Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Am ajuns cu Tiguanul la 99.000 km si iar mi-a bagat mana in buzunar.

Mi s-a aprins in bord eroarea 'engine incident workshop' si mi se aprindea intermitent senzorul de gaze, cel coada de purecel.

A doaua zi mi s-a aprins direct senzorul 'sonda lambda' si imi aparea intermitent eroarea de mai sus.

Am ajuns la PBV1.

Foarte aglomerat, m-au chemat dupa 3 zile.Am insistat, am vorbit cu directorul de service si omul a inteles ca e o urgenta si mi-a facut loc.

Multumesc D-le Ciprian Pop.

Sentina : clapeta cut off defecta.Pe factura scrie clapeta acceleratie.

Cost total 1513 ron, din care :

-test diagnoza 115 ron

-carcasa clapeta acceleratie inlocuit 138 ron

-filtru particule curatat 230 ron

-materiale mici 36 ron

-clapeta acceleratie 995 ron.

Daca pana acum ma mai gandeam la calitatea VW acum mi-e clar, viitoarea masina va fi alta marca.

Pai la cti bani m-a costat pana acum .... si asta sub 100.000 de km.

Nu stiu unde e calitatea germana ? Poate in Germania.

Suparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitate germana? La volkswagen?

Pai nu era candva catalogata ca "masina saracului'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ditributie sarita de la punct :( la 65.000 km

masina mergea perfect, doar ca parca mai tusea din cand in cand.

s-a aprins check engine iar in urma verificarilor la service (elcargid buzau) a reiesit ca a sarit de la punct

nasol....doua saptamani la service si 3000 roni reparatia, dar iubesc in continuare masinuta si abia astept sa o scot de pe mana doctorilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma poate ajuta cineva? Ce cantitate de freon trebuie sa contina instalatia de AC? pt. a functiona in conditii optime. Am facut o mica verificare/revizie si respectvul nu parea foarte convins, a spus si a pus/lasat aprox 530mg, acum stau eu sa-mi fac griji si probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de "Gaga" : rotile din spate sunt mai "cracanate" decat cele din fata ? (adica au ecartamentul mai mare la partea inferioara decat la cea superioara?) am observat intamplator aceasta "asimetrie" si nu stiu daca este din fabrica sau a survenit pe parcurs... Multe multumiri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat o diferenta mare de unghiuri la rotile fata/spate. La inceput m-am speriat cat de evazate sunt rotile din spate (aprox 2.5 grade fata de planul vertical). Chiar se vede cu ochiul liber ca rotile sunt oblice. Pe urma am observat si la alte masini reglaje similare, probabil din considerente de stabilitate in viraje. Poate ne lamureste mai exact cineva mai specialit. Ma intreb, nu cumva in timp, cauciucurile se vor uza asimetric (mai pronuntat pe interior)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa ce efectuez o depasire intr-un mod agresiv imi apare ceva eroare in computerul de bord "Engine fault"... Am fost la D&C Oradea si nu au stiut sa imi spuna nimic:)) oricum daca stie cineva care ar putea fi problema nu ezitati sa comentati! (Tiguan Track&Field 2.0 TDI 140CP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

schimbat bobina la cilindrul 2, 110 lei, acum masina merge perfect, ca noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hi all, undeva intre 1000 si 1500 ture imi vibreaza decorul de pe carcasa motorului, acolo unde e sigla. Ceva idei cum pot sa o etansez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am experimentat o "mica" problema... Dupa ploaia de acum cateva zile (care s-a transformat in zapada) cand am deschis haionul a inceput sa curga apa destul de multa pe la usita din dreapta care face legatura cu lampa din haion , cand acesta era ridicat ! Nu am dat prea multa importanta din lipsa de timp ...dar o data cu scaderea temperaturii nu am mai putut actiona intrerupatorul care deschide haionul. Probabil ca s-a adunat apa in acel loc si a inghetat. Am dat incalzirea pe HI si m-am plimbat vreo jumatate de ora pana am putut sa actionez intrerupatorul. Intrebare : a desfacut cineva plasticul din interiorul haionului ? Ma intereseaza daca sunt suruburi ascunse ca sa nu rup ceva . Multe multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit fara prea mult efort , am desfacut strict plasticul care contine cele 2 becuri pentru numar si aparatoarea de cauciuc de la intrerupatorul haionului. Doar doua suruburi pe lateral restul cleme . Ulterior am vazut ca teoretic se putea desface doar cauciucul care sta prins in cleme dar nestiind am luat-o babeste. Gheata cat cuprinde...M-am limitat la spalatul si uscatul partilor iar la montaj am aplicat plasticul peste mansonul de cauciuc (si nu invers) pentru a lasa o fanta de vreo un milimetru pentru scurgerea apei in caz ca mai ploua. Sper sa functioneze...ca pe frigul asta nu ma incumet la mai mult. La primavara probabil o sa desfac toata aparatoarea haionului sa depistez si locul pe unde patrunde apa. Numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la un tiguan.

Poate a mai intalnit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o idee.

Scanata total nici o eroare, de laun timp masina la 80 sau 90 de km se balanseaza de spate stanga dreapta rau de tot, nu pe accelerare ci doar pe mers constant sau in frana de motor.

Am verificat tot ce exista pe suspensie: bucse, arcuri, telescoape, totul ok.

Am mers cu mufa de la grupul de spate scoasa, sa traga doar fata si face la fel.

Roti echilibrate, unghiuri facute totul ok.

Masina este un tiguan diesel de 2.0 cu dsg.

Poate fi de la haldex ?Am verificat si cuplajele elastice (flanse cardan si sunt bune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la standul de directie si este ok si din acest punct de vedere, am mers cu alimentarea scoasa la caseta de directie si face la fel.

Am mai observat o chestie , pe accelerare masina trage un pic dreapta si pe decelerare stanga.

Momentan din lipsa de idei suspectez un tampon motor .

Ma gandesc ca din miscare, schimba masele de pe stanga pe dreapta si ar trage dupa el planetarele si s-ar balansa masina.

Ar avea o logica pentru ca sustinuta din acceleratie el e incordat, pe reducere sau mers constant, cum ar fi pe la 90 de km la ora, ar putea balansa din motor.

Daca are cineva vreo idee mai buna va rog sa ma indrumati.Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ultimul drum am mers constant cativa km cu 180. Am remarcat o usoara fluctuatie a acului de la vitezometru.

2.0tsi 210cp- anvelope iarna 16"

Alimentasem aprox. 50% de rezervor cativa km mai inainte de la Shell (benzina mai scumpa de la ei) si dupa 200km am mai pus 25% OMV 100. Dupa OMV nu am mai avut loc de 180km/h.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rezolvat cineva problema cu mizeria care intra in compartimentul motor, mai ales in perioada de iarna cand drumurile sunt ff mizerabile.

Asa arata interiorul capotei dupa un drum Bucuresti - Buzau. Motorul apucasem sa-l curat cu o carpa si nu am mai facut poze.

post-801-0-69888800-1357290904_thumb.jpg

post-801-0-65208300-1357290945_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii trebuie un cheder . Dintr-o parte in alta, inainte de gaura unde intra batul care sustine capota. Sunt 2 santuri in care ai putea sa pui cate o bucata de cheder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,la fel e si al meu. Ba mai mult, asta vara cand am ridicat capota la 1-2 luni dupa ce am cumparat-o, m-am speriat de halul in care arata la motor....plina de praf si mizerie.

Probabil e o problema la chedere desi daca ma gandesc bine nici nu cred ca are asa ceva in fata deasupra grilei. La Tiguan au fost pusi pe fapte mari, au facut economie la orice, amortizoare de capota,chedere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ganditi "gresit" !!! Mie mi s-a spus ca , cu cat este mai mare praful pe aparatoarea blocului motor , cu atat masina este mai buna , praful sterganu-l doar meseriasii cand bagi masina in service !!! Hahaha ! Daca puneau busonul spalatorului de parbriz pe capota se rezolva problema ca nu mai vedeai ce e sub ea ... :tuktuk: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are probleme cu chederele de la capota pentru ca acestea lipsesc. Eu am recomandat ca se pot pune daca chiar se doreste dar eu zic ca nu este cazul. Pentru cei pretentiosi, cred ca o carpa si o solutie dedicata detailingului la 1-2 luni pot face minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca punem chedre oare ventilatia nu are de suferit?

Parca am vazut intr-o prezentare video ca asa a fost conceputa pentru a mari cantitatea de aer utilizata la ventilatia motorului. :question:

Nu cred ca masina este de vina ci mediul poluat din RO.

De fapt nici mediul ci.....oamenii care il murdaresc si-l distrug cu nepasare.

Romanii si-o cam fac cu mina lor.

Dovada ?

La mine dupa 8 luni , aici in BE este curata perfect! :icon_idea:

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca racirea se face prin spatiul dintre capota si grila. Daca sunt cativa milimetrii acolo...

Da! Mizeria este facuta de starea drumurilor, nu de un "viciu" al caroseriei.

PS: sunt masini care au chedere in zona respectiva si tot intra mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta personala de mers prin noroaie am observat ca pana si fata inferioara a capotei se murdareste daca treci printr-o balta sau alte "tinatoare" de colb amestecat sau nu cu apa . Se pare ca se produc anumiti curenti turbionari de sub masina care favorizeaza depunerile de praf (noroi) in compartimentul motor. Nu cred ca forma aerodinamica a capotei motor permite la greu infiltrarea de particule prin spatiul mic existent cat nu discutam de imersie in apa cu viteza mica . Comparativ pot aduce exemplul acoperisurilor deasupra foisoarelor cu gratar , care au varful neacoperit si prin care nu patrunde ploaia cat iese aer fierbinte cu miros de pastrama , carnaciori si alte porcarii...si Un An Bun si fara evenimente sau excursii neplanificate la Service ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa tii cont si de calitatea solului !!

In Romania este mai argilos, se prinde mai tare de masini, etc.

Recunoastem ca nu se intretin arterele de circulatie, ca tractoarele & combinele & carutele intra cu noroi pe carosabil si nu se ia nici o masura, etc.

Din proprie experienta va spun ca in urma cu 3 ani am fost in Austria la cca 25 km de Innsbruck - de 1 MAI . Abia ieseau ghioceii si toporasii. Intr-o saptamina am facut 2.150 km , am prins "toate anotimpurile " , am mers pe autostrada si pe nationale ( doar asfalt).

Cind am predat masina ( SEAT LEONE gri sobolan ) in aeroport la Munchen era f putin murdara dar nu am avut reclamatie . Daca faci in Romania 2000 km si prinzi lapovita, ploaie, mergi in spatele TIR-urilor, sigur te refuza toate spalatoriile !!

Poate exagerez, dar solul este unul dintre factorii care duc la murdarirea motorului, in interior a mochetei si a scaunelor, geamurile sunt efectiv prafuite , etc.

Nu putem compara Belgia cu ......... !!

O zi buna !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat, cu toate astea de exemplu la Touareg se murdarea mult mai greu. (mers pe aceleasi drumuri)

Tind sa cred ca e si masina de vina, desi pe mine nu ma deranjeaza foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident..............

Este normal ca si masina are o mica vina

Un curent de aer ramine un curent de aer........

Depinde ce poarta cu el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!