1l cand a dat frigul)

o sa incerc sa vad daca atunci cand completez curge pe vreundeva; cat am stat acasa si faceam drumuri de 20-30 km pe zi nu am avut nicio problema

m-am referit la kilometri din prisma faptului ca tot la 1km max 2 stergeam parbrizul si farurile, pt ca mergeam pe autostrada si masinile din fata imi intorceau noroi pe parbriz de nu vedeam nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine intra 5L lichid de parbriz si nu observ ca ar fi plin pana sus rezervorul... Consumul ridicat de lichid este firesc cand se foloseste des, deoarece spalarea farurilor se face cu o cantitate mare fixa de lichid spre deosebire de parbriz unde se pulverizeaza lichid in jeturi scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai spalatoare faruri are 5L, daca nu 3L.

Spalatoarele de la faruri se actioneaza automat la primul impuls al manetei de spalare parbriz si numai cand farurile sunt aprinse. Cand nu, se spala doar parbrizul.

Dupa ce se spala farurile, abia la a 4-a spalare de parbriz ies iar si cele pentru faruri.

Da, cand se spala si farurile, se duce destul din lichid. Daca vrei economie si nu este noapte, stinge farurile pt alea 1-2 secunde cand speli parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si spalatoare de faruri si farurile au fost aprinse cam tot drumul pt ca a fost vreme f inchisa si cetoasa+ ninsoare. NU sunt deranjata de consumul mare de lichid ci doar ma temeam sa nu fie fisurat vreun furtun sau ceva pe-acolo.

Fiind pe austostrada si drumul f aglomerat, am spalat f des parbrizul (de altfel si geamul de pe hayon il spalam tot cam la 5-10 minute)

Multumesc, m-am mai linistit, pare-se ca nu e ceva problema la mine.

Zi minunata sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Tiguanul din semnatura am o problema cu luminile de pe partea dreapta. Am eroare in bord pentru toate becurile de pe dreapta, inclusiv proiectoarele de ceata si nu se mai aprind nici la inchidere/deschidere. Nu am manualul masinii pentru a verifica sigurantele, dar cred ca de acolo ar putea fi. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai precis, capitolul "Fuses" din manualul "Tiguan 10 2007 Tips and Advice rtf.pdf" atasat aici (al treilea document), pagina 125 - este vorba de sigurantele aflate in compartimentul motorului.

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Multumesc pentru raspunsuri. Problema este ca am gasit siguranta arsa, insa de ieri pana azi am inlocuit trei sigurante. Este o singura siguranta de 30 pentru toate farurile de pe partea dreapta. In seara asta m-am uitat si este si soclul sigurantei putin deformat de la caldura, ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi un scurt circuit pe undeva.

O sa merg la service pentru niste masuratori, poate am noroc.

O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masurat consumul, fara anomalii care sa indice un scurt circuit. Demontat panoul de sigurante din compartimentul motorului si inspectie vizuala a soclurilor metalice in care se fixeaza picioarele sigurantelor. Unul dintre ele, aferent sigurantei cu probleme (F16), avea un mic joc care a cauzat probleme in realizarea contactului electric cu siguranta. Remediu: curatat de urmele de arsura - alcoolo izopropilic si smirghel fin, lipitura solida la baza soclului, lasat sa se aseze putin lipitura, masurat contactul, montaj.

Problema pare rezolvata !

Poate ajuta si pe altcineva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Nu stiu daca aceasta este sectiunea unde pot posta problema pe care o am la tiguan..dar incerc !

 

NIci nu stiu cum sa incep......problema ar fi urmatoarea: cand incepe sa traga si rotile din spate (exemplu: zapada de 40 cm), in masina vine un miros foarte urat ....nu inteleg de la ce..parca e un miros de canalizare ceva de genul...nici nu stiu cum sa ii zic.......!! Mentionez ca tiguanul a fost achizitionat de nou (varianta sport&style, 2.0/140 cp, 4M).

Daca a mai avut cineva aceasta problema va rog sa imi spuneti !

 

MUltumesc anticipat !

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am simtit si eu acel miros. Mie mi s-a parut mai mult a incins. Si am mai remarcat un zornait care rezoneaza continuu atat cat DSG-ul sa zicem ca o tine subturata iar la accelerare nu retrogradeaza mai mult de o treapta. Practic la 75-80km/h ciupesti acceleratia, schimba din 7 in 6 si accelerezi lin si continuu. Pana ajunge de la sub 2000rpm la o turatie mai mare 2700-3000rpm, apare zgomotul acela metalic, ca o placuta metalica care intra in rezonanta pe sub masina. Poate o sa reusesc sa-l inregistrez cumva. De asemenea, am remarcat ca se incinge destul de tare pe dedesubt, probabil evacuarea care trosneste chiar si dupa un mers linistit in care apa nu a ajuns la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul de "mortaciune prajita" sa-i zicem, vine de la ambreiajul incins.

Asta se intampla daca accelerezi cu ambreiajul patinat, manevra pe care o faci involuntar atunci cand conduci "atent" prin zapada mare, gheata, mai ales daca urci si o panta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca se intampla asa si la DSG? Tiguanul meu este DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cutia hidramata nu are ambreiaj...DSG-ul are chiar doua , controlate insa de tractiune nu de sofer (daca nu vorbesc prostii...) :001:

Eu am impresia cand trec prin apa ca miroase catalizatorul care sigur scoate aburi...

Modificat de Alex-S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circoloco, la tine e diferit.

 

Mirosul de ambreiaj incins e inconfundabil, un miros greu de imputiciune amestecat cu incins, si apare de regula atunci cand faci manevre dificile pe zapada. L-am intalnit de mai multe ori la a mea dar si la a
altui coleg, cu atat mai des dupa ce am facut tuning si s-a marit cuplul motor. Dupa ce am constientizat problema si am inceput sa fac manevrele corect, adica de trei ierni incoace, mirosul n-a mai aparut niciodata.


DSG-ul de Tiguan are ambreiaj in ulei (vezi documentatia DSG aici) deci e exclus.

La tine fiind un miros preponderant de incins, ar fi vorba despre filtrul de particule (vezi documentatia DPF aici). Stai linistit ca e normal si poti sa vezi descrierea si in manualul masinii.
Chiar daca n-a juns la 90 de grade, tot se incinge si ai auzit-o cum trozneste, pt ca are o postinjectie suplimentara de motorina tocmai ca sa atinga mai repede temperature de 90 de grade, temperatura la care motorul incepe sa functioneze optim dpdv al normelor de poluare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am dezvoltat intrebarea ca sa vad ce raspuns primesc :) Asa este, DSG 7 pe Tiguan are ambreiaje umede. Motorizarea este 2.0TSI cel de 210cp. Din postul tau, se pare ca acea rezonanta impreuna cu trosniturile vin de la filtrul amintit.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai benzina, n-ai filtru de particule.

Dar ramane valabila faza cu postinjectia care incinge suplimentar catalizatorul si evacuarea totodata, tocmai in ideea de a atinge cat mai repede norma euro5 in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!