Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

La tipurile 'Climatronic' AC nu mai are numai functie de racire, ci funcioneaza ca cel montat in apartamente, avand posibilitatea de a da caldura. Acest lucru se intampla cand e frig afara si climatizarea e pe AUTO. Ledul AC se aprinde si el la pornirea motorului. La fel si daca pornnesti dezaburirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S&S 2.0 TDI 170 CP Aug.2008 61000 km

-Senzor de parcare care 'vede' stafii. Nu e permanent, asa ca nu s-a rezolvat

-Zgomot ( ca un pacanit) la volan la cam 15 grade de la pozitia zero. Cat a fost in garantie nu era ceva permanent, asa ca nu s-a rezolvat. Intre timp a devenit permanent, dar nu mai e garantie, asa ca nu-l mai bag in seama.

-Aprins check motor, banuiesc din cauza amanarii reviziei de 45000 pana dupa 50000- o pacaleala programata din soft, parerea mea, deoarece motorul functiona corect. La revizie s-a schimbat ceva la Autohold si senzorul de la filtrul de particole - zic ei ..desi am ajuns dupa ce 'alergasem' cu ea pe autostrada, si numai cu 140-160 /h, asa ca nu se punea problema de ne curatare .

-Un bec de lumina suplimentara ars (far xenon adaptiv), inlocuit in parcare.

- CEA MAI SUPARATOARE este insa trapa panaramica (nu e greseala de butonare). Toamna trecuta -2011, cand au venit ploile, am constatat ca tiguanul avea comportament de camila : facea provizii de apa sub covorasul pasagerului fata dreapta, in spate stanga, iar in porbagaj, gata sa umple locasul rotii de rezerva. Pe forumuri am citit ca in alte tari, a fost si o rechemare pe aceasta tema. Nu si la noi. La noi s-a rezolvat contra cost, aprox. 500 lei prin inlocuirea furtunelor de scurgere cu unele care acum sunt vulcanizate, si nu se mai strica - zic 'mesterii'. Am sesizat si la VW problema, dar am fost flituit, fiind indreptat spre reprezentantul din Ro, care nu mai putea de faptul ca masina mea incepuse sa puta mai rua decat butoiul de varza murata degerata.

Dar asta nu e tot. Inca de le pa prima revizie, trapa incepuse sa scoata sunete la denivelari. Bine inteles ca la tura facuta cu mesterul n-a vrut sa-si dea in petec. Dupa o vreme, insa problema a devenit mai mult decat suparatoare, zgomotul fiind ca de ibiect metalic care bate in sticla. Am rezolvat pt o vreme cu spray W40, aplicat pe ghidaje, dar dupa 2-3 saptamani revenea, chiar daca trapa nu era folosita. La service auzisera si ei ca ar fi un program de intrtinere ce ar fi trebuit facut odata cu reviziile, dar di cauza pretului consumabilelor (vaselina speciala, etc) nu se oboseau, plus ca habar nu au ce operatii presupune .

Acum am cumparat la un pret demn de ei (75 lei/40 g) ut tub din respectiva vaselina, adusa pe comanda, dupa 2 sapt. si am constatat ca e vaselina cu litiu, care o cumperi cu max 30 lei spray 400 ml.

Primavara, negresit se agraveaza zgomotul, dar acum cu vaselina cu tot, n-am reusit sa-i dau de capat, nefiind spray, probabil nu ajunge acolo unde o doare.

In concluzie, DECAT TRAPA 'PANARAMICA' MAI BINE LUATI DECAPOTABILA.

In rest, masinuta e OK, din punctul meu de vedere, atat pe sosea cat si pe langa asfalt. Nu e de ofroad extrem, dar pentru utilizare in limite normale, e sufcient de potente.

Un minus ar fi portbagajul mic, (in show-room pare mult mai mare).

-Consum mediu 7,3% socotit de la data 'nasterii' pana azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, portbajul este cam mic , mai ales daca ai si imitatia numita roata de rezerva temporara.

Probabil ca au vrut-o scurta pt a usura parcarile in orasele aglomerate.....caci este un mini SUV de oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai si roata de rezerva, ce volum are portbagajul? La Yeti cu roata de rezerva, am cam 350 l. :(

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este cu mult mai mare............

Dar nu este o problema: bagajele le trimiti prin DHL :lol: :lol: :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit una...Tig-ul e masina de doua persoane cu portbagaj extins(prin rabatarea banchetei din spate ) sau de 4 prin oras ...??? Si cea mai tare :"La cati bani ai dat pe masina ce-ti mai trebuie bagaje , iti iei doar cardul si iti cumperi lucruri de unica folosinta (ca sa nu fii obligat sa le aduci inapoi din concediu)". Cum o arta un Tig cu remorca ?...hahaha

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu le-ai zis ca sunt acri strugurii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
eugen holban

Buna!Am un Tiguan S&S 2009 170CP,diesel-cutie manuala.In marsarier,nu totdeauna,schimbatorul trebuie sa-l tin cu mana ca sa intre.Se manifesta cand si cand.Cateodata intra din prima,alta data trebuie sa-l tin.Apoi se observa o usoara tinere la trecerea din treapta I in treapta II.Nu merge"CA UNS".Treburile acestea vor evolua?Ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare Eugen. Am avut si eu o problema asemanatoare, s-a rezolvat prin reglarea timoneriei cutiei de viteze. Nereglata se agraveaza in timp problema, la mine ajunsese sa nu mai intre bine in treapata III si sa-mi iasa din viteza singura. Nici acum nu e ca "unsa" dar e ok. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salutare,

problema asta o am si eu. Vorbind cu un coleg mai cunoscator a reiesit ca viteza marsarier este si ia sincrona. Solutiile sunt urmatoarele:

- 1. dublu ambreiaj - se apasa de 2 pedala inainte de bagare in marsarie

- 2. dupa ce se apasa schimbatorul si se trage catre stanga se mai asteapta 1 sec sau 2 si se baga in marsarier.

Eu dupa ce am inceput sa tin cont de aceste solutii nu mi s-a mai intamplat.

Incercati si voi si dati un feedback.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen holban

Multumesc schirice si andrei_traznitul pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Este "normal" ca dupa numai 8000km la masina din semnatura sa apara un mic joc la cardan, insotit de un cloncanit metalic in partea dinspre cutia de viteze atunci cand incerc sa misc de cardan cu mana stanga-dreapta?

Am probleme cu un zornait metalic din zona puntii fata care apare atunci cand de exemplu am 20-30 km/h pe un drum cu piatra, sunt in treapta a 2-a si apas pedala de ambreiaj pana la capat si las masina sa se deplaseze din inertie. Daca pedala ambreiaj nu este apasata nu apare zgomotul respectiv.

Imi este si teama sa ma duc cu ea la garantie, sa demonteze oamenii ce nu trebuie pe acolo si sa ma aleg si cu alte probleme ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, atunci ce ar putea provoca acel zgomot metalic la trecerea peste denivelari repetate numai in cazul in care tin pedala de ambreiaj apasata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vizita de ieri de la PBV concluzia lor este ca zgomotul apare de la jocul format intre discul de ambreiaj si axul pe care este fixat. Am mers si cu masina lor de drivetest si face la fel, cu numai 3000km la bord. Deci s-ar parea ca este ceva normal la VW in zilele noastre.

In aceleasi conditii de drum Seat Altea din 2005 nu scoate nici un zgomot de genul asta si am mai testat si un Leon din 2003. Nu se mai fabrica masini solide ca alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
claudiubacau

Salut. Va deranjez cu o intrebare: Un motor 1.4 TSI 122 CP cu BlueMotion credetei ca ar prezenta probleme dupa o spalare cu jet ? Este extrem de murdar si am tot auzit diferite pareri despre spalarea motorului. Voi ce ma sfatuiti? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt un adept al acestui tip de spalare, dar am efectuat o operatiune de acest gen.

Important este ca motorul sa fie destul de rece, jetul sa nu fie foarte puternic sau apropiat de motor, iar dupa spalare sa existe o pauza destul de mare pentru uscare/aerisire.

La cata electronica contin msinile din ziua de azi un risc o sa existe tot timpul, daca esti paranoic poti sa decuplezi si bateria de la masina pana cand totul pare uscat si aerisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari,

Nu stiu sigur daca problema mea e cu adevarat problema sau simpla paranoia, dar imi incerc norocul.

In ultima vreme remarc tot mai des un zgomot la mersul in marsarier. Conditiile de reproducere sunt putin dubioase, anume: cu volan maxim dreapta se da incet in marsarier (80%.

Ati patit asa ceva? Ati auzit pe la altii? O fi grav? Sa-mi fac probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fara nici o legatura ...la Bora dupa ce am pus placute ecologice de franare, in curbe si la mersul cu spatele se auzea o "frecare" de "fier pe fier " de iti lua mintile!!!...asta prin 2005 cand am facut o excursie prin Europa eu proaspat posesor de VW. Normal ca in fata unui drum de 6500 km am schimbat tot ce se putea...si am oprit la Drobeta si am oprit la Lugoj si am oprit la Timisoara ( la service bineanteles ) si toti se uitau la mine stramb ...la VW Timisoara dupa verificarea de rigoare am fost intrebat : " ati schimbat placutele de frana recent ?" Da! am raspuns...daca ati pus ecologice incercati sa ignorati sunetul pana se tocesc...si am fost pana in Barcelona si inapoi si nu am patit nimic in ciuda senzatiei ca se rupea masina (cred ca nu m-am bagat sub masina de atatea ori nici cand aveam Dacie) pana am pilit placutele in partea superioara unde discul era ceva mai tocit (nu cred ca in cazul tau au avut timp sa se subtieze). Interesant faptul ca zgomotul sa producea doar vara cu jantele de aliaj 205 si nu iarna cu cele de otel de 195...dupa o perioada nu s-a mai auzit nici un fel de zgomot...nici vara ,nici iarna...sper sa nu fie vreun tendon sau bucse care sa fi cedat la mai putin de un an...si eu am o bataie care la Dacie parea de planetara dar se datoreaza unui dop in janta pus la o pana...orisicum nu cred ca a facut cineva o corelare intre zgomotele la "iubita" masina si ingustarea coronarelor... pana la urma tot o vizita la service ar trebuii sa rezolve problema.........

Modificat de Alex-S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O problema cam nasoala ............din cind in cind trebuie sa ii mai dai sa bea motorina / benzina :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin GZ1993

Am un 2.0 TDI si am avut probleme cu filtrul de particule......de unde pot sa stiu cum se face autoregenerarea acestuia?.....In special in mers? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte ar trebui sa spuna treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti sa citesti posturile 273, 416 si 417 din aceasta arie.

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

De la schimbul de ulei am facut vreo 7500 km, in care am completat aproximativ 1 l ulei. Nu sunt probleme cu compresia la motor, dupa un test cu VAG-ul, insa am niste urme de ulei pe galeria care merge la turbina in spatele motorului.

Am vorbit cu un mecanic care spune ca este "normal". Mie nu mi se pare !

Nu stiu daca inainte consuma ulei, eu am luat masina la 68 k si i-am facut si schimbul de ulei atunci.

Motorul este 2.0 TSI 170 CP.

Poate cineva de pe forum sa-mi spuna ceva despre problema asta ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Tsi-urile consuma ulei, chiar si vechiul Tfsi in functie de talpa. Daca ai alergat-o pana acum 1L e ok :). Am auzit si de 2L intre schimburi ... Cu urma de ulei nu stiu ce sa zic. Mai cere o parere avizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!