Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

mersi mult de sfat nu am schimbat jantele si cauciucurile care le*au cumparat aveau senzori e ok acuma ms mult de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

probleme tehnice Tiguan ...

Schimbat radio CD - RCD 510 in garantie (in ultima luna de garantie) porneste dar are ecranul negru ... problema a mai reaparut.

Schimbat boxe fata - un zgomot la un volum mai ridicat (putin peste jumatate) si apare doar!!! in rulare la peste 120 km/h (frumos, nu? in stationare, au dat boxele la maxim, dar nu s-a auzit nimic suspect!). Schimbate tot in garantie ... zgomotul apare si acum, dar se pare ca la viteza si mai mare, sau nu mai ascult eu la un volum mai ridicat.

Schimbat clapeta acceleratie (dupa garantie)! Are un circuit electric care se pare ca a cedat (aproximativ 35000km).

Sonda de combustibil indica eronat !!! Cand mai are in rezervor motorina pt aprox 150 km, incepe sa scada foarte rapid, de ai senzatia ca nu apuci prima statie de combustibil in urmatorii 5 KM !!! si pana ajunge la zero, chiar daca in realitate nu are cum sa fie asa.

Becul halogen din far (pt functie cornering) s-a ars dupa primele ~30 luni apoi la interval de 4 luni inca o data (si doar acelasi bec).

Sper sa nu am parte si de altele, in conditiile in care ma apropii de 3 ani de exploatare si doar 40000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de functia " cornering " , nu s-ar putea dezactiva ziua ? E total aiurea functionarea in plina lumina doar pentru ca vrei sa mergi cu faza de intalnire aprinsa (ca in alte "locatii"-tari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un senzor de zi/noapte, iar de programat nu cred ca este greu. In masina, noaptea, se aprind becurile din habitaciu de cand iau contactu si pana cand apas butonul de inchidere.

Nu cred ca s-au gandit la asta pana acuma pentru ca este usor de implementat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema: merg linistit prin oras si la o intersectie opresc pentru cedeaza, cand sa plec da in nas, nu vroia sa accelereze mai mult de 2000rpm. Trag pe dreapta si incerc sa accelerez pe loc, nu vroia mai mult de 2000rpm. Opresc motorul si astept 20sec, dau cheie masina mergea normal. NU aveam nimic aprins in bord, asa ca mi-am continuat drumul. In ziua respectiva am mai avut o cursa scurta de aprox 5km fara probleme.

A doua zi, pornesc masina si ce sa vezi, check engine aprin in bord.

Masina nu mai trage bine pana sa intre turbina, urca mai greu in ture.

Am mers la service si dupa 2h de asteptare si aprox 230lei apar si rezultatele: test diagnoza, montat demontat brate stergator, verificat compresor ... necesar fulie electromagnetica n421 ( 03c 121 004 JX).

Am verificat si eu piesa respectiva pe ETKA si se numeste pompa de apa cu garnitura adeziva.

Nu sunt expert asa ca va cer parerea, pompa asta de apa este compresorul? Pentru ca verbal asta mi-au zis, ca fulia electromagnetica de la compresor este dusa. Problema este ca nu se poate schimba doar folia si trebuie schimbata toata piesa.

Piesa costa arpoximativ 1.600 lei, sau cel putin asa mi-au zis cei de acolo.

O sa dau azi tel pentru un deviz detaliat.

tiguanp.jpg

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce acum doua luni am schimbat galeria de admisie a venit randul broastei de la hayon. S-a stricat intr-o frumoasa dimineata de 1 decembrie cand plecam intr-o mica vacanta de cca 4 zile si 1000 km, fix cand sa plec.

Nu s-a mai inchis portbagajul, scotea un sunet gen 'prrrrrr' si atat. Am mers astazi la PBV, diagnostic broasca stricata.Cost piesa 200 ron.

Mi-au spus ca ei nu au pe stoc dar ca cei din Pipera au.

Fuguta la Pipera.In doua ore mi-au schimbat piesa.Amenda 340 ron.

M-a surprins neplacut ca nu mi-au dat piesa veche inapoi.A fost necesar sa o cer eu si sa astept 20 de minute.

Cosul piesei 5M0 827 505 E 9B9 (incuietoare-schloss). Incep sa ma satur de masina asta. Mi se pare ca la 3 ani si 8 luni are deja cam multe defecte.Unde e calitatea germana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ramas doar in povestile de istorie. Off topic am cumparat o masina de spalat, Bosch sper sa fie made in Spania si nu Turcia ca altfel mi-am belit viata.

Oricum o varianta mai buna la banii aia era un LG made in China. Spania ..China .. nu m-am gandit prea mult am zis sa merg totusi pe UE sa mai ramana banii pe continent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ambala, e doar inceputul. Eu am schimbat 3 piese anul asta, ultima fiind galeria de admisie. Apoi, a venit surpriza. TURBO ..... . Cred ca e primul Tiguan pe forum cu turbina picata.

Deci, o incuietoare ... :) .... e un fleac, stai sa vezi ce va urma la anu :) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca nici macar nu mai inceraca sa salveze aparentele. L-am intrebat pe cel de la receptie service de ce se strica atat de usor piesele, vorbim totusi de o masina de productie germana cu un cost de cca 32.000 euro ? Mi-a raspuns, intr-un stil flegmatic amestecat cu o tona de aroganta, 'domnule producatorul ofera doi ani garantie, dupa aia nu mai raspunde'. Ceva mai prostesc nici ca am auzit. Pana la urma are dreptate un amic de-al meu care are o Kia Sportage noua cu 7 ani garantie full, pai mai bine iti iei frate un brand secundar dar cu garantie serioasa decat un brand cu figuri si cu garantie cat puta de furnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: pana la urma incep sa fiu din ce in ce mai convins ca nemtii au doua linii de productie separate, una pentru europa de est si una pentru europa de vest fapt la care se aduna si totala lipsa de interes si profesionalism a romanului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Parerea mea ca cei de aici sunt vinovati. In Germania, UK, US si tot restul lumii garantia este de 4 ani, dar cum ? 2 ani garantie VW Germania, si restul depinde de piata locala ( info la un search pe google ).

La noi abia acum au bagat, fortati de piata as putea spune, parerea mea totusi. Eu m-as fi incadrat fara probleme in aceast garantie si un plus in buzunarul meu de ~2000 euro, cam cat m-a costat pana acum tot ce am reparat la o masina de 3 ani si ~ 100.000 km.

Dar de ce sa faca asta ? Pai daca ar face asta cum ar mai incasa aceste costuri exorbitante de reparatii.

Dar ce mai conteaza, tu ai scapat usor momentan cu 1.600 cat ai dat pe galeria de admisie. Gandestete ca daca ai fi avut oferta actuala, ai mai fi avut un an garantie .... nu ti-ar fi stat bine in buzunar cei 1.600 + cei 300 de la ultima reparatie ?

Concluzie ? Ii platim si tot ei isi bat joc de noi ....

Ce e de facut, mai nimic, pentru ca traim in Romania si aici asa merg lucrurile ..... .

Ce trebuia facut ? Sa cumparam din Germania, si uite asa aveam garantie 4 ani !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si marmota invelea ciocolata...

Vezi tu Petrica1122 (sau Mihai2011, sau 13kaa, cum preferi), chiar e posibil ca tu sa fii un om nacajit in relatia cu acest producator – VW si foarte nemultumit de acest model – Tiguan, insa, in comunitatea noastra – vwForum.ro, construita cu multa truda si pasiune, pe langa faptul ca felul in care ai ales sa te exprimi nu este fairplay :rules: "clonele" sunt interzise!

Daca ar fi sa judec rautacios posturile tale reluate obsesiv, as zice ca lucrezi undeva la concurenta si incerci sa-ti atingi target-ul pe orice cai, inclusiv aruncand cu noroi (de regula cei de pe locurile inferioare sunt mai frustrati)... pe toti sfintii, trei turbine si trei cardane cazute la modelul Tiguan nu am vazut pe toate forumurile din afara luate la un loc!!!

:offtopic:

Cred ca administratorii forumului ar putea sa faca un studiu de caz analizand log-ul, IP-urile si posturile celor trei utilizatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana si la masina de spalat am primit 5 ani garantie :)

Dupa lungi investigatii certuri si telefoane, piesa care trebuie schimbata este pompa de apa. Cand am intrebat ce legatura are cu compresorul si faptul ca nu-mi merge corespunzator masina pana in 3000-3500 rpm, am primit urmatoarea explicatie.

Chipurile(nu sunt mecanic) exista o curea care invarte si pompa de apa dar si compresorul, iar din cauza ca fulia pompei de apa este busita, tot sistemul nu merge bine.

Fulia pompei de apa nu se poate cumpara separat asa ca se schimba toata pompa.

Piesa costa 1200 lei la Porsche si 1000 lei distribuitori, asa ca o sa ma duc cu piesa la ei sa o monteze.

Totusi daca fac acesta schimbare, ma bate gandul sa schimb si cureaua, dar nu ma pricep si nu-mi dau seama care este tot sistemul.

Poate ma ajuta cineva si-mi explica si mie cum sta treaba? Exista acea curea? Care este codul ei ca sa o schimb si pe aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc aici si ma siderez. Voi va vaitati ca vw este prost? Putin offtopic sa va povestesc ce se intampla la alte marci. In familie mai am o masina, peugeot 207 hdi, din 2010, si 8000km. Saptamana trecuta a inceput sa se auda la motor un zgomot infiorator. Ceva de genul rasnitei de cartofi. Huruia ceva groaznic in partea drepta, pe la distributie sau pompa apa. Ma duc la eurial panti sa faca diagnoza. Ce sa vezi, era defect o eltectrovana care ramanea pe inchis si huruia in ea. Bun, masina in garantie, cer remedierea ei pe,garantie si,in timpul cel mai scurt. Tipu f amabil, completeaza comanda las nr de telefon, ca ma suna el. Astept, nu ma suna nimeni si ieri ii dau eu telefon. Aici vine partea tare. Piesa nu venise, iar eu stau cu masina pe dreapta a imi e frica sa nu iau foc. Imi zice ca la orice defectiune, ei intocmesc un raport pe care il trimit in franta. Daca acest raport se aproba de franta, abia atunci comanda piesa pe garantie. Pana nu vine aceasta aprobare nu se misca nimic. Bai frate, adica masina este stricata, ei constata dar noi astept aprobarea frantei.... Ma fac pe ei de francezi imputiti. In clipa asta masina nu se repara pana nu se uita un dobitoc de francez pe raportl astora de la eurial si sa imi dea acordl de reparare in garantie. Cam asa se procedeaa la peugeot. Asa ca nu va mai plangeti atat de vw ca sunt depate si mult mai eficienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la interventii mai delicate asa este, trebuie aprobarea producatorului, nu am cum sa-ti schimb eu spre exemplu motorul, cutia etc. si pe urma sa raman cu ele in brate, asa-i peste tot, avem un coleg cu RS4 caruia i-au parobat schimbarea motorului <10.000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre piesele reconditionate? Am primit un deviz pe care apare o astfel de piesa, din graba sau din lipsa de profesionalism, au uitat sa-mi mentioneze acest lucru. Ca info pentru cei care nu stiau, codurile de piesa cu x in coada sun piese reconditionate.

Un mecanic se jura ca astea reconditionate sunt ca noi, chipurile sunt trimise la fabrica, aia le mesteresc, le verifica si le baga iarasi la vanzare.

El zice ca sunt mai bune ca alea noi, pentru ca sunt verificate manual si cu atentie in comparatie cu cele de pe linia de productie.

Mama lor de nemti, dupa ce ca-mi pica piesa dupa 3 ani, astia mi-o si revand de buna.

Urmatoarea masina o sa fie japoneza, nu-mi place sa fiu luat de prost si vw cam asta face cu mine/noi.

Pe curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aducem in discutie injectoarele, da se reconditioneaza si pot fi aproape la fel de bune ca cele noi. Sh nu poate fi niciodata ca nou iar reconditionarea reprezinta ceva SH cu alura de nou. Asta este viata, nicaieri nu-i roz bombon!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar aici nu era vorba de schimbare motor, cutie, etc. Este vorba de o elctrovana. E un nimic... Costa cca 100 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa este consumabil, la fel si motorul, probabil nu era in stoc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce frumos gasesti explicatie... Normal ca nu era in stoc, dar ca sa faca comanda le trebuia aprobarea frantei pe o hartie. Fara asta, nema piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asa este, altfel piesa nu era schimbata pe garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, tu stii pt ca esti patit cat de mult conteaza opinia specialistului si ca ar fi bine sa procedezi ca la medic: mai consulti inca unul.

Nu prea inteleg cauzalitatea intre fulia busita si compresor. Cureaua antreneaza proportional cu turatia motorului toate angrenajele conectate atata timp cat nu patineaza.

Poate doar daca pompa de apa e blocata si franeaza tot angrenajul sau fulia e lasata si cureaua nu mai sta intansa. In cazul asta se poate verifica inclusiv vizual ca sa te convingi ca asta e defectul.

Ce-ar fi daca ai discuta si cu Razvan_SPD care observ ca are o semnatura interesanta.

Intr-adevar, piesele cu X pot fi reconditionate si iti ofera avantaj daca dai piesa veche la schimb, obtii un pret mai bun pt cea noua. Se aplica doar la piesele care prin reconditionare ajung in parametrii celor noi, la care s-au schimbat elementele uzate gen ferodo, rulmenti, bucse, garnituri. Evident ca nu poti sa gasesti cu X un disc de frana sa zicem.

Eu am schimbat pt Lupo kit-ul de ambreiaj cu unul cu X, arata ca nou si functioneaza perfect. Diferenta de pret a fost bine venita, kit nou fara X consta ~900 lei, cu X si piesa la schimb a costat ~350 lei, asta acum doi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg diferenta asa mica de la Porsche, piesa noua costa 1450 Lei si cea cu x este 1200 Lei.

La distribuitori, am gasit piesa cu x si la 850 lei, dar vroiau garantii de bani pana le aduc piesa veche si alte nezdravanii.

In cele din urma am cumparat piesa cu x 1000 Lei, fara sa fiu obligat sa dau piesa veche la schimb, cu ocazia asta o sa schimb si cureaua de angrenaj.

Daca stie cineva codul acelei curele as fi recunoscator. Cel care mi-a facut rost de piesa, mi-a gasit si un service unde sa fac lucrarea (traiasca prietenii).

Bender, pe viitor o sa tin cont de recomandarea ta, acum din pacate este tarziu, am vb. deja pentru piesa si manopera.

O sa trec totusi pe la Razvan ca sa-i pun cateva intrebari, o sa vad si garajul cu aceasta ocazie, poate pe viitor o sa apelez la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa ma ia durerea de cap cand citesc...oricum masinile din 2008 au clar probleme...mai nou la a mea( ca deh, mai mult de 3-4 luni nu poate sa stea fara probleme) a inceput o chestie f ciudata...cand ajung aproape de 3000de rpm in a 5-a si a 6-a are simptomul de "dat in nas"...adica se opreste din accelerat pt putin timp...asta indiferent de motorina...iar filtrele au doar 9.000 de km de cand le-am schimbat, cu exceptia celui de aer pe care eu il schimb personal din 7.000 in 7.000...la anul clar incerc sa scap de ea...oricum, dupa cum am mai spus, calitatea pt o masina de 30.000 de euro e execrabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vad ca maj. tiggy-urilor de 2008 sunt cu pb. descrise / probabil fiind si primul an de exploatare a unui model nou...

totusi nu vad pe alte forumuri pe afara sa se planga lumea asa mult cel putin in australia/usa nu am vazut pe nimeni cu pb asa mari... numai ca lansarea la Tig. s-a facut la unele state cu intarziere de cca. 1-2 ani ... si pe afara maj. isi iau TSI-uri R-line din cate am vaz (cel putin in UK, Australia si USA)

Probabil ca multe chestii au fost remediate pe parcurs... sunt curios cati au probleme cu masini din 2010 pana in prezent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!