Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Suntem offtopic, dar banuiesc ca pe langa traficul diferit din cele 3 orase si stilul de condus, mai conteaza si puterea. Ei au motorul cu 122 CP, tu pe cel de 150 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buburuza gri 989

Sa ma astept sa mai apara sau a fost o eroare si gata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...mersi frumos dar cu problema legata de indicatorul de la lichidul de parbriz care sta tot timpul aprins cu toate ca rezervorul e plin ma lamureste cineva?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca indicatorul este actionat de un plutitor, care nu se mai ridica.

Asteapta sa se goleasca total si bagi iarasi lichid, daca ai aceiasi eroare mergi la service.

Pune apa treptat, pui si tu 1/2l vezi daca functioneaza, mai bagi 1/2l. Daca dupa ce torni 1l nu dispare eroare, golesti si repeti. Cu operatiunile astea incerci sa-l deblochezi.

Folositi apa dedurizata, nu conteaza firma dar sa evitati depunerile de calcar.

Cand alegeti un lichid de partbriz, verificati producatorul. Exista un lichid foarte scump si bun JetXpert, fabricat de Romtec S.A., tot ei produc si pt. Cora/Carefour in cantitati en-gross, ma indoiesc ca modifica linia de productie pentru diverse loturi loturi. Mai pe scurt, puteti cumpara un lichid de clitate la un pret acceptabil.

P.S. Nu goli rezervorul fortat, in sensul sa apesi mult timp pe spalare partbriz. Nu cred ca a fost proiectat pt. a scuipa 5l continuu.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. Nici nu ma gandeam sa il golesc fortat. Ideea e ca mi s-a golit cam acum 2 sapt si jumatate cand au fost temperaturile foarte scazute si l am tinut gol vreo 3-4 zile pana am cumparat lichid (nu stiu ce firma), in fine........dupa ce l-am umplut am realizat ca nu se mai stinge indicatorul. Acum il folosesc doar la nevoie.....ma gandeam ca dupa ce se goleste sa incerc cu putina apa calduta poate are gheata pe plutitor care nu il lasa sa se ridice. Am sa merg si la un service (masina este inca in garantie) daca problema persista.Oricum multumesc mult pentru idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut niste probleme cu frana de mana.

Am constat ca nu pot sa mai deblochez manual frana de mana.Prin procedeul de apasare concomitent cu frana de picior sau prin apasare a butonului si accelerare scurta, asa cum sint descrise procedurile in cartea tehnica, nu a mers.

Noroc ca a functionat al treilea sistem, cel de deblocare automata la plecarea de pe loc, cu centura de siguranta cuplata.

Circa zece zile a avut aceste probleme.Si-a revenit dupa ce am parcat la subsolul unui mall si am lasat-o acolo vreo trei ore(cat am stat la film). S-a auzit un mic 'trosc' si si-a revenit.

Concluzia mea e ca butonul de frana de mana s-a blocat din cauza frigului.Nu stiu ce mecanism are in spate dar mi se pare ciudata defectiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca indicatorul este actionat de un plutitor, care nu se mai ridica.

Nu este cu plutitor. E doar o piesa cu 2 pini. In momentul cand acei pini sunt imersati in lichidul de spalare, deoarece acesta nu este demineralizat, se poate masura o rezistenta electrica diferita de infinit. Cand sunt in aer, rezistenta electrica intre cei doi pini este infinit.

W01331632206OEA.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca indicatorul este actionat de un plutitor, care nu se mai ridica.

Nu are nici un plutitor, are 2 sarme in vas si prin lichid trece un curent electric si astfel se inchide circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, recunosc ca nu ma pricep la mecanica si probabil sunt old-fashion(depasit) :)

Ma bucur ca au intervenit expertii si ne-au lamurit.

In cazul asta, mai raman doua variante:

- un scurt

- piesa defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scurt ar stinge becul... E ca si cand ar trece curentul prin apa, iar apa ar fi "foarte conductoare"... :)

Mai degraba un contact imperfect sau un fir intrerupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@buburuza: Problema descrisa de mine a fost cauzata de arderea unei bujii incandescente. Daca iti tremura putin motorul(cateva secunde la pornire) la temperaturi f scazute cred de acolo e problema si la tine. Oricum apare pe scanare cu VAS-ul aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buburuza gri 989

@glumaretzuu:

Nu am mai avut probleme de atunci si sper sa nu mai am. De pornit porneste bine, probleme legate de bujii nu cred sa am deoarce inainte de incident am fost in service la revizie (PBV1) si a fost totul ok. Ramane de vazut daca a fost motorina devina sau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o singura nemultumire majora la comportamentul masinii in trafic : intarzierea de aproape 2 secunde intre Kick -down si momentul efectiv de pornire de pe loc . Mi s-a intamplat si nu o data sa trebuiasca sa gasesc o bresa sa intru pe un drum cu prioritate si sa am emotii ...si nu sunt un sofer agresiv , dar uneori daca nu te bagi cand ai loc poti sa cobori din masina si sa mergi pe jos...la o viteza de 50 km/ora 2 secunde inseamna aproape 28 de metrii... Stie cineva de o posibilitate de programat calculatorul ca la KD sa functioneze ca in modul sport cand intarzierea este considerabil mai mica ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un Tiguan 2.0 TDI/140 model automatic. Filtru de particule infundat. Regenerare filtru, am dus masina la service Sandra Trading Iasi, am lasat masina, am facut contract de service asteptind telefon de la ei. Dupa 1 zi ma suna de la service ca cica dupa ce au facut diagnoza la masina au gasit un senzor mort si trebuie schimbat, 650 RON ...am spus ok, au facut comanda au trecut 3 zile, au adus piesa au montato pe masina si au plecat cu ea la plimbare adica sa faca regenerare si surpriza, masina nu vrea sa-si revina. Ma suna de la service si imi spune ca in timpul mersului clapeta de acceleratie a vrut sa deschida si ca se pare ca s-a stricat si ca ar trebui sa cumpar alta clapeta care costa 850 RON. Dupa o cearta si multe alte discutii au gasit ei o cale, adica: trimit la Bucuresti nu stiu ce chestie si ca poate suporta nu stiu cine cheltuiala pentru acea clapeta...Povesti... Un service bun in Iasi unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hhahahah si ce mai au nevoie baietii? Btw clapeta de acceleratie intai se curata si dupa o schimbi.

Punem pariu ca o sa schimbi tot motorul ... dar asa pe bucati si in timp :)

Schimba service-ul urgent, asa am fost eu la faimosul Midocar dar nu mai vreau sa intru in detalii.

Cauta frumos o reprezentanta, dai un ban dar stii macar pt. ce, iar daca Sandra Trading astia sunt service autorizat, cauta variante.

Chiar daca gasesti un service autorizat Skoda, un mecanic priceput te scoate din belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex de ce nu schimbi in S in timpul mersului ?Dai pe S si o calci !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am ajuns la 23k km, aproape cu bine.

Problema majora este la sunete ciudate in habitaclu. Unul din ele este la torpedou, la trecerea peste denivelari; dc tin mana pe usa torpedoului nu se mai manifesta. Al doilea este un bazait/vibrat care mi se pare a veni de la consola pentru ochelari de soare sau chiar mai inspre spate, sub tapiteria plafonului; se manifesta doar in mers, la peste 100km la ora de cele mai multe ori.nu e de la antena ca am mers si cu ea scosa. Uneori nu apare nici la viteze mai mari de 130kmh.

Imi puteti sugera solutii? Referitor la cea de-a doua, cum sunt prinse cablurile pe plafon?exista ceva ce ar putea rezona in zona zona?

Multumesc!

Am reusit sa reproduc problema la Midocar. Au identificat un grilaj sub parbrij care la curenti de aer batea in altceva...acum pare rezolvata si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan Sport&Style 2.0 TDI/140 CP

Masina noua din reprezentanta

Probleme:

- dupa 2 ani - prima regenerare rezolvata numai la reprezentanta 750 ron,

- dupa 2.5 ani - baterie moarta nu mai stiu cat a fost.

- dupa 3 ani - plasa de la cupola a sarit de pe sina-rup, sistem distrus 2500 ron,

- dupa 3.7 ani - bec (far) halogen + martor virare dreapta arse 700 ron... de parbriz nu mai spun...

- dupa 4 ani - 40175 km - a II a regenerare cu probleme, senzor ars, clapeta distrusa si regenerare 2200 ron

Oare merita sa cumperi Tiguan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nexus , asa mi-au spus li la MV ... va trebui sa -mi schimb stilul de mers ...se vede ca nu m-am obisnuit pe deplin cu automata ( sau m-am obisnuit prea mult dar ea nu raspunde la comenzile mele mentale ! :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tib3riuM: Poti sa dai putin mai multe detalii despre "problema" de 2,500 RON? Cea de la punctul 3. Nu de alta, dar suna aproximativ la fel ca si comentariul din semnatura mea... Cat despre becul halogen de la far - wow, trebuie sa fi fost un bec foarte smecher la 700 RON. Am schimbat si eu 2 Bosch Xenon Silver - putin peste 100 RON bucata.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punctul trei - masina are cupola din sticla care se trage in spate, si sa nu te bata soarele in cap are o plasa, acesta plasa se trage cu un motoras pe niste sine ...etc. Plasa asta a sarit rupt...am pe undeva niste fotografii si uite la comanda plasa sine etc si cu service facut a ajuns la 2500 ron. Iar la halogen ...am BEC XENON D2S...sa se inteleaga preturile sunt practicate de service nu de pe internet.. revin este 420 ron iar ala micu de respira greu de poti lua viraj la dreapta era mai ieftin si asa cu tot cu manopera iata pretul.

Modificat de Tib3riuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK - acum am inteles problemele. Masina ta are faruri cu xenon, nu halogen ca la Tiguanul meu - banuiesc ca "felinarele" respective sunt mult mai scumpe... Cat despre trapa panoramica, stiu ca se mai strica si la case mai mari. Mea culpa. :icon_redface:

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, ai dreptate...cand am ajuns la service am fost consolat, ca cica la Q7 au fost mai multe cazuri...Le urez multa bafta la cumparaturi, ma refer la VW..dar sa aiba grija ca ce cumpara nu prea au voie sa greseasca si aici ma refer la Ducati....

Sunt fan VW, dar ceva nu prea merge la acest model Tiguan...sau nu a mers.

Caddy 1.9 sdi - 199587 km - 0 probleme, cumparat cu 0 km.

VW 1.9 tdi - 210354 km - 0 probleme, cumparat cu 0 km.

VW 1.4 benzinaki - 40200 km - cumparat cu 0 km, acum 1 an nu a vrut sa porneasca....cred ca benzina era prea buna, a pornit la cheia 12.

Le urez multa bafta iar celor care vor sa cumpere o masina noua sa astepte vreo trei ani dupa ce iese modelul, sa aiba un feedback de pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!